اقتصادی

چسبندگی در برخی پست‌های مدیریتی/ مجلس دنبال نخود سیاه نرود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خواستار حفظ مواضع مدیریتی پدیده ای بود که باید به طور جدی تعریف شود تا از بین برود تا مدیران و مسئولان حداکثر دو یا چهار سال در سمت ریاست جمهوری بمانند.

سید احسان قاضی زاده هاشمی که سابقه نمایندگی در مجلس دهم را دارد ، در مورد راه های دستیابی به پارلمان قدرتمند و متعهد صحبت کرد که با نظارت بر اعمال صحیح قانون ، نظارت بر نهادهای خط و نمایندگان مجلس خواهد داشت. بازگرداندن رفتار صحیح. برای رسیدن به این هدف ، شما باید از دوره دهم درس بگیرید و اشتباهات آن زمان را تکرار نکنید.

عضو فراکسیون ورزش همچنین گفت: یک نماینده نباید در گرفتن موضع در هیئت مدیره فدرال یا هیئت مدیره باشگاه ورزشی افتخار کند. علاوه بر این ، نمایندگان مجلس در مجلس دهم بودند که بعد از چهار سال نفهمیدند چه کاری انجام داده اند و چه رکوردی را پشت سر گذاشته اند.

نماینده فردین و فریدونشهر در خبرگزاری امروزنگار حضور داشتند و درمورد موضوعاتی از جمله نحوه بازگشت مجلس به جایگاه اصلی خود ، اولویت های مجلس یازدهم و عملکرد مجلس دهم توضیحاتی را ارائه دادند.

در پی بحث در جلسه علنی مجلس در فضای مجازی ، نگرانی در مورد محدودیت ها یا فیلتر شدن در برخی برنامه ها از جمله اینستاگرام مطرح شده است. با توجه به اینکه بسیاری از این سیستم عامل ها برای راه اندازی مشاغل کوچک مورد استفاده قرار می گیرند ، چقدر احتمال دارد که آژانس برای محدود کردن و فیلتر کردن فضای مجازی اقدامی انجام دهد؟

اولا ، باید به مسئله تمدید انتصاب اعضای کمیسیونهای تخصصی مجلس که با تاخیر در شروع کار پارلمان موکول شده است ، پرداخته شود. البته با انتصاب هیئت مدیره کمیسیون ، انتظار می رود مجلس در جاده اصلی حرکت کند و قوی شود.

آنچه در مورد فضای مجازی در یکی از جلسات علنی مجلس گفته شد چیز جدیدی نیست؛ پیش از این ، حداقل دو یا سه سال از تعطیلی تلگرام می گذشت. در آن زمان پیک های داخلی وارد میدان شدند که برخی از آنها نبودند و برخی نیز نه. بخشی از این مربوط به عملکرد وزارت ارتباطات است زیرا دارای زیرساخت ها و نقش مهمی در کنترل میزان سرعت اینترنت در کشور است و می تواند فضای بیشتری را برای یک شبکه و دیگری برای برنامه های دیگر ایجاد کند. .

به طور کلی ، داشتن اینترنت ملی یا پیک داخلی یک مبحث عالی است و دسترسی به آن بستگی به مناطقی از جمله ایجاد کار فرهنگی دارد. برای عموم توضیح دهید که چقدر سودآور است و خدمات ارزان تر و با ارزش تر چگونه می توانند دریافت کنند. همچنین باید یک سیاست فضای مجازی فضای مجازی وجود داشته باشد که اکنون شاهد آن نیستیم.ما فقط در فضای مجازی یک سیاست داریم. با وجود تأکید مقام معظم رهبری بر نقش شورای عالی فضای مجازی ، من این نقش را برجسته نمی دانم. همه چیز در کلمات و کاغذها است و صحنه متفاوت است.

ما فقط در فضای مجازی یک سیاست داریم. در بعضی جاها وحدت فقط در سیاست صحبت نمی شود بلکه عملاً هر کس کارهای خود را انجام می دهد. البته مقام معظم رهبری بر نقش شورای عالی فضای مجازی تأکید کردند که به نظر من خیلی برجسته نیست؛ به گونه ای که حتی یک عضو شورای عالی فضای مجازی نیز از این سیاست پیروی نمی کند ، همه چیز در ظاهر ، به صورت کلمه و کاغذ بیان می شود ، اما در عمل و دیدگاه اجرا با واقعیت ها فرق می کند.

نقش مجلس ، خواه بخواهد یا نه ، در مورد شورای عالی کاهش می یابد. این شامل تصمیمات اقتصادی و بودجه جلسه سران نیروها است. من فکر می کنم مجلس ، از این نظر ، باید بدون در نظر گرفتن جریان ها ، دسته ها و برخی اختلافات قدم بردارد و نقشی ایفا کند. شرط این است که یک مجلس قدرتمند و اختصاصی وجود داشته باشد تا در جلسات شورای عالی فضای مجازی تصمیماتی خلاف قانون اتخاذ نشود.

البته در مقررات قانونی در فضای مجازی چیز زیادی وجود ندارد. ما فقط شش قانون مستقیم در رابطه با فضای مجازی داریم و 13 قانون آن تعداد قوانینی است که فضای مجازی را از زوایای دیگر مشاهده می کند ، در حالی که در کشورهای دیگر مانند اسکاندیناوی ، 48 قانون در فضای مجازی وجود دارد و قوانین آنها برابر است. تاریخ.

مسئله دیگر این است که ، حتی اگر قوانین خوبی وجود داشته باشد ، نظارت بر اجرای آن بسیار مهم است. گویا قوانین خوبی در زمینه های دیگر به تصویب رسیده اما به دلیل عدم نظارت مؤثر بر قانون به درستی اجرا نشده است ، بنابراین یک مجلس قدرتمند برای نظارت بر اعمال صحیح قانون لازم است. در صورت مجوز از مجلس ، می تواند نهادهای نظارتی ایجاد کند. مستقیم و هماهنگی آژانس های مالی ، قضایی ، امنیتی و نظارتی در کشور.

یکی از قوانینی که بعد از گذشت 15 سال هنوز اجرایی نشده است ، قانون تسهیل در ازدواج کودکان است که در سال 2005 تصویب شد و تأخیر در تهیه مقررات است. یکی از اشکالات مجامع در گذشته شاید انتقال مقررات داخلی به دولت ها باشد. نمونه های دیگری نیز وجود دارد ، از جمله مسئله حقوق پخش تلویزیونی در برنامه ششم که به مدت سه سال تنظیم نشده است. سوال اینجاست که آیا مجلس می تواند آیین نامه اجرایی را تنظیم کند؟ من فکر می کنم که باید در پارلمان کار کنیم که چگونه این امر را نظارت کند. توصیه من به آقای لاریجانی در مجلس دهم و آقای قالیباف در این دوره این بود که مجلس باید در طول هفته یک جلسه قانونگذاری و دو جلسه نظارت داشته باشد تا از ابزارهای نظارتی مانند سؤال و استعلام استفاده کند و نه یک وزیر خاص در مجلس اجازه دهید بیاید ، گزارش دهد و سپس خارج شود و هیچ کس توضیح آن را نخواهد داد. وزرا حداقل باید هر دو ماه یک بار درمورد اقدامات خود به مجلس گزارش دهند.

نظر رئیس مجلس درباره این پیشنهاد چه بود؟

آقای قالیباف نگرش مثبتی داشت و مورد استقبال قرار گرفت ، اما گاهی اوقات مجلس به دنبال بازی هایی که برای وی از خارج انجام می شود می رود و او شلوغ می شود و سرانجام زمان و زندگی نمایندگان را می گیرد. حداقل چند نمونه از این دست در مجلس دهم رخ داد که حدود شش ماه به حالت تعلیق در آمد و در پایان نتیجه ای حاصل نشد.

آیا مجلس نمی تواند اوضاع را تغییر دهد بنابراین مشغول کار نیست و به سمت اولویت ها پیش می رود؟

این وظیفه هیئت رئیسه مجلس است. هیئت رئیسه باید از جایگاه و وزن پارلمان محافظت کند و در برخی موارد مداخله کند. میانجیگری به معنای دخالت در وظایف جانشینان نیست. در عوض ، به معنای مداخله در حمایت از جایگاه پارلمان است.این وظیفه هیئت رئیسه است که از جایگاه مجلس حمایت کند و وقت پارلمان را هدر ندهد. در این زمان ، اجازه نمی دهیم مجلس دنبال نخود سیاه شود.

ممکن است نمایندگان نمایندگان با جمع آوری 20 امضا درخواست برنامه اولویت دهند اما اولویت روز و کشور چیست؟ اینجاست که هیئت رئیسه باید به معنای واقعی کلمه از مجلس دفاع کند و بگوید این اولویت برای مردم و آینده کشور نیست. حتی ممکن است مسائل منطقه ای و سیاسی متمایزی وجود داشته باشد. هيئت رئيسه نبايد اجازه هدر دادن وقت پارلمان را بدهد. معرفی عمومی هر مورد از لایحه یا لایحه ، جوانب مثبت و منفی را در نظر می گیرد ، نماینده دولت و کمیسیون و پیشنهادات در نظر گرفته می شود و یک ساعت ممکن است یک ساعت طول بکشد. در نتیجه ، مجلس به مدت شش ماه لایحه ای را پیگیری می کند که سرانجام از آن خارج شده است. در این زمان ، اجازه نمی دهیم مجلس دنبال نخود سیاه شود.

آیا مجلس یازدهم می تواند مانع این اتفاق شود و به خط مقدم برگردد؟ آیا مانند برخی نمایندگان مجلس معتقد بودید که مجلس دهم مسئول نیست؟

رأی دادن به مجلس یازدهم خیلی زود است. ما به مجلس دهم اعتراض کردیم ، از جمله اینکه 70 درصد قدرت سخنران در اختیار رئیس مجلس است. ما امیدواریم که آیین نامه در این دوره اصلاح شود. زیرا این سیستم روی قدرت بالاتر رئیس مجلس تنظیم شده است. من معتقدم نمایندگان در مجلس دهم بودند که نفهمیدند که آنها در 4 سال گذشته چه کار کرده اند.

امیدوارم روند این دوره از مجلس دهم تکرار نشود. از آنجا که مبنایی برای ایجاد مجدد وجود دارد ، ما باید از عزت پارلمان محافظت و تسلط داشته باشیم و از رویه های مجلس دهم ، از جمله نحوه اجرای مجلس و عزت نمایندگان بیاموزیم. سر.

من سخنان آیت الله جنتی را در ابتدای کار مجلس یازدهم بیان می کنم ، که فرمودند اعضای مجلس یازدهم باید از آنچه برای گروهی از اعضای مجلس دهم رخ داده ، یاد بگیرند. یادگیری چیز خوبی است؛ نباید فکر کنیم موارد قبلی بد بودند و ما که در این دوره نماینده بودیم بسیار خوب بودیم. همین مسئله می تواند دوباره اتفاق بیفتد و مربوط به جریانات سیاسی یا روشنفکرانه نیست. به عنوان برخی از کسانی که در این دوره اعلام نشده اند نمایندگان ادعای دو آتشی اصولگرایان بودند. بنابراین نمایندگان باید بتوانند سلامت شخصی ، رفتاری ، رفتاری و شخصیتی خود را حفظ کرده و شخصیتی مستقل و قدرتمند به آنها بدهند. نماینده حق دارد در همه امور اظهار نظر ، انتقاد ، نظارت و قانون گذاری كند ، اما فرم شخصی ، شخصی ، منطقه ای و كاری وی از اهمیت برخوردار است و به حزب و حزب مربوط نمی شود. فعلی ، و ما ، نمایندگان ، باید از آن دفاع کنیم.از دوره دهم بیاموزید که اتفاقات قبلی را تکرار کنید. او نباید در ورزش یا بخش خصوصی فعال باشد و فقط باید به امور نمایندگی بپردازد.

حوادث در همان دوره مجلس یازدهم اتفاق افتاد ، بدین معنی که برخی از مجلس دهم درس نگرفتند. در عین حال ، نماینده مجلس نباید مواضع دیگری را تصاحب کند و پیشنهاد عضویت هیئت مدیره کنفدراسیون ، هیئت مدیره باشگاه ورزشی ، هیئت های ورزشی استان و سایر موارد را بپذیرد. نماینده می تواند ناظر و قانونگذار در حوزه ورزش و مدافع و مدافع باشد و با جلوگیری از فساد نمی تواند اجازه دهد که خزانه و پول برای غیر ورزشی هزینه شود ، یا نباید باشد. نماینده فعال در نمایندگی بخش خصوصی. او ممکن است قبلاً در این زمینه کار کرده باشد ، اما مجبور است آنرا به تعویق بیندازد.

آیا قانونی برای جلوگیری از ورود نمایندگان به این هیئت ها وجود دارد؟ اگر ما قانونی نداریم ، چگونه می خواهید جلوی چنین فعالیت هایی از سوی نمایندگان را بگیرید؟

ماده 29 قانون برنامه ششم در مورد شفافیت و دستمزد مالی بحث می کند ، اما این موضوع باید در زمینه تعارض منافع دنبال شود. کار نماینده باید توسط نماینده وارد مجلس انجام شود. عزت پارلمان به حدی است که گفته می شود وی مسئول امور است. بنابراین نماینده نباید افتخار کند که موقعیت و جایگاه خود را زیر دستگاه زیر نظر خود گرفته است. در این حالت ، مطمئناً دیگر در صدر لیست نیست و من نمی دانم از کجا آمده است.

شفافیت بسیار مهم است. مانند پارلمان گذشته ، 150 عضو رای گیری را امضا کردند و در نهایت 56 نفر رای موافق دادند. یکی از مواردی که در مجلس دهم مرا آزار نداده است شفافیت است که امیدوارم در این دوره هرگز تکرار نشود. زیرا نتیجه ای جز دروغ و ریاکاری ندارد.

در دوره دهم نمایندگانی وجود داشتند که در توافق با طرح یا لایحه نماینده شماره 4 بودند اما به آن رأی دادند. این بدان معنی است که نماینده حتی با همکار خود صادق نیست؛ از این گذشته ، او می خواهد با مردم شفاف و صادق باشد. ما باید در مجلس در دو موضوع کار کنیم: شفافیت و تضاد منافع. به خواست خدا ، گروهی از جوانان مومن ، خوب و نگران به مجلس یازدهم آمدند و امیدواریم که بتوانیم با آنها اقدام کنیم.

بعضی افراد معتقدند که برخی از تکرارها به دنبال نمایش هستند و خود را نشان می دهند و همیشه در صفحات مجازی سعی در تبلیغ کار خود دارند. به نظر شما این قضاوت چقدر صادق است؟

قضاوت خیلی زود است؛ من اولین حکم را خواهم گفت شش ماه پس از تشکیل مجلس ، اما در این دوره از مجلس ، کمیسیون ها به دلیل اصلاح آئین نامه هایی برای مدتی به تأخیر افتادند ، که هیئت مدیره می توانست آن را اصلاح کند تا کمیسیون ها زودتر شروع به کار می کنند. ؛ اکنون که کمیسیون ها به تازگی کار خود را آغاز کرده اند ، مدتی پیش خواهد رسید که نظرات به دادگاه ارسال شود ، اما به هر حال مجلس باید در حوزه های نظارت مراقب باشد و کسی را تحسین نکند.داوری مجلس یازدهم خیلی زود است و باید موضوعاتی از قبیل مطالبات مجلس درباره دولت تصمیم گیری شود و به وزرا مهلت داده شود تا گزارش و عملکرد خود را ارائه دهند.

درست است که وزرا در این دوره گزارشهایی تهیه کرده اند ، اما ما برای انجام آنها به چه کاری نیاز داریم؟ ما باید مواردی را که مورد نیاز مجلس است حل کنیم و به وزیران اجازه دهیم این کار را انجام دهند. مجلس نباید در سیستم بوروکراتیک گیر کند و گاهی باید یک مورد توجه در دادگاه مطرح شود پس از یک سال. این کار باید تسریع شود تا احساس کنیم قدرت نظارتی پارلمان واقعی است.

مسئله دیگر دستوراتی است که در جلسات رهبران نیروها آمده است. این رویه ها باید توسط پارلمان اداره شود. ما سال گذشته شاهد مسئله ای مانند تمدید دو ماهه بودیم. بودجه برای به دست آوردن دارایی از ماه ژوئیه تا اکتبر در جلسه روسای سه شعبه جمع آوری شد که به راحتی توسط مجلس قابل تصمیم گیری است. همانطور که در پیام فرمانده معظم انقلاب به مناسبت آغاز دوره یازدهم تأکید شده است ، مجلس باید جای خود را بگیرد. این رفتار پارلمان است که می تواند به جلو بازگردد و جایگاه خود را در خط مقدم حفظ کند.

یعنی آیا اعضای پارلمان یازدهم به دنبال Schuff نیستند؟

اکنون نمی توانید قضاوت کنید و بعد از شش ماه می توانید یک حکم اولیه را صادر کنید.

البته برخی معتقدند که برخی نمایندگان مجلس نسبت به فعالیت های نمایندگی خود بیشتر در فضای مجازی و توییتر قرار دارند؛ چقدر با آن موافقید؟

من همچنین معتقدم که برخی از کارهای مجازی آنها ممکن است واقع بینانه تر از کارهای واقعی خود باشند ، اما مردم ما تماشا می کنند. در اعماق یک روستا ، مردم فعالیت نمایندگان خود را چه در مجلس و چه در حوزه های انتخابیه اعم از تئاتری ، واقعی یا واقعی بررسی و ارزیابی می کنند. واقعیت نگاه مجلس از دولت این است که مردم از دولت راضی نیستند و می گویند دولت مردم را رها کرده است. افزایش بی حد و حصر قیمت مانند ارز ، طلا ، سکه ، مسکن ، خودروهای بازار و تاج و هزار مشکل دیگر باعث شده است تا مردم بیش از پیش در مشکلات زندگی خود غوطه ور شوند. اینکه آنها در قلب مشکلات خود قرار دارند و می خواهند بدانند که این برنامه دوره پارلمانی چیست و آیا دولت می تواند آن را کنترل کند؟ البته ، کنترل لزوماً به معنای ادامه کار یا متوقف کردن کار وزیران نیست ، بلکه روشی برای کنترل سیاست ها و برنامه های دولت است. چنین مجوزهایی بطور اساسی انجام می گیرد و مجلس باید راه را برای یک حرکت مناسب دولت هموار کند.

مردم مشاهده می کنند که پارلمان با این دولت چه کار می کند. دولت باید سال پایانی دوره دوم را که در حال فرود است ، کنترل کند تا در انتها سرعت کندی داشته باشد و درست روی باند فرودگاه بنشیند تا کنترل فرمان خود را از دست ندهد. با کنترل مناسب دولت ، مجلس می تواند همین کار را انجام دهد. من معتقدم دولت در سال گذشته حكم حكومت كشور را رها كرده است. این بدان معنی است که دولت باید از سرعت و پایان سال گذشته در سلامتی خود اطمینان حاصل کند تا مردم انتخاب جدیدی داشته باشند.دولت در آخرین سال کار خود دولت کشور را ترک کرد.

شما در سخنان خود گفتید که مجلس اجازه نمی دهد دولت کنترل کشور را از دست بدهد. آیا مجلس از این قدرت برخوردار است؟

او هست.

بنابراین آیا می توان اینگونه تفسیر کرد که اگر این اتفاق نیفتد ، مجلس و دولت حکم را با هم کنار گذاشته اند؟

دولتی که حکم حکم کشور را رها کرد ، اما اگر این روند برای یک سال دیگر ادامه یابد ، یعنی مجلس نتوانسته است فرمان را کنترل کند ، حکم به معنای اجرای حکم نیست بلکه می تواند قرار دادن دولت در مسیر صحیح و نظارت مداوم بر آن. و کاملاً در حافظه و جهت قرار بگیرید. در این حالت مجلس می تواند کنترل نظم را در دست بگیرد.

بنابراین پس از یک سال می توان نتیجه گرفت که مجلس مانند دولت همه چیز را رها کرده یا کنترل را در دست گرفته است.

این مجلس با این دولت درگیر تضاد سیاسی است ، اما از نظر عملکرد ، اگر دولت بخواهد به غارت و ترك ادامه دهد ، و با وجود كنترل های قاطع تر ، سریع تر ، جدی تر و مترقی تر ، نمی تواند هنوز کاری نکن ، یعنی مجلس. این کنترل لازم را در مورد دولت به دست نیاورد و اگر این اتفاق بیفتد ، هیچ کنترلی بر دولت بعدی نخواهد داشت.

بنابراین ، در این شرایط ، آیا مجلس مانند دولت از کشور خارج شد؟

می توانیم بگوییم که پارلمان موفق نشد. او شاید سعی کرده است کاری انجام دهد ، اما موفق نبود. پارلمان در زمان های مختلف نقش مهمی در مدیریت دولت ها داشته است.

بنابراین انتظار می رود دولت در سال آخر به کنترل و نظارت پارلمانی حرکت کند و اگر این اتفاق نیفتد ، آیا این بدان معنی است که پارلمان و دولت دستور کشور را رها کرده اند؟

این بدان معنی است که مجلس نتوانسته است از ابزارهای خود استفاده کند …

از یک طرف شما صریحاً بیان می کنید که دولت حکم را رها کرده است و از طرف دیگر وقتی از مجلس می خواهیم بپرسید که آیا این قدرت را دارد و اگر بعد از یک سال دولت را برنگرداند ، یعنی آن را ترک می کند. کشور کشور ، شما از مسئولیت صریح خودداری می کنید. .

ممکن است مجلس اراده داشته باشد ، اما از آن برای تأثیرگذاری استفاده نشده و موفقیت آمیز نبوده است. من فکر می کنم اراده ای وجود دارد ، اما هنوز هم مربوط به ظرفیت نمایندگان و استفاده از توانایی های آنها است. اگر نماینده ای کار آژانس را به درستی انجام دهد ، عملکرد موفقیت آمیز خواهد بود. اگر این اتفاق نیفتد ، به این معنی است که نمایندگان کار خود را انجام نداده اند. بنابراین ، در این مورد ، مجلس نیز کار را رها کرده است.

ما می بینیم که تقریباً همه بر لزوم استقرار جوانان در زمینه مدیریت تأکید می کنند ، اما به نظر می رسد مجموعه ثابت مدیران در صندلی نشسته اند و به نظر می رسد آنها نمی خواهند حرکت کنند و فقط کرسی های خود را تغییر دهند. بنابراین چگونه جوانان باید مدیریت را یاد بگیرند؟ انگار هیچ کس بازنشسته نمی شود.

ما در زمره پیشگامان استفاده از جوانان بودیم و به دنبال آن برنامه ای برای ممنوعیت اشتغال بازنشستگان به همراه برخی دیگر از اعضای مجلس دهم؛ زیرا ما معتقدیم که باید از جوانان استفاده شود. ما نیز از تصویب این قانون شنیدیم و متهم شدیم و بعضی از نمایندگان سخنان عجیب و غریبی را قبل از ما بیان کردند ، به حدی که گروه اولیه 15 نفره ما به دلیل فشار ، به سه یا چهار نفر رسید و سرانجام تصویب قانون این ، تصویب شد.

او ممکن است برخی از رفتارها و عملکرد نمایندگان جوان را مورد انتقاد قرار دهد ، اما حضور وی در مجلس بسیار خوب است؛ گفته می شود پارلمان یک مکان باتجربه است ، اما رویکرد مردم تغییر کرده است. در دوره دهم ، 38 جوان 30 تا 45 ساله رای دادند که در دوره یازدهم به 57 نفر رسیدند. این بدان معنی است که اراده مردم تغییر کرده است و ممکن است این نمایندگان اشتباه کنند و حتی کارهای عجیبی انجام دهند اما نیروی محرکه باید جوانان در دستگاه اجرایی کشور باشد که اینگونه نیست و مدیران در زمینه های سیاسی ، اداری و سایر موارد نمونه ای از این امر وجود کار فضای سبز در شهرداری از سال 1977 است که جایگزین آن نشده است. یا اینکه او در سال 1975 در مجموعه های خصوصی نیمه عمومی خصوصی بازنشسته شد ، اما هنوز هم در برنامه و بودجه است ، که ناامید کننده است. این آقایان تا کی کار خود را ادامه خواهند داد؟من می خواهم بسیاری از مشاغل شغل داشته باشند تا هیچ کس 15 سال در وزارتخانه نباشد. در همه جای دنیا آنها عاشق تنوع و تغییر هستند و کشور ما را نیز شامل می شود.

ای کاش زمان بسیاری از مشاغل وجود داشت. اینطور که می توانیم به عنوان نماینده برجسته ، نمایندگان مجلس نمایند ، در دو زمان چهارشنبه ، چهارشنبه چهارم شهریور 1387 این ربطی به استفاده از دیدگاه شما امکان پذیر است؛ برای استفاده از تجارب این استعداد قیدی را تعیین کرد که هر کدام از آنها می توانند به مدت 5 سال بعد از مشاوره خود را انتخاب کنند این استاد سیکل با تنوع هر کسی که در جای جای دنیا قرار دارد و تغییر مسیر داده است ، دوست دارید و به بحث درمی آورید.

وضعیت به گون تعیین شده که می توانیم از جوانان ما فوج فوج مهاجرت تصمیم بگیریم. بسیار نگران مهاجرت محدود هستم که می توانیم از طریق آن در کشور استفاده کنیم.

می توانم از این طریق بتوانیم از مهاجرت نخبگان شغلی کردی و یا اگر می توانیم ببینیم برادرند از آن

بحث و گفتگو جوانان متری فقط برای سیاسی بودن و استفاده از نخبگان دانشگاهی در بدنه علمی کشور همسایه این رهانکردگی در همه مواردی که مشاهده شده است انگار صندلی ها از این با هم هم دیدن می کنیم و می توانیم بعد از 4 سال عضویت در هیات علمی دانشگاه شریف مهاجرت کرد. می توانم به کار و راهنمای و ارتقاء در زندگی اجازه دهیم.

از این سوتی می توانیم از آن طریق که مهاجرت تصدیق شده اند بعد از چند سال دیگر به کشور برگردند ، در صورت مشاهده و مشاهده می توانیم با نگاه خود به ایران این امکان را می دهد که بتوانید از این طریق استفاده کنید و یا بتوانید از آنها استفاده کنید. اکنون فقط نخبگان می توانیم با دیدن آن بتوانید از مرزهای خود استفاده کنید.

آیا مجلس عزمی برای این کار امکان پذیر است؟

در این زمینه می توانید با اعلام این خبر و در سایت خود به شما اجازه دهند تا بتوانند به مرزهای خود برسند نه این که آمار خرید خانه در فلان کشور از بین ایرانیها بیشتر شده و این عنوان پول از کشورمان در خارج شو شما می توانید با این وضعیت اطمینان داشته باشید که این کشور بتواند به مقامات خود برسداز بین جوانان فوج فوج مهاجرت می توانم. این هم را می توان از کشور مستقر کرد و بازگشت آن را مشاهده کرد و با مراجعه به این مقام ها و ایجاد مجوز به شما و ایرانیان

با داشتن فرمان روشنایی تنوع و تحویل در کشور می توانید تغییر دهید و امیدوار باشید که به شما مشارکت بیشتری داشته باشند و بتوانند در ادامه فعالیت خود را حفظ کنند. عنوان نخبگان بینهایت را می بینیم و می توانیم با استفاده از این توانمند ماندنیشان در کشور چه فایده‌ای داشته باشیم؟ نمونهاش در چند سال قبل از وقوع دادرسی ، ایرانیان در خارج از کشور صاحب کار در برنامه ریزی و شهرسازی به ایران می توانند برای طراحی برنامه برای مشاوره با شما ، برنامه ریزی کنند ، اما بعد از سه ماه دیگر؛ بنابراین اصول به او می توانیم ببینیم.

چگونه شغل نماینده ای برای این وضعیت عملی شده است؟

این فضای داخلی این موارد را با گفتمان باز کرده و به کارگر ویژه کردستان تبدیل کرده است این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید مشارکت کنید و مشارکت کنید و نقش آفرینی را در اختیار شما قرار دهند و در اختیار شما قرار بگیرند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا