سلامت و تندرستی

بستری های کرونایی گلستان به 184 نفر رسید/ کاهش 12 نفره بستری ها در 24 ساعت گذشته

امروزنگار/ گویلستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه تعداد بیمارستان های عروق بیماری کرونا این استان نسبت به روز گذشته کاهش یافته است، گفت: در حال حاضر 184 بیمار مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا در بیمارستان های گلستان بستری هستند.

سعید گلفیروزی در گفت وگو با امروزنگار، با اشاره به اینکه طی چند روز اخیر تعداد بیماران عروق بیماری کرونا در بیمارستان های استان گلستان به صورت سینوسی اما محدود کاهش یافته است، اظهار کرد: امیدواریم شروع این بیماری پس از آن شاهد باشیم. تعطیلات نوروز.» پیام رسان دیگری نداشته باشیم و انشالله با کمک مردم این موضوع برطرف می شود.

وی همکاری اقشار مختلف مردم، اصناف و اقشار مختلف را برای رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام نوروز و پرهیز از سفرها و اقامت های غیرضروری بیان کرد: در حالی که دیروز تعداد بیماران بستری در تاج دیروز محدود بود، امروز دوباره این آمار از 12 به 184 نفر کاهش یافته است. بیماران در بیمارستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تاکید بر اینکه از این 184 بیمار هم اکنون 49 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، خاطرنشان کرد: 28 بیمار نیز به دستگاه تنفس مصنوعی یا تنفس مصنوعی متصل هستند.

گلفیروزی با اشاره به اینکه طبق آخرین رنگ بندی استان گلستان، بندرترکمن، بندرگز، علی آبادکتول و کلاله جزو شهرهای نارنجی رنگ استان هستند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه یا شرایط قرمز کرونی در شهری در استان گلستان.»

وی با بیان اینکه در حال حاضر 9 شهرستان در استان گلستان در حالت زرد قرار دارند، گفت: این شهرستان ها شامل گرگان، گنبدکاووس، گالیکش، گمیشان، مراوه تپه، مینودشت، آزادشهر، آق قلا و رامیان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، شهرستان کردکوی را در وضعیت آبی اعلام کرد و گفت: امیدواریم در روزهای آینده ماسک بزنیم و نقشه جدید تاج کشور را طبق پروتکل اجتماعی منتشر کنیم. با نگاهی به طول و تهویه مناسب شاهد کاهش آمار و رنگ آبی تاج در استان گلستان خواهیم بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا