عمومی

دکور آفیس یا زیار دکور، از کدام خرید کنیم؟

این روزها با گران شدن انواع و اقسام مصالح ساختمانی دیگر تغییر دکوراسیون به شکل و شمایل گذشته که شخص فضای داخلی منزل خود را به طور کامل تخریب و سپس نوسازی می نمود صرفه اقتصادی بالایی ندارد، از این رو بسیاری از افرادی که دکوراسیون داخلی منزلشان را تکراری می دانند و مایلند تا نسبت به تغییر دکوراسیون با قیمت ارزان تری اقدام نمایند به فکر موارد جایگزینی مانند خرید کاغذ دیواری، خرید پوستر دیواری و یا خرید پارکت افتاده اند.

با توجه به افزایش تقاضا برای خرید این محصولات قصد داریم تا در این مقاله به طور اختصاصی و تخصصی به بررسی دو سایت فروشگاهی دکور آفیس و فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی زیار دکور که هر دو در حوزه فروش متریال های تغییر دکوراسیون فعالیت دارند بپردازیم و این مورد را بررسی کنیم که اگر قصد خرید پوستر دیواری، کاغذ دیواری، پارکت یا تابلو و… را داشته باشیم کدام یک از این فروشگاه ها بهتر است و میتواند خرید لذت بخش تری را برای ما فراهم کند؟

پوستر دیداری

بررسی دکور آفیس و زیار دکور از نظر تنوع محصولات

در اولین بخش بررسی دو سایت دکور آفیس و زیار دکور این دو سایت را از منظر تنوع محصولات مورد بررسی قرار میدهیم، پس از بررسی اولیه به طور کامل مشخص است که تنوع محصولات زیار دکور در کمترین حالت ممکن سه برابر دکور آفیس است و این امر دست مخاطب را برای انتخاب از بین طرح های مختلف در دسته های پوستر دیواری، کاغذ دیواری و پارکت و … افزایش میدهد.

تنوع بالای محصولات یکی از جمله عوامل موفقیت یک فروشگاه اینترنتی در زمینه دکوراسیون داخلی است، از منظر می توان فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی زیار دکور را یک فروشگاه موفق دانست زیرا کاربران با مراجعه به این وبسایت می توانند به راحتی هر محصولی که مد نظر دارند را از میان انبوهی از تنوع محصولات انتخاب کرده و نسبت به خرید ان اقدام نمایند.

امکان خرید آنلاین در دکور آفیس و زیار دکور چگونه است؟

در بخش دوم بررسی و مقایسه دو فروشگاه دکور آفیس و فروشگاه دکوراسیون داخلی زیار دکور به بررسی بخش فروش آنلاین محصولات این دو فروشگاه خواهیم پرداخت.

شما با مراجعه به وب سایت دکور آفیس در همان گام اول خواهید فهمید که این وب سایت یک فروشگاه آنلاین نبوده و صرفا به معرفی محصولات پرداخته است و هر کاربری که قصد خرید محصولات این شرکت را دارد لازم است تا برای بررسی قیمت اولیه و ارائه متراژ مورد نظر و دریافت قیمت نهایی و به طور کلی هر گونه اطلاعات جانبی دیگر پیرامون محصولات نیازمند این است که با شماره های موجود بر روی سایت تماس گرفته و با کارشناسان این مجموعه (در صورت پاسخگویی) صحبت نمایید.

در مقابل فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی زیار دکور همه آنچه که یک خریدار به آن نیاز دارد را یکجا جمع کرده است. شما با ورود به سایت زیار دکور با دسته بندی های گوناگونی رو به رو می شوید که با ورود به هر یک از آنها می توانید محصولات مربوط به آن دسته را مشاهده نمایید. ارائه چندین تصویر از محصولات در زوایای مختلف و در موکاپ های گوناگون، درج قیمت هر یک از محصولات بر اساس متر مربع و امکان دریافت متراژ مورد نیاز کاربران به صورت آنلاین و ارائه قیمت کلی در لحظه به آنها از دیگر ویژگی هایی است که زیار دکور را بسیار بیشتر از دکور آفیس محبوب کرده است.

پوستر دیواری لاکچری

بررسی قیمت محصولات دکور آفیس و زیار دکور

گام بعد بررسی صورت گرفته به قیمت محصولات ارائه شده توسط دکور آفیس و زیار دکور است. همانطور که در بالاتر نیز به این موضوع اشاره کردیم، دکور آفیس یک فروشگاه اینترنتی آنلاین نبوده و اطلاعاتی در خصوص قیمت محصولات ارائه نکرده است و برای اینکه بتوانید قیمت محصولات را دریافت کنید لازم است تا با شماره های موجود بر روی سایت این مجموعه تماس بگیرید. این در حالی است که زیار دکور به طور کامل مشخص قیمت هر متر مربع محصولات را به طور دقیق و کامل درج نموده است، با کمی بررسی میتوان به این نتیجه رسید که زیار دکور قیمتی بسیار کمتر از خیلی از سایت های مطرح حوزه دکوراسیون داخلی را ارائه می دهد که این امر خود یک امتیاز مثبت دیگر برای این فروشگاه اینترنتی حوزه دکوراسیون داخلی است.

کیفیت محصولات دکور آفیس در برابر زیار دکور چگونه است؟

یکی از موضوعات بسیار مهمی که خریداران محصولات حوزه دکوراسیون داخلی به آن توجه ویژه ای دارند کیفیت محصولات خریداری شده است. بسیاری از محصولات این حوزه به دلیل استفاده از متریال های بیکیفیت و درجه سوم و چهارم در مدت زمان کوتاهی کیفیت اولیه خود را از دست میدهند، پاره میشوند، از روی دیوار کنده می شوند و یا رنگ آنها تغییر می کند. با بررسی محصولات ارائه شده توسط دکور آفیس و زیار دکور می توان اینطور گفت که اگر بخواهیم انصاف را رعایت کنیم محصولات زیار دکور در خیلی از بخش ها به میزان حداقل 10 درصد بهتر از محصولات مشابه ارائه شده توسط دکور آفیس است و همین امر سبب می شود تا در صورتی که قصد خرید محصولات حوزه دکوراسیون داخلی را دارید بتوانید محصولات با کیفیت تری را از زیار دکور خریداری نمایید.

پارکت طرح چوب

ضمانت کیفیت محصولات در دکور آفیس و زیار دکور چگونه است؟

در رابطه با بحث ضمانت محصولات در سایت دکور آفیس هیچ اطلاعاتی مبنی بر شرایط تعویض یا پس گرفتن کالا و یا ضمانت کیفیت محصول پس از نصب قید نشده است، این در حالی است که در فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی زیار دکور در بخش مربوط به بازگردانی محصول قید شده است در صورتی که محصول نصب نشده باشد این امکان وجود دارد تا 48 ساعت پس از خرید محصول نسبت به عودت آن و یا تعویض طرح با طرحی دیگر اقدام شود. همچنین هر یک از محصولات بین 2 تا 5 سال بسته به محصول و متریال انتخابی از ضمانت حفظ کیفیت برخوردار هستند و این امر نیز به نوبه خود این امکان را برای خریداران فراهم کرده است تا با خیالی آسوده تر نسبت به خرید اجناس مد نظر خود اقدام نمایند.

ارسال محصولات در دکور آفیس و زیار دکور به چه صورتی است؟

ضعف های بسیاری در وب سایت دکور آفیس دیده می شود، یکی دیگر از این ضعف ها عدم مشخص بودن فرایند ارسال محصولات و زمان رسیدن محصول به دست مشتری است، این در حالی است که زمان ارسال محصولات به دست مشتریان در زیار دکور از 2 تا 5 روز کاری بسته به اینکه آیا مشتری از طرح های آماده سفارش داده است یا تصویر خاصی را برای چاپ به پشتیبانی سایت ارسال نموده است متغییر است که همین مشخص کردن زمان ارسال خود می تواند در فرایند فروش اینترنتی و جلب نظر خریدارانی که قصد خرید محصولات دکوراسیون داخلی را دارند تاثیر گذار باشد.

جمع بندی نهایی نقد و بررسی بی طرفانه و منصفانه دکور آفیس با فروشگاه اینترنتی زیار دکور

اگر بخواهیم در کلی ترین حالت ممکن به صورت جمع بندی بررسی دو سایت دکور آفیس و زیار دکور را انجام دهیم باید به این نکات اشاره کرد که هیچ نکته مثبتی که بتوان از آن به عنوان یک امتیاز مثبت در برابر زیار دکور نام برد در ظاهر و باطن و کارایی وب سایت دکور آفیس دیده نشد، امیدواریم مدیر یا مدیران این مجموعه با مطالعه این مطلب به فکر تغییرات اساسی در وب سایت خود افتاده و در سالهای بعد شاهد تغییرات اساسی در ظاهر و کارایی و کاربرپسندی سایت دکور آفیس باشیم.

دکمه بازگشت به بالا