عمومیمعرفی کسب و کار

سخت ترین زبان دنیا

اصولاً یادگیری یک زبان جدید می تواند ما را به مرحله بعدی ارتباط برساند. ما به راحتی می توانیم در بهترین شرایط قرار بگیریم و از توانایی های خود حداکثر استفاده را ببریم. اما مشکل اصلی این است که یادگیری یک زبان جدید با وجود شیرینی آن با دشواری هایی همراه است. این بدان معناست که زبان هایی در دنیا وجود دارد که یادگیری و درک آنها آسان نیست.

سخت ترین زبان های دنیا برای یادگیری

از آنجایی که انگلیسی یک زبان رسمی و بین المللی است، تمامی آمار و تحقیقات بر اساس این زبان است. اما در این بخش سخت ترین زبان دنیا را برای پنجابی زبانان معرفی کرده ایم. زبان ها به دلیل وجود یا عدم وجود شرایط خاص، زبان های بسیار دشواری در نظر گرفته می شوند.

زبان چینی

جهان در مورد دشواری زبان چینی موافق است. چینی ترین زبان دنیاست. چندین گویش مختلف از این زبان از جمله ماندارین، کانتونی و غیره وجود دارد که ماندارین رایج ترین نوع آن است.

ماندارین چینی چهار گوشی دارد. یعنی یک کلمه را می توان به چهار صورت تلفظ کرد. مثلاً کلمه «ما» بسته به تلفظ به معنای «مادر»، «اسب»، «جنایتکار» و «ظالم» است. علاوه بر مبحث زبان و لحن، دستور زبان این زبان نیز بسیار دشوار است. تلفظ با املا متفاوت است و این کار را برای دانش آموز سخت و گیج کننده می کند.

حدود یک میلیارد نفر در جهان به زبان چینی صحبت می کنند. این زبان به عنوان تنها زبان رسمی در چین و تایوان (ماندارین)، یکی از چهار زبان رسمی در سنگاپور (گویش ماندارین)، و یکی از سه زبان رسمی در هنگ کنگ و ماکائو (گویش کانتونی) استفاده می شود. .

زبان ژاپنی

زبان ژاپنی به دلیل ارتباط نزدیکش با چینی، دومین زبان دشوار دنیاست. جنبه فرهنگی این کشور در زبان منعکس شده و این مشکل کار زبان آموزان را سخت می کند.

در زبان ژاپنی به جای الفبا، نمادهایی برگرفته از زبان چینی وجود دارد. بیش از 125 میلیون نفر در جهان به این زبان صحبت می کنند. این زبان از سه سیستم نوشتاری متمایز پیروی می کند: کاتاکانا، کانجی و هیراگانا. بیشتر کلمات در زبان ژاپنی دو معنی دارند، یکی ژاپنی و دیگری چینی.

اخیراً مطالعه ای برای محاسبه سرعت حروف در ثانیه انجام شده است که نشان می دهد زبان ژاپنی با سرعت 7.84 حرف در ثانیه سریع ترین زبان جهان است. این زبان در ژاپن استفاده می شود.

روسی

زبان روسی گرامر بسیار پیچیده ای دارد، حتی برخی از مردم در کشورهای روسی زبان نمی توانند به راحتی آن را بخوانند یا بنویسند. حدود 150 میلیون نفر در جهان به این زبان صحبت می کنند. زبان روسی در کشورهایی مانند روسیه، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان زبان رسمی است.

روسی

زبان روسی آنقدر پیچیده است که حتی برخی از مردم در کشورهای روسی زبان نمی توانند به راحتی بخوانند و بنویسند. حدود 150 میلیون نفر در سراسر جهان به این زبان صحبت می کنند. روسی زبان رسمی کشورهایی مانند روسیه، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان است.

فرانسوی

به فرانسوی می گویند زبان احساسات! بزرگترین فواید یادگیری زبان خواندن اصل مهم ترین متون ادبی و تماشای بهترین فیلم ها به زبان اصلی است.

زبان فرانسه موضوع هنر، تئاتر، شعر، دنیای مد، سبک و غیره است. زبان است. به همین دلیل است که بسیاری از افراد برای لذت بردن از شیرینی استفاده از این زبان آماده هستند تا با مشکلات یادگیری این زبان روبرو شوند. ۷۹ کشور به زبان فرانسوی صحبت می کنند و در ۲۹ کشور فرانسه زبان رسمی است. در کل 260 میلیون نفر در سراسر جهان به زبان فرانسوی صحبت می کنند.

پرتغالی

بسیاری از مردم فکر می کنند که پرتغالی فقط در برزیل و پرتغال صحبت می شود، اما در واقع زبان رسمی 9 کشور در سراسر جهان است. پرتغالی تحت تأثیر زبان عربی بود و ردپایی از این زبان در عربی نیز یافت می شود. افعال پرتغالی در شش الگو نوشته می شوند و از دو فعل برای بیان “is” استفاده می شود.

زبان ایتالیایی

زبان ایتالیایی ریشه لاتین دارد و 85 میلیون نفر به آن صحبت می کنند. برخی از کلمات در ایتالیایی نوشته می شوند و همان معنای کلمات در زبان های دیگر را دارند، اما معنای آنها کاملاً متفاوت است. ایتالیایی یکی از محبوب ترین زبان های دنیاست که افراد زیادی را به خود جذب می کند، به خصوص کسانی که قصد سفر به کشور زیبای ایتالیا را دارند.

ایتالیایی زبان رسمی ایتالیا، سان مارینو و سوئیس است. بله، تعدادی ایتالیایی زبان در آلبانی، آرژانتین، استرالیا، فرانسه، بلژیک، بوسنی و هرزگوین، آلمان، برزیل، کانادا، کاستاریکا و غیره وجود دارند.

اسپانیا

زبان اسپانیایی در رتبه آخر به عنوان سخت ترین زبان در جهان برای یادگیری قرار دارد زیرا شباهت های زیادی با زبان انگلیسی دارد. اسپانیایی زبان احساسی دیگر است. کمتر کسی است که موسیقی اسپانیایی را نشنیده باشد و از آن لذت نبرده باشد. 329 میلیون نفر در سراسر جهان به زبان اسپانیایی صحبت می کنند و این زبان رسمی حدود 21 کشور است.

زبان فنلاندی

زبان فنلاندی دارای سیستم پیچیده ای از حروف صدادار و قواعد دستوری است. این واقعیت این زبان را به یکی از سخت ترین زبان های دنیا تبدیل می کند. با توجه به ساختار زبان فنلاندی، دانش آموزان ممکن است با کلمات و معانی بسیار طولانی مواجه شوند و تعجب کنند، اما پس از مدتی به آن عادت می کنند. فنلاندی یکی از زبان های رسمی فنلاند است و زبان دوم این کشور سوئدی است.

قطب دهلی

تلفظ لهستانی دشوار است و دستور زبانی چند لایه دارد. 7 مورد مختلف در لهستان وجود دارد که هر کدام تحت تأثیر جنسیت قرار دارند. این بدان معنی است که شما می توانید هر کلمه را به هفت روش مختلف و اعداد را به 17 روش مختلف تلفظ کنید. این زبان توسط 40 میلیون نفر در جهان و 97 درصد از جمعیت لهستان صحبت می شود.

دکمه بازگشت به بالا