معرفی کسب و کار

سریال پدر گواردیولا چند قسمت است؟

سریال «پدر گواردیولا» به کارگردانی سعید نعمت الله و با بازی مهران مدیری، حمید فرخ نژاد و مهران غفوریان روی آنتن شبکه نمایش خانگی می رود.

سریال پدر گواردیولا کی و کجا پخش می شود؟

سریال ایرانی پدر گواردیولا سریالی درام، معمایی و اجتماعی به کارگردانی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی جواد نوروزبیقی است. «پدر گواردیولا» نام سریال جدید شبکه تلویزیونی خانگی با بازی مهران مدیری، حمید فرخنی زاد و هونگاما قاضیانی است. این دسته از ضبط ها تکمیل شده و در حال آماده سازی نهایی برای انتشار است. این سریال به زودی در فیلم نت منتشر خواهد شد.

زمان و تاریخ سریال پدر گواردیولا: هر پنجشنبه

لیست پدر گواردیولا اولین فعالیت سعید نعمت الله در قالب یک شبکه اجتماعی در اینترنت است که به زودی به عنوان پروژه جدید این پلتفرم فاش خواهد شد. سعید نعمت الله سمنا یکی از کارگردانان جوان و دوست داشتنی ایران است. از آثار او می توان به اکیق، برادر جان، تهران، مدینه و پای مادر اشاره کرد.

فیلمنامه سریال پدر گواردیولا توسط سعید نعمت الله نوشته شده و اکنون مراحل تصویربرداری و تدوین به پایان رسیده است. جواد نوروزبیگ به عنوان تهیه کننده تبدیل به گران ترین پکیج پدر گواردیولا شده است.

مهران مدیری، حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، علیرضا حمسه، سیامک صفری، امیرمهدی ژله، علی اوجی، مریم بوبانی، ماریان گلچین، نسیم ادبی، سارا خوئینی‌ها، نرگس محمدی، محمدرضا علیمردانی، امیررضا دلاوری. حبیبی منش و … در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

سریال پدر گواردیولا چند قسمت است؟

Bedar Kordiula در سال 1402 ایجاد شد و از 12 امریدات 1402 از کانال Home Show پخش شد. تهیه کننده: جوادی نوروزبیگی، نویسندگی و کارگردانی سید نعمت الله. شما می توانید این سریال را از هر سایت معتبری دانلود یا تماشا کنید.

پدر گواردیولا آرش عادل پروار، امیرمهدی جوهله، پریوش تجاری، حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، شادی مختاری، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، مهدی سلطانی، مهران غفوریان، مهران غفوریان، مهران غفوریان، مهران مادیری، مهران مریری ، و در مجموعه گنجانده شده اند. نسیم ادبی، سیامک صفری، سارا خوئینی ها، علی اوجی، محمدرضا علیمردانی، مسعود شریف، سهیل خصیدی، النا حیدری، محمدرضا هاشمی و جانان نعمتولا در مجموعه تلویزیونی «پدر گواردیولا» به ایفای نقش پرداختند. داستان خانواده را بیان می کند. اتفاقی که برای او افتاد رابطه آنها را تغییر داد و سرنوشت او را در مسیر دیگری قرار داد.

در این میان یکی از سوالات ارزشمند کاربران در مورد تعداد قطعات پدر گواردیولا بود. برای این منظور در این پست به بررسی تعداد دقیق قسمت های سایت کول دانلود می پردازیم. همچنین در انتهای این پست می توانید تمامی قسمت های این سریال جذاب و جذاب را دانلود کنید. گفتنی است این سریال جذاب پنجشنبه هر هفته ساعت 08:00 از رسانه کول دانلود پخش می شود. توصیه می کنیم تماشای پدر گواردیولا را از دست ندهید.

تعداد قسمت های فعلی پدر گواردیولا

پدر گواردیولا در سریال چند قسمتی است؟ بر اساس بررسی های Cool Download، سریال تلویزیونی پدر گواردیولا در 27 قسمت پخش خواهد شد. در واقع در زمان تدوین و مونتاژ برخی از قسمت ها بسیاری از قسمت ها کوتاه یا بزرگ شدند که در آینده به اطلاع شما خواهیم رساند. صحبتی در مورد فصل دوم نیست، حداقل هنوز. اگر سازندگان طبق معمول اخبار مربوط به فصل دوم را اعلام کنند، واضح است که کول دانلود بنا به رسالت و وظیفه خود این خبر را به اطلاع کاربران عزیز خواهد رساند.

دکمه بازگشت به بالا