عمومیمعرفی کسب و کار

روش یادگیری زبان انگلیسی در خانه

یادگیری زبان انگلیسی در خانه همیشه یکی از چالش های کسانی است که می خواهند این زبان را یاد بگیرند. حتما شنیده اید که یادگیری زبان زمانی که در محیطی هستید، برای مثال زمانی که در یک کشور انگلیسی زبان زندگی می کنید، بسیار آسان تر است. پس اکنون که در کشوری انگلیسی زبان نیستیم و در حال حاضر در چنین محیطی زندگی نمی کنیم، چه شرایط دیگری را می توانیم برای توسعه زبان انگلیسی خود فراهم کنیم؟

در این مقاله در مورد چگونگی افزایش دانش خود بدون ترک خانه صحبت خواهیم کرد. در اینجا 10 نکته مهم برای لذت بردن از یادگیری زبان انگلیسی در خانه آورده شده است.

روش های یادگیری زبان در منزل در کوتاه ترین زمان ممکن

زندگی خود را با زبان انگلیسی غنی کنید

از آنجایی که ما اکنون در یک منطقه انگلیسی زبان نیستیم، باید در محیط خود به انگلیسی عادت کنیم. در زندگی روزمره خود تا حد امکان از زبان انگلیسی استفاده کنید، برای مثال لیست خرید روزانه خود را به انگلیسی بنویسید، شروع به خواندن روزنامه های انگلیسی کنید، اخبار انگلیسی را در رادیو و تلویزیون دنبال کنید و دفتر خاطرات روزانه خود را به انگلیسی بنویسید. اگر دقت کنید، می توانید با این کار تمام مهارت های مهم انگلیسی خود را بهبود ببخشید.

بهترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه، پیدا کردن دوستان انگلیسی زبان است!

وقتی این فصل را می بینید، اولین سوالی که به ذهن شما خطور می کند این است که چگونه یک دوست انگلیسی زبان پیدا کنید؟ نگران نباشید، راه های زیادی برای پیدا کردن این دوستان وجود دارد، به عنوان مثال، می توانید به عنوان یک راهنمای تور داوطلب به گردشگران کمک کنید و با این کار می توانید مهارت های ارتباطی و درک خود را بهبود ببخشید. اما راه بسیار آسان تری وجود دارد و آن استفاده از شبکه های اجتماعی است. از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام می توانید در کشورهای دیگر دوست شوید و ارتباطات ارزشمندی برای خود ایجاد کنید.

در نحوه یادگیری زبان انگلیسی در خانه، «شریک» را فراموش نکنید

درست است که من و شما در یک کشور انگلیسی زبان زندگی نمی کنیم، اما این نباید مانع از حرکت من و شما به سمت اهدافمان شود. برای بهبود زبان انگلیسی در خانه، همیشه فردی را همراه خود داشته باشید که بتواند با هم تمرین کرده و در صورت لزوم یکدیگر را اصلاح کند. این ترکیب را برای ایجاد انگیزه در خود امتحان کنید.

منابع یادگیری زبان اصلی بهترین انتخاب برای شما هستند

برای مطالعه زبان انگلیسی در منزل مطالعه و استفاده از محتوای آموزشی ضروری است اما این دلیل کافی نیست که بتوانیم از هر منبع آموزشی استفاده کنیم. در انتخاب منابع آموزشی مورد نیاز خود همواره به صحت و اعتبار این منابع توجه داشته باشید و سعی کنید منابعی را انتخاب کنید که از نظر محتوای آموزشی دارای بهترین کیفیت و مورد تایید مراجع معتبر آموزشی باشند. این منابع شامل کتاب ها، مقالات، پادکست ها و فیلم های آموزشی است.

آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین در خانه

حتما فراموش نکرده اید که یکی از راه های خوب یادگیری زبان انگلیسی و ایجاد ارتباطات مفید استفاده از شبکه های اجتماعی بود. حال برای یادگیری زبان انگلیسی در منزل به این نکته توجه داشته باشید که علاوه بر شبکه های اجتماعی، تالارهای گفت و گو و قطعا در را نیز فراموش نکنید. کار مرتبط با زبان انگلیسی علاوه بر پلتفرم های آموزشی، می توانید از سایت هایی استفاده کنید که امکان یادگیری آنلاین زبان انگلیسی را در اختیار شما قرار می دهند. یک نکته مهم را فراموش نکنید، در طول فرآیند یادگیری، حتما سطح زبان خود را به طور مرتب اندازه گیری کنید، برای این کار می توانید از یک سیستم آنلاین نیز برای تعیین سطح استفاده کنید.

یادگیری زبان انگلیسی در خانه بدون هدف غیر ممکن است

برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه، هدف یا اهدافی را تعیین کنید که به شما انگیزه دهد و به یادگیری شما جهت دهد. ترفیع در محل کار، افزایش درآمد، مهاجرت تحصیلی یا هر دلیلی که بتواند به شما انگیزه دهد. سعی کنید هدفی که انتخاب می کنید واقع بینانه باشد، یعنی خیلی دور نباشد که بعد از مدتی باعث ناامیدی می شود و تاثیر معکوس روی شما می گذارد.

البته به انگلیسی گوش کنید

بله، استفاده از موسیقی یکی از بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی در خانه است، اما نکته مهمی در این روش یادگیری وجود دارد که نباید فراموش کنیم. وقتی به موسیقی گوش می دهید، با انگلیسی طبیعی سروکار ندارید، انگلیسی طبیعی زبانی است که آهنگ و آهنگ گوینده را همراهی می کند. برای افزودن Listen، می‌توانید صدا، پادکست، اخبار، ویدیوها و سریال‌هایی را که می‌خواهید استفاده کنید انتخاب کنید.

برای یادگیری زبان انگلیسی، هدف یا اهدافی را مشخص کنید که به شما انگیزه می دهد و یادگیری شما را راهنمایی می کند.

کلمات جدید را در حین تفریح ​​یاد بگیرید

یکی از مهمترین جنبه های یادگیری زبان انگلیسی در خانه، به خصوص قسمت یادگیری کلمات انگلیسی، یک روش سرگرم کننده برای یادگیری است. می توانید از بازی ها و روش های خلاقانه برای افزایش میزان یادگیری خود استفاده کنید. موسیقی نمی تواند مستقیماً صحبت کردن شما را بهبود بخشد، اما گوش دادن به موسیقی و حفظ آهنگ های انگلیسی یکی از بهترین فعالیت ها برای افزایش دایره لغات شماست. کلمات جدیدی را که در طول روز یاد می گیرید بنویسید و آنها را در جایی که مرتباً می بینید قرار دهید.

فرهنگ کشورهای انگلیسی زبان را فراموش نکنید.

یادگیری زبان انگلیسی در خانه تنها یادگیری لغات و گرامر، نوشتن و خواندن نیست، بلکه هدف اصلی از یادگیری یک زبان جدید برقراری ارتباط بین شما و افراد دیگر است. یکی از مهم ترین نکات برای ارتباط موثر و مفید، شناخت صحیح فرهنگ و آداب و رسوم مردم کشورهای انگلیسی زبان است. یکی از بهترین منابع برای یادگیری در مورد این موضوع، ویدیوهای یوتیوب است.

از یادگیری لذت ببرید

سعی کنید با یادگیری زبان انگلیسی، تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی، موسیقی با صدای بلند حواس خود را پرت نکنید، کتاب های خنده دار را فراموش نکنید. از زبان انگلیسی و زمانی که به این مطالعه اختصاص می دهید لذت ببرید و سعی کنید به شما در رسیدن به اهدافی که تعیین کرده اید کمک کنید. در این مقاله سعی کردیم 10 روش برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه را آماده کنیم. امیدواریم این نکات به شما در رسیدن به موفقیت کمک کند.

دکمه بازگشت به بالا