عمومیمعرفی کسب و کار

منابع آزمون gre

آزمون GRE یک آزمون استاندارد بین المللی است که به زبان انگلیسی برگزار می شود و برای سنجش درک متن، نوشتن، تجزیه و تحلیل و استدلال ریاضی طراحی شده است. اگر قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دکتری و مدیریت (MBA) در خارج از کشور، به ویژه در دانشگاه های ایالات متحده و کانادا را دارید، باید ثبت نام کرده و در آزمون GRE شرکت کنید. قبل از ثبت نام در آزمون، باید اطلاعات کافی در مورد منابع آزمون GRE داشته باشید. همانطور که می دانید 4 نوع آزمون GRE وجود دارد: General و Subject که هر کدام دارای چندین بخش هستند و آمادگی برای هر کدام نیاز به منابع خاصی دارد. در این مقاله به طور خاص در مورد منابع آزمون عمومی GRE صحبت خواهیم کرد.

ساختار آزمون GRE General

قبل از آشنایی با منابع آزمون GRE General، دانستن ساختار این آزمون مفید است. آزمون عمومی GRE دارای سه بخش اصلی است:

نوشتن تحلیلی: در این بخش شما باید 2 مقاله بنویسید و برای نوشتن هر 30 دقیقه فرصت دارید. این بخش از 0 تا 6 نمره گذاری می شود و امتیاز در نیم امتیاز تغییر می کند. میانگین نمره در این بخش 4 است.

استدلال کلامی: این بخش از 3 قسمت درک مطلب، مترادف و تکمیل متن تشکیل شده است. بخش استدلال کلامی در مجموع شامل 20 سوال است که پاسخ به آنها 30 دقیقه زمان می برد. نمرات این بخش بین 130 تا 170 است و نمره ها با 1 امتیاز مبادله می شوند.

استدلال کمی: این بخش از 3 بخش حل مسئله، مقایسه کمی و تفسیر داده ها تشکیل شده است و 35 دقیقه زمان می برد تا پاسخ داده شود. نمرات این بخش بین 130 تا 170 خواهد بود و نمره ها با 1 نمره تصحیح می شوند.

منابع بخش های مختلف آزمون GRE General

در این قسمت می خواهیم منابع آزمون GRE General را برای هر بخش به طور جداگانه شرح دهیم این منابع عبارتند از:

داده های استدلال شفاهی

کلمات کلیدی بارون برای GRE

فلش کارت لغات Magosh

1100 کلمه بارون که باید بدانید

Manhattan 500 Keywords – GRE

منهتن و واژگان پیشرفته – GRE

سود شفاهی

یک کلمه حکیمانه
برای شرکت در آزمون تافل کلیک کنید.
منابع واحد استدلال کمی

1. Official GRE Quantitative Reasoning Practice Quests

2. ماگوش سوال سخت

۳. انجیل ریاضی نوا GRE

منابع واحد نگارش تحلیلی

مجموعه سوالات و استدلال های ETS

نگارش تحلیلی GRE: پاسخ به موضوعات مقاله واقعی

در نوشتن عالی: راهنمای کلاسیک برای نوشتن آثار غیرداستانی

نشانه های سبک

منابع جامع برای آزمون GRE General

آزمون عمومی GRE نقش مهمی در هنگام درخواست دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید تاثیر نمرات تافل و GRE را هنگام درخواست مطالعه کنید. یا اگر اطلاعات کمی در مورد اهمیت جبران معدل با کمک نمرات آزمون GRE دارید، می‌خواهیم به شما پیشنهاد کنیم که چگونه نمرات GRE بر جبران معدل پایین در هنگام ارسال مجرد تأثیر می‌گذارد؟ در زیر بخوانید، ما شما را با مطالب خواندنی عمومی برای آماده شدن برای آزمون GRE General آشنا می کنیم:

تست ETS Powerprep

وب‌سایت ETS که آزمون‌های GRE را برگزار می‌کند، مجموعه‌ای از تست‌های رایگان را در وب‌سایت خود به نام ETS Powerprep Tests ارائه می‌کند تا به شما کمک کند برای آزمون مشترک GRE آماده شوید. با شرکت در این تست ها، سوالات مختلفی را تجربه خواهید کرد و از ابزارهای تست از جمله ماشین حساب روی صفحه استفاده خواهید کرد. همچنین با استراتژی های تست از جمله سیستم های زمان بندی و امتیازدهی آشنا خواهید شد. لازم به ذکر است که از بین تمامی منابع، این آزمون ها بیشترین شباهت را به آزمون GRE دارند.

دکمه بازگشت به بالا