عمومیمعرفی کسب و کار

انواع برس جاروبرقی

جاروبرقی یکی از لوازم خانگی کاربردی است که نقش مهمی در تضمین پاکیزگی محیط دارد. به همین دلیل باید از هر نظر استحکام و دوام کافی داشته باشد. این دستگاه از قطعات مختلفی ساخته شده است که عملکرد صحیح هر کدام از آنها کیفیت جاروبرقی را مشخص می کند.

جاروبرقی یکی از لوازم خانگی کاربردی است که نقش مهمی در تضمین پاکیزگی محیط دارد. به همین دلیل باید از هر نظر استحکام و دوام کافی داشته باشد. این دستگاه از چندین قسمت ساخته شده است که عملکرد دقیق هر کدام از آنها کیفیت جاروبرقی را مشخص می کند. برس یا سری یکی از این قسمت‌هاست که وظیفه جمع‌آوری مو و پرز از سطوح مختلف را بر عهده دارد تا هیچ گونه آلودگی در قسمت‌های مختلف خانه باقی نماند. این قطعه در چندین مدل تولید می شود که هر کدام فقط برای قطعه خاصی قابل استفاده هستند.

اما قبل از اینکه با انواع برس جاروبرقی سامسونگ آشنا شوید، باید بدانید که این قطعه به اندازه سایر قطعات جاروبرقی اهمیت دارد و جدای از کیفیت و قدرت صحیح، بهتر است سه قسمت زیر را داشته باشید با فروشگاه آنلاین قطعات لوازم خانگی همراه باشید.

مواد موی مناسب: موهای برس اصلی نباید برای استفاده در سطوح مختلف خیلی نرم یا خیلی زبر باشند. پرزهای ناهموار قطعا به مرور زمان به فرش آسیب می رساند.

قابلیت تنظیم ارتفاع برس: اندازه برس نیز باید مناسب باشد. حتی در برخی مدل ها امکان تنظیم طول بر اساس نوع سطوح و تنظیم ارتفاع وجود دارد.

مجهز به چرخ: در برخی ابزارها سری جاروبرقی دارای دو چرخ کوچک برای جابجایی آسان می باشد.

ارائه انواع برس جاروبرقی و کاربرد آنها

حال به معرفی انواع برس جاروبرقی و موارد استفاده هر یک از آنها می پردازیم. تمامی این سری ها توسط لوله های تلسکوپی به هم متصل شده و ذرات و آلودگی را به داخل کیسه جاروبرقی هدایت می کنند. البته توجه داشته باشید که هر دسته فعالیت خاص خود را دارد و نمی توان از آن برای موارد دیگر استفاده کرد.

کاردک یا برس معمولی برای تمیز کردن سطوح مختلف

خط اصلی تمیز کردن، برس پارویی است که برای تمیز کردن سطوح مختلف استفاده می شود. این سری به شکل مستطیل بوده و معمولاً در قسمت بالایی خود شامل یک زانو می شود تا بتوان آن را چرخاند. در انتهای آن نیز یک کانال پهن و مربعی ایجاد می کنند که در آن ذرات مختلف وارد لباسشویی می شود.

برس گرد برای تمیز کردن اجسام ظریف

از این برس می توان برای تمیز کردن نقاط بسیار حساس و ظریف مانند لامپ، گل و گیاه، ظروف شیشه ای و … استفاده کرد. به همین دلیل موهای آن کاملا نرم و انعطاف پذیر طراحی شده است تا به این نقاط آسیبی وارد نشود.

ست سایز متوسط ​​برای مبل و تشک مناسب است

این سری نوع دیگری از جاروبرقی است که از نظر ظاهری شبیه به مدل تیغه ای است. اما اندازه آن کوچکتر است و برای جمع آوری گرد و غبار روی سطح مبل یا تشک استفاده می شود. به خصوص در قسمت وسط آن نقاطی که سریال اصلی نمی تواند پاک کند، این قسمت می تواند کار خوبی انجام دهد.

سری باریک برای تمیز کردن درزها و شکاف ها

برس باریک در بین جاروبرقی ها بسیار کاربردی است. زیرا برای تمیز کردن درزها و ترک ها استفاده می شود. قسمت های سفت که با برس های دیگر تمیز نمی شوند. اتصالات پنجره، اتصال مبل، گوشه دیوار و غیره.

آیا نوع سری در قیمت جاروبرقی تاثیر دارد؟

قیمت جاروبرقی به نوع و تعداد برس بستگی ندارد. بلکه قدرت موتور، کمیت مکش و کیفیت اجزای دستگاه تعیین کننده خواهد بود. البته مدل هایی که با برس های مختلف تولید می شوند قطعا بهتر مورد استفاده قرار می گیرند. اما این تاثیری روی قیمت نخواهد داشت. در واقع، یک جاروبرقی ساده می تواند بسیار بیشتر از دستگاه های پیشرفته تر هزینه داشته باشد.

هنگام خرید جاروبرقی علاوه بر ویژگی های اصلی آن به تعداد سری و نوع آن نیز توجه کنید. این ممکن است در حال حاضر مهم نباشد، اما هنگام تمیز کردن خانه قطعاً ضروری خواهد بود. در واقع استفاده از انواع مختلف جاروبرقی تضمین می کند که هر قسمت از خانه شما عاری از ذرات گرد و غبار و آلودگی است و فضای شما را کاملا تمیز و منظم می کند.

دکمه بازگشت به بالا