این ماست، سپری برای سپر دفاعی بدن است
ماست غنی شده با پروبیوتیک از دو منظر عالی بود و استقبال شهروندان از این محصول نشان داد که جای این محصولات در یخچال های خانوارها واقعاً خالی بود.
این محصول برای مسئولیت اجتماعی مارک های بزرگ مانند کاله و همگام با تحولات جهانی در صنعت غذایی ایران و حرکت به سمت استانداردهای بهداشتی مهم بود.
معروف ترین محصولی که برای این منظور عرضه شد ، غنی از پروبیوتیک الکازی ، و که رهبر همه محصولات موجود در بازار شد ، ماست کم چرب ، تولید شده در بسته بندی های زیبا تزئین شده با رنگ سبز ، با توجه به نیاز مصرف کننده و مقرون به صرفه. و او آزاد شد.
تولید و عرضه ماست پروبیوتیک در اندازه های مختلف و غنی شده با پروبیوتیک ، علی رغم استقبال اولیه شهروندان ، برخلاف سایر رقبا و تولیدکنندگان ، افزایش قیمت این محصول خلاقانه جدید مشاهده نشد.
واقعیت این است که افزایش سطح آگاهی عمومی از محصولات تولیدی و ویژگی ها و قیمت آنها به حدی زیاد شده است که مارک ها و شرکت های بزرگ زیر ذره بین مصرف کنندگان قرار گرفته اند و دیگر نمی توان تبلیغات را برای حرکت بازار اغراق کرد. به سمت کالاهایی که ارزش صادق نباشید ؛ اما تکیه بر بازاریابی و برندسازی پشتیبانی نمی شود.
شبکه های اجتماعی ، رسانه های آنلاین و آموزش های تصویری و به طور کلی تلفن های هوشمند از جمله کانال های اطلاعاتی هستند که ماهیت مارک ها و تولیدکنندگان مواد غذایی را در کوتاه ترین زمان ممکن به شهروندان منتقل می کنند.
بنابراین می توان گفت که عصر دیجیتال دنیای امن تری را برای مصرف کنندگان ایجاد کرده است و عملکرد مارک ها ، به ویژه در زمینه محصولات سریع مصرف کننده ، اکنون جدی تر است. محصولات معمول و پرمصرف که ارتباط مستقیمی با ضربات مصرف کننده دارد.
بنابراین باید گفت که افراد و مشتریان یکسانی مهمترین منتقد و مروج برندهای مختلف به ویژه مارک های غذایی هستند که جهت گیری آنها نشان می دهد آیا از عملکرد برند مورد علاقه خود راضی هستند یا خیر.
رضایت گسترده مصرف کننده کاله از گروه محصولات سان با همان مکانیزم فوری به دست آمد و مدیران این برند متوجه شدند که مردم از عملکرد کاله به ویژه در زمینه محصولات بهداشتی خورشید و البته بدون هیچ قیمتی قدردانی می کنند. افزایش دادن.
این دماسنج کارآمد در هفته های اولیه که تولید و توزیع ماست پروبیوتیک کم چرب آغاز شد ، پاسخ گسترده طرفداران مارک محبوب Kaleh را نشان داد. استقبالی که نشان دهنده موفقیت این پروژه اجتماعی ، بهداشتی و بشردوستانه بود.
در مورد پروبیوتیک ها چه می دانیم و چه نمی دانیم؟
طی یکی دو سال گذشته ، رسانه های اصلی اطلاعات زیادی در مورد خواص پروبیوتیک ها و ماست غنی شده منتشر کرده اند. نتیجه این اطلاعات خودجوش این بود که پروبیوتیک ها بسیار محبوب هستند. زیرا در حال حاضر خانواده ها از خواص و مزایای این محصولات آگاهی کامل دارند. اما بسیاری از مردم احتمالاً نمی دانند که پروبیوتیک های موجود در ماست ماندگاری کوتاهی بین هفت تا ده روز دارند.
بنابراین خریداران ماست پروبیوتیک کم چرب باید توجه ویژه ای به تاریخ تولید و انقضای بسته بندی این محصول داشته باشند.
با این حال ، خوردن ماست ممکن است در گذشته عوارض جانبی نداشته باشد و حتی بسیار خوشمزه باشد. اما تاریخ انقضای ماست کلم کم چرب به این معنی است که مصرف کننده ماست معمولی می خورد و ماست پروبیوتیک مفید نیست.
با توجه به خلاقیت به کار رفته در تولید ماست کم چرب و گروه محصولات سان که دارای چربی بسیار کمی و حدود 5 درصد است ، طعم ماست سالم و مفید برای افرادی است که محدود به خوردن ماست پرچرب هستند. به که دارای رنگ سبز سازمانی است (منظور گروه محصولات در گروه محصولات است که طبق نظر سازمان غذا و دارو کاملاً سالم است).
این محصول ، که هرگز با اندازه گیری های کاله نادر نبوده است ، هنوز در همه فروشگاه های کشور و در چند کشور دیگر به وفور یافت می شود.
