اقتصادی

۶ طرح مخابراتی در خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد

۶ طرح مخابراتی در خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد

امروزنگار/ خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر طرح کل مخابرات با سرمایه گذاری 2 هزار و 872 میلیارد ریال در نقاط مختلف استان اجرا می شود.

رحیم فلاح زاده در گفت وگو با امروزنگار، اظهار کرد: برای توسعه شبکه تلفن ثابت از ابتدای امسال 9 هزار و 408 پورت تلفن ثابت برای مشترکان در استان نصب شده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به اقدامات انجام شده برای توسعه شبکه ارتباطات ثابت و سیار در استان گفت: همچنین در این مدت 16 هزار و 350 پورت برای مشترکان پهن باند آنلاین Adsl، Develop Vdsl و Develop Vdsl نصب و راه اندازی شده است. Ftth.

وی گفت: در توسعه شبکه فیبر نوری از طریق حفاری و کابل، 320 کیلومتر فیبر نوری در استان نصب شده است تا ظرفیت شبکه فیبر نوری در استان افزایش یابد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: در راستای توسعه و گسترش پوشش شبکه ارتباطات سیار، 36 سایت جدید موبایل و 50 فناوری نسل سوم و همچنین 57 فناوری نسل چهارم در مکان های مختلف نصب و راه اندازی شده است. خوزستان. آغاز این سال .

فلاح زاده گفت: این میزان فعالیت مخابراتی و ارتباطی با سرمایه گذاری دو هزار و 872 میلیارد ریال در خوزستان انجام شده است که در دهه مبارک فجر اجرا می شود.

انتهای، آخر

دکمه بازگشت به بالا