اقتصادی

رنو هم سراغ خودروهای برقی می رود

رنو هم سراغ خودروهای برقی می رود

رنو قصد دارد تا سال 2025 از 14 خودروی برقی رونمایی کند.

رنو اعلام کرده است که آرم جدیدی که برای اولین بار بر روی نمونه اولیه خودروی الکتریکی مدل 5 رونمایی شده است ، به تدریج و تا سال 2024 در کلیه محصولات این شرکت استفاده خواهد شد. طبق گفته رنو ، این خودروساز در آینده بر تولید و توسعه خودروهای الکتریکی تمرکز خواهد کرد. بوگو جدید دارای طراحی سه بعدی است که باعث زیبایی بیشتر آن برای استفاده در وسایل نقلیه الکتریکی می شود.

رنو 5 جدید که به صورت برقی تولید می شود ، جایگزین نسل قبلی می شود که یکی از نوستالژیک ترین محصولات رنو است.

مدیرعامل رنو ، جیل ویدال با بیان اینکه نظرات خوبی درباره مشتریان درباره آرم جدید دریافت شده است ، افزود: رنو در حال آماده سازی برای دستیابی به اهداف جدید است و ما باید خود را با نیازهای جدید بازار سازگار کنیم.

طبق استراتژی جدید رنو برای ورود جدی تر به عرصه وسایل نقلیه الکتریکی ، این شرکت قصد دارد تا سال 2025 از 14 خودروی برقی رونمایی کند که هفت خودرو کاملاً برقی و هفت دستگاه هیبریدی خواهد بود. توسعه وسایل نقلیه الکتریکی نقش مهمی در اطمینان از سودآوری آینده این شرکت خواهد داشت ، زیرا کشورهای عضو اتحادیه اروپا انگیزه های زیادی را برای خودروهای الکتریکی در سال های اخیر در نظر گرفته اند و رنو را به بزرگترین بازار اروپا تبدیل کرده است.

آرم جدید رنو ، که اساساً برای اتومبیل های برقی طراحی شده است ، نهمین آرم این شرکت از زمان تاسیس آن در سال 1925 است. آرم الماس در چهار مرحله در محصولات این شرکت استفاده شده است و آرم رونمایی شده از آرم محبوب الهام گرفته است. 1972 ، مورد استفاده در محصولات این شرکت برای حدود 20 سال است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا