عمومیمعرفی کسب و کار

بهترین شبیه ساز اندروید برای کالاف دیوتی موبایل

احتمالا تاکنون با مشکلاتی مواجه شده اید که جای خالی بعضی از نرم افزار های موبایلی را در رایانه ی خود احساس کنید. نرم افزار هایی که ممکن است گاهی نسخه های پی سی آن ها اصلا وجود نداشته باشند یا در صورت وجود، رایگان نباشند. به خصوص اگر از اپ های فرعی شبکه های اجتماعی یا اپلیکیشن های پولی در موبایل خود استفاده می کنید، طبیعی است که نتوانید به راحتی نسخه های پی سی آن ها را پیدا کنید. حتی چنین شرایطی برای تجربه ی بازی اندروید در پی سی نیز  برقرار است. به عنوان مثال نصب و اجرای بازی Among Us در موبایل رایگان است، اما برای انجام آن در کامپیوتر باید بازی را خریداری کنید.  از مزایای خرید cp کالاف دیوتی موبایل  ارزان شانس ورود به قرعه کشی شانس برای برنده شدن و دریافت جایزه است. تعداد مجاز CP برای زدن گردونه حداقل 80 سی پی می باشد.

اگر شما نیز پیش از این به دنبال نصب و اجرای فایل های اندروید در کامپیوتر خود بوده اید، پس احتمالا با نرم افزار های شبیه ساز اندروید آشنایی دارید. نرم افزار های شبیه ساز درواقع سعی می کنند که تا حد ممکن قابلیت ها و ویژگی های دستگاه اندرویدی را روی رایانه ی شما پدید آورند. اما باتوجه به بعضی از ویژگی های منحصر به فرد موبایل، چندان دور از انتظار نیست که شبیه ساز ها توانایی اجرای بعضی از اپلیکیشن ها را نداشته باشند. همچنین نباید توقع داشت که تمامی بازی های اندروید در این نرم افزار ها نصب و اجرا شوند؛ به خصوص آثاری که به طور کامل نیاز به لمس صفحه و حس گر های موبایل دارند. بااین حال بیشتر بازی های ترند و محبوب مانند پابجی موبایل و Call of Duty Mobile می توانند اجرای مناسبی را در انواع شبیه سازهای اندروید تجربه کنند.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که برای برقراری تعادل و ایجاد شرایطی منصفانه، ممکن است نرم افزار های شبیه ساز توسط بعضی از بازی های آنلاین به عنوان ابزار تقلب شناسایی شوند و حساب بازیکنانی را که از آن ها استفاده می کنند مسدود کنند. همین مسئله می تواند دلیل واضحی بر احتیاط کاربران در انتخاب امولاتور ها باشد تا ناخواسته اکانت خود را از دست ندهند.

سبک ترین شبیه ساز اندروید

1. شبیه ساز اندروید BlueStacks

بسیاری از کاربران به دلیل عملکرد خوب و پایدار، شبیه ساز بلواستکس را جامع ترین شبیه ساز اندروید، در بازار می دانند. این شبیه ساز جدا از اجرا در هر دو سیستم عامل ویندوز و مک، دارای یک سری ویژگی هایی خاص است که تجربه بازی کردن را بهبود می بخشد. از محبوب ترین ویژگی های شبیه ساز Bluestacks می توان به Instance Manager اشاره کرد که به کمک آن می توان چندین برنامه و بازی را به صورت هم زمان به اجرا درآورد. همچنین ویژگی Eco Mode نیز در دسترس قرار گرفته است که به شما امکان می دهد تا با کاهش مصرف منابع، سخت ترین بازی ها را در آن به اجرا دربیاورید. لازم است بدانید نرم افزار بلواستکس با رعایت گواهینامه GDPR، نگهداری داده های شما را تضمین می کند. Bluestacks 5 سبک ترین و سریع ترین شبیه سازی اندروید حال حاضر است که می تواند بازی های با پردازش بالا را حتی در دستگاه های سطح پایین به اجرا در می آورد.

2. شبیه ساز اندروید LD Player

برنامه LD Player یک شبیه ساز اندروید سبک و با تمرکز بر عملکرد بازی است که می تواند در لیست بهترین شبیه سازهای اندروید قرار بگیرد. شبیه ساز اندرویدی LD Player قادر است Android Nougat 7.1 را به اجرا دربیاورد، این شبیه ساز از ویژگی های معمول بازی نظیر کنترل صفحه کلید خوب، FPS بالا و گرافیک خوب پشتیبانی می کند. در شبیه ساز اندروید LD Player بازی های Arkinghts، Clash Of Clans، Epic Seven و بسیاری از بازی های دیگر را به سادگی قابل اجرا است. LDPlayer در آخرین نسخه خود عملکرد بازی Free Fire و Mobile Legends را بهینه کرده و محدودیت دستگاه را روی Moonlight Sculptor برطرف کرده است. همچنین شبیه ساز LD Player قابلیت اجرا برنامه هایی نظیر اینستاگرام، تیک تاک و سایر برنامه های کاربردی را دارد که در نوع خود بسیار کاربردی است.

3. نرم افزار Android Studio emulator

Android Studio یک محیط (توسعه یک پارچه IDE) برای Android است که همراه با چند ابزار دیگر به توسعه دهندگان در ساخت برنامه ها و بازی های مخصوص اندروید کمک می کند. همچنین یک شبیه ساز داخلی نیز وجود دارد که می توانید با استفاده از آن برنامه ها یا بازی های خود را آزمایش کنید. هرچند که عملکرد این برنامه چندان مطلوب نیست اما با این حال جزء یکی از سریع ترین ها در لیست بهترین شبیه سازهای اندرویدی ما است. در این شبیه ساز اندرویدی، اندروید نسخه خام در دسترس قرار گرفته است و شما می توانید در آن برنامه ها را از Google Play دانلود و نصب کنید، لانچرها را سفارشی سازی کنید و دستگاه های تاشو را امتحان کنید.

4. شبیه ساز اندروید ARChon

شبیه ساز اندروید ARChon ظاهری متفاوت با سایر شبیه سازهای اندرویدی دارد و عملکرد آن کمی متفاوت است. در واقع شما این شبیه ساز را با عنوان Google Chrome نصب می کنید که به شما امکان می دهد تا بازی ها و نرم افزارهای اندرویدی را در Chrome اجرا کنید. پشتیبانی محدود این شبیه ساز ARChon باعث شده تا نتوانید بسیاری از برنامه ها را به راحتی در آن به اجرا دربیاورید از این رو کار کردن با آن کمی سخت به نظر می رسد. یکی از ویژگی های شبیه ساز اندرویدی ARChon این است که با هر سیستم عاملی که بتواند Chrome را اجرا کند (نظیر ویندوز، مک و لینوکس) سازگاری دارد.

5. شبیه ساز اندروید Bliss OS

Bliss OS یک شبیه ساز اندروید در ویندوز است که می تواند در لیست ما قرار بگیرد. Bliss OS نیز از سایر شبیه سازها کمی متفاوت است و از طریق ماشین مجازی و بوت کار می کند، از این رو می تواند به راحتی و با استفاده از یک USB بر روی کامپیوتر شما اجرا شود. اجرا این نرم افزار از طریق USB فرایند پیچیده ای دارد که نصب آن به کاربران پیشرفته توصیه می شود درحالی که اجرا آن از طریق ماشین مجازی کمی ساد ه تر به نظر می رسد و نصب آن به کاربران معمولی توصیه می شود. چنانچه شبیه ساز Bliss OS با سیستم عامل شما سازگار باشد، به خوبی اجرا می شود و شما را در اجرا برنامه های مختلف همراهی می کند. شبیه ساز اندرویدی Bliss OS سیستم عامل اندروید اوریو را در اختیار شما قرار می دهد و به شما امکان می دهد تا بسیاری از برنامه ها را به راحتی در آن به اجرا دربیاورید.

6. شبیه ساز اندروید GameLoop

شبیه ساز اندرویدی GameLoop که قبلاً با نام Tencent Gaming Buddy شناخته می شد، یک شبیه ساز اندرویدی برای گیمر ها است که عملکرد بی عیب و نقصی را ارائه می دهد. کمپانی Tencent شبیه ساز GameLoop را شبیه ساز بازی های رسمی بازی های خود از جمله Call Of Duty، Pubg Mobile و سایر بازی های این مجموعه می داند. بررسی های انجام شده نشان می دهد این شبیه ساز (Simulator) می تواند بازی ها را بسیار خوب اجرا کند، بنابراین اگر با FPS برخی از بازی ها در موبایل مشکل دارید، شبیه ساز اندروید GameLoop می تواند یک جایگزین مناسب باشد. اجرا خوب بسیاری از بازی ها، کنترل و عملکرد صفحه کلید خوب سبب شده تا GameLoop را در لیست بهترین شبیه سازهای اندروید خود قرار دهیم.

دکمه بازگشت به بالا