سلامت و تندرستی

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی تا ۱۰ آبان در کهگیلویه و بویراحمد

امروزنگار / کهگیلویه و بویراحمد فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرده اند که تجمع در شهرهای استان تا 31 نوامبر تعطیل است.

“حسین کلانتری” عصر پنجشنبه ، 22 نوامبر ، در نود و نهمین جلسه ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا: “ظرفیت بیمارستانها و مراکز درمانی استانها محدود است و مگر اینکه تعداد بیماران کرونا در بیمارستانها کاهش یابد ، دشوار خواهد بود. ” ما مواجه می شویم.

وی افزود: بیماری بیماری کرونا قلب در استان کهگیلویه و بویراحمد اکنون یک امر خانوادگی است و باید مراقبت و رعایت پروتکل بیش از هر زمان دیگری افزایش یابد.

فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد گفتند: آمارها پیام های نگران کننده ای را نشان می دهد که اگر مردم در کنار ما نباشند شاهد حوادث تلخی در استان خواهیم بود.

پلیس ادامه داد: تعداد موارد مرگ عروق بیماری کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به شدت در حال افزایش است.

وی تاکید کرد: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا باید صومعه های استانی را تعطیل کرد ، همه مساجد استان باید از برگزاری هرگونه جلسه تا تاریخ 10 آبان خودداری کنند ، مراسم تشییع جنازه در استان انجام نشود و همچنین باید از مراسم ختم خودداری شود.

فرماندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک شهرداری به ویژه در شهر بویراحمد و مارگون باید بنرها و کتیبه هایی را که برای مجالس عزاداری ارسال می شود جمع کند.

کلانتری تصریح کرد: فعالیتها و کلاسهای آموزشی در مدارس و دانشگاهها باید از طریق فضای مجازی انجام شود و مدارس باز باشد اما فقط مدیر و معاون مدرسه باید حضور داشته باشند و معلمان کمی باید حضور داشته باشند. حاضر.

وی اظهار داشت: جلسات در شهرهای استان باید تا 19 آبان تعطیل باشد و از عروسی خودداری شود و هیچگونه نشست فرهنگی ، آموزشی ، هنری ، ورزشی ، اقتصادی و اجتماعی در مناطق مختلف استان برای جلوگیری از گسترش عروق بیماری کرونا برگزار نشود. جلوگیری. نباش

استانداران کهگیلویه و بویراحمد تأکید کردند: باید تعداد تیم های نظارتی متولی وضعیت پروتکل های بهداشتی در استان کنترل و بازرسی شود و مکان ها و کلاس های پرخطر شناسایی و مطابق قانون با آنها برخورد شود.

کلانتری در مورد وضعیت سوخت گیری در جایگاه های سوخت و پمپ بنزین ها گفت: پروتکل های بهداشتی باید با همکاری شرکت توزیع فرآورده های نفتی استان رعایت شود.

وی ادامه داد: دستگاه ها ، سازمان ها و ادارات استانی موظفند تجهیزات حفاظتی و بهداشتی را در اختیار کارمندان و مجموعه تحت پوشش خود قرار دهند.

فرماندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تخت بیمارستان باید در شهرستان های بویراحمد ، گچساران و کهگیلویه تهیه شود تا با افزایش تعداد بیماران بیمار نشود و به دلیل کمبود تخت مجبور شود در بیمارستان بماند ، بنابراین باید اکنون شروع شود. اقدامات لازم در این زمینه باید در نظر گرفته شود.

به گزارش امروزنگار ، کلانتری خاطرنشان کرد: لیست بیماران بیماری کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد که باید در قرنطینه باشند باید در اختیار فرمانداران ، بخشداران ، دهیاری ها و شوراها قرار گیرد و باید ارتش ، پلیس و خدمات امنیتی آماده همکاری و نظارت بر این بیماران هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا