سلامت و تندرستی

کرونا از ویروس دونالد ترامپ خطرناک تر است



در روز گذشته تاج 80 بار بهبود یافته است و برای تأمین هزینه تاج ، علائم قرمزی و ملتحمه ملتحمه و حس بویایی و طعم در اعلام آمار ایران ، از صندوق ذخیره ارزی خارج شد. موانع و موضوعات شفافیت در ایران مباحثی است که در کنفرانس مطبوعاتی مورد بحث قرار می گیرد. بله

به گزارش امروزنگار ، دکتر کیانوش جهانپور در یک کنفرانس ویدئویی با خبرنگاران ، در یک کنفرانس ویدئویی با آمریکایی ها اظهار داشت که آمریکایی ها سازمان بهداشت جهانی را چینی محور می نامند و تهدید می کنند که از تأمین اعتبار این سازمان متوقف می شوند: “اگر ما برای گنجاندن سازمان بهداشت جهانی در سیاست ، باید این نکته را بیان کنیم که برخی گفته اند که سازمان بهداشت جهانی بر اساس ایالات متحده است.

سازمان بهداشت جهانی ، یک سازمان غیر سیاسی است

وی گفت: “ما سعی می کنیم آموزش بهداشت را با لوکوموتیوهای سیاسی مرتبط نکنیم. بعضی اوقات این کار از نظر سیاسی مغرضانه است و باید بگویم که سازمان بهداشت جهانی یک سازمان غیر سیاسی است و نه نشانه اقدام سیاسی است.”

کرونا از ویروس دونالد ترامپ خطرناک تر است

وی گفت: “اگر قصد داریم رویکرد جهانی به کورونا ببخشیم ، نباید شاهد یک واکنش سیاسی باشیم که همکاری های جهانی را تضعیف می کند. چنین اقداماتی از سوی دولت آمریکا در راستای رفتارهای ضد بهداشتی پیش می رود. من قبلاً هم گفته ام علیرغم مشکلات ، Na Ali از ویروس دونالد ترامپ خطرناک تر است.

جهانپور همچنین در مورد اعلام توافق جدید برای دفن تاج مردگان به سازمان صومعه گفت: همکاران بهداشت محیط با همکاری متخصصانی که توسط آرامستان سازماندهی شده اند همکاری می کنند و آموزش های لازم را در اختیار آنها قرار می دهند و شهرداری محصولات بهداشتی را برای حمام ها تهیه کرده است و ما جدی نگران این موضوع نیستیم.

تجویز فوپیراویر برای درمان تاج بی معنی است

وی در پاسخ به این سؤال كه آیا فوپیراویر توسط برخی مراكز و برخی پزشكان برای او تجویز شده است یا خیر ، گفت: مشخص نیست كه نتایج آزمایشات بالینی بیماری قلبی عروق كمر دوام خواهد داشت و كمیته درمان آن را تأیید نخواهد كرد. بی معنی است.

وی گفت: “ما نتایج دقیقی از اثربخشی دارو اعلام نکرده ایم ، بنابراین معتقدیم که این دارو فقط برای آنفولانزا استفاده می شود و دیگر برای اهداف دیگر استفاده نمی شود. این دارو برای درمان آنفولانزا در هر دو کشور تصویب شده است.” یک پروژه تحقیقاتی ، اگر کسی به تجویز خود ادامه دهد ، می گویم که منجر به ورود بیماران به بازار سیاه و بازارهای غیرقانونی خواهد شد. با این حال ، برخی از این داروها نیز جعلی هستند و حتی ممکن است تأثیر نامطلوبی بر این بیماری بگذارند.

ایران شفافیت پرونده تاج را اعلام کرد

وی در پاسخ به سؤالی درباره سخنان وزیر بهداشت در مجلس دیروز ، گفت: “اظهارات وزیر بهداشت یکسان است ، باید بگویم اواخر بهمن ماه که دو مورد تاج قم مثبت بود. ما بلافاصله نتایج را اعلام کردیم. آنچه من می خواهم بگویم اینست که از کمتر از یک ساعت بعد از عفونت کرونا تا اعلام شیوع ، این شفافیت از نظر تاریخی کاهش می یابد. این دولت و وزارت بهداشت در کرونا است ( استراتژی شفاف کورونا در برخورد با مردم بدون تأخیر.ما صریح صحبت می کنیم.

جهانپور اظهار داشت: توافق ما در اصل این بود كه اگر شخصی دارای علائم آنفلوانزا باشد یا به چین سفر كند یا با مسافرانی كه از چین بازگشت می كنند تعامل داشته باشد ، باید تحت نظر باشد ، اما قبل از اعلام این دو شرط ، ممكن است باشد. آنها را تحت تأثیر قرار خواهد داد. “بیماری آنها مانند یک برنامه درمانی نیست.

روز گذشته ، تهران 80 تاج را بهبود بخشید

وی گفت: “هشدار دکتر زاری در مورد تهران است ، اما من به تمام دنیا هشدار می دهم زیرا مردم باید مانند هفته گذشته به فکر خود ادامه دهند و به آن فکر نکنند.” این وضعیت در حال حاضر عادی است. اگرچه ممکن است ما دیروز قله اصلی را در تهران تجربه کرده ایم و جمعیت تهران دیروز افزایش یافته است ، اما بیش از نیمی از افراد مشکوک که روز گذشته در بیمارستان بستری شده اند و روند آن مدیریت شده است ، اما در این مرحله بسیار شکننده است و مردم این کار را نمی کنند. با فکر اینکه همه چیز تمام شده است ، خندق نباید خالی شود.

جهانپور در خصوص سؤال درباره اشتغال مجدد افراد بیکار توسط برخی کادر پزشکی ، گفت: “هرقدر به هر دلیلی کارکنان را ترک کنیم ، این پرونده تخلف اداری است. ممکن است آنها هرگونه دستور صادر کرده اند ، اما تا آنجا که من می دانم.” فقط یک بار توسط دولت قابل استفاده است.

برای تأمین هزینه‌های کرونا ، وجوهی را از صندوق ذخیره ارزی خارج کنید

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از وجوه حاصل از صندوق ذخیره ارزی می توان برای جلوگیری از ورشکستگی بیمارستان های خصوصی استفاده کرد ، گفت: پولی که توسط رهبران برتر صندوق ذخیره ارزی گرفته شده است برای پرداخت هزینه های بیماری کرونا استفاده شده است. طبیعی است بخشی از این مبلغ به وزارت بهداشت تحویل داده شده است ، اما باید بگویم اگر همه همین مقدار از این مبلغ به وزارت بهداشت توزیع شود ، معادل مقدار بدهی صندوق بیمه در ماه های اخیر است و باید همان را بپردازید. مبلغ پرداخت مطالبات جامعه پزشکی است. پرداخت

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: “ما جزء معدود كشورهایی هستیم كه برای بیماران مبتلا به كرونا معالجه رایگان داریم.”

علائم ملتحمه چشم قرمز و اختلال در حس بو و طعم

وی گفت: “کورون ویروس نوعی ویروس جدید است ، اما مانند برخی از ویروس ها می تواند به اعصاب بویایی و طعم حمله کند. در برخی موارد ، ملتحمه چشم صورتی گزارش می شود که ممکن است دلیل عفونت باشد.” دیزی

جهانپور افزود: این اختلال و بی ربط ممکن است در چند هفته یا چند ماه آینده دوباره ظاهر شود ، بنابراین نگران این موضوع نباشید.

توانایی ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و مراقبین در انجام غربالگری تاج

وی در پاسخ به این سؤال که درباره مشاوره وزیر بهداشت سابق در مورد استفاده از توانمندی های ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی و خانگی برای مقابله با بیماری همه گیر تاج در کشور پرسیده شده است ، اظهار داشت: “تا به امروز دولت قابلیت های استفاده از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و مراقبان را به کار گرفته است. مداخلات. “انگیزه سیستمی برای اجرای بسیج ملی به فعالیت های این گروه ها بستگی دارد.

وی گفت: از اوایل ماه مارس ، بیش از 90،000 کارگر بهداشت و کارگران بهداشت 34000 تیم را به نمایش گذاشته اند.

جهان پور در مورد تست تاج دیروز گفت: تجزیه و تحلیل همان نتیجه کل جامعه است: “اخلاق پزشکی ایجاب می کند که اطلاعات بیمار محرمانه باشد ، و ما اطلاعات را به مردم مخابره می کنیم ، که در هیچ کجای دنیا چنین نیست.” افشای اطلاعات را به افراد اجازه دهید.

وی در خصوص آخرین آمار پرسنل پزشکی و شهدا ، گفت: آمار مصوب همان 43 نفر است ، اما از آنجا که مقام معظم رهبری اظهار داشتند که پرسنل پزشکی که در کورنا جان باختند به عنوان شهدا قلمداد می شوند ، این کمیته در حال بررسی تاریخ و علت فوت پرسنل پزشکی بود. ما منتظر انتشار نتایج کمیته ویژه هستیم تا آخرین آمار مربوط به فوت پرسنل پزشکی را بیان کنیم.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین با تأکید بر این خبر که وزیر بهداشت از معالجه رایگان بیماران کرونا خبر داد ، اظهار داشت: از تاریخ ابلاغ این موضوع برای کلیه بیمارستان ها ، این توافق نامه الزام آور است و هیچ بیمارستان تحت معالجه کرونا وجود ندارد. این اعلان قابل نقض است. “

وی گفت: “ما از بیمارستانهایی که متعلق به بسیج ملی کرونا هستند پشتیبانی می کنیم. همچنین از بیمارستانهای غیر دولتی که خریداری شده اند نیز پشتیبانی می کنیم ، اما بعضی از افراد می خواهند وقتی خالی از تختخواب بهداشت عمومی به دنبال معالجه پزشکی باشند.”

وی در پاسخ به این سؤال که چند بیمار مبتلا به بیماری انسداد قلبی در سیستم غربالگری شناسایی شده اند ، گفت: تاکنون 140 هزار مورد مشکوک در سیستم بهداشت و درمان و 43030 مورد شناسایی شده است که از این تعداد حداقل 1،805 مورد به روشنی تشخیص داده شده اند. انجام شد

جهانپور در پاسخ به این سؤال ، علیرغم شرایط غیر عادی ، در مورد دلایل اجرای طرح هوشمند فاصله گفت: “ستاد ملی کرونا ، که توصیه های بهداشتی را تصویب نکرد و جنبه های اقتصادی ، سیاسی و جنبه های دیگری را در نظر گرفت.”

رفتار ویروس تغییر نکرده است

وی در پاسخ به سؤال رئیس جمهور دانشگاه علوم پزشکی قم مبنی بر اینکه شاهد تغییر علائم بیماران تاج دار هستیم ، گفت: اگر آنها گزارش های علمی ارائه دهند ، ما آنها را بررسی خواهیم کرد و آنها در طول مصاحبه گزارش های علمی ارائه نمی دهند ، باید اسناد ارائه دهند. وی ادامه داد: “به نظر می رسد این کلمات خبری بیشتری هستند ، فکر می کنم رفتار ویروس تغییر نکرده است. این امر به این دلیل است که با توجه به افزایش یا کاهش 10 درصدی ، تعداد مرگ و میر ناشی از این بیماری در یک ماه گذشته یکسان بوده است ، این نشان می دهد که رفتار ویروس تغییر نکرده است ، اما اگر همکاران ما آن را گزارش دهند ، می توانند یک پرونده علمی داشته باشند.

جهانپور همچنین از راه اندازی سیستم SJAM خبر داد: “کلیه موافقت نامه های کاری را می توان در وب سایت وزارت بهداشت یافت ، اما شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، تخلفات را در سیستم SJAM ثبت کنند و البته دفتر دادستانی این گزارش های محرمانه را بررسی می کند. برای احترام به حقوق عمومی. “بله

اما ببرهای آمریکایی به تاج آلوده هستند

وی به یک ببر در ایالات متحده گفت: “این ویروس یک بیماری شایع بین انسان و حیوان است. کرونا ممکن است از مورچه وارد زندگی انسان شده و متهم درجه یک خوانده شود.” در مورد سگها ، ما داریم. در این گزارش آمده است: سگهایی با علائم این بیماری در نزدیکی برخی مراکز پزشکی نیز جمع آوری شده اند و برای گربه ها ، یک یا دو مورد را از اروپا گزارش کرده ایم که ببرها در گربه ها قرار دارند و ممکن است آلوده باشند. بله

انتهای پیام


همه محتوای سایت طبق سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به بازنشر می نماید، به همین دلیل مسوولیت انتشارات سایت بر عهده منابع اصلی بوده و پایگاه اینترنتی امروزنگار هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا