اقتصادی

چطور سرمایه‌گذاری موفقی داشته باشیم؟ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، افرادی که با صندوق های سرمایه گذاری آشنایی ندارند معمولا زمان زیادی را صرف مطالعه بازار سهام می کنند و حتی ممکن است ساعت ها به مانیتور خیره شوند تا بتوانند سهام شرکت های مختلف را ببینند.تحلیل و بررسی و تصمیم به خرید و فروش آنها بگیرید اما استفاده از روش های مختلف مانند تحلیل بازار مانند تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال تنها راه سرمایه گذاری در بورس نیست. یکی از این روش ها استفاده از صندوق سرمایه گذاری است.

یک سرمایه گذاری خوب در بین انواع سرمایه گذاری در ابتدا باید بازدهی بالاتری نسبت به تورم داشته باشد. در غیر این صورت نمی تواند ارزش پول و قدرت خرید را حفظ کند. تاثير گذار علاوه بر این، میزان ریسک، نقدینگیسهولت سرمایه گذاری، حداقل سرمایه مورد نیاز و … شامل پارامترها تاثير گذار در انتخاب گزینه سرمایه گذاری مناسب

این در حالی است که صندوق سرمایه گذاری موفقیت فیروزه که در 6 ماه گذشته پربازده ترین بورس کشور بوده است با بازدهی بیش از 18 درصد رتبه نخست را در بین پرسودترین صندوق ها دارد.

در آینده، توسط روزبه پیروز، ترسو هیئت مدیره مدیریت فیروزه درباره فعالیت این صندوق سرمایه گذاری گفت ما میرویم ما یک مطالعه برای شما انجام دادیم.

این صندوق ابتدا چگونه شروع به کار کرد؟

گروه مالی فیروزه به موفقیت دست یافته است استقرار صندوق سرمایه گذاری سرمایه گذاران خارجی در بورس اوراق بهادار تهران در سال 1388 صندوق سرمایه گذاری فیروزه موفق به جذب وجوه سرمایه گذاران ایرانی در بورس اوراق بهادار تهران شد. استقرار انجام داد

صندوق سهام چیست؟

صندوق موفقیت فیروزه یک صندوق انتشار و تصفیه مشترک است که 70 درصد دارایی آن در سهام و بقیه در اوراق قرضه، دارایی های نقدی و سایر سپرده ها سرمایه گذاری می شود.

مزایای این نوع صندوق چیست؟

برای سرمایه گذارانی که فرصت کافی برای ورود به بازار سرمایه ندارند، این صندوق ابزار مناسبی برای تخصیص بخشی از دارایی ها به این بازار است.

میزان ریسک سرمایه چقدر در این صندوق سرمایه گذاری شده است؟

با توجه به سرمایه گذاری بخش زیادی از دارایی های صندوق در سهام، ریسک صندوق کم تا متوسط ​​است.

چرا به صندوق نیاز است سجام نبود؟

با توجه به ماهیت صدور انصرافی صندوق، ما می توانیم غیر سرمایه گذاران سجامی در صندوق ثبت شود، اما با گذشت زمان، همه سرمایه گذاران باید سجامی بودن

وضعیت بورس چه تاثیری بر این صندوق دارد؟

تغییرات قیمت سهام در بازار سهام تاثیر تأثیر مستقیم بر نتیجه صندوق دارد، اما سعی شد تغییرات در ارزش هر واحد صندوق (ضریب بتاج) با تغییرات شاخص در محدوده 0.7. اگر ضریب بتا برابر 1 است، تغییرات ارزش صندوق دقیقاً برابر با تغییرات شاخص است.

اهداف صندوق به دنبال چه بود؟

کسب میانگین سود سالانه 50 درصد که به طور میانگین هر سال در 12 سال گذشته به دست آمده است.

صندوق تضمین سرمایه انتقال اون چیه؟

نقدینگی صندوق توسط شرکت سرمایه گذاری توسعه صنایع ایران، یکی از بزرگترین هلدینگ های سرمایه گذاری بورس کشور، تضمین می شود.

دکمه بازگشت به بالا