عمومیمعرفی کسب و کار

کپسول لاغری قهوه ورده

قهوه سبز چگونه باعث لاغری می شود؟

قهوه سبز از برنامه معروف دکتر آز (The Dr. Oz Show) به ‌عنوان مکمل کاهش وزن معرفی شد. عصاره قهوه سبز درواقع از دانه قهوه حرارت‌ندیده و سرشار از اسید کلروژنیک گرفته می‌شود؛ حرارت دادن قهوه یا همان رُست کردن آن میزان این اسید را پایین می‌آورد. تاثیر آنتی‌اکسیدانی قهوه سبز باعث کاهش فشار خون و پایین آمدن وزن و لاغری می‌شود. عصاره قهوه سبز به ‌شکل قرص لاغری قهوه سبز در فروشگاه‌های آنلاین و داروخانه‌ها عرضه می‌گردد، اما توصیه می‌کنیم پیش از مصرف حتما با دکتر داروساز یا دکتر تغذیه دکترتو مشورت کنید.

کافئین موجود در قهوه سبز به فرایند سوزاندن چربی‌های ذخیره‌شده در بدن هم کمک می‌کند، البته به شرطی که بعد مصرف قهوه سبز تحرک بدنی مناسب داشته باشید. مصرف قهوه سبز تاثیر اندکی روی متابولیسم بدن می‌گذارد و باعث شده که بدن کمی کالری بیشتری بسوزاند. برای اینکه میزان کالری‌سوزی بیشتر شود، می‌توان در کنار مصرف قهوه سبز سراغ رژیم لاغری مناسب رفت. در واقعیت اینطور نیست که صرفا با مصرف قهوه سبز یا خوردن قرص لاغری قهوه سبز، یک شبه از شر چربی‌های اضافی خلاص شوید. کاهش میزان کالری دریافتی به‌ کمک رژیم لاغری و کالری‌سوزی بیشتر به‌ واسطه رژیم لاغری و تحرک جسمی همراه با مکمل‌های لاغری مثل قهوه سبز در مجموع می‌توانند باعث کاهش وزن و لاغری شوند.

نحوه دم کردم قهوه سبز

برای دم کردن قهوه فوری موکا دکتر بیز برای چاقی  باید برای یک وعده تقریبا ۲۰ گرم قهوه سبز را شب پیش از مصرف در ۲۰۰ میلی‌لیتر آب خیسانده و اجازه دهید که در آب غوطه‌ور شود، سپس صبح روز بعد می‌توانید محتویات داخل را به ظرفی منتقل نماید و بر روی اجاق قرار دهید و چند بار هم بزنید. پس از به جوش آمدن آب شعله را کم کرده و چند بار در همان حرارت کم شده محلول را هم بزنید. تا ۱۵ دقیقه بعد از جوش آمدن اجازه دهید محلول قهوه سبز بر روی شعله بسیار کم بجوشد. سپس می‌توانید شعله را خاموش کنید.
شما می‌توانید پیش از خوردن نوشیدنی‌تان آن را از صافی عبور دهید تا دانه‌های درشت قهوه وارد لیوان شما نگردد. ممکن است تحمل طعم قهوه سبز کمی سخت باشد. برای همین می‌توانید با مقداری آب جوش، نوشیدنی‌تان را رقیق کنید. برای آشنایی بانحوه مصرف قهوه سبز برای لاغری + مزایا و عوارض جانبی، این مقاله را در ستاره مطالعه کنید.

ممکن است که شما در هنگام خرید قهوه فوری موکا دکتر بیز برای لاغری آن را به صورت دانه درشت تهیه کرده باشید که در آن صورت باز هم می‌توانید از این روش استفاده نمایید. ولی لازم است تا دانه‌ها پیش از قرارگیری بر روی شعله در حد امکان خرد شده، در حدی که از حالت دانه دانه خارج شوند؛ و در آن صورت حتما بایستی در هنگام سرو از صافی استفاده شود تا خرده قهوه‌ها مزاحم‌تان نباشند.

آیا شما تاکنون کپسول قهوه سبز خورده‌اید؟ تاثیر آن بر روی رژیم لاغری شما چگونه بوده است؟ به نظر شما چه روش‌های دیگری می‌تواند در کنار استفاده از این کپسول‌ها به شما کمک کنند؟

وظیفه اصلی ال -کارنیتین در بدن کمک به سوخت و ساز و تبدیل غذا به انرژی می‌باشد. کارنیتین این عمل را از طریق انتقال اسیدهای چرب بلند زنجیره به داخل میتوکندری‌ها می شود. مصرف چربی‌ها به عنوان منبع انرژی موجب صرفه جویی در مصرف گلیکوژن عضلات گردیده و با حفظ ذخایر گلیکوژن به تأخیر در بروز خستگی ورزش می‌انجامد.

