سلامت و تندرستی

چکاپ کامل قلب در تهران

بیماری قلبی یکی از شایع ترین علل مرگ و میر در جهان است. از طرفی افرادی که سابقه بیماری قلبی دارند باید به صورت دوره ای تحت درمان قرار گیرند چک کامل قلب در تهران انجام دادن. معاینات قلبی از روش های مختلفی برای ارزیابی عملکرد و ساختار قلب استفاده می کنند. اگر معاینه قلب در زمان مناسب انجام شود، می توان از تعداد زیادی از خطرات و عوارض جلوگیری کرد. بنابراین، بررسی کامل قلب با نسخه پزشک قلب بسیار مهم است. در این مقاله قصد داریم در مورد روش های مختلف صحبت کنیم چک کامل قلب در تهران مطالب مفیدی ارائه دهید. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

چک کامل قلب در تهران

روش های مختلف غربالگری قلب و عروق

روش های جدید بسیاری برای ارزیابی بیماری های قلبی عروقی وجود دارد. این اقدامات با استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته پزشکی و آزمایشگاهی انجام می شود که هر کدام اطلاعات خاص و دقیقی را در اختیار متخصص قلب قرار می دهند. این اطلاعات تاثیر بسیار مهمی در روند درمان بیمار خواهد داشت. به بررسی روش های مختلف ادامه دهید چک کامل قلب در تهران ما پرداخت خواهیم کرد.

معاینات پزشکی

در ابتدای معاینه کامل قلب، متخصص قلب معاینات بالینی لازم را انجام می دهد. در این معاینات وضعیت بیمار به طور کامل شرح داده می شود و عادات و رفتار روزانه بیمار مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. در این مرحله، بیمار در مورد ورزش، رژیم غذایی، سیگار کشیدن یا نوشیدن الکل به پزشک توضیحاتی می دهد. پزشک مربوطه نیز فشار بیمار را گرفته و اعداد دریافتی را در پرونده بیمار ثبت می کند.

انجام یک آزمایش

برای آزمایش های مختلف نمونه ای از خون یا ادرار بیمار گرفته می شود. این تست ها با تجزیه و تحلیل نمونه های به دست آمده طیف وسیعی از مشکلات و بیماری ها را بررسی می کنند. بررسی تعداد گلبول های قرمز، قند خون، چربی خون، نحوه عملکرد غده تیروئید و … بررسی می شود. از جمله موضوعاتی است که ممکن است با بروز بیماری های قلبی عروقی مرتبط باشد.

الکتروکاردیوگرافی

الکتروکاردیوگرافی معمولا نوار قلب نامیده می شود. ECG قلب یکی از رایج ترین روش ها برای اندازه گیری عملکرد قلب است چک کامل قلب در تهران است. به این ترتیب با چسباندن الکترودهای کوچک به قفسه سینه بیمار، نتایج را در قالب نمودارها و منحنی های مختلف ارائه می کند. الکتروکاردیوگرام ضربان قلب را اندازه گیری می کند و اطلاعاتی در مورد آریتمی ارائه می دهد.

چک کامل قلب در تهران

اکوکاردیوگرافی

نام دیگر اکوکاردیوگرافی، اکو قلب است. در این روش از امواج صوتی برای گرفتن تصاویر متحرک از عملکرد قلب استفاده می کنند. اکوکاردیوگرافی قلب نوعی سونوگرافی است که برای بررسی مشکلات قلبی مانند کاردیومیوپاتی و … استفاده می شود. یافته های اکوکاردیوگرافی قلب دریچه های قلب، اندازه حفره، حرکت عضلات قلب، علل درد قفسه سینه و صداهای غیر طبیعی قلب و همچنین ناهنجاری های ساختاری قلب را شناسایی می کند. قلب.

تست استرس ورزش کنید

تست تناسب اندام فرآیندی است که در آن قلب به موقعیت های مختلف پاسخ می دهد. در این روش یک دستگاه تست الکتروکاردیوگرافی به بیمار متصل می شود و قلب در حین ورزش مورد ارزیابی قرار می گیرد. راه اندازی کارخانه ترافیک و دوچرخه سواری بدون وقفه بخشی از تست های تناسب اندام است. انواع مشکلات و بیماری های قلبی می توانند نتایج مطلوبی در ضربان قلب و تنگی نفس داشته باشند.

تست استرس هسته ای

تست استرس هسته ای همان اسکن قلب هسته ای است. این روش تظاهر انفارکتوس میوکارد توسط پزشکی هسته ای است چک کامل قلب در تهران انجام شده. در اسکن قلب هسته ای، یک ماده رادیواکتیو ایمن به داخل ورید تزریق می شود. با چسباندن ماده تزریق شده به گلبول های قرمز، می تواند در قلب و ماهیچه های آن پخش شود. تصاویر به دست آمده از مانیتور مشکلاتی مانند بیماری عروق کرونا ویروس و علت درد قفسه سینه و تنگی نفس را نشان خواهند داد.

تصویربرداری

تصویربرداری قلب به دو روش سی تی اسکن و ام آر آی انجام می شود. نتایج تصویربرداری می تواند علل آنوریسم قلب، بیماری مادرزادی قلبی، بیماری عروق کرونا ویروس، بیماری دریچه قلب، تنگی و انسداد عروق، التهاب ماهیچه های قلب و وجود توده در قلب را شناسایی کند. تصویربرداری قلب برای همه گروه های سنی کودکان و بزرگسالان اعمال می شود.

آنژیوگرافی

یکی از مدرن ترین و دقیق ترین روش های تشخیص بیماری ها و مشکلات قلبی، آنژیوگرافی عروق کرونا ویروس است. در این روش برش های کوچکی در ناحیه کشاله ران یا مچ ایجاد می شود. سپس با قرار دادن یک لوله کاتتر نازک آن را به سمت عروق مورد نظر هدایت می کنند. با تزریق رنگ کنتراست به لوله کاتتر، شفافیت کافی برای به دست آوردن تصاویر به دست آمده را فراهم می کنند. آنژیوگرافی بهترین راه برای بررسی گرفتگی عروق کرونا ویروس است.

بهترین زمان برای معاینه کامل قلب

بیشتر بیماری های قلبی علائم مشابهی دارند. این علائم می تواند ترسناک باشد و مراجعه به متخصص قلب را آسان تر کند. شایع ترین علائم و نشانه های بیماری قلبی عروقی شامل درد قفسه سینه، تپش قلب، تنگی نفس و سرگیجه است. پزشک متخصص با گرفتن شرح حال بیمار و انجام معاینه فیزیکی اولیه می تواند نوع بیماری را تشخیص دهد. سپس از روش های تخصصی برای تشخیص نهایی و دقیق تر استفاده می کند. در این زمان است که دستور آزمایش و آزمایش های مختلف می دهد. بررسی کامل در تهران قبل از انتخاب روش درمانی مناسب الزامی است.

هزینه چک کامل قلب در تهران

هر یک از روش های مورد استفاده در ارزیابی و چکاپ قلب قیمت خاص خود را دارد. از طرفی هزینه چک کامل در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم ترین عامل در هزینه معاینه قلبی، نوع دستگاه های موجود در آزمایشگاه است. دستگاه های جدید و پیشرفته دارای سرعت عمل سریع تری هستند و همچنین نتایج دقیق تری در مورد عملکرد قلب ارائه می دهند. تشخیص زودهنگام بیماری در ابتدای درمان بسیار مهم است. علاوه بر این، دانش، تجربه و مهارت های متخصص قلب و عروق مسئول روش های تشخیصی می تواند قابل توجه باشد.

چک کامل قلب در تهران

رفتن به دکتر

در مقالات بالا به بررسی اهمیت انجام معاینه کامل قلب و روش های مختلف پرداختیم. مهم ترین روش ها الکتروکاردیوگرافی، اکوکاردیوگرافی، تست تناسب اندام و هسته ای، آنژیوگرافی و تصویربرداری است. چک کامل قلب در تهران است. می توانید به مطب دکتر دکتر مراجعه کنید. ابراهیم حاجی زاده، متخصص قلب و عروق و فلوشیپ مداخله ای قلب (جراحی مداخله ای و تهاجمی قلب) در تهران. دکتر. ابراهیم حاجی زاده خدماتی مانند درمان ورید متورم; آنها کنترل فشار، درمان آریتمی و غیره را ارائه می دهند. در مطب در اختیار بیماران خود قرار می دهند. بیماران می توانند از فردا خدمات دیگری مانند آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی که نیاز به بستری شدن در بیمارستان بهداشتی دکتر حاجی زاده دارند دریافت کنند.

تماس با مطب دکتر ابراهیم حاجی زاده:

آدرس: تهران – بالاتر از میرداماد – خیابان منظر نژاد – پ. 53 – واحد 9 – کلینیک قلب دکتر زربان

شماره تماس و واتس اپ: 09393333167 – 02149229112

وب سایت دکتر ابراهیم حاجی زاده: https://drhajizade.com

صفحه اینستاگرام دکتر ابراهیم حاجی زاده: https://www.instagram.com/dr.ebrahimhajizadeh

دکمه بازگشت به بالا