عمومیمعرفی کسب و کار

آشنایی کامل با فواید غذای رنال سلکت از برند رویال کنین

در ذهن همه کسانی که گربه دارند، این سوال پیش می‌آید که چه غذای خشکی برای گربه من مناسب است؟ یا اینکه در انتخاب غذای خشک گربه، چه چیزهایی را باید ملاک خود قرار دهیم؟ و اصلا چه غذایی به مذاق گربه من خوش می‌آید؟

در انتخاب غذای مناسب برای گربه، قبل از هر چیزی باید به سن، نژاد و وزن گربه خود توجه کنید و این را در نظر داشته باشید که گربه شما نیازمند چه نوع مواد مغذی و ویتامین‌هایی هست.

توی این مقاله از پتزلی، ما انواع غذای خشک برند رویال کنین را بررسی می‌کنیم تا به شما در انتخاب غذای مناسب گربه کمک کرده باشیم.

رویال کنین چیست؟

رویال کنین، یکی از مشهورترین و بهترین کمپانی‌های تولید غذای گربه و سگ در جهان است. شرکت فرانسوی رویال کنین، در سال 1968، توسط یک دامپزشک فرانسوی به نام جین کاتاری تاسیس شد. کاتاری که سلامت حیوانات خانگی برای او اهمیت بسیاری داشت، دستورالعملی پیدا کرد تا با آن غذای خشکی بر پایه غلات تهیه کند.

برند رویال کنین در تمامی این سال‌ها تلاش کرده تا غذای حیوانات خانگی با کیفیت بالا و مناسب انواع نژادها آماده‌سازی کند. از غذای خشک بچه گربه پرشین تا غذای مناسب گربه‌های عقیم شده!

رویال کنین چه دارد؟

برند رویال کنین تولیدکننده انواع مختلف غذای حیوانات خانگی است. غذای خشک گربه، سگ و همچنین انواع مختلف پوچ‌ و کنسروها با طعم‌های گوناگون از محصولات مختلف این برند معتبر هستند. دلیل معتبر بودن این برند، رسیدگی به نیازهای تغذیه‌ای تمامی حیوانات خانگی، حتی با وجود داشتن مشکلات گوارشی، بد غذایی، کلیوی و… است. کیفیت و اهمیت بالا به حیوانات خانگی، رویال کنین را به غذای محبوب حیوانات خانگی و برندی مورد اعتماد برای سرپرستان تبدیل کرده‌است.

رویال کنین مناسب چه گربه هایی است؟

در اینجا دسته‌بندی‌های مختلف برند رویال کنین را با هم بررسی می‌کنیم:

 

غذای خشک درمانی گربه رویال کنین:

شاید سوال بسیاری از افرادی که گربه آن‌ها دچار مشکل شده است این باشد که در این شرایط چه غذایی مناسب گربه من است؟ و یا غذایی وجود دارد که به رفع مشکلات به وجود آمده برای حیوان خانگی من کمک کند؟ پاسخ این است که بله! برند رویال کنین، مجموعه غذایی تولید کرده که به صورت خاص برای رفع مشکلات گربه‌ها با خاصیت درمانی هستند.

این سری از محصولات رویال کنین، به صورت ویژه و تخصصی برای درمان بعضی از بیماری‌های گربه‌ها تولید شده است تا به درمان هرچه زودتر مشکلات گربه‌ شما کمک کند. محصولات درمانی رویال کنین، شامل غذاهای خشک برای درمان بیماری‌هایی مانند مشکلات ادراری، کلیوی، گوارشی، هپاتیت و برای سلامت دهان و دندان و آرامش و کاهش استرس گربه‌ ها می‌شود.

  • غذای دنتال رویال کنین، به طور خاص برای سلامت دهان و دندان گربه تهیه شده است و به رفع بوی بد دهان گربه شما و از بین رفتن جرم و پلاک دندان آن‌ها کمک می‌کند. این غذا ترکیبی از انواع مختلف فیبر دارد که گوله‌های مویی گربه‌ها را دفع می‌کند همچنین با فرمول خاصی غنی شده تا از انباشته شدن جرم روی دندان گربه شما جلوگیری کند.
  • غذای رنال سلکت رویال کنین، مخصوص گربه های مبتلا به بیماری های کلیوی تهیه شده و به بهبود سلامت و رفع مشکلات کلیوی آن‌ها کمک می‌کند. این غذا با طعم و عطر خوبی که دارد گربه شما را تشویق به خوردن غذا می‌کند. آنتی اکسیدان و امگا 3 و امگا 6 موجود در این غذای خشک، انرژی بالایی به گربه شما می‌دهد و لازم نیست برای جذب انرژی مورد نیاز، حتما مقدار زیادی غذا به گربه خود بدهید.
  • غذای گربه رویال کنین برای بیماری هپاتیت، دارای ترکیباتی است که بیماری هپاتیت را در گربه‌ها کنترل و درمان کند. این غذا مناسب گربه‌های بالغ است و با طعم خوبی که دارد آن‌ها را تشویق به خوردن می‌کند. باید توجه داشت که این غذا برای گربه‌های باردار و شیرده منع مصرف دارد.
  • رویال کنین یونری S/O غذایی برای رفع مشکلات مجاری ادراری گربه‌ها است که از تشکیل کریستال های مجاری ادرای گربه‌ها جلوگیری می‌کند. این غذا مواد معدنی موجود در ادرار گربه را تنظیم می‌کند تا باعث ایجاد سنگ نشود. غذای خشک یونری گربه به آسانی هضم می‌شود و سرشار از ویتامین‌های مورد نیاز گربه است.

آیا برند رویال کنین برای هر نژاد غذای مخصوص خود را دارد؟

قطعا هر نژاد گربه، نیازهای جسمی گوناگونی با نژاد دیگر دارد و غذای خشک آن‌ها نیز باید با فرمولاسیونی تشکیل شود تا پاسخ‌گوی نیازهای آن‌ها باشد و مشکلی برای گوارش گربه‌ها ایجاد نکند. برند رویال کنین در مسیر سلامت و رفاه هرچه بهتر گربه‌ها، انواع غذای خشک مخصوص نژاد‌های گوناگون را تهیه و تولید کرده است. این موضوع باعث شده تا گربه‌های هر نژاد به آسانی غذای خشک مخصوص به خود را داشته باشند، همین امر بسیاری از بیماری‌های گوارشی گربه‌ها که در اثر خوردن غذای نامناسب به وجود می‌آمد، جلوگیری کرده است. غذای خشک رویال کنین مناسب نژاد های مختلف شامل لیست زیر است:

  • گربه‌های پرشین نسبت به دیگر گربه‌ها، فعالیت بدنی کمتری دارند، به همین دلیل باید غذایی بخورند تا هضم راحتی برایشان داشته باشد. غذای خشک پرشین رویال کنین، دارای پروتئین بالایی است و انرژی مورد نیاز گربه را در طول روز تامین می‌کند. این غذا از اسیدهای چربی مثل امگا 3 و 6 تهیه شده و باعث درخشندگی و سلامت موی گربه پرشین شما می‌شود. از آنجایی که می‌دانید گربه‌های پرشین فک کوتاهی دارند، رویال کنین به همین دلیل برای این نژاد از گربه، غذایی با دانه‌های بادامی شکل تهیه کرده تا جویدن آن راحت باشد.
  • : گربه های بریتیش، نیاز به غذایی دارند که به تقویت مفاصل و عضلات آن‌ها کمک کند. رویال کنین برای رفع این نیاز، غذایی با فرمولاسیون خاص، سرشار از انواع ویتامین و مواد مغذی تولید کرده تا مناسب با ذائقه گربه های بریتیش باشد. این غذا دستگاه ادراری گربه‌های بریتیش را تقویت می‌کند و استخوان بندی و عضلات آن‌ها را محکم‌تر می‌سازد. دانه بندی کروکت این غذا جوری ساخته شده تا مناسب اندازه فک گربه‌های بریتی باشد.
  • غذای گربه ایندور مو کوتاه رویال کنین: گربه‌های ایندور یا داخل خانه، نسبت به گربه‌هایی که در مکان‌های بزرگ‌تر یا بیرون از خانه زندگی می‌کنند، تحرک و فعالیت کمتری دارند، غذای مناسب این گربه‌ها، غذایی است که مشکل کم تحرکی آن‌ها را رفع کند و هضم آسانی برای آن‌ها داشته باشد. این غذا کالری متوسط و متعادلی دارد و بوی بد مدفوع گربه‌ها را کاهش می‌دهد.
  • غذای گربه ایندور مو بلند رویال کنین: گربه‌های ایندور مو بلند نیز مانند نژاد قبلی، فعالیت زیادی در خانه ندارند، به همین دلیل نیازمند غذایی با کالری متعادل برای رفع این نیاز دارند. غذای خشک گربه ایندور رویال کنین، در جهت سلامت هرچه بیشتر این گربه‌ها فرموله شده و علاوه بر اینکه هضم آسانی برای گربه ایندور دارد، به سلامت مجاری ادراری و موی گربه کمک می‌کند.

دیگر غذاهای خشک گربه رویال کنین:

علاوه بر این‌ها، رویال کنین برای گربه‌های ،با نژادهای مختلف و همچنین دیگر مشکلات سلامتی مانند رفع نشدن هربال، مشکلات گوارشی، تنظیم وزن، کنترل ریزش مو، گربه‌های بد غذا، حساس به بو و … غذای مخصوص تهیه و تولید کرده است. سرپرستان گربه، بدون هیچ نگرانی، برای گربه‌‌های خود و با توجه به علاقه، سن، نژاد و در صورت بروز حتی مشکلات آن‌ها غذای مناسب انتخاب کنید.

تنوع غذایی گوناگون، کیفیت غذای بالا، رفع مشکلات گربه‌ها با کمک تغذیه و قیمت خوب نسبت به دیگر غذاهای خارجی در بازار، باعث شده تا رویال کنین به برندی معتبر و محبوب برای غذای گربه تبدیل شود.

ما در ، انواع مختلفی از را تهیه کرده‌ایم تا بتوانید به آسانی غذای مورد نظر گربه خود را از ما تهیه کنید.

ما به شما توصیه می‌کنیم در صورت اینکه گربه شما بیماری یا حساسیت غذایی خاصی دارد، با دامپزشک برای خرید مشورت کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا