سلامت و تندرستی

خرید تختخواب بادی اینتکس در ایران

تخت های بادی در کارخانه های بزرگ intex و bestway تولید می شوند و توسط آژانس اینتکس در تهران ، یعنی شرکت Intex Land ، با قیمت ارزان خریداری و فروخته می شوند. علاوه بر تخت های بادی ، این کارخانه ها محصولات بادی دیگری نیز تولید کرده اند. این موارد عبارتند از: تشک بادی ، قایق های بادی ، کاناپه های بادی ، وان های بادی ، استخرهای بادی ، استخرهای پیش ساخته ، قلعه های بادی برای کودکان ، چادرهای بازی کودکان و تشک های آبی که همه از جنس بدنه PVC هستند.

تختخواب بادی Intex را در ایران بخرید

تختخواب بادی 2 نفره و یک تخت بادی 1 نفره محصولاتی از جنس بدنه PVC با سطح مویی مخملی ، جیر یا نرم مویی است که همگی سرگرم کننده و کاملاً شفابخش و شاداب هستند و دارای نمونه های مختلف و متفاوت برای بزرگسالان ، نوجوانان و کودکان. .
قیمت خرید تختخواب هوای دوقلوی و یک نفره با برند اینتکس و بسته شدن آنها با اندازه ، ارتفاع ، نوع مواد ، بالش ، باد و پمپ عقب همراه است که هر مزیتی را به قیمت آنها و البته قیمت مدل های کودکان اضافه می کند. و نوجوانان ارزان تر از بزرگسالان هستند.
از تختخواب های بادی Mark Intex و کمد های جدید و حتی قدیمی وی می توان برای استفاده دائمی و شبانه استفاده کرد ، به همین دلیل حمل آنها از وزن بالایی برخوردار است. از میان این تختخواب های با تور 2 نفره و 1 نفره ، می توانید از آنها مشابه تخت های بادی استفاده کنید. استفاده کنید و هیچ محدودیتی در استفاده وجود ندارد و تنها کاری که باید انجام دهید این است که مراقب اشیاء تیز باشید که به آنها ضربه نمی زند.

آیا خرید تخت بادی Intex در ایران امکان پذیر است؟

همه مدل های دو شرکت اینتکس و نوع 2 و 1 نفر آنها در بازار ایران وجود دارد که می توانید به راحتی از طریق همان وب سایت Intex Land خریداری کنید که گران تر از فلز معمولی و تخت های بادی چوبی است. آنها بسیار ارزان تر هستند و می توانند توسط یک نفر حمل شوند ، بنابراین می توانید از آنها در خانه ، محل کار و مسافرت استفاده کنید.
تختخواب های بادی و راحت بادی این فروشنده اینتکس بسیار راحت است و با خرید آنها خواب خوبی خواهید داشت زیرا مواد آنها از جنس PVC است و سطح آنها با جیر ، مخملی و برزنت پوشانده شده است به گونه ای که کاملاً ضد جاسوسی و داخلی ، پل هایی از ابریشم مصنوعی یا استتار ساخته شده است که اجازه می دهد تا هوا در زیر بدن مصرف کننده توزیع شود ، بنابراین ارگونومی انسانها را در شرایط پزشکی استاندارد نگه می دارد. تخت های بادی که توصیه می شود پزشکان سالخورده و غیرفعال هستند.

پمپ هوا با تورم بادی

تختخواب های بادی Intex ، 2- تا سه نفره ، دارای پمپ هوای الکتریکی مستقر در بدنه و دو زمانه هستند ، به این معنی که باد تنها 3 تا 5 دقیقه یک سوئیچ نوری را پر می کند. در همان زمان ، باد به درون آن می وزد ، و لازم نیست آن را مجبور به خالی کردن آن کنید.

عمر و دوام تخت های بادی چقدر است؟

تختخواب یا تختخواب بادی بزرگ برای بزرگسالان Intex ، نوزادان مخملی و جیر ، فروشگاه اینتکس لند با بدنه پمپ و پمپ ، طول عمر آنها در حدود 5 تا 7 سال ، ارتفاع زیاد و قد کوتاه است که در صورت استفاده صحیح از آن ، عمر طولانی خواهد داشت. آنها مراقبت می شوند. آنها چیزی خواهند داشت ، اما اگر به هر دلیلی چیزی را پیدا کنند که پاره شده و سوراخ شده باشد ، با چسب های تعمیر Intex و پوشش تخت هوا می توانند تعمیر و ترمیم شوند.
شرکت Intex Land به عنوان تنها نمایندگی Intex در تهران و به عنوان مرکز توزیع این تختخوابها ، واردات ، توزیع و فروش این محصولات بادی در ایران را آغاز کرده است که آنها را با قیمت اصلی و با تخفیف به فروش می رساند. d به منظور فراهم آوردن آنها به دوستی متقابل ما. از آنها در خانه ، محل کار و سفر استفاده کنید.
مواردی که باید در هنگام استفاده از تخت های بادی به خاطر بسپارید:
1. بستر بادی Intex را در مکانی تمیز و صاف نصب و استفاده کنید.
2. هنگام تزریق روی تخت های بادی نشسته نباشید.
3. می توانید از یک سطح صاف برای تمیز نگه داشتن آنها استفاده کنید.
4- از اعمال پودر کودک خودداری کنید تا آسیبی به الیاف داخلی آن نرسد.
5- به محض تغییر صدای پمپ ، آن را از برق جدا کنید ، به این معنی که فضای بستر هوا پر است.
6. تخت های بادی را در نزدیکی وسایل گرمایشی نصب نکنید.
7. فقط در صورت پارگی یا سوراخ کردن از چسب تعمیر Intex استفاده کنید.

