عمومیمعرفی کسب و کار

انواع دیزل ژنراتور لوول

در سال 1998 شرکت چینی LOVOL خط تولید ژنراتور را با همکاری شرکت انگلیسی Perkins راه اندازی کرد. شرکت راد دیزل نمایندگی ست دیزل ژنراتور لوئال در ایران می باشد که با تهیه این ژنراتور و قطعات یدکی دیزل ژنراتور لوئال آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد. قیمت سطح دیزل ژنراتور (قیمت سطح ژنراتور) بسته به اسب بخار متفاوت است، همانطور که قیمت سطح موتور ژنراتور بسته به اسب بخار متفاوت است.

نمایندگی دیزل ژنراتور لوول

شرکت راد دیزل نمایندگی دیزل ژنراتورهای چینی LOVOL در ایران عرضه کننده دیزل ژنراتور LOVOL با گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان محترم می باشد.

مهمانان گرامی می توانند جهت مشاوره رایگان و سفارش دیزل ژنراتور LOVOL  با قیمت دیزل ژنراتور لوول مناسب با کارشناسان فروش دیزل ژنراتور تماس حاصل فرمایند.

مولد سطح

ژنراتور چینی لوول ساخت شرکت LOVOL که یکی از شرکت های معروف چینی در زمینه تولید دیزل ژنراتور می باشد، موتورهای دیزل لوول را می توان از نظر کیفیت با پرکینز موتورز تبریز موتورز مقایسه کرد. ژنراتورهای ساخت این دو شرکت از نظر کیفیت مشابه ژنراتورهای موتور پرکینز بریتانیایی هستند.

موتور دیزل ژنراتور LOVOL بالاترین راندمان را در مناطق با آب و هوای گرم دارد و به همین دلیل در بازار ایران مورد تقاضا است.

ژنراتور Lowell برای فروش

شرکت راد دیزل، توزیع کننده دیزل ژنراتور لاو ال در ایران، واردات انواع ژنراتور برق از بهترین برندهای روز دنیا مانند پرکینز از انگلستان، مکالته از ایتالیا و … می باشد. و این محصول پرفروش را معرفی کرد. بسته بندی محصول تا کاربران بتوانند هم از این ژنراتورهای با کیفیت و هم از ژنراتورهای موتور استفاده کنند

برای خرید ژنراتور LOVOL می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

موتور سطح

میهمان گرامی با توجه به نرخ ارز جهت اطلاع از قیمت موتور لول با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

درباره شرکت LOVOL بیشتر بدانید

خط تولید دیزل ژنراتور LOVOL در سال 1377 با همکاری شرکت انگلیسی Perkins که در زمینه ساخت دیزل ژنراتور لوول و موتور ژنراتور لوول فعالیت دارد آغاز به کار کرد. Lowell حدود 60000 موتور در سال تولید می کند که آن را به یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین کارخانه های دیزل ژنراتور در چین تبدیل می کند.

سرمایه چین 40 میلیارد یوان برآورد شده است و این سرمایه از طریق بهره برداری و فروش موتورها و ماشین آلات دیزلی مرغوب در سراسر جهان به دست آمده است.

شرکت لاول موتورهای 3-4 و 6 سیلندر از 31 کاوا تا 200 کاوا را با بهترین کیفیت تولید می کند. ژنراتورهای Lowell با نام مدل G شناخته می شوند و به صورت تنفس طبیعی و توربوشارژ تولید و به بازار عرضه می شوند.

دیزل ژنراتورهای لوول با اخذ نشان EPA و CCAP از پرکینز انگلستان می توانند از نام این برند معروف برای محصولات خود به عنوان پرکینز چینی استفاده کنند.

کیفیت ساخت خوب موتورهای دیزلی باعث دوام بیشتر و کارآمدتر آنها می شود، در کنار خدمات پس از فروش، قطعات ارزان قیمت و در دسترس بودن آنها، که باعث می شود همیشه یکی از اولین انتخاب ها در مورد نیاز به قدرت سریع و انرژی کم باشند.

دکمه بازگشت به بالا