عمومی

موتور دیزل ژنراتور پرکینز

دیزل ژنراتور پرکینز یکی از معروف ترین برندهای بازار جهانی است و در ایران نیز ژنراتورهای پرکینز به بی صدا بودن معروف هستند. در زیر به بررسی کامل دیزل ژنراتور پرکینز، تاریخچه برند پرکینز، مدل ها، ویژگی ها و نحوه خرید و نحوه خرید دیزل ژنراتور پرکینز می پردازیم. یکی از 5 برند برتر در صنعت دیزل ژنراتور محسوب می شود. در زیر این برند را با جزئیات بیشتری بررسی خواهیم کرد.

تاریخچه موتورهای دیزل پرکینز

شرکت پرکینز انگلستان از سال 1932 به تولید ژنراتورها و موتورهای دیزلی و گازی پرداخته است و با گذشت زمان و مطابق با پیشرفت های تکنولوژیکی و نیازهای جدید بازار، این شرکت با ارتقای کیفیت، سهم قابل توجهی از بازار را در بازار جهانی و حتی ایران به دست آورده است. محصولاتش و در حال حاضر برند پرکینز یکی از آنهاست. آنها. معروف ترین برندهای ژنراتور و موتورهای دیزلی در سطح جهانی مورد توجه قرار می گیرند.

برای ادامه بحث بد نیست بدانید که تاریخچه دیزل ژنراتورهای پرکینز به جنگ جهانی اول برمی گردد، زمانی که نیاز مبرمی به ژنراتورهای برق و سیستم های برق اضطراری برای تولید برق در مناطق جنگی وجود داشت. شرکت پرکینز دیزل ژنراتور خود را برای کمک به ارتش بریتانیا مستقر در جنگ ساخت تا این موتور ژنراتور بتواند نیروی اضطراری را در منطقه جنگی تامین کند.
برای اطلاع از قیمت دیزل ژنراتور پرکینز انگلیس با ما تماس بگیرید.

ویژگی های دیزل ژنراتور پرکینز

در این بخش ویژگی های اصلی دیزل ژنراتور پرکینز مورد بحث قرار می گیرد. ویژگی های دیزل ژنراتور پرکینز را نمی توان در چند نکته خلاصه کرد و نیاز به مقاله تخصصی و بررسی تخصصی کاتالوگ این محصول دارد، اما در این مطلب مهم ترین و بارزترین ویژگی های دیزل ژنراتور پرکینز را به اختصار بیان می کنیم. با ما بمان.

1. یکی از ویژگی های متمایز موتورهای دیزل پرکینز دیزل بی صدا است، زیرا همه می دانیم که موتورهای دیزلی به دلیل ماهیت سوخت دیزل و موتور آن، همیشه صدای زیادی تولید می کنند. اما موتورهای دیزل پرکینز به دلیل استفاده از مواد مرغوب و تکنولوژی مونتاژ اولیه با مواد مرغوب قادر به تولید محصولاتی با سطح صدای بسیار کم هستند. بله، صدای موتور دیزل را می توان با استفاده از سقف دیزل ژنراتور تا 15 درصد کاهش داد.

2- از دیگر ویژگی های این برند مصرف سوخت پایین محصولات برند پرکینز می باشد و دلیل آن باز هم کیفیت بالای طراحی و تولید و استفاده از مواد اولیه کافی می باشد.

3- خوب است بدانید محصولات ساخت شرکت پرکینز در اقلیم ها و اقلیم های مختلف (دما و دما کم یا زیاد) تاثیر کمی در کارایی و توان خروجی خود ندارند.

4- همانطور که می دانیم دیزل ژنراتورها به دلیل مصرف سوخت های فسیلی به ویژه گازوئیل آلاینده های بیولوژیکی زیادی تولید می کنند. به همین دلیل شرکت پرکینز تمام تلاش خود را برای تولید محصولاتی با آلودگی محیطی کمتر و دوستدار محیط زیست انجام داده است. برای دستیابی به این مهم، این شرکت با طراحی مجدد و مهندسی مجدد محصولات خود و استفاده از محصولات با کیفیت بالاتر، توانسته است محصولاتی با مصرف سوخت کمتر تولید کند. مصرف سوخت کمتر دیزل ژنراتور پرکینز باعث تولید کمتر گازهای گلخانه ای مانند CO2 و…

5- یکی دیگر از ویژگی های محصولات پرکینز گستردگی محصولات آنهاست که باعث افزایش انتخاب مشتریان شده است. تنوع محصولات دیزل ژنراتور پرکینز به توان خروجی آنها بستگی دارد. دیزل ژنراتورهای پرکینز در محدوده توان 5 کاوا تا 3000 کاوا (قدرت بالا) تولید می شوند. بهتر است بدانید که برندهای معدودی در بازار دیزل ژنراتور توانایی تولید این نیرو را دارند و از آن جمله می توان به دیزل ژنراتور کامینز اشاره کرد. از این برند

6- موتورهای تولید شده در انواع دیزل ژنراتور پرکینز معمولاً 6 تا 16 سیلندر هستند. این نوع در ابتدا باعث افزایش توان خروجی در تولید و استفاده بسیاری از سیلندرها شد، سپس باعث گسترش دیزل ژنراتورهای پرکینز در کارخانه ها و ماشین آلات صنعتی، تجهیزات دریایی، تجهیزات هواپیما، برخی تجهیزات کشاورزی و معدنی و حتی مناطق مسکونی شد.

7- قطعات مورد استفاده برای تولید محصولات این شرکت نسبت به سایر برندهای مرتبط از کیفیت، دوام و استحکام بالاتری برخوردار است. همچنین در ساخت دیزل ژنراتور پرکینز راندمان بالا و کیفیت بالا به قدری ساده و روان ساخته می شود که در هر موتور یا ژنراتور ساخت این شرکت کمتر از 100 پیچ استفاده می شود و این نشان دهنده طراحی مهندسی محصول است.

8- این سادگی در طراحی دیزل ژنراتور پرکینز باعث تسهیل در نگهداری و تعمیر دستگاه ها می شود. با خرید دیزل ژنراتور پرکینز نگران یافتن قطعات و پشتیبانی از محصول خود نخواهید بود.

9- دیزل ژنراتورهای پرکینز امکان استفاده مداوم را دارند. اگر می خواهید دیزل ژنراتورهای دائمی را بررسی کنید، لینک بالا را وارد کنید.

10- مزیت دیگر این محصولات این است که موتورهای دیزل پرکینز با تمامی ژنراتورها مانند ژنراتور استمفورد و غیره قابل تطبیق می باشد. به این کلاچ دیزل ژنراتور می گویند.

قیمت محصولات پرکینز

مانند سایر دیزل ژنراتورها، قیمت دیزل ژنراتور پرکینز بر اساس نوع انتخابی و تعدادی از عوامل موثر بر قیمت تعیین می شود، مانند قدرت موتور، دستی یا اتوماتیک، تعداد سیلندرهای روی واحد و مواردی از این قبیل. همچنین به دلیل محدودیت های واردات و نوسانات ارزی، نمی توان قیمت دقیقی برای دیزل ژنراتور پرکینز ارائه کرد.

بنابراین توصیه می شود که مشتری محصولی را انتخاب کند که با نیازهایش مطابقت دارد، نیازهای خود را بشناسد و سپس پرس و جو کند. اگر اطلاعات دقیقی در مورد کاربردها و ویژگی های دیزل ژنراتور پرکینز ندارید، حتما با کارشناسان فنی و فروش بینش ابتکار خاورمیانه تماس بگیرید.

(همانطور که قبلا ذکر شد، به یاد داشته باشید که به دلیل وارداتی بودن محصول، قیمت محصول بسته به نرخ ارز می تواند بالا و پایین شود)

اما به طور کلی دیزل ژنراتورهای پرکینز مانند دیزل ژنراتور کامینز در مقایسه با دیزل ژنراتورهای موجود در بازار چینی (دیزل ژنراتور Badwin و Telc) و اروپایی (دیزل ژنراتور ولوو) نسبتاً گران هستند. بسته به پروژه و سطح حساسیت بخش مورد نظر، اگر به دیزل ژنراتور برای برق اضطراری یا استفاده دائمی نیاز دارید، کارشناسان بینیش ابتکار اگر به دنبال قدرت بیشتر هستید، به جز پرکینز، کامینز یا ولوو را توصیه می کنند. و کامینز هیچ پیشنهاد دیگری وجود ندارد.

دکمه بازگشت به بالا