عمومیمعرفی کسب و کار

اهمیت غرفه سازی نمایشگاه

از گذشته تا به امروز نمایشگاه های داخلی و بین المللی زیادی در زمان های مختلف در بسیاری از شهرهای کشور برگزار می شود. هر نمایشگاه دارای چندین غرفه است که هر سالن نمایشگاهی به نمایش محصولات خاصی اختصاص دارد. برای مثال وقتی وارد نمایشگاه می‌شویم، می‌توانیم مغازه‌های مختلفی مانند لباس‌فروشی، عطرفروشی، نساجی، کفش‌فروشی، فروشگاه‌های مواد غذایی و غیره را ببینیم. اما آنچه در سالن نمایشگاه اهمیت زیادی دارد، انتخاب طرح و دکوراسیون با توجه به محصول نمایش داده شده در غرفه است. امروز در این مقاله شما را با اهمیت ساخت چادر به تفصیل آشنا می کنیم. برای درک اهمیت این موضوع و اطلاع از آگهی غرفه سازی لطفا تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

چیدمان غرفه نمایشگاه:

نمایشگاه یعنی ایجاد فضای محدود برای نمایش و فروش محصولات. در گذشته غرفه داران به سادگی غرفه های خود را با استفاده از سازه های چوبی یا فلزی از کناره های خود جدا می کردند. اما امروز قالب نمایش تغییر کرده است. یکی از دلایل مهم ایجاد غرفه افزایش توجه مشتری در غرفه است. امروزه با استفاده از روش های قدیمی غرفه سازی نمی توان در جذب مشتری پیشرفت کرد. از این رو در سال های اخیر روند ساخت غرفه تغییر زیادی کرده است و غرفه داران باید در طراحی غرفه خود به متخصصان و متخصصان این حرفه کمک کنند.

نکته مهمی که در ایجاد نمایشگر باید در نظر گرفت، ارتباط بین طرح و محصولات ارائه شده بر روی نمایشگر است. طراح باید بر اساس نوع محصولات ارائه شده، مناسب ترین طرح و دکوراسیون را برای استند شما انتخاب کند. هنگام ساخت نمایشگرهای بصری، استفاده از رنگ های شگفت انگیز و حفظ رنگ های مناسب، نور کافی بسیار مهم است. ساخت و ساز مناسب می تواند تجارت شما را افزایش دهد، زیرا اگر نمایشگاه شما طراحی مناسبی داشته باشد. چیزی که هنگام ورود به نمایشگاه توجه مشتریان را به خود جلب می کند طراحی منحصر به فرد و منحصر به فرد غرفه شماست. این باعث می شود مشتری ناآگاهانه برود و شروع به بازدید از محصولات عرفه کند و اگر دوست داشت آن را خریداری کند.

اهمیت برپایی غرفه در نمایشگاه.

یکی از مهمترین اجزای هر نمایشگاه غرفه داخل نمایشگاه است. امروزه شکل و روش غرفه سازی بسیار متفاوت از زمان های قدیم است، زیرا استفاده از طرح های قدیمی در غرفه سازی تاثیری در جذب مشتری ندارد. با برپایی نمایشگاه افراد زیادی از نقاط مختلف از نمایشگاه دیدن می کنند. البته وقتی همه وارد نمایشگاه می شوند، ابتدا از کفش هایی دیدن می کنند که توجهشان را جلب کرده است. بنابراین غرفه سازی در اینجا مهم است، اما باید به خاطر داشت که غرفه سازی را باید به افراد متخصص سپرد. قبل از راه اندازی غرفه، بهتر است با افرادی که دارای روابط عمومی بالا و غرفه داران قبلی هستند مشورت کنید، زیرا ارتباط خوب و روابط عمومی خوب با مشتریان می تواند مشتریان فعلی را به مشتریان ثابت تبدیل کند و این امر می تواند تجارت شما را تا حد زیادی بهبود بخشد. .

عناصر کلیدی ساخت غرفه:

برای ساخت غرفه نمایشگاهی مناسب و پربازدید، باید در طراحی غرفه و قرار دادن آن در پلان اولیه، سلیقه مخاطبان گسترده را در نظر گرفت. با توجه به سلیقه مردم در طراحی و دکوراسیون داخلی غرفه، شک نکنید که مشتریان زیادی به غرفه شما سرازیر خواهند شد.

با توجه به زیبایی غرفه، استفاده از طرح های خلاقانه و هوشمندانه، کارایی فضای غرفه و استفاده بهینه از فضای غرفه از جمله مواردی است که در ساخت و طراحی غرفه سازی باید مورد توجه قرار گیرد. در ادامه مقاله به بررسی عواملی می پردازیم که اگر در نظر گرفته شوند در ساخت اتاق موفق خواهند بود:

به زیبایی ظاهر کابین و دکوراسیون داخلی توجه کنید:

برای طراحی موفق استند بهتر است از یک طراح دکوراسیون حرفه ای کمک بگیرید. زیرا مهم ترین عاملی که در جذب مشتری و افزایش بازدید از غرفه شما نقش بسزایی دارد، انتخاب طرح مناسب و اساسی برای غرفه نمایشگاهی است. به یاد داشته باشید که طراحی دکوراسیون استند لزوماً نباید با سلیقه شما باشد، زیرا مشتری باید آن را دوست داشته باشد. پس بهتر است این موضوع را به طراح واگذار کنیم. طراح با توجه به تجربه ای که در ساخت غرفه دارد، بهترین طرح را که مطابق با سلیقه اکثر افراد است، برای استند شما اعمال می کند. هنگام طراحی غرفه نمایشگاهی باید خلاق باشید زیرا یکی از مواردی که غرفه شما را نسبت به غرفه های دیگر نمایشگاه برتری می دهد متفاوت بودن آن است.

اندازه غرفه و استفاده بهینه از فضا را در نظر بگیرید:

طراحی صحیح ابعاد غرفه از مواردی است که در زیبایی غرفه و استفاده بهینه از فضا تاثیر بسزایی دارد. اگر اندازه غرفه شما بزرگتر است، می توانید به راحتی غرفه را طراحی و بسازید. اگر سایز استند شما کوچک است جای نگرانی نیست زیرا با مدیریت صحیح و انتخاب طرح مناسب می توانید بهترین استند را بسازید.

به نکات زیر توجه کنید:

قبل از شروع ساخت سوله در نظر بگیرید که چه قطعاتی برای سوله مورد نیاز است و فضای داخلی سوله چگونه باید باشد. بهتر است قبل از ساخت سوله این موارد را با طراح در میان بگذارید. زیرا آنچه برای شما مهم نیست ممکن است برای هنرمند مهم باشد. بنابراین خوب است جزئیات را با طراح غرفه در میان بگذارید.

مصالح مورد استفاده در ساخت و ساز:

در گذشته برای ساخت غرفه های نمایشگاهی از مصالح قدیمی استفاده می شد اما امروزه برای ساخت غرفه های نمایشگاهی از مصالح جدید استفاده می شود که مزایای بسیاری دارد از جمله:

نصب ساده و آسان

این نور چیزهاست

عایق حرارت و صدا

تنوع رنگی زیاد

زندگی طولانی

ضد محیطی

یکی از دغدغه های غرفه داران، جمع آوری کفش بعد از نمایشگاه است. با استفاده از متریال مدرن می توان آن را به راحتی بعد از نمایشگاه جمع آوری کرد. یکی از مزایای این ماده برای ساخت کفش های نمایشی این است که می توان از آن برای ساخت کفش های دیگر استفاده کرد.

متریال هایی که در ساخت دکوراسیون داخلی استفاده می شود باید ظاهر خوبی داشته باشند تا طراحی دکوراسیون داخلی مشکلی ایجاد نکند. علاوه بر این، مواد باید انعطاف پذیری بالایی داشته باشند. اگر متریال انعطاف پذیر باشد، ساخت انواع غرفه با انواع هندسه آسان است. مصالح مورد استفاده در ساخت غرفه های نمایشگاهی شامل چوب، ام دی اف، فولاد، تخته های پلاستیکی، لترون و … می باشد.

برای ساخت غرفه نمایشگاهی چقدر باید هزینه کنیم؟

همانطور که می دانید غرفه های نمایشگاهی انواع مختلفی دارند و قیمت های متفاوتی دارند. از جمله عوامل موثر بر قیمت غرفه نمایشگاهی می توان به عوامل زیر اشاره کرد:

نوع متریال به کار رفته در ساخت کابین ها

ناحیه سینه

طراحی پا و دکوراسیون داخلی

سطح تخصص طراح

برخی از مصالح به کار رفته در ساخت غرفه های نمایشگاهی فاقد ضایعات و ضایعات هستند و از بقایای آن ها می توان در ساخت غرفه های دیگر استفاده کرد. این مصالح نسبت به مصالح قدیمی قیمت پایین تری دارند زیرا از هدر رفتن مصالح ساختمانی جلوگیری می شود. علاوه بر نوع متریال و متریال به کار رفته در ساخت کابین، توجه به نوع سبک نیز حائز اهمیت است. سبک طراحی غرفه باید با محصولات ارائه شده در غرفه هماهنگ باشد تا در جذب مشتری موثرتر باشد.

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت غرفه تاثیر می گذارد، محل غرفه است. غرفه های نمایشگاهی که در مرکز نمایشگاه قرار دارند، به دلیل اینکه نسبت به غرفه های دیگر بسیار بیشتر در معرض دید قرار می گیرند، غرفه دار باید هزینه بیشتری برای ساخت و تزئین غرفه خود بپردازد.

نمایش چه چیزی را نشان می دهد؟

در واقع برگزاری نمایشگاه های داخلی و بین المللی به شرکت های بزرگ این امکان را می دهد که غرفه هایی را برای فروش محصولات خود انتخاب کنند. بنابراین غرفه های نمایشگاهی نقش بسیار مهمی در رونق و توسعه کسب و کار دارند. مهمترین بخش هر نمایشگاه غرفه آن است. نمایشگاه بدون غرفه ارزشی ندارد. شرکت های بزرگ با کمک غرفه های نمایشگاهی می توانند برندها و محصولات خود را به همگان بشناسانند و با عرضه محصولات با کیفیت جایگاه ویژه ای در دل مردم به دست آورند.

کدام شرکت طراحی را برای ساخت نمایشگاه خود انتخاب کنیم؟

انتخاب یک شرکت معتبر و حرفه ای که بتواند اصولاً غرفه سازی و مبلمان را انجام دهد، کار دشواری برای غرفه داران است. اگر در انتخاب غرفه ساز توجه کافی نداشته باشید، باعث می شود غرفه ای بی کیفیت و نامناسب برای کسب و کار شما تحویل داده شود و توجه مشتریان به غرفه شما در روز نمایشگاه کاهش یابد. . اگر به دنبال ساخت غرفه نمایشگاهی هستید شرکت فرارنگ را به شما معرفی می کنیم.

دکمه بازگشت به بالا