سلامت و تندرستی

احتمال تعطیلی ۲ هفته‌ای تهران با رکوردشکنی‌های کرونایی/ ستاد ملی مقابله با کرونا چه تصمیمی خواهد گرفت؟

به گفته شفاف ، تاج مورد حمله قرار می گیرد و هر روز یک رکورد جدید در عروق کرونا ویروس در کشور ثبت می شود ، رکوردهایی فاجعه انسانی است زیرا ما با افزایش تعداد بیماران و در نتیجه مرگ تاج مواجه هستیم ، اکنون عروق کرونا ویروس است روزانه بیش از 400 قربانی می گیرد. همین چند هفته پیش ، ما با یک سقوط هواپیما در روز تلفات کرونا ویروس داشتیم و به نظر می رسد اکنون هر روز دو هواپیمای مسافربری سقوط می کنند ، تعجب ایرانی ها.

ایرانی ها تاریک ترین برداشت قرن را تجربه می کنند ، برداشتی که روزهای مرگباری را در دل خود جای داده است. در همین حال ، شهر تهران با 14 میلیون نفر جمعیت مانند یک کشور اروپایی است و باید توجه ویژه ای به کنترل مدیریت کرونا در این شهر داشت.

تهران شهری است که از ویژگی های خاصی برخوردار است و از نظر تراکم جمعیت و جمعیت شناور که روزانه به تهران اضافه می شود با بسیاری از شهرها متفاوت است. جمعیت شبانه روزی تهران حدود 800000 تا یک میلیون نفر متفاوت است ، یعنی جمعیت استانها یا شهرها. آنها به این نزدیکی می روند و می توانند ویروس کرونا را در کشور پخش کنند ، برعکس ، مبادلات اقتصادی ، امور فرهنگی و بسیاری از امور اداری در پایتخت انجام می شود ، و ممکن است پاشنه آشیل تاج باشد کنترل.

بیش از 6000 بیمار کرونا ویروس در بیمارستان بستری هستند ، و بیش از 1200 بیمار مریض مبتلا به بیماری کرونا ویروس قلب ، روزهای سختی را در بخش های مراقبت ویژه می گذرانند.

به گفته ایرج حریرچی ، معاون وزیر بهداشت ، تهران نقطه تلاقی تبادل عروق کرونا ویروس در کشور محسوب می شود زیرا حجم ترافیک از سایر استانها به تهران زیاد است.

طبق کمیته اپیدمیولوژیک بیماری عروق کرونا ویروس ، میزان شیوع و مرگ و میر عروق کرونا ویروس در کشور زیاد است و بیماری در حال افزایش است و در 10 استان سمنان ، کردستان ، کرمانشاه ، خراسان شمالی ، کرمان ، مازندران ، تهران ، گیلان ، فارس و گلستان خاطر نشان شد كه اخیراً دو استان یزد و خراسان جنوبی به اوج رسیده اند.

 تهران و کرونا

محمدرضا ظفرقندی ، رئیس نظام پزشکی ، در مورد آمار مرگ و میر عروق کرونا ویروس گفت: تعداد مرگ های رسمی و تایید شده و ثبت شده روزانه بالای 300 یا 400 اعلام می شود و همه می دانند و مسئولان وزارت بهداشت اعلام کردند که این آمار فقط آمار و آمار بیمار است. بالاتر از این است. سازمان نظام پزشکی حداقل سه برابر تعداد مرگ های ناشی از Covid-19 را از طریق بررسی های میدانی در بیمارستان ها و محل دفن افراد مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس یافته است. بنابراین ، این مسئله باید بسیار جدی گرفته شود و ما باید به دنبال حل و فصل جنگ باشیم.

پیش از این ، ایرج حریرچی ، معاون وزیر بهداشت گفته بود: “طبق بخشنامه های سازمان بهداشت جهانی (WHO) ، کسانی که مثبت بودند ، در ایران ، مانند سایر کشورها ، ما آمار را منتشر می کنیم ، اگرچه تعداد مرگ و میر می تواند باشد از 1.5 سرشماری 2.2 برابر آمار اعلام شده باشد.

شکستن رکورد بیمارستانهای کرونا ویروس در تهران؛ افزایش تعداد مرگ های کرونا ویروس در 3 هفته آینده

علیرضا زالی ، رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کرونا در تهران ، خواستار “حل و فصل جنگ” برای همه ارگان های کشور شد و گفت: “چهره فراگیر ، چندگانه و خورنده ایجاد شده توسط این ویروس در کشور به قدری بزرگ است که اشغال بسیاری از قدرت و ظرفیت دستگاههای اجرایی. ” آره.

زالی گفت: متأسفانه نگرانی در مورد آمار بیمارستانهای عروق کرونا ویروس در پایتخت و رکوردشکنی بیمارستانهای عروق کرونا ویروس در تهران بعد از هشت ماه وجود دارد ، هفته آینده انتظار کاهش پای عروق کرونا ویروس را نداریم.

فرمانده ستاد فرماندهی ستاد فرماندهی ستاد ارتش گفت: متأسفانه ترافیک تهران تغییر چشمگیری نکرده و ترافیک در سطح شهر و مناطق پرخطر مانند معابر ، مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای مشخص شده شلوغ است که این موضوع باعث نگرانی و خطر می شود. استان کرونا تهران. .

در حالی که آژانس هواشناسی مداوم آلودگی هوا را در شهرهای صنعتی و پرجمعیت گزارش می کند ، شیوع و مرگ عروق کرونا ویروس در حال افزایش است.

بیماران کرونر در بیمارستان

دلیل درخواست تعطیلات دو هفته ای در تهران

کوهپایه زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران ، در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: “مهمترین دلیل درخواست تعطیلی تهران کاهش گردش ویروس در شهر است. هر چیزی را متوقف کنید. ” و ما نباید در مراکز عمومی شهر باشیم و بتوانیم زنجیره انتقال بیماری را بشکنیم و فرصتی برای ادامه روند کنترل بیماری داشته باشیم.

کوهپایه زاده گفت: “مدافعان بهداشت 8 ماه است که با بیماری کرونا ویروس قلب مبارزه می کنند و ویزیت عروق کرونا ویروس و مرگ و میر زیاد است و درست است که تعطیلات می تواند به معیشت مردم آسیب برساند ، اما این دو هفته وقفه به بهبود نظم کمک می کند. نگاه داشتن. ” ترمیم بیمارستان ها و ارائه خدمات بهتر. از طرف دیگر ، وقتی افراد کمتری در جامعه سفر می کنند ، ویروس در جامعه کمتر گسترش می یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: اگر جلسه ستاد ملی کرونا در روز چهارشنبه برگزار شود و مرکز فرماندهی کرونا و رهبران دانشگاه های علوم پزشکی درخواست تعطیلات دو هفته ای در تهران کنند ، ممکن است این مسئله مطرح شود.

کدام موسسات درخواست تعطیلی دوهفته ای در تهران را دارند؟

کمیته بهداشت تهران ، که شامل شورای اسلامی شهر ، ستاد مدیریت بیماری کرونا تهران ، دفتر فرماندار و کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی است ، پیشنهاد تعطیلی دو هفته ای را به کمیته امنیت ستاد ملی کرونا ارائه داد. در این مدت دستگاههای خصوصی غیر از امدادرسانی بسته خواهند شد. براساس این طرح ، رفت و آمد مردم در شهر محدود می شود تا افراد بتوانند در این مدت در خانه بمانند.

عبدالحسین روح الامینی ، رئیس کمیته بهداشت مجمع نمایندگان استان تهران ، به نمایندگی از 40 نماینده از استان تهران ، با گلایه از عدم توانایی استفاده از نمایندگان و مجلس در این جنگ گسترده ، بر حمایت کامل از ستاد تاج تهران تأکید کرد و گفت: بهداشت بر تصمیم گیری فوری ، مانند تعطیلات دو هفته ای در استان تهران ، با در نظر گرفتن ملاحظات اقتصادی ، اجتماعی و امنیتی آن تأکید دارد ، زیرا این تنها راه شکستن زنجیره و بازسازی قدرت مدافعان سلامت تهران و امکانات بهداشتی است. .

علی آتا سخنگوی شورای شهر تهران پس از تشدید شیوع بیماری عروق کرونا ویروس قلب در توئیتی نوشت: “متأسفانه روند بیماری عروق کرونا ویروس قلب در شورا ادامه دارد.” همکاران من شامل آقای شهربانو امانی ، عضو شورا ، و تعدادی از کارشناسان و تیم های آلوده هستند. در شهرداری و شورا محدودیت هایی را برای حضور در نظر گرفته ایم. پیشنهاد قاطع ما به ستاد ملی هنوز یک تعطیلات دو هفته ای در تهران است.

محسن هاشمی ، رئیس شورای شهر تهران ، در مورد وضعیت همه گیر کرونا در تهران هشدار داد و یادآور شد: ما باید حداقل دو هفته تهران و کلانشهرها را تعطیل کنیم ، در غیر این صورت باید منتظر عواقب بد آن باشیم. تصمیمات ما در مورد تاج باید به جلو باشد نه پشت تاج.

رئیس شورای شهر تهران به دو برابر شدن میزان مرگ عروق کرونا ویروس اشاره کرد و گفت: موج جدید ویروس کرونا تعداد مرگ و میرها را دو برابر کرده و مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است ، در صورت عدم اقدام موثر برای جلوگیری از ویروس کرونا ویروس ، سونامی و فاجعه انسانی در آذر.

برج میلاد ماسک دار

بستن تهران چگونه در کنترل بیماری عروق کرونا ویروس قلب مثر است؟

مینو مهرز ، یکی از اعضای کمیته علمی HQ ملی علیه کرونا ، گفت: “از این بدتر؟!” فاجعه رخ می دهد. خدا ما را بیامرزد. در حال حاضر وضعیت وحشتناک است. ما این همه بیمارستان عروق کرونا ویروس ، تعداد زیادی ویزیت و بیماری های جدی و مشکلات زیادی داریم. ما باید تهران را در اسرع وقت تعطیل کنیم.

یکی از اعضای ستاد ملی کرونا با اشاره به محدودیت های پیشنهادی عروق کرونا ویروس برای برخی از شهرها ، گفت: “از روز دوشنبه ، اعلام شده است که آنها در همه جا بسته خواهند شد ، اما در عمل می بینیم که همه چیز باز است.” تعطیلی تنها راه در شرایط فعلی است و باید در اسرع وقت انجام شود. اکنون اروپا و آمریکا نیز درگیر شده اند.

حمید سوری ، متخصص اپیدمیولوژی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: گسترش بی رویه اپیدمی کرونا ویروس در کشور همه را نگران می کند و باید دانست که قفل شدن شهر بدون برنامه ریزی دقیق و منسجم نتیجه مشخصی ندارد. برای کنترل همه گیری. زمان بخرید تا روند پیشگیری و کنترل را ادامه دهید و هیچ اثر پایداری نداشته باشید. در عین حال ، هزینه و بار اقتصادی آن بسیار زیاد است.

سوری در پاسخ به این س whatال که برای محصور کردن شهر نزدیک به چه برنامه پیشگیری و کنترل شناخته شده ای نیاز است ، سوری گفت: “اگر چنین اقدامی فقط برای استراحت دو هفته ای باشد ، مطمئناً کوتاه مدت و مقرون به صرفه خواهد بود. ” اصلا خوب نیست

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: برای بستن فعالیت ها و تکمیل قرنطینه باید برنامه ای داشته باشیم. یعنی اهداف آن باید تعیین و اجرای آنها به صورت عملیاتی تعریف شود و آمادگی همه جانبه سازمانهای ذینفع و آمادگی مردم فراهم شود.

سوری گفت: “سوال این است که آیا تردد به شهر ممنوع است؟” اگر پاسخ منفی باشد ، قفل شدن شهر معنی ندارد مگر اینکه تمام ورودی های شهر به مدت 14 روز در قرنطینه قرار بگیرند. اگر ترافیک ارزان باشد ، قفل شدن شهر تأثیر چندانی نخواهد داشت.

وضعیت آشفته کرونا در تهران

کیانوش جهانپور ، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در وزارت بهداشت ، معتقد است که هزینه های انسانی برای انجام حداکثر اقدامات بهداشتی و ایمنی بیش از حد تصور است. سفرهای غیرضروری ، سفرهای غیرضروری ، تعاملات و سفرهای غیرضروری ، جلسات کوچک و بزرگ و عدم رعایت فاصله بدن گران است و مهمتر از همه استفاده غیرعادی از ماسک ها است که هر روز مانند برگ های پاییز می افتد . آنها ما هستیم و البته هزاران میلیارد توم را به ساختار اقتصادی تحمیل کرده ایم که در نتیجه فشار و ستم تحریم های بین المللی متحمل شده است.

آمارها نشان می دهد که ایالت کرونا در شهر تهران بسیار نگران کننده است و اگر قرار است بسته شود ، ورودی ها و افراد منتظر باید با بسته شدن شهر همراه باشد و این کار باید از طریق تمام جوانب تعطیلی را در نظر بگیرید. دسترسی به مراکز سرپایی و سرپایی کاهش می یابد.

انتهای پیام /

دکمه بازگشت به بالا