سلامت و تندرستیمعرفی کسب و کار

شکم بند پارچه ای

 انواع شکم بند، ابزار های محبوبی به حساب می آیند که با کمک به افزایش سوخت و ساز و کنترل محدوده شکم، نسبت به لاغر کردن آن اقدام می نمایند. البته که برند های زیادی در زمینه تولید این کالا فعالیت می کنند. برند های مطرحی همچون پاک سمن، با داشتن سابقه ای درخشان در این زمینه آماده ارائه خدمات به کاربران هستند. امروز ما قصد داریم تا در مورد شکم بند لاغری پاک سمن با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید. گن ساعت شنی مردانه چربی های شکم و پهلو را با  ایجاد تعرق ، بالا بردن دمای موضعی و افزایش گردش خون از بین می برد.

گن لاغری چیست؟

یکی از محصولات مهم و کاربردی که به کمد لباس افراد اضافه شده و آنها را در موقعیت های مختلف مانند مهمانی و دورهمی همراهی می کند، گن لاغری است. گن لاغری موجب فشرده سازی چربی های شکم و پهلو شده و اندام را باریک تر و بهتر جلوه می دهد. با وجود این تاثیرات می توان پی به محبوبیت بالای گن برد. اگر چه گن لاغری تا کنون دارای تاثیرات مثبتی بوده و منجر به رضایت بالای کاربران شده، اما همچنان این نام برای خیلی از افراد، نامانوس است و با آن آشنایی چندانی ندارند.

در تعریف گن می توان گفت این محصول دارای جنس لاتکس بوده و کاملا کشی است. با بستن آن به دور کمر یا هر قسمت از بدن، چربی ها جمع شده و از بیرون لباس دیده نخواهند شد. اغلب افراد از گن لاغری برای پوشیدن در زیر لباس های مهمانی استفاده می کنند. هدف آنها از این کار، فرم گرفتن بدن و افزایش زیبایی ظاهری آن می باشد.

گن لاغری دارای مدل های متنوعی بوده و از این میان می توان گن لاغری زنانه و گن مردانه را نام برد. حتی افراد مشهور مانند بازیگران نیز برای حضور در مراسمات مختلف از انواع گن لاغری بهره برده و با آن، خوش اندامی شان را به رخ دیگران می کشند. اگر چه گن باعث تعرق و افزایش دمای پوستی شده و آب بدن را کاهش می دهد، اما بر خلاف تصور عده ای از مردم، تاثیر چندانی در آب کردن چربی شکم نداشته و تنها برای استفاده موقت و حصول نتایج مطلوب در کوتاه مدت، طراحی و ساخته شده است. در هر حال ساخت گن از طریق هر یک از روش های مرسوم مانند روش خانگی یا صنعتی، پیامدهای مثبتی را به ارمغان آورده است.

فواید شکم بند لاغری ورزشی با پارچه شمعی پس از زایمان

افراد در گذشته  پس از زایمان ، شکم مادر را با پارچه می بستند. امروزه شکم بندهای مخصوصی برای این کار وجود دارد که از افتادگی شکم جلوگیری میکنند. این شکم بند ها از رشد چربی ها جلوگیری میکنند و با استفاده از این شکم بندها ، ورم رحم که یک امر طبیعی پس از زایمان می باشد ،کاهش میابد.

چگونه گن لاغری درست کنیم؟

ساخت گن نه تنها با اتکا به روش های صنعتی، امکان پذیر می باشد، بلکه این امر با تکیه بر روش های خانگی نیز محقق گشته است. این کار به هیچ وجه دشوار نبوده و با یک دستورالعمل ساده، قابل اجراست. پیش از ساخت گن ابتدا باید سایز دور سینه یا کمر را مشخص کنید. برای تهیه کش گن، هیچ محدودیتی از لحاظ اندازه و ضخامت وجود نداشته و می توانید آن را به هر اندازه و متراژی که می خواهید، تهیه نمایید. اگر هدف شما ساخت گن ساعت شنی زنانه است، بهتر است کش با پهنای پانزده الی بیست سانتی را انتخاب کنید. دوخت چسب نر به یک سمت کش و دوخت چسب ماده به سمت دیگر آن، اقدامی است که باید پس از تعیین سایز کش انجام دهید. به جای دوخت می توانید از روش کوک زدن نیز استفاده نمایید.

زمان استفاده این محصول بعد از زایمان

توصیه می  شود ، از این نوع  شکم بند  حداقل یک روز پس از زایمان شروع به استفاده کنید ، اما برای اطمینان بیشتر با پزشک خود مشورت کنید که با استفاده از آن ،  بدن شما طی مدت زمان دو ماه به حالت قبل از زایمان  تبدیل شود   .

نکات شست و شو :

هنگام شستشو شکم بند لاغری ورزشی از آب سرد استفاده کنید ، از چنگ زدن و قرار دادن وسیله در مقابل حرارت و یا اتو کردن آن خودداری نمایید. معرفی اجمالی محصول

ممکن است برای هر کس آسیب دیدگی هایی نظیر شکستگی استخوان و یا آسیب یا پارگی عضله اتفاق افتاده باشد.

درد های مزمن ناشی از اینگونه آسیب ها بسیار آزار دهنده می باشد.

همچنین با عدم انجام پیگیری این درد ها رفته رفته بیشتر می شوند و آسیب های جدید تبدیل خواهند شد.

برای درمان و جلو گیری از آسیب های بعدی مجموعه ای از درمان ها توسط پزشکان توصیه می شود.

فیزیوتراپی، آب درمانی و ماساژ از جمله این درمان ها هستند.

یکی از مهمترین کار ها بستن محل آسیب دیده به شکل مناسب می باشد.

برخی مردم با بانداژ هاط غیر استاندارد و به صورت غیر حرفه ای این کار را انجام می دهند.
این کار نه تنها کمکی به درمان نمیکند، بلکه در برخی موارد باعث عدم خون رسانی به بافت مربوط شده و فرآیند درمان را دچار مشکل می نماید.

استفاده از لوازم استاندارد اورتوپدی کمک شایانی به عمل بهبود بافت خواهد نمود.

همچنین پس از عمل های جراحی بستن قسمت جراحی شده ضروری می باشد.

این عمل باعث شده قسمت هایی که آسیب دیده هستند حرکت کمتری داشته باشند یا اصلا حرکت نکنند.
همچنین گردش خون در بافت درونی را بهبود بخشیده و باعث کاهش درد و کمک به بازسازی بافت عضلانی یا استخوان میگردد.

طب و صنعت از برند های برتر ایرانی در عرصه ساخت و تولید محصولات ارتوپدی می باشد.
این مجموعه با داشتن پزشکان و متخصصان ارتوپدی محصولاتی با استاندارد بسیار بالا را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

استفاده از مواد اولیه مرغوب، دوام این محصولات را چند برابر کرده است.

تمامی محصولات طب و صنعت دارای استاندارد CE اروپا و ISO می باشند.

آبی سلامت تمام محصولات طب و صنعت را با ضمانت ویژه آبی سلامت در اختیار شما قرار میدهد.

بند لاغری ورزشی

این شکم بند با استفاده از بهترین نوع مواد اولیه جهت ایجاد تعرق، بالا بردن دمای موضعی، افزایش گردش خون و در نتیجه سوخت چربی های پهلو و شکم در اثر افزایش فعالیت های متابولیکی طراحی گردیده است. کوچک کردن شکم و پهلو در اثر از بین بردن یا کاهش چربی از بین بردن اسپاسم و درد عضلات کمر حمایت از مهره ها، لیگامان ها و عضلات ستون فقرات کمر در هنگام انجام فعالیت های ورزشی و بدنسازی شکم بند باید به گونه ای بسته شود که مشمع رنگی در قسمت جلو قرار گیرد و با سطح بدن تماس داشته باشد به گونه ای که دو سر شکم بند در قسمت پشت (کمر) روی هم بسته شوند.

استفاده از این شکم بند با هدف از بین بردن چربی های پهلو و شکم حتماً باید همراه با ورزش مناسبی صورت پذیرد.از جمله مزیت‌های خرید گن لاغری از الماس گن، قیمت مناسب و پشتیبانی 24 ساعته ماست که هرگونه سوال و ابهام شما را برطرف می‌کند. با خرید از فروشگاه ما، می‌توانید به راحتی گن لاغری ساعت شنی 25 فنره مورد علاقه خود را انتخاب کنید و با اطمینان از کیفیت و قیمت مناسب آن‌ها لذت ببرید.

 

دکمه بازگشت به بالا