همچنین پژوهش دیگر نشان داده است که مصرف روزانه ال-کارنیتین در ورزشکاران می‌تواند حتی تا ۲۵٪میزان توانایی و ظرفیت فعالیت بدنی را بالا ببرد. افرادی که از مکمل‌های ال-کارنیتین استفاده می‌نمایند بعد از انجام فعالیت‌های بدنی به میزان کمتری دچار خستگی و کوفتگی می‌شوند.

این بررسی همچنان نشان داد که مصرف ال-کارنیتین دو ساعت پیش و پس از دویدن به مسافت ۲۰ کیلومتر موجب بروز خستگی کمتر و بازیابی سریعتر قوای بدنی گردد. عصاره قهوه سبز از دانه های قهوه که هنوز بوداده نشده اند استخراج شده است. ترکیب کلیدی در دانه های قهوه وجود دارد: اسید کلروژنیک است که به طور بالینی مورد مطالعه قرار گرفته و واجد اثرات مفیدی بر روی کاهش وزن است.

مطالعات نشان می دهد که قهوه سبز به دلایل زیر در کاهش وزن در بزرگسالان موثر می باشد: مهار سنتز اسید چرب، افزایش اکسیداسیون چربی و افزایش سوخت و ساز بدن

اثرات قرص لاغری قهوه سبز در کاهش توده بدنی

مصرف این قرص لاغری باعث کاهش سطح شاخص توده بدنی می شود . اسید کلروژنیک موجود در این قرص لاغری می تواند باعث افزایش سطح متابولیسم بدن شده و باعث کاهش توده بدنی شود . بنابراین می توان انتظار داشت که مصرف این قرص لاغری به عنوان منبع بسیار غنی از اسید کلروژنیک موجب بهبود توده بدن شود. عصاره دانه قهوه فوری موکا دکتر بیز برای چاقی، تری گليسيريدهای کبدی را کاهش می دهد و از تجمع چربی احشايی جلوگيری می کند.

این قرص لاغری باعث کنترل میزان تجمع تری گلیسرید در کبد و پانکراس شده و در تنظیم لیپازها ، سطوح آدیپوکاین های پلاسما و توزیع چربی بدن بسیار تاثیر گذار است. این قرص لاغری میزان تولید اسیدهای چرب و کلسترول را در بدن کاهش داده و در افزایش اکسیداسیون اسیدهای چرب داخل بدن ، دخالت دارد. در مجموع اسید کلروژنیک موجود در این قرص لاغری با کاهش تولید اسید های چرب و افزایش متابولیسم بدن ، موجب بهبود توده بدنی می شود.

اثرات قرص لاغری قهوه سبز در کاهش افسردگی

ترکیبات موجود در این قرص لاغری باعث كاهش عوامل التهابی ، کنترل تحريک پذيری سلول ها و همچنين كاهش ميزان راديكال های آزاد موجود در بدن می شود و نقش بسیار مهمی در حفاظت از سيستم اعصاب مركزی بدن ايفا می کند . تحقیقات انجام شده بر روی اثرات مصرف قهوه بدون كافئين نشان داده است که باعث كاهش درد و افزايش هوشياری در افراد می شود . به علاوه ، مشاهده شده است كه مصرف ۲۰ ميلی گرم كلروژنيک اسيد به مدت ۳۰ دقيقه قبل از آزمایش میزان اضطراب در موش ها باعث كاهش اضطراب در موش ها شده است.

مطالب مرتبط: قهوه فوری موکا برای ترک اعتیاد

خاصیت قهوه سبز برای لاغری

شاید اصلی ترین دلیل که خیلی از شما به در حال خواندن این مقاله هستید این موضوع است که آیا قهوه سبز برای لاغری موثر می باشد و یا اینکه صحبت های شده در مورد آن فقط شعار تبلیغاتی می باشد؟

بررسی های نشان میدهد که قهوه سبز به خودی خود باعث می شود که جذب کلسترول و گلوکز در بدن کاهش پیدا کند. از طرفی وجود کافئین این قهوه نیز باعث می شود که شما انرژی بیشتری برای فعالیت های روزانه و ورزش داشته باشید و چربی سوزی بیشتر در بدن شما اتفاق بیافتد.همچنین اسید کلوروژنیک این قهوه نیز باعث کنترل چربی بدن شما می شود. همه این دلایل نشان دهنده تاثیرات مثبت این قهوه برای لاغری می باشد.

اما یادمان باشد همه این موارد تنها کمک کننده شما برای کاهش وزن می باشد و اگر دنبال این هستید که فقط با خوردن این قهوه لاغر شوید کاملاً  اشتباه است. رژیم غذایی درست و ورزش کردن دو اصل اولیه تاثیرگذاری این قهوه برای لاغری و کاهش وزن شما می باشد.

دکمه بازگشت به بالا