معرفی کسب و کار

اقامت دانمارک از طریق تمکن مالی

اقامت دانمارک از طریق تمکن مالی

می دانیم که اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری دارای ریسک زیادی می باشد و فرد متقاضی می بایست تمام یا بخش عمده ای از سرمایه خود را به کشور مقصد منتقل کند که کاری بس مخاطره آمیز است. به همین جهت در سال های اخیر اخذ اقامت خود حمایتی که به اخذ اقامت تمکن مالی نیز معروف است بیشتر مورد توجه مشتاقان مهاجرت قرار گرفته است. دلیل این موضوع این است که با اخذ اقامت از طریق تمکن مالی در کشور مورد نظر نیازی نیست فرد متقاضی سرمایه خود را از کشور خود خارج کرده و ریسک انتقال آن به کشور مقصد مهاجرت را بپذیرد. بلکه فقط باید به دولت کشور مقصد خود این موضوع را اثبات کند که در کشور خود درآمد ثابت به صورت ماهانه دارد که حداقل به میزانی می باشد که بتواند از عهده امورات خود و خانواده اش در کشور مورد نظر بر بیاید. اکثر کشورهای ارائه دهنده اقامت خود حمایتی یا تمکن مالی، اعضای اتحادیه اروپا می باشند. یکی از این کشورها دانمارک است که از کشورهای مرفه منطقه اسکاندیناوی به شمار می رود و افراد زیادی همه ساله مشتاق مهاجرت به دانمارک و اخذ اقامت این کشور می باشند. در روش اخذ که همان طور که پیش تر گفته شد به هم شهرت دارد، فرد متقاضی می بایست اثبات کند که در کشور خود میزانی درآمد به صورت ثابت به غیر از درآمد از درآمد شغلی خود دارد که از حداقل تعیین شده توسط دولت دانمارک بیشتر بوده و با آن میتواند از پس هزینه های زندگی خود و خانواده اش در کشور دانمارک بر بیاید.

 از ، این است که متقاضی باید با مدارک معتبر اثبات کند که اثبات کند که درآمدی ماهانه به صورت ثابت بالاتر از میزان تعیین شده توسط دولت دانمارک را در کشور خود دارا می باشد که آن درآمد برای امرار معاش خود و خانواده اش در کشور دانمارک مورد استفاده قرار خواهد گرفت. اما همان طور که پیش تر ذکر شد منبع تامین این درآمد نباید شغل فرد باشد، بلکه این درآمد باید از اجاره ماهانه املاک، سود سپرده های بانکی، سود سهام و بورس، و همچنین حقوق و مستمری بازنشستگی تامین گردد.

اگر به یا دقت کنیم متوجه می شویم این نوع اخذ اقامت برای افراد بازنشسته بسیار ایده آل می باشد. افراد بازنشسته می توانند با حقوق بازنشستگی ثابتی که دریافت می کنند و بعضا با اجاره ماهانه ای که از املاک خود دریافت می کنند به اخذ اقدام نمایند.

با اکثر کشورهای دیگر اروپایی یکی است و فقط بین آن ها میزان درآمد ماهانه ای که باید به اثبات برسد می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال اثبات میزان کمتری از درآمد را نسبت به می طلبد و شرایط راحت تری دارد.

 همان طور که پبش تر ذکر شد، یکی از اصلی ترین ، این است که برای از این روش به هیچ وجه نیازی به انتقال سرمایه به کشور دانمارک نمی باشد. در واقع از این طریق، ریسک انتقال سرمایه که در روش های سرمایه گذاری وجود دارد نیز به طور کلی از میان برداشته می شود.

سرعت کار و ساده بودن اخذ ، از دیگر است.

یکی دیگر از مزایای اخذ ، عدم نیاز به ارائه مدرک زبان است که کار را برای متقاضیان بسیار ساده می کند.

همچنین هیچ گونه محدودیتی از نظر سنی برای فرد متقاضی وجود ندارد و هر فرد بازنشسته ای در هر سنی هم می تواند برای اخذ ، اقدام نماید. همچنین متقاضی نه تنها برای همسرش بلکه برای فرزندان زیر 18 سالش نیز می تواند اقامت دانمارک را دریافت نماید. همچنین فرزندان فرد متقاضی اخذ می توانند امکان تحصیل در دانمارک در مقاطع مختلف تحصیلی را نیز داشته باشند که مزیتی بسیار جذاب است.

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب  آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا و  از جمله اخذ  یا  می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

علت مهاجرت به دانمارک از طریق تمکن مالی مزایای بسیار زیادی است که با خود به همراه دارد. از جمله مهم‌ترین مزایایی که در این روش به آن توجه بیشتری می‌شود میزان ریسک پایین و شرایط ساده‌ای است که متقاضیان باید داشته باشند. در این روش میزان دارایی‌ها و سرمایه شما در داخل کشور مورد بررسی قرار می‌گیرند و هیچ نیازی به خارج کردن سرمایه‌تان از کشور نخواهید داشت.

همین موارد باعث شده که در سال‌های اخیر بیشتر متقاضیان از این شیوه برای برخورداری از اقامت کشور دانمارک استفاده کنند. علاوه بر این فرد متقاضی در این روش با طی‌کردن پروسه مهاجرتی به‌مراتب کوتاه‌تر و کم دردسرتر از روش‌های دیگر می‌تواند ویزای خود را دریافت کند. لازم به ذکر است که با اخذ ویزا از طریق تمکن مالی نه نیازی به مدرک زبان دارید و نه حتی ثبت شرکت در دانمارک و استخدام تیم کاری بومی و نه حتی پرداخت مالیات برای شما الزامی است.

همچنین به‌راحتی امکان تمدید این ویزا برای شما وجود خواهد داشت. اگر شما نیز مایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به دانمارک از طریق تمکن مالی هستید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا تمام جوانب اخذ چنین ویزایی را بررسی کنیم. همچنین برای اقدام به مهاجرت به دانمارک از هر روشی می‌توانید روی کادر مجرب و حرفه‌ای مؤسسه حقوقی بین‌المللی سفیران حساب کنید.

با اخذ ویزای خود حمایتی دانمارک می‌توانید خانواده خود را نیز با خود ببرید

 برای مهاجرت به هر کشوری از هر روشی بهتر است تا کمی اطلاعات عمومی خود را از کشور موردنظر بالا ببرید. سپس با دانستن و بررسی این موارد تصمیم خود برای مهاجرت یا عدم مهاجرت به کشوری خاص را قطعی کنید. به همین دلیل لازم است تا در بخش ابتدایی این بحث نخست به مطالعه شرایط عمومی کشور دانمارک بپردازیم. کشور دانمارک یکی از کشورهایی است که در بخش شمالی اروپا واقع شده است.

پایتخت این کشور زیبا شهر کپنهاگ بوده و مانند هر کشور دیگری پایتخت آن گران‌ترین شهر آن نیز به شمار می‌رود. دانمارک با داشتن جمعیتی بالغ بر 5.8 میلیون نفر که عمدتاً به زبان دانمارکی صحبت می‌کنند، یکی از خوش آب و هواترین کشورهای اروپایی به شمار می‌رود. البته در بخش‌هایی از این کشور نیز به زبان‌هایی چون آلمانی، فاروئی و گرینلندی نیز صحبت می‌شود.

کشور دانمارک با مساحتی معادل با 43.094 کیلومترمربع یکی از کشورهای حوزه شینگن و اتحادیه اروپا به شمار می‌رود که این به معنا است که با داشتن ویزای این کشور می‌توانید بدون اخذ ویزا به کل کشورهای حوزه شینگن سفر کنید. مهاجرت به دانمارک از طریق تمکن مالی نیز بسیار توصیه می‌شود. کشور دانمارک در جنوبی‌ترین بخش اسکاندیناوی قرار گرفته و با آلمان مرز مشترک دارد

 

دکمه بازگشت به بالا