سلامت و تندرستیمعرفی کسب و کار

مزیت های لیزر موهای زائد

آیا تا به حال از لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدنتان استفاده کرده‌اید؟ اگر خودتان هنوز از این روش درمانی برای از بین بردن موهای زائد بدنتان استفاده نکرده‌اید، قطعا از دیگران و اطرافیان شنیده‌اید. لیزر موهای زائد بدن محدودیت جنسی ندارد، خانم‌ها و آقایان برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت می‌توانند از این روش درمانی استفاده کنند. قطعا کسانی که از این روش استفاده کرده‌اند با مزایای لیزر موهای زائد آشنایی دارند. در سایت ویکی پدیا اطلاعات کاملی راجع به مزایای لیزر موهای زائد برای مطالعه شما عزیزان گذاشته شده است.

آشنایی با لیزر موهای زائد بدن، مزایا و عوارض آن - کلینیک زیبایی شن های نقره ای فرمانیه

لیزر موهای زائد چیست؟

استفاده لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن، مدت‌هاست که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. اولین بار، اواسط دهه ۹۰ میلادی بود که از لیزر برای از بین بردن موهای زائد استفاده کردند. از آن زمان تا به امروز شهرت و محبوبیت لیزر درمانی بیشتر شد. در کشور آمریکا، این روش به عنوان سومین روش زیبایی پرطرفدار معرفی شده است.

برخی افراد بدن پرمویی دارند، لیزر می‌تواند یک روش قطعی برای از بین بردن موهای بدن باشد. در برخی افراد هم موهای ضخیم‌تر و پررنگ‌تری رشد می‌کند که با آن موی زائد می‌گویند. نواحی چانه؛ گلو، سینه، دور ناف بیشتر مستعد موهای زائد هستند. رشد موهای زائد در بدن هر فردی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. ازجمله دلایل رشد موهای زائد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آمادگی بیولوژیکی بدن برای تولید مثل
  • نگهداری فرومون‌ها که موجب جذب شریک جنسی خواهد شد
  • محافظت از ناحیه تناسلی
  • نگه داشتن دمای بهینه ناحیه تناسلی

روش‌های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد و موهای بدن وجود دارد. ازجمله این روش‌ها می‌توان به اپیلاسیون، وکس، کرم موبر، تیغ اشاره کرد. از بین این روش‌ها، لیزر موهای زائد بدن یکی از بهترین و دائمی‌ترین روش‌های از بین بردن موهای بدن و موهای زائد است.

شرکت تجهیز گستر لیزر در زمینه خدمات پس از فروش هم از موفق ترین شرکت های فعال در عرصه تجهیزات زیبایی و کلینیکی بوده و همواره تعهداتی که در قرارداد شرکت با پزشکان و سرمایه گذاران عزیز قید شده در کوتاه ترین زمان ممکن با توجه به وجود نیروهای فنی متخصص و تیم فنی خدمات سیار در شرکت به بهترین شکل و به نحو احسن در محل و یا در صورت نیاز در مرکز تعمیرات شرکت تجهیز گستر لیزر  انجام شده است.

در حال حاضر لیزر موهای زائد با دستگاه‌های مختلفی انجام می‌شود، استفاده از این دستگاه‌‌ها با توجه به نوع مو، ضخامت مو، نوع پوست و… می‌تواند متفاوت باشد. ازجمله دستگاه‌هایی که برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌شود می‌توان به لیزر تور پالسی بالا، لیزر دایود، لیزر روبی، لیزر الکساندریت و لیزر ND:YAG اشاره کرد.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می‌شود؟

در تمامی دستگاه‌های لیزر، پالسی از اشعه لیزر روی موهای بدن تابیده می‌شود. این اشعه‌ها پیازهای مو را ضعیف کرده و موجب از سست شدن ریشه موها خواهند شد. به مرور زمان و با تکرار جلسات موهای بدن سست شده و می‌ریزند. موهای بدن برای رشد کردن چند مرحله را طی می‌کنند، بعد از طی کردن این مراحل از پوست بیرون آمده و رشد می‌کنند.

پزشکان دوره آناژن را بهترین زمان برای لیزر موهای زائد می‌دانند. همه موهای بدن در یک زمان نمی‌توانند در مرحله آناژن قرار بگیرند. به همین دلیل است که باید طی ۶ تا ۸ جلسه برای از بین بردن موهای زائد به کلینیک مراجعه کنید.

تماس با بزرگترین تولید کننده و وارد کننده دستگاه های زیبایی 0937811132 قشقایی

نور لیزر هرچیزی که تیره رنگ باشد را از بین می‌برد. با حرارت فولیکول مو آسیب دیده و از بین خواهد رفت. موهای بدن هر فردی دارای یک چرخه رشد و یک چرخه استراحت است. در برخی مواقع تعدادی از موها رشد می‌کنند و تعدادی از آن‌ها در فاز استراحت قرار می‌گیرند.

در زمان لیزر موهای بدن، اشعه لیزر روی فولیکول‌هایی که در فاز استراحت قرار دارند به هیچ عنوان تاثیر نخواهند داشت. در هر جلسه تعدادی از فولیکول‌های مو از بین خواهند رفت، این جلسات تا جایی ادامه پیدا می‌کند که تمام موهای بدن از بین بروند.

دستگاه‌های لیزر موهای زائد بدن

بیشتر پزشکان و متخصصان پوست و زیبایی بر این باورند که هرچه موها تیره‌تر و پوست روشن‌تر باشد، قطعا نتیجه گیری بهتری از لیزر موهای زائد خواهید داشت. در ادامه با دستگاه‌های لیزر موهای زائد بیشتر آشنا خواهید شد:

لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت برای افرادی مناسب است که پوست روشن با موهای تیره‌ای دارند. اگر پوست تیره‌ای دارید این دستگاه نمی‌تواند برای شما مناسب باشد. پالس‌های بلند این لیزر به مناطق عمیق پوست(لایه درم) نفوذ کرده و فولیکول‌های مو را از بین می‌برد.

 لیزر  ICE PLATINA PLUS و ICE PLATINU

این دستگاه لیزر یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر در سراسر جهان هستند. این دستگاه توانسته تکنولوژی سه دستگاه لیزر الکساندرایت، دایود و ND-YAG را در خود جای دهد. با طول موج‌های مختلفی که دارد می‌تواند به عمق پوست و لایه درم نفوذ کرده و موجب از بین رفتن فولیکول‌های مو شود.

لیزر ایلایت

این دستگاه در واقع تلفیقی از لیزر RF و IPL است. انرژی رادیوفرکوئنسی تا لایه‌های عمیق نفوذ کرده و موجب گرم شدن پوست خواهد شد. به نقل از youtube این روش نسبت به دستگاه IPL درد سوزش و ناراحتی کمتری به همراه دارد.

لیزر موهای زائد یکی از موثرترین روش های از بین بردن  و کاهش موهای زائد تمامی نقاط بدن به طور دائمی می باشد و همچنین می توان گفت با توجه به تاثیر بالایی که در کاهش موهای زائد بدن دارد، انجام آن بسیار سریع تر و بی درد سر تر از آن چیزی است که تصورش را می کنید.

یکی از مواردی که لازم است متذکر شویم این است که این روش به طور کامل و 100% موهای زائد را از بین نمی برد اما از روند رشد موهای زائد کاسته  و حدود 50 تا 90 درصد موهای زائد را از بین می برد.

موارد منع استفاده لیزر موهای زائد

  • خانم های باردار
  • افراد زیر 17 سال
  • افراد دیابتی
  • افراد دارای بیماری های پوستی و بیماری های عفونی(تبخال)
  • افرادی که اختلالات هورمونی دارند.
  • افرادی که پوست خود را برنزه کرده اند.
  • افرادی که مشکلات تیروئیدی دارند
  • بیماران قلبی و عروقی
  • افراد مشکوک به سرطان لوزه
  • افرادی که دچار آفتاب سوختگی شده اند.
  • افرادی که داروهایی از قبیل کورتونها، هورمونها و مینوکسیدیل مصرف می نمایند چرا که این موارد داروها باعث رشد موهای زائد می گردد.
  • افرادی که در ناحیه لیزر تاتو یا
  • بیماران روماتیسمی که داروهای حاوی طلا مصرف می نمایند.

مزایای لیزر موهای زائد

  • احساس درد و ناراحتی بسیار کم نسبت به سایر روش ها دارد.
  • استفاده از این روش در تمامی نقاط بدن با صرف کمترین زمان امکان پذیر می باشد
  • می توانید بلافاصله پس از انجام لیزرموهای زائد، به کارهای روزانه خود ادامه دهید.
  • این روش موجب کاهش موهای زیرپوستی و در نهایت از بین بردن آنها می گردد
  • سرعت انجام لیزر موهای زائد بالاست و با توجه به وسعت منطقه مورد نظر بدن ممکن است چند دقیقه تا حداکثر دوساعت زمانبر باشد.
  • چون در این روش پوست درگیر نمی گردد و فقط فولیکول های مو تحت تاثیر اشعه لیزر قرار می گیرد هیچگونه زخم و سوختگی برای پوست ایجاد نمی شود.
  • پس از گذراندن چند جلسه انجام لیزر موهای زائد به طور محسوس متوجه تغییرات در کاهش موهای زائد خود خواهید شد.

 

دکمه بازگشت به بالا