عمومیمعرفی کسب و کار

اصول چاپ روی لیوان چیست؟

اصول چاپ روی لیوان چیست؟

چاپ روی لیوان یا چاپ روی ماگ یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین هدایایی است که می توانید برای عزیزان خود تهیه کنید. جذابیت، سادگی و در عین حال تأثیرگذاری و ماندگاری بالای این نوع لیوان ها (ماگ) به قدری است که امروزه بسیاری از شرکت ها و برندهای معتبر نیز با درج لوگو شرکت خود بر روی آنها به برندسازی و تبلیغات می پردازد. چاپ روی ماگ به دلیل خلاقانه بودن و همیشه در دسترس بودن آنها و جنبه کاملا کاربردی که دارند باعث شده تبلیغات و یا عکس آنها روی ذهن مخاطب یا عزیزان شما ماندگار شوند. در ادامه به انواع محصولات، مزایا و انواع روش های چاپ لیوان به همراه اشتباهات چاپی رایج خواهیم پرداخت.

انواع محصولات چاپ روی لیوان (ماگ) مناسب برای تمامی اهداف شخصی و تجاری

مجتمع چاپ آریا هنر به عنوان معتبرترین مرکز چاپ روی لیوان در تهران این فرصت را فراهم کرده تا اشخاص و سازمان های مختلف بتوانند از طریق ثبت سفارش، عکس، الگو، جملات یا طرح های مورد علاقه خود را بر روی لیوان یا ماگ دلخواه خود درج کنند. این کار با بهترین روش ها و دستگاه های پیشرفته با کیفیت بسیار بالا و قیمت عالی به انجام می رسد. در ادامه چند نمونه از انواع محصولات چاپ روی ماگ (لیوان) را با کاربرد هر یک مشاهده می فرمایید:

  • چاپ روی لیوان سرامیکی: چاپ بر روی لیوان سرامیکی یکی از پرفروش ترین انواع لیوان یا ماگ است که به دلیل پایین تر بودن قیمت اولیه این نوع لیوان ها و همچنین کیفیت عالی هر نوع طرح و الگو یا نوشته بدون محدودیت رنگ می باشد. طرح هایی که بر روی این لیوان ها به چاپ می رسد به هیچ کمرنگ یا پاک نمی شوند. این نوع لیوان ها هم برای هدیه به عزیزان و هم به عنوان لیوان تبلیغاتی گزینه مناسبی هستند.
  • چاپ روی لیوان جادویی: چاپ روی لیوان حرارتی یا جادویی جذابیت بسیار زیادی دارد که اخیرا وارد دنیای مد و چاپ شده اند. این لیوان در سطح خارجی خود از یکسری سنسور حرارتی ساخته شده اند که در حالت سرد مشکی هستند اما پس از ریخته شدن مایعات داغ مثل چایی، قهوه و غیره، به رنگ سفید تبدیل می شوند. شما می توانید طرح دلخواه خود را برای این ماگ یا لیوان ها چاپ کنید که جذابیت زیادی به عنوان هدیه نفیس برای عزیزان و مخصوصا اهداف تبلیغاتی دارد. این نوع محصول چاپ لیوان نیز محدودیت رنگ و نوع طرح ندارد.

شرکت طراحی بسته بندی

شرکت طراحی بسته بندی  مواد غذایی این‌پک فعالیت رسمی خود را از سال 1395 در شهر مشهد آغاز کرد. شرکت ساخت پک این‌پک همواره تلاش خود را انجام داده است که محصولات کارخانه‌ها و برندهای مختلف را در بهترین جلد محصول ارائه دهد. توان رقابتی استودیو سایت طراحی پاکت محصول  این‌پک باعث شده است که این شرکت به یکی از شرکت‌های ساخت جعبه محصول با کیفیت در کشور عزیزمان ایران تبدیل شود. پک‌های متنوع و همچنین با کیفیت باعث شده است که یکی از رقیبان طراحی باکس خارجی شرکت این‌پک باشد. شرکت گرافیک بسته بندی این‌پک با ارائه بهترین پک محصولات در خدمت شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرکت حرفه‌ای طراحی ظروف محصول این‌پک کافی است سری به صفحه درباره ما بزنید.

جهت بسته بندی در تهران کلیک کنید

دکمه بازگشت به بالا