اقتصادیمعرفی کسب و کار

آیا محصولات هایک ویژن دارای گارانتی هستند؟

گارانتی هایک ویژن چیست؟

در مقاله امروز می خواهیم به بررسی موضوع گارانتی هایک ویژن بپردازیم و اطلاعاتی در خصوص محصولات این برند معروف در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. شرکت های زیادی در زمینه تولید سیستم های حفاظتی و دوربین ها مدار بسته در ایران و جهان وجود دارند که محصولات متنوعی را تولید و عرضه می نمایند. یکی از این شرکت های مطرح و معروف شرکت هایک ویژن است که از زمان آغاز فعالیت خود تا کنون توانسته است سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد.

این شرکت به منظور جلب نظر مشتری و تضمین کیفیت کالاهای خود گارانتی های مختلف و خدمات پس از فروش متنوعی را ارائه می دهد که در این مطلب بیشتر با آن ها آشنا خواهید شد. در صورت تمایل برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن پیشنهاد ما انتخاب شرکت علم وصنعت می باشد، چرا که گارانتی هایک ویژن در این شرکت با اصالت کامل ارائه می شود.

گارانتی های هایک ویژن به چه صورت هستند؟

گارانتی هایک ویژن چیست: شرکت هایک ویژن برای تمامی محصولات خود گارانتی در نظر گرفته است، مدت اعتبار این گارانتی ها معمولا دو ساله است و خریداران در صورتی که در این مدت هر گونه نقص یا اشکالی را که مطابق با قوانین گارانتی باشد را در محصول خود مشاهده نمایند می توانند از کارت گارانتی خود استفاده نموده و محصول خود را تعویض نمایند.

گارانتی هایک ویژن در حقیقت نوعی پایبندی و تعهد است که از سوی شرکت تعیین شده  و هایک ویژن را موظف می کند که در صورت وجود نقض در محصولات خود و یا خراب شدن آن ها در مدت مشخص شده  پس از تولید، محصول خریداری شده توسط مشتری را تعویض یا تعمیر نماید و در برخی از موارد هزینه محصول را به مشتری باز گرداند. در واقع می توان گفت ارائه گارانتی برای محصولات جز یکی از روش های جذب مشتری و رقابت با سایر تولید کنندگان در بازار می باشد.

شرایط گارانتی هایک ویژن به چه شکلی است؟

هایک ویژن برای بیشتر محصولات خود در حین خرید به مشتری کارت گارانتی ارائه می دهد که در آن کارت شرایط و زمان دوره گارانتی به طور کامل درج شده است و مشتریان می توانند در صورت لزوم از آن استفاده نمایند. شرایط گارانتی محصولات هایک ویژن معمولا شامل موارد زیر می گردد.

شرایط گارانتی هایک ویژن به چه شکلی است؟

  • دقت داشته باشید که دستگاهی که خریداری نموده اید کاملا پلمپ باشد.
  • هایک ویژن برای محصولات نظارتی تصویری خود گارانتی های 24 ماهه یا همان دو ساله ارائه می دهد.
  • گارانتی تعویض هایک ویژن شامل مشکلات نرم افزاری و مشکلات firmware نخواهد بود.
  • گارانتی تنها مختص به محصول اصلی می باشد و محصولات جانبی مانند آداپتور، کابل POE، پایه های محافظ و نگهدارنده در صورت خرابی باید توسط خود مشتری تعویض شوند و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ها ندارد.
  • مشتری موظف به پرداخت کلیه هزینه های ارسال محصول به مراکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش و پشتیبانی می باشد.
  • در مواردی که شرکت نقصی را در یکی از محصولات خود می یابد این موضوع را از طریق ارسال پیامک به مشتریان، اعلام در تارنمای شرکت، اطلاع رسانی به مراکز خدمات پس از فروش و غیره به مشتریان اطلاع می دهد که محصول معیوب را به مراکز پشتیبان و ارائه دهنده خدمات پس از فروش ارائه دهند و محصول سالم جدید را دریافت نمایند.

موارد ابطال گارانتی:

موارد زیر موجب ابطال گارانتی  هایک ویژن شده و مرکز خدمات پس از فروش هیچ‌ گونه تعهدی در قبال ارائه خدمات به این مشتریان نخواهد داشت:

1- چنانچه سریال مندرج بر روی محصول مفقود یا مخدوش شده و یا ناخوانا باشد.

2- چنانچه بر اثر استفاده و نصب ناصحیح، دستگاه دچار آسیب فیزیکی گردد.

3- چنانچه در هنگام نصب و راه اندازی سیستم مداربسته از آداپتورها و کابل‌های انتقال تصویر غیر استاندارد و نامرغوب استفاده شده باشد.

4- چنانچه مواردی از جمله باز کردن پلمپ، تعمیر و دستکاری بخش های الکترونیکی دستگاه توسط مراکز غیر مجاز و یا افرادی بجز کارشناسان بخش گارانتی شرکت انجام شود.

‌5- چنانچه بروزرسانی و تغییر فریمور یا ثابت‌ افزار (Firmware) دستگاه بصورت ناصحیح و یا با استفاده از نسخه‌های جعلی و نامناسب انجام گیرد.

6- چنانچه دستگاه بر اثر قرار گرفتن در مجاورت مایعات، مواد شیمیایی، گرد و غبار زیاد، درجه حرارت‌های محیطی نا مناسب دچار اختلال گردد.(و بطور کلی آسيب‌های ناشی از عدم رعايت شرایط صحيح نگهداری.)

«گارانتی هایک ویژن»

در فروشگاه هایک ویژن، محصولات تنها از طریق توزیع کنندگان مجاز در سرتاسر جهان به فروش می رسند. هایک ویژن همواره برای شرکای خود ارزش قائل می شود. هدف آن همواره توسعه و تحکیم روابط خود به منظور گسترش محصولات و راه کارهای امنیتی نوآورانه است. نمایندگی Hikvision به عنوان یک رابط مهم در سرتاسر جهان برای ارائه خدمات عالی و ویژه قبل و بعد از فروش، از جمله به روز رسانی سیستم عامل و پشتیبانی مهندسی فروش محسوب می شود.

هر توزیع کننده ای که محصولات هایک ویژن را تبلیغ می کند مورد تایید شرکت نیست. در نتیجه به مشتریان بالقوه خود هشدار می دهیم تا حتما کالاهای مورد نیاز خود را از توزیع کنندگان مجاز و نمایندگی هایکویژن خریداری نموده و ابداً سراغ مراکز غیر مجاز نروند. برخی از توزیع کنندگان ممکن است که محصولات تقلبی، دست دوم، ریست شده و معیوب را به فروش برسانند.

گارانتی هایک ویژن به هیچ وجه شامل محصولاتی که مستقیما توسط نمایندگان مجاز از شرکت خریداری نشده اند نمی گردد. خرید از نمایندگان مجاز هایک ویژن این اطمینان را به شما می دهد تا از مزایای پشتیبانی بهره مند شوید. از جمله پشتیبانی فنی، ثبت پروژه، اعتبار فروشنده و جایگزینی هر مدلی از دوربین ها، دستگاه های ضبط، مانیتور، ویدئو سرور یا نرم افزارها در صورت خرابی در راستای گارانتی کامل هایک ویژن است.

هایک ویژن همراه شما در برطرف نمودن نیاز های امنیتی و نظارتی

بهترین راه کار های امنیتی و نظارتی، با محصولات با کیفیت معنا پیدا می کنند. اما حتی بهترین راه کار ها نیازمند وجود تیم های متخصص، متعهد و با استعداد هستند. چنین تیم هایی همواره در راه تحقق نیازهای مشتریان خود عمل نموده و راهکارهای تضمین شده ای را به آنها ارائه می دهند. متخصصان مجرب هایک ویژن به صورت خستگی ناپذیر آماده رویارویی با انواع چالش های کاری و خدمت رسانی به مشتریان هستند.

مهندسین و طراحان هایک ویژن

هایک ویژن دارای یک تیم حرفه ای از افراد متخصص در زمینه صنایع امنیتی است. زیرا مشخصاً باید بر امر حمایت و آموزش کارکنان و مشاورین محصولات و راهکارهای امنیتی هایکویژن تمرکز کنند. این گروه تمامی شعبات شرکت را در آمریکای شمالی (در ایالات متحده و هم کانادا) پوشش می دهند. گروه مهندسین در کنار سازمان های فروش هایک ویژن، برای ارائه منابع مورد نیاز کارکنان و آموزش آنها در زمینه های مختلفی اعم از طراحی ابزارآلات، طراحی محصولات، تکنیک های فروش و … فعالیت می کنند.

راه حل های سازمانی

هایک ویژن یک سازمان جهانی است که از سایر سازمان های تولید کننده محصولات با کیفیت و به روز پشتیبانی می کند. این شرکت ها با تکنولوژی بالا، با کیفیت پایدار، فروشندگان و توزیع کنندگان در سراسر جهان محسوب می شوند. این شرکت دارای یک تیم اختصاصی برای همکاری با طراحان، مهندسین و مشاورین است. با آنها از طریق فرآیند فروش، فرآیندهای طراحی تا نصب که شامل آیتم های مرتبط با مسائل فنی و گارانتی می گردد، همکاری می نماید. این امر منجر به رشد شرکای شرکت و همچنین ارائه خدمات و سرویس های با کیفیت برای مشتریان در سطح جهانی می شود.

شرکت هایک ویژن مفتخر است تا سیستم HikCentral را به عنوان یک سیستم مدیریت مرکزی (CMS) معرفی کند. این سیستم برای مدیریت پروژه های وسیع که با تعداد دوربین بالا طراحی شده است. HikCentral می تواند یک مرکز مدیریتی برای تمام محصولات تخصصی هایک ویژن شما باشد. همچنین به عنوان مرکز اصلی برای مدیریت پروژه های کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. HikCentral یک سیستم طراحی و مدیریت منعطف است که پارامترهای آن شامل موارد زیر است:

  • پشتیبانی از ادغام دستگاه ها و سیستم های آنالوگ و همین امر موجب می شود تا انتخاب بهتری از محصولات امنیتی مطابق با نیاز خود داشته باشند. این موضوع مستقیما در کاهش هزینه های آنها تاثیرگذار است.
  • استفاده از نرم افزار های قدرتمند. به این ترتیب ادغام سیستم های کنترل دسترسی، نفوذ و اتوماسیون به خوبی میسر شود.
  • پشتیبانی از نرم افزار های پیش بارگذاری شده در ویندوز سرور.
دکمه بازگشت به بالا