مزیت خرید تختخواب بادی Intex

تخت های بادی از نظر وزن سبک ، از اندازه کوچک بوده و نیازی به خرید قاب ندارند و بر روی فرش ، فرش ، سرامیک ، پارکت و غیره قابل نصب هستند. از آنجا که کف آنها صاف و بی اساس است ، این محصولات همچنین باعث رنگ بالایی می شوند شما می توانید آنها را با سایر لوازم خانگی تنظیم کنید ، تحمل وزن مدل های دو نفره بین 200 تا 300 کیلوگرم و مدل های تک صندلی از 100 تا 140 کیلوگرم ، که عالی است.

بهترین تختخواب های بادی Intex و کمد آنها

تخت های یک نفره و دو نفره برای بزرگسالان و کودکان با طول ، عرض و ارتفاع متفاوت ساخته شده است. هرچه قد آنها بالاتر باشد ، از استاندارد بالاتری نیز برخوردار است زیرا پل های داخلی آنها نیز بیشتر است. تختخواب های بادی قابل تاشو هستند و می توانند در کیسه حمل در داخل کارخانه یا در جای دیگری حمل شوند ، خالی ، تاشو و ذخیره شوند.
هنگام خرید تخت بادی Intex در ایران ، توجه داشته باشید که کادر زیر یک کد 5 رقمی است و با جستجوی این کد پنج رقمی در مرورگرهای Google ، باید عکسی از آن محصول را مشاهده کنید که به نظر می رسد با همان مشخصات موجود در مورد آن برای شما اطمینان حاصل کنید که اصلی و اصلی آن است ، اما این بارکد نیز روی بدنه خود دارای تخت های بادی است.

تختخواب هوا داخل ماشین

یک تخت بادی مدل در پشت صندلی عقب خودرو وجود دارد که روی صندلی عقب اتومبیل نصب شده است و قسمت عقب خودرو شما را به اتاق خواب راحتی تبدیل می کند که آماده هر مدل مانند سواری طولانی و شاسی برای مسافرت در طول سفر است. بزرگسالان و کودکان بر روی آن می خوابند و بر خستگی و خواب آلودگی می خوابند. یک پمپ هوا با فندک دو منظوره ، بالش هوا ، کیسه حمل و چسب تعمیر وجود دارد که در یک بسته کامل قرار دارند و هیچ کدام از آنها نباید بسته بندی شوند. تجهیزات را با قیمتی متفاوت خریداری کنید.

توجه داشته باشید که تخت های یک نفره و یک نفره Intex از ارتفاعات بالایی برخوردار هستند و شما نمی توانید از آنها در چادرهای مسافرتی استفاده کنید زیرا به ارتفاع و فضای زیادی احتیاج دارند و تشک های هوا به بهترین وجه برای این منظور استفاده می شوند. از سایت های Intexland از ارتفاع پایین خریداری کنید.

روش تعمیر بستن تورم بادی و انتهایی

تخت های بادی از بدنه ای ضخیم و بادوام برخوردار هستند ، اما نسبت به اشیاء تیز و شناور حساس هستند و با ضربه زدن به آنها ، ممکن است پاره شده یا لکه دار شوند. شما باید با خرید چسب تعمیر ، تخت هوا را بخرید و تعمیر کنید و به این ترتیب تعمیر آن انجام می شود. سفارش این است:
اگر با دستان مرطوب و مرطوب به وضعیت تخم ریزی نرسیدید ، کل فضای خواب تورم را از زیر ، یک طرف به سمت دیگر و روی آن بچرخانید تا باد را حس کنید ، سپس جایی را که می خواهید علامت بزنید. در مرحله بعد ، بستر و پچ را با چسب مایع خیس کنید. آن را روی ناحیه سوراخ شده بمالید ، سپس از یک سطح صاف مانند کتاب روی آن استفاده کنید و حدود 5 کیلوگرم به مدت 3 ساعت وزن کنید تا کاملاً خرد شود ، به طوری که بستر تورم شما تعمیر شود به طور کامل و از آن به عنوان اولین روز خرید خود استفاده کنید.

یک تخت با تورم Intex بخرید

برای خرید تختخواب بادی Intex در ایران و انواع تخت های بادی در مدل های پزشکی و طبیعت خوب 2 نفره و 1 نفره می توانید به وب سایت Intex Land به آدرس https://www.intexland.ir مراجعه نمایید یا شماره دفتر تماس با فروش این شرکت با شماره 021-44204854 تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا