جامعهعمومیمعرفی کسب و کار

انواع پهپاد سمپاش

با استفاده از پهپادها می‌توانیم نصب یا استفاده از کود را انجام دهیم. یک پهپاد با دوربین حرارتی می تواند مناطقی را که مشکل رطوبت دارند یا مناطقی با رطوبت کم یا زیاد شناسایی کند. با اطلاعات به دست آمده از پهپاد، می توان محصولات کشاورزی را برای بهبود زهکشی، جلوگیری از جریان آب که باعث آسیب به محصولات حساس به ویژه برای جلوگیری از شیوع بیماری ها یا بیماری ها می شود، کنترل کرد. در این مقاله   به بررسی انواع پهپادهای DJI می پردازیم.

سمپاش DJI Agras T16

پهپاد آگرا T16 یکی از بهترین پهپادهای DJI است. سیستم پاشش این پهپاد از چهار پمپ تغذیه و هشت نازل برای پاشش محلول تشکیل شده است. این ویژگی به پهپاد اجازه می دهد تا گیاهان را با سرعت 4.8 لیتر در دقیقه اسپری کند. به این ترتیب کاربر می تواند در هر ساعت پرواز 10 هکتار را سمپاشی کند. ساختار این پهپاد که از مواد کامپوزیت ساخته شده است، می تواند تا یک چهارم حجم اصلی خود را تا کنید. باتری و مخزن مایع این پهپاد به راحتی قابل تعویض هستند.

برای پهپاد سمپاش آگراس T16 از ریموت کنترل دو فرکانس 2.4 و 5.8 گیگاهرتز استفاده شده است. با این ریموت کنترل، کاربران می توانند 5 پهپاد آگرا T16 را به طور همزمان کنترل کنند. باتری استاندارد پهپاد سمپاش آگرا T16 از نوع لیتیومی با ظرفیت 17500 و 51.8 ولت می باشد.

تداوم شارژ این باتری لیتیومی به وزن اولیه آن بستگی دارد. هنگامی که مخزن خالی است، می تواند حدود 18 دقیقه با وزن 24 کیلوگرم در هوا بماند. اما با حداکثر وزن 40 کیلوگرم می تواند حدود 10 دقیقه بدون توقف پرواز کند. این باتری توسط یک محفظه فلزی پوشانده شده است که ضد آب و گرد و غبار IP54 است. در عین حال، چرخه شارژ آن به طور قابل توجهی تا 400 برابر افزایش یافته است. علاوه بر این، با شارژر 4 کاناله این پهپاد، کاربران می توانند به طور همزمان حدود 4 باتری اتومایزر آگرا T16 را شارژ کنند.

سمپاش DJI Agras T20

سمپاش T20 را می توان در زمین های وسیعی مانند زمین های کشاورزی، شالیزارها و باغ ها استفاده کرد. با 8 نازل و پمپ های با حجم بالا، T20 می تواند تا 6 لیتر در دقیقه پاشش کند. میدان هوایی بسیار بهینه شده قطرات ریز با اندازه و قدرت کافی تولید می کند. T20 مجهز به یک رادار دیجیتال چند جهته است که می تواند موانع را در جهت های افقی تشخیص دهد.

همچنین می تواند از موانع در پرواز جلوگیری کند و عملیات شما را ایمن تر و قابل اطمینان تر کند. این کوادکوپتر ساختاری تاشو دارد که حمل سریع آن را آسان می کند. بازوهای تاشو پرنده را می توان به پهلو و زیر تا کرد تا در هنگام حمل و نقل مشکلی نداشته باشید.

مخزن T20 قابل تعویض است و کاربر می تواند با فشار یک دکمه آن را کاملا خالی کند. نسل جدید کنترل از راه دور DJI در پهپاد Agras T20 و آپدیت جدید اپلیکیشن Agras در این مولتی روتور رابط کاربری روانتر و قدرتمندتر با کنترل های آسان تری را در اختیار شما قرار می دهد. RTK GPS می تواند به راحتی موقعیت این T20 را تشخیص دهد.

سمپاش DJI Agras MG-1P

پهپاد سمپاش آگراس MG-1P یکی از پهپادهای سمپاش DJI و از نوع پهپادهای هشت کوپتری می باشد. یعنی از هشت روتور برای پرواز استفاده می کند. روتورها بر روی بازوها قرار دارند که ابعاد پهپاد را در زمان آماده به پرواز به 146*146*58 می رساند. ابعاد پهپاد را می توان با تا کردن بازوها به 78x78x58 کاهش داد. این ویژگی جابجایی و حمل و نقل را آسان می کند.

با استفاده از روتورها و نرم افزارهای کنترلی قدرتمند، این پهپاد بسیار ایمن است. علاوه بر این، روتورهای پرنده یک اتصال اضافی به استارت دارند که در صورت لزوم می تواند سیگنال های کنترلی را به روتور بازگرداند. قدرت این پهپاد می تواند حدود 6 هکتار در ساعت سمپاشی کند. علاوه بر کنترل از راه دور، می توانید پهپاد MG-1P را با استفاده از تلفن هوشمند یا تبلت کنترل کنید.

پهپاد اسپری آگرا MG-1P مجهز به فناوری ناوبری یا موقعیت یابی D-RTK است که دقت اندازه گیری 1 سانتی متری را به این پهپاد می دهد. این فناوری برای فعالیت های صنعتی بسیار ضروری است. از سوی دیگر، دو طرفه بودن آنتن به این پهپاد اجازه می دهد تا مقاومت خوبی در برابر تداخل الکتریکی از خود نشان دهد.

رادار ارتقا یافته پهپاد MG-1P بسیار حساس است و به پهپاد اجازه می دهد خطوط برق، درختان، شاخه ها و سایر موانع طبیعی را در فاصله بیش از 15 متر در مسیر پرواز پهپاد شناسایی کند. پنج پرنده را می توان به طور همزمان تا شعاع 3 کیلومتری با استفاده از کنترلر رادیویی پهپاد سمپاش Agras MG-1P کنترل کرد. همچنین این کنترل با ارسال تصاویر باکیفیت تا شعاع 3 کیلومتری ایمنی پرواز را تضمین می کند.

سمپاش DJI Agras MG-1S

جزئیات ظاهری:

این پهپاد از نوع هشت روتور یا به عبارتی اکتاکوپتر است. پهپاد اسپری MG-1S DJI Agra با فناوری پیشرفته خود در صورتی که یکی از روتورها نتواند از آسیب رساندن به پهپاد جلوگیری کند، می تواند به راحتی و ایمن فرود بیاید. وزن این چنگال بدون باتری حدود 9.7 کیلوگرم است.

تانکر در زمان آماده شدن برای پرواز و با بار کامل وزن تقریبی 23 کیلوگرم دارد. سمپاش DJI Agras MG-1S از محافظ ضد آب و سیستم خنک کننده استفاده می کند که پس از سمپاشی قابل شستشو است. یکی از مهم ترین ویژگی های DJI Agras MG-1S پرواز مداوم در هوا برای پاشش سم بیشتر است.

مشخصات فنی:

باتری این پهپاد 12000 میلی آمپر ساعتی است. با این باتری می توانید حدود 10 دقیقه با این پهپاد پرواز کنید. البته در صورت خالی بودن مخزن سم و مایع می توان 22 دقیقه پرواز روی باتری انجام داد. پهپاد اسپری DJI Agras MG-1S دارای کنترلر پرواز پیشرفته A3 است.

به این ترتیب این پهپاد می تواند پروازی پایدار و ایمن داشته باشد. MG-1S دارای سه رادار مایکروویو بسیار دقیق است که در جلو، پشت و پایین پهپاد و همچنین مخزن نصب شده اند. وظیفه رادارهای جلو و عقب تشخیص موانع در بالا و قسمت رادار زیر آن تنظیم دقیق ارتفاع هواپیما است.

شرکت DJI طرح پرتاب موفق پهپاد DJI Agras MG-1S را منتشر کرده است. از این برنامه می توان برای مدیریت وضعیت پرندگان و روش اصلی کاشت استفاده کرد. علاوه بر این، کاربر می تواند منطقه کاشت را مشخص کرده و پیشرفت آن را نظارت کند.

یکی دیگر از ویژگی های پهپاد DJI Agras MG-1S برنامه ریزی هوشمند پرواز آن است. پس از تعیین سطح اسپری و میزان سم مورد نیاز برای آن ناحیه، پارامترهای باقیمانده به صورت خودکار محاسبه می شوند. مدل پهپاد رادیو کنترلی DJI Agras MG-1S DLG60A می باشد. محدوده فرکانس این رادیو کنترل 2.400 گیگاهرتز تا 2.483 گیگاهرتز می باشد. باتری 9000 میلی آمپری این رادیو تا 5 ساعت در حالت کار قابل شارژ است.

دکمه بازگشت به بالا