عمومیمعرفی کسب و کار

چند بار میتوان امتحان آیین نامه داد؟

برای کسب نمره قبولی در آزمون نظارتی باید مراحل زیادی را طی کنید. آزمون مقرر یکی از اولین مراحل اخذ گواهینامه است و یک آزمون کتبی است که برای قبولی در آن باید به تعدادی از سوالات به درستی پاسخ دهید.

زمان مشخصی برای گرفتن گواهینامه رانندگی وجود دارد که در آن مدت باید تمام مراحل را طی کرده و به گرفتن گواهینامه ادامه دهید.

برای هر فصل چند سوال در آزمون تنظیمی دیده می شود؟

در آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪) از هر قسمت از کتاب به طور مکرر سوالات پرسیده می شود، اما لازم به ذکر است که برخی از بخش ها شامل سوالات بیشتری هستند و لازم است در مورد آنها بیشتر مطالعه کنید، به عنوان مثال علائم و علائم راهنمایی و رانندگی بسیار مهم هستند و باید باشند. تا جایی که می توانست آنها را مطالعه می کرد.

اکثر سوالات از این بخش پرسیده می شود، اما از آنجایی که برخی از علائم و علائم راهنمایی و رانندگی بسیار شبیه به هم هستند، این امر منجر به رد بسیاری از داوطلبان می شود.

چه مدت طول می کشد تا در آزمون های نظارتی قبول شوید؟

برای قبولی در آزمون رانندگی، باید در درس رانندگی نیز شرکت کنید. این آموزش ها شامل چند مرحله است که یکی از مهم ترین آنها آزمون کنترل است. داوطلبان برای اخذ گواهینامه ابتدا باید بدون غیبت در کلاس های تئوری، فنی و عملی شرکت کنند.

همچنین در پایان کلاس های تئوری و فنی یک آزمون تنظیمی داده می شود که باید در آن شرکت کنند. حضور در این آزمون بسیار مهم است و بدون قبولی در آن امکان حضور در مراحل باقی مانده اعم از جلسه عملی و امتحان نهایی وجود نخواهد داشت.
امتحان آیین نامه بی سوادی چگونه است؟ با ما تماس بگیرید.
نمره خود را از طریق فرآیند آزمون دریافت کنید

دانش آموزان برای قبولی در امتحان باید حداقل نمره را کسب کنند. برای این منظور منابع مختلفی از جمله نمونه سوالات و کتاب های ترافیکی قابل استفاده تهیه شده است.

تعداد سوالات این آزمون 30 سوال است که در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و داوطلبان باید در مدت 20 دقیقه به تمامی سوالات پاسخ دهند. این زمان در مقایسه با تعداد کل سوالات بسیار کوتاه است، اما زمان خوبی برای کسانی است که با آمادگی کامل برای این آزمون آمده اند.

پیش آزمون تنظیمات به عنوان یک آزمون ارائه می شود و نیازی به پاسخ های توضیحی ندارد. بنابراین 20 دقیقه زمان مناسبی برای پاسخگویی به سوالات آزمون خواهد بود. همچنین باید گفت که این آزمون شامل نمره منفی نمی باشد و پاسخ اشتباه به برخی سوالات تاثیری در سایر سوالات نخواهد داشت

اما مهم ترین نکته در آزمون این است که شما باید حداقل به ۲۶ سوال پاسخ صحیح بدهید. به همین دلیل داوطلبان با یک اشتباه کوچک موفق به قبولی در آزمون نخواهند شد و مردود خواهند شد، بنابراین باید در پاسخ به سوالات بسیار دقت کرد.

اگر نمره خوبی از این آزمون کسب نکردید، باید هفته گذشته مجددا در این آزمون شرکت کنید، در غیر این صورت نمی توانید در سایر گروه های تمرینی و آزمون شرکت کنید.

چند وقت یکبار می توانید مقررات را آزمایش کنید؟

در پاسخ به این سوال که چند بار می توانید در آزمون مقرر شرکت کنید، می خواهم به شما بگویم که محدودیت خاصی وجود ندارد و پس از یک سال مردودی در آزمون، باید دوباره در کلاس تئوری شرکت کنید باید دوباره در کلاس تئوری شرکت کرد. 2 سال، Kartex شما نامعتبر خواهد بود.

 

دکمه بازگشت به بالا