عمومیمعرفی کسب و کار

چگونه فویل قلیان را سوراخ کنیم؟

نحوه آماده کردن فویل قلیان

آخرین باری که با فویل آماده کردید کی بود؟ آیا همان چیزی بود که انتظارش را داشتید؟ اگر نه، در جای مناسبی هستید. آماده کردن یک سری فویل دار قلیان سنتی یک هنر است که هات سوز آن را برای بسیاری از مصرف کنندگان قلیان راحت کرده است. ما امروز اینجا هستیم تا کمی میل را به این قلیان کلاسیک برگردانیم. و به شما نشان دهیم که چه چیزی را از دست می دهید.

اکنون، آن را همانطور که معمولاً انجام می دهید بسته بندی کنید، اما به ارتفاع تنباکو های خود توجه بیشتری کنید. شما واقعاً می خواهید مطمئن شوید که همه چیز را در زیر لبه سری باشد. زیرا هدف شما در اینجا این است که به جای همه تنباکو به یکباره، کم کم تنباکو  در سری بپزید.

در حالی که تنباکو هایتان در سطح عالی هستند، مقداری فویل از قبل آماده شده را روی آن اضافه کنید و فویل را تا جایی که می‌توانید صاف کنید و یکباره آن را روی تمام لبه کاسه‌تان بمالید.

بعد از اینکه فویل را روی لبه گذاشتید، باید متوجه شوید که هنوز کاملا سفت نشده است و حتی ممکن است کمی افتادگی یا خمیدگی های تیز در اطراف لبه داشته باشد. برای رفع این مشکل، به یک طرف فویل و لبه فشار وارد کنید و در حالی که به طرف مقابل آن را کم کم کشیده و سفت کنید. در نهایت شما هر طرف فویل را محکم خواهید داشت.

نحوه سوراخ کردن فویل قلیان

در صورتی که مجبور باشید سوراخ های خود را ایجاد کنید، می توانید از هر وسیله خانگی مانند خلال دندان، سوزن یا گیره استفاده کنید. از هر ابزاری که در اینجا تصمیم به استفاده از آن دارید، سوراخ ها باید به اندازه ای باشد که گرما وارد شود، اما تنباکو ها را نسوزند. روی فاصله انداختن سوراخ ها تمرکز کنید زیرا سوراخ های زیاد ممکن است باعث سوختن سری شما شود. با این حال، سوراخ های بسیار کم است و ممکن است خطر خاموش کردن زغال خود را به دلیل عدم جریان هوا داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که تا جایی که می توانید به فویل فشار وارد می کنید زیرا ایجاد سوراخ به طور طبیعی باعث می شود که فویل بخواهد در اطراف آن خم شود. سفت نگه داشتن فویل تا جایی که ممکن است در حین سوراخ کردن، هنگام افزودن زغال بعداً تفاوت ایجاد می‌کند.

بعد از اینکه فویل را زدید و سوراخ‌ها را باز کردید

سعی کنید فویل قلیان و انتهای آن را تا جایی که می‌توانید به بیرون کاسه محکم کنید و در عین حال مقدار اضافی آن را در کف لگن سری محکم کنید. این یک نقطه تماس اضافی با گرما ایجاد می کند و سری را از همه طرف گرم می کند، بنابراین در گرما قفل می شود.

قبل از زغال گذاشتن

اکنون که یک سر قلیان فویل شده کاملاً تنظیم شده دارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که زغال خود را اضافه کنید! این مرحله آخر برای شروع کردن سری با فویل به عنوان زغال بسیار مهم است و جریان هوای ایجاد شده هنگام پف کردن باعث افتادگی فویل می شود. آنها را به آرامی در طرف مقابل سری قرار دهید و به طور طبیعی به جای با شدت کامل قلیان بکشید. این قرار دادن جهش زغال شما را کاهش می دهد و به تعادل وزنی که هر قطعه به فویل اضافه می کند کمک می کند.

اگر زمان و یا حوصله آماده کردن سری قلیان را ندارید، پیشنهاد می کنیم از کپسول تنباکو آماده مصرف Sky Seed استفاده کنید. که دیگر نیاز به فویل و سری زدن تنباکو ندارید.

منبع:  آلفویل (تولیدکننده فویل آلومینیوم)

دکمه بازگشت به بالا