عمومیمعرفی کسب و کار

چگونه بوی سیر ترشی را از بین ببریم؟

به دلیل بسیاری از چیزها و فواید سیر، می خواهیم آن را در غذای خود بگنجانیم، اما بوی بد دهان و معده پس از خوردن غذا از این میل جلوگیری می کند، اما این دلیل خوبی است برای عدم استفاده از بهترین چیزها. آنتی اکسیدان ها طبیعی نخواهند بود زیرا با محلول ساده و سریع این قسمت از نمناک می توانید بوی سیر را از دهان و معده خود به راحتی پاک کنید.

چرا سیر و پیاز بوی بد دهان می دهند؟ seyfikar.com

پیاز، ترکیبات موجود در سیر یا هر دو که باعث بوی بد دهان یا بدن می شوند:

آلیسین: وقتی سیر در معرض هوا قرار می‌گیرد، ماده‌ای به نام آلین به آلیسین تبدیل می‌شود که به ترکیبات دیگر حاوی گوگرد تبدیل می‌شود و به سیر عطر می‌دهد.

آلیل متیل سولفید: این ترکیب هنگام بریدن پیاز و سیر آزاد می شود، این ماده جذب رگ های خونی شده و از ریه ها و منافذ پوست آزاد می شود.

سیستئین سولفوکسید: این ترکیب گوگردی موجود در سیر و پیاز به محض خوردن باعث بوی بد دهان می شود.

 راه هایی برای خلاص شدن از شر بوی سیر سریع:

سیر بخش مهمی از بسیاری از راه‌حل‌ها است که در واقع کمبود سیر در غذا می‌تواند طعم آن را کمتر کند، اما نمی‌توان انکار کرد که خوردن سیر باعث بوی بد دهان می‌شود، اما چند نفر از شما این مشکل را می‌دانید؟ آیا در واقع دهان شما منبع بوی نامطبوع سیر است؟ بله شما آن را درست خواندید. اگر می خواهید سیر را از غذای خود حذف کنید، بهتر است منتظر این قسمت از نماناک باشید که به شما نشان می دهد چگونه بوی سیر را بدون حذف سیر از غذای خود پنهان کنید.

1. از خردل استفاده کنید:

از یک قاشق چای خوری خردل استفاده کنید و حداقل یک دقیقه غرغره کنید. سپس نصف قاشق خردل را به محض ورود به معده قورت دهید، بوی بد سیر را از بین می برد.

2. خوردن غذاهای با طعم نعناع نفس شما را تازه می کند.

چای نعناع فلفلی، نعناع فلفلی و میخک به از بین بردن بوی سیر کمک می کند.

3. برای از بین بردن بوی سیر سبزیجات بخورید:

خوردن هویج، لیمو، قارچ و سیب زمینی پخته می تواند کیفیت تنفس شما را بهبود بخشد. اگر در یک وعده مقدار زیادی سیر می خورید، عاقلانه است که این سبزیجات را همزمان مصرف کنید.

4. آدامس جویدن:

وجود بزاق زیاد در دهان برای از بین بردن بوی بد سیر بسیار مهم است. آدامس، به خصوص آدامس با طعم دارچین، انتخاب خوبی برای پوشاندن این بو است.

5. اینو یا:

آب لیمو و چای زنجبیل برای از بین بردن بوی بد دهان مفید هستند.

6. مسواک بزنید:

اگر اغلب سیر می خورید، روی یک مسواک و خمیردندان خوب سرمایه گذاری کنید. مسواک زدن تنها راه موثر برای تمیز کردن دهان است.

7. از پاک کننده زبان استفاده کنید:

قوس زبان می تواند باکتری ها و زباله ها را به دام بیندازد و شستن زبان بعد از هر وعده غذایی مهم است.

8. از پاک کننده پلاک دندان استفاده کنید:

از مسواک یا هر وسیله تمیز کننده دیگری استفاده کنید این ابزار همه چیز را بین و زیر دندان تمیز می کند. اگر در این فرآیند باقیمانده غذا را خارج نکنید، غذا در دهان شما پوسیده می شود.

9. جوشاندن سیر:

پختن سیر بو را کاهش می دهد، اما باید در نظر داشت که خاصیت آنتی اکسیدانی سیر در اثر پختن آسیب می بیند. برای پخت و پز به جای پودر سیر از سیر تازه استفاده کنید.

10. ماست:

بسیاری از مطالعات نشان می دهد که خوردن 6 اونس ماست می تواند میزان سولفات هیدروژن در بدن و در نتیجه بوی سیر را کاهش دهد.
برای اطلاع از قیمت ترشی سیر کاراملی با ما تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا