سلامت و تندرستی

آمار جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۲۹۴ نفر رسید

تعداد کشته شدگان از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد 294

امروزنگار / کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد قربانیان کرونا در استان به 294 نفر خبر داد و گفت: متأسفانه طی 24 ساعت گذشته 6 استان بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست دادند شهرهای گچساران ، بویراحمد و چرام. ”

دکتر گفت. پرویز یزدان پناه: “در حال حاضر 425 بیمار کرونا مشکوک و تایید شده در بیمارستان های استان وجود دارد که از این تعداد 164 نفر بیمار کرونا قطعی و 5 نفر در بخش های ویژه تحت درمان هستند.”
وی ادامه داد: از مجموع بیماران مبتلا به بیماری کرونا قلب در کهگیلویه و بویراحمد ، 14 هزار و 877 مورد بهبود گزارش شده است.
وی اذعان داشت: از 458 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج ، حدود 50٪ نمونه ها مثبت بوده و اکثر موارد در شهرستان های بویراحمد (3٪) ، گچساران (3٪) ، باشت (3) بوده است. ٪) ، دنا (2٪). بقیه در شهرستان های چرام و بهمئی بودند.
وی خاطرنشان کرد: خطر در همه استان ها در حال ذوب شدن است و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله پرهیز از پریود ، فاصله جسمی و استفاده از ماسک ، هیچ کس از این بیماری در امان نخواهد بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: کنترل این بیماری نیاز به همدلی و حمایت همه جانبه مردم و مسئولان دارد.
به گزارش امروزنگار ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، گفت: بیماران قرنطینه بهداشتی باید روزانه توسط ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و بهداشتی ارزیابی شوند و در صورت وخیم شدن بیماری ، باید به برخی از بیمارستانهای تاجگذاری در استان برای خدمات. ” درمان لازم را انجام دهید و در صورت نیاز به بستری شدن در بیمارستان ، درمان و معالجه را در زمان مناسب شروع کنید.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا