اقتصادی

کادیلاک اسکالید منصوری با رینگ‌های ۲۶ اینچی، یک غول بی شاخ و دم است/ عکس

منصوری که در گذشته نام آن بیشتر کنار خودروهایی مثل مرسدس بنز، بنتلی، رولز رویس و… قرار می‌گرفت، حالا به‌دنبال افزودن محصولات برندهای دیگر به کارنامه خود است. این شرکت تیونینگ مدتی پیش نسخه‌ای ویژه از آئودی RSQ۸ با طراحی اسپرت سبز و زرد و تقویت پیشرانه را معرفی کرد و حالا از کادیلاک اسکالید به‌عنوان پروژه جدید خود پرده برداشته است. کادیلاک اسکالید خود شاسی بلند فول سایز پر زرق و برقی است که حالا با تیونینگ شرکت منصوری، حتی یک قدم جلوتر می‌رود.

معرفی کادیلاک اسکالید تیونینگ منصوری

نمای جلو کادیلاک اسکالید تیونینگ منصوری

در نمای بیرونی اسکالید تیونینگ منصوری، اول از همه رینگ‌های برجسته آن خودنمایی می‌کنند. این رینگ‌ها اندازه ۲۶ اینچی دارند که البته به‌خاطر حجم زیاد این شاسی بلند آمریکایی، آنچنان بزرگ به نظر نمی‌رسند. در واقع اسکالید یکی از بزرگ‌ترین شاسی بلندهای بازار در مقطع کنونی بر شمرده می‌شود و همین به منصوری اجازه داده است که آن را سوار چنین رینگ‌های بزرگی کند. این رینگ‌های مشکی مات را تایرهایی با پهنای ۲۹۵ میلی‌متر و قطر ۲۶ اینچ می‌پوشانند. در قسمت‌های مختلف بدنه هم فیبر کربن به‌کار رفته است که از جمله می‌توان به اسپویلر سقف عقب و آینه‌های بغل اشاره کرد.

نمای جلو کادیلاک اسکالید تیونینگ منصوری

نمای عقب کادیلاک اسکالید تیونینگ منصوری

منصوری در فضای داخلی کادیلاک اسکالید صرفاً تغییراتی جزئی را اعمال کرده است. کف‌پوش رنگ شتری هماهنگ با روکش چرمی صندلی‌ها، نشان منصوری روی فرمان و کاورهای اسپرت‌تر پدال بخش عمده این تغییرات را تشکیل می‌دهند. البته تصمیم منصوری برای عدم تغییر گسترده کابین اسکالید منطقی به‌نظر می‌آید، از آنجا که این شاسی بلند فول سایز آمریکایی کابین لوکس خوش‌ساختی دارد.

فضای داخلی کادیلاک اسکالید تیونینگ منصوری

فضای داخلی کادیلاک اسکالید تیونینگ منصوری

فضای داخلی کادیلاک اسکالید تیونینگ منصوری

فضای داخلی کادیلاک اسکالید تیونینگ منصوری

پیشرانه ۶.۲ لیتری V۸ کادیلاک اسکالید که در نسخه استاندارد ۴۲۰ اسب بخار و ۶۲۶ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند، حالا با تیونینگ منصوری توان تولید قدرت ۴۵۵ اسب بخار و گشتاور ۶۵۰ نیوتن متر را دارد. این پیشرانه چون از نوع تنفس طبیعی است، ارتقای زیادی از لحاظ خروجی پیدا نکرده است و باید منتظر نسخه ویژه منصوری از اسکالید V با پیشرانه ۶.۲ لیتری V۸ سوپرشارژ ماند. این پیشرانه سوپرشارژ که ظرفیت بیشتری برای افزایش خروجی دارد، همین الان در حالت استاندارد ۶۸۲ اسب بخار قدرت و ۸۸۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

۲۲۷۲۲۷

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا