اقتصادی

احتمال تمدید زمان ترخیص خودروهای دپو شده

گزینه ای برای تمدید دوره از ترخیص کالا از گمرک گمرک از خودروهای دپو شده است

به عنوان معاون فنی گمرک ایران اعلام کرد با توجه به شرایط که در رابطه با تمدید زمان ترخیص خودروهای وعده غذایی وجود دارد ، تمدید اگر به تصویب هیات وزیران وجود دارد.

با توجه به یاهو! ۲۹ تاریخ پایان زمان سه ماه است که از دولت برای ترخیص خودروهای وعده غذایی در نظر گرفته شده بود اما در گزارش نماینده گمرک امور گمرکی نشان داد که تا کنون از ۵۱۰۸ ماشین کمی بیشتر از ۱۰۰۰ دستگاه است.
در رابطه با آخرین وضعیت ترخیص خودروهای صنوبر M جمال ارونقی – مدیر کل امور گمرکی گمرک ایران – در گفتوگو با امروزنگار توضیح ارائه شده که نشان می دهد که در حال حاضر درخواست از مقامات صالح در فرمت از مدت زمان ترخیص ماشین از وعده های غذایی ارائه شده که در صورت تایید هیات وزیران از اعطای تاریخ دوباره انجام می شود.
که در حال حاضر بخشی از ماشین فاصله کسب و کار. توجه: امکان گفت: خودروهای فاقد, ثبت نام منظور معتبر به گمرک وجود دارد و طبیعی است که وسایل نقلیه فاقد ثبت سفارش و ترخیص کالا از گمرک گمرک نیست.
معاون فنی و امور گمرک ایران گفت: به همین دلیل است که تعداد خودرو نیز که بالای ۲۵۰۰ سی سی در حال روشن نیست و جستجو در این زمینه از اتحادیه گمرکی.
مدیر کل امور گمرکی, گمرک, ایراند گفت: پس از اعلام اتومبیل در غذا به گمرک کشور با مطابقت با شرایط آنها با مقررات این قانون شورای وزیران و…. ارائه سفارش معتبر است گفت: کالاهای ارائه کد رهگیری و یا توافق بانک ها در اخذ و ارائه مجوز قانونی و مقررات گمرکی ترخیص خودرو اقدام خواهد شد.
لازم به ذکر است که پس از عمل دولت از ژانویه ۱۳۹۷ اواسط ماه جولای سال گذشته در مورد ۷۱۵۰ ماشین غذا به عقب بود با فاصله بالاتر از ۵۰۰۰ دیگر تجهیزات باقی مانده در ۲۹ بهمن ماه سال گذشته و اعلام مصوبه جدید دولت تعیین وظایف و ترخیص وسایل نقلیه در گمرک سه ماه تاسیس شد صاحبان خودرو با توجه به موضوع فعالیت اما عدم ثبت سفارش وجود دارد موارد قانونی و 2500 سی سی بخشی از اتومبیل منجر به ادامه بسیاری از آنها تصمیم گرفتند که آنها هستند.
در پایان این پیام

دکمه بازگشت به بالا