از سوی دیگر ، ماست کم چرب دارای مزیت مضاعفی برای کسانی است که نمی توانند اسید لاکتیک موجود در شیر را هضم کنند.
باکتری های پروبیوتیک مورد استفاده در این محصولات و روند خاص تولید آنها به مصرف کنندگان حساس به لاکتوز این امکان را می دهد که ماست را بدون هیچ نگرانی در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانند و از مزایا و خواص آن استفاده کنند.
با خوردن ماست ، روده ها عملکرد بهتری خواهند داشت ، هضم غذا آسان تر می شود و علاوه بر سلامت دستگاه گوارش ، سایر اندام های حیاتی بدن در برابر بیماری های مختلف مقاوم خواهند شد.
بنابراین ، شما باید از دوران کودکی به خوردن ماست کم چرب عادت کنید ، تا از شر عوارضی که در طول زمان و بعد از کودکی ظاهر می شوند خلاص شوید.
از آنجا که ماست دارای خواص زیادی است که غنی شده با پروبیوتیک کلم پیچ است و حتی می توان چندین کتاب برای توضیح آن نوشت ، در زیر لیستی از عوارض جانبی که ماست کلم کم چرب بر بدن می گذارد آورده شده است:
- بهبود بیماریهای مختلف معده و روده مانند سندرم روده تحریک پذیر ، اسهال ، یبوست و …
- تنظیم کلسترول بد در بدن انسان و تنظیم آنزیم های مفید در بدن.
- جلوگیری از انواع عوارض قلبی عروقی.
- تقویت استخوان های بدن و جلوگیری از پوسیدگی دندان و عفونت های لثه به دلیل غنی بودن از کلسیم بالا.
- اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید از ماست در رژیم غذایی خود استفاده کنید زیرا به بدن کمک می کند چربی ها را بهتر بسوزاند.
- تحقیقات مداخله ای اثرات درمانی ماست کم چرب کالاموس و باکتری های مورد استفاده در تولید آن را بر بیماری هایی مانند سرطان ، عفونت ها و آسم نشان می دهد.
- ماست باکتریایی مفید هضم مطلوب غذا را ترویج می کند و افرادی که از اختلالات گوارشی رنج می برند باید ماست را به طور منظم بخورند.
- ماست علاوه بر اینکه یک غذای خوشمزه و هضم آسان است ، از اگزما و کهیر جلوگیری می کند.
- ماست کم چرب کاله به دلیل داشتن فسفر زیاد ، حافظه را تقویت کرده و سرشار از پروتئین و ویتامین است.
- محققان دانشکده پزشکی دانشگاه شانگهای دریافتند که درمان علائم اضطراب با تنظیم میکروبیوتای روده مثبت است.
- دکتر معتقد است. بنیامین مولیش از کالج امپریال لندن که مصرف روزانه پروبیوتیک ها به ویژه برای افرادی که دارای اضافه وزن ، چاقی و سالمندان هستند مفید است.
- یک مطالعه شش ماهه نشان داد که این افراد هنگام استفاده منظم از پروبیوتیک ها مشکلات تنفسی کمتری داشتند.
به دلیل همه این مزایا و خواصی که دانشمندان مختلف اعلام کرده اند ، نام تجاری Calais فقط یک سال پیش به طور رسمی اعلام کرد “تا اطلاع ثانوی و تا زمانی که بیماریهای تنفسی ویروسی کنترل نشده و سیستم ایمنی بدن انسان تقویت نشود ، باکتری پروبیوتیک L.Casei” می افزاید. -ماست چرب “
همانطور که اشاره شد ، این حرکت به موقع ، مطابق با حقوق متعالی مصرف کننده ، که بر اساس این باور آغاز شد که “مشتری همیشه حق دارد” ، از طریق رسانه های شفاهی بیش از پیش مشهور شد. ماست کم چرب کاله تا آنجا که ممکن است ، و مسیرهای مدیران کاله را الهام بخش و تثبیت کرد.
این جنبش به یک جنبش ملی و گسترده بدون تبلیغات زیاد از سوی کاله تبدیل شد.
این بدان معناست که صداقت در عمل و کیفیت محصول و جامعه شناسی آینده نگر برندگان محترم مهمترین عامل در جلب اعتماد مصرف کننده بود.
در حال حاضر ، همانطور که در ابتدای این گزارش اشاره شد ، مصرف کنندگان ایرانی محصولی استراتژیک دارند که به گفته L-Casei (یکی از برجسته ترین پروبیوتیک ها که در ساختار سیستم ایمنی بدن شناسایی و مورد مطالعه قرار گرفته است) ، با توجه به رسانه های تخصصی صنایع غذایی به او ثروتمند است.
رفتار برند کاله در زمان مناسب ، بهبود شاخص زندگی همراهان و ایجاد شرایط برای “زندگی مطلوب” است.
به گفته رضا الوانی ، کارشناس پایش غذا در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، نکته جالب توجه این است که “اصطلاح پروبیوتیک از یک کلمه لاتین و یک کلمه یونانی گرفته شده است و به معنی” برای زندگی مطلوب است “.