عمومیمعرفی کسب و کار

بهترین روش یادگیری تعمیرات موبایل

بدون تردید، فراگیری و یادگیری تعمیرات موبایل یک مهارت و تخصص کاربردی در دنیای حال حاضر به شمار می رود. بسیاری از افراد به تعمیرات گوشی های موبایل علاقه مند هستند، اما نمیدانند که اولین و نخستین قدم برای یادگیری تعمیر موبایل را چگونه باید برداشت.

از سوی دیگر، بسیاری بر این باورند که آموزش تعمیرات موبایل تنها نیاز به دانش تئوری و داشتن مدرک در این زمینه دارد. در پاسخ باید ابراز نمود که در حیطه های کاربردی و کارآمدی مانند تعمیرات گوشی، اگرچه برخورداری از دانش روز و کسب آگاهی لازم یک امتیاز ویژه قلمداد می گردد، اما نمیتوان نقش مهارت و تخصص عملی را در این حوزه نادیده گرفت. به عبارت دیگر، تلفیق و ترکیب دانش علمی با مهارت و تخصص به صورت عملی، بهترین راهکار برای متخصص شدن در این حوزه به حساب می آید.

بهترین شیوه یادگیری تعمیرات موبایل

لازم به ذکر است که به علت تخصصی و مهارت محور بودن کار تعمیرات موبایل، سطح کیفی و نوع یادگیری برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

امروزه متاثر از گسترش بستر وب و شبکه های مختلف اجتماعی، مطالب گوناگونی در زمینه تعمیرات موبایل در اینترنت منتشر شده است بسیاری از افراد تنها به این مطالب اکتفا کرده و وارد عرصه تعمیرات موبایل می شوند.

در این باره باید گفت از آنجایی که تعمیرات موبایل بسیاری تخصصی بوده و تکنولوژی موبایل روز به روز حساس و پیچیده تر می شود بنابراین صرف آموزش تئوری به منظور فراگیری و یادگیری تعمیرات موبایل هرگز برای متخصص و متبحر شدن در این زمینه کافی و وافی به نظر نمی رسید.

بدون شک و تردید، برای متخصص شدن در این حوزه علاوه بر دانش کافی، فراگیری مهارت های تخصصی و روش های عملی بسیار مؤثر و تاثیرگذار می باشد.

شایان ذکر است که حضور در ، مؤثرترین و بهترین شیوه برای یادگیری تعمیرات موبایل به شمار می رود.

امروزه کارگاه های آموزشی ویژه و ممتازی برای افزایش دانش و تخصص متقاضیان، به وسیله آموزشگاه های معتبر برگزار می گردد. شایان ذکر است که در این کارگاه ها علاوه بر آموزش، تدریس و یادگیری تخصصی سخت افزار و نرم افزار موبایل در دستور کار قرار می گیرد.

همچنین، بهره مندی از اساتید مجرب، تمرین های عملی کاربردی و استفاده از ابزارها و تجهیزات به روز، از جمله مزایای شرکت در دوره های موبایل است.

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل تهران کدام است؟

امروزه آموزشگاه های متعددی در تهران و سایر شهرستان ها دوره های تعمیرات موبایل را برگزار می نمایند. بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل آموزشگاهی است که ضمن آموزش تئوری به صورت عملی به آموزش جدیدترین سرفصل های آموزشی مرتبط با تعمیرات موبایل بپردازد و از اساتید متخصص و خبره تعمیرات موبایل برای آموزش ها بهره گیرد.

همچنین در پایان دوره مدرک معتبر فنی حرفه ای و پشتیبانی نامحدودی به کارآموزان ارائه دهد تا آنها بدون ترس و دغذغه وارد بازار کار شده و به درآمدزایی و کسب تجربه بپردازند.

آموزشگاه تعمیرات موبایل فنی برق با رعایت کلیه شرایط ذکر شده دوره های موبایل خود را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار تعمیرات موبایل می کند.

چرا باید دوره های تعمیرات موبایل را در آموزشگاه فنی برق سپری کنیم؟

آموزش عملی و کاربردی، آموزش کلیه مباحث مربوط به تعمیرات موبایل در کارگاه های مجهز، آموزش زیر نظر اساتید باتجربه، امکان تمرین عملی طی دوره، ارائه مدرک معتبر فنی، پشتیبانی نامحدود پس از پایان دوره آموزشی، امکان بازآموزیی دوره در صورت عدم یادگیری، برگزاری دوره در ساعات منعطف، تدارک خوابگاه برای کارآموزان ، امکان پرداخت شهریه به صورت اقساطی همگی از دلایل شرکت در دوره های موبایل این آموزشگاه است.

دوره موبایل در این آموزشگاه شامل دو دوره آموزش تعمیرات نرم افزار و سخت افزار می شود. در کلاس تعمیرات نرم افزاری کلیه مطالب و سرفصل های آموزشی مربوط به تعمیرات نرم افزاری موبایل مانند طریقه فلش، روت، بوت، رفع ارورها، کار با باکس های تعمیرات موبایل، ترمیم سریال، بیادگیری تعمیر موبایل نیاز به چه چیزی دارد ؟ به ترتیب باید چه مراحلی را طی کنیم تا بتوانیم وارد شغل تعمیر موبایل شویم؟ آیا خودمان هم میتوانیم وارد تعمیرات موبایل شویم؟ آیا بدون کلاس و یادگیری تعمیر موبایل میشود تعمیر کار موبایل شد؟ ما در این مقاله به تمامی سوالات شما پاسخ میدهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

آیا بدون کلاس و یادگیری تعمیر موبایل میشود وارد این شغل شد؟ جواب اینه بدون کلاس بله اما بدون یادگیری قطعا خیر.

1- یادگیری الکترونیک

قبل از یادگیری تعمیر موبایل باید پیشنیازهای آن را پشت سر بگذارید که اولین پیش نیاز یادگیری الکترونیک است.

برای تعمیر موبایل نیازی نیست که الکترونیک را به صورت کاملا حرفه ای بدانید اما حداقل باید با قطعات الکترونیکی، تعریف ولتاژ، جریان و مقاومت آشنایی داشته باشید. برای مثال بتوانید با دشتگاه مولتی متر کار کنید و … . بدون دانش حداقلی از الکترونیک، پیشنهاد نمیکنیم وارد حوزه ی موبایل موبایل شوید. حداقل وارد بخش تعمیرات سخت افزار نشوید.

2- بعد از یادگیری الکترونیک باید بتوانید یک نقشه یا به اصطلاح شماتیک موبایل را بخوانید. هرچقدر از الکترونیک بیشتر بدانید میتوانید شماتیک موبایل را راحت تر متوجه شوید. اما اگر چیزی از الکترونیک نمیدانید قطعا ذر خواندن شماتیک نیز، با مشکل مواجه میشوید.

3- به سراغ کتاب برای عیب یابی نروید

شاید خواندن کتاب بتواند در زمینه هایی مانند تاریخ، روانشناسی، حساب داری و … دانش تان را بالا ببرد اما در حوزه الکترونیک، کامپیوتر و کلا هر شغلی که با تکنولوژی سروکار دارد بهتر است کتاب را کنار بگذارید و به سراغ وبسایت ها و گوگل بروید. برای یادگیری تعمیر موبایل بهترین نقطه ی اینترنت، یوتیوب است. کلیپ های بسیار زیادی در یوتیوب وجود دارد که میتوانید از آنها بسیار استفاده کنید.

4- سعی کنید فقط انگلیسی سرچ کنید. اگر زبانتان به اندازه ی کافی خوب نیست بهتر است قدری برای یادگیری زبان انگلیسی وقت صرف کنید و سپس به زبان انگلیسی در گوکل سرچ کنید و به هدفتان برسید. نیازی نیست که حتما زبان انگلیسی را در حد یک انگلیسی زبان بدانید فقط میزانی که بتوانید یک سایت را قدری ترجمه کنید البته ناگفته نماند که گوگل ترنسلیت هم به کمکتان می آید.

5- تعمیرات موبایل فقط باز و بست گوشی نیست

7- تمرین، تمرین و تمرین

یادگیری تعمیرموبایل چندان کار سختی نیست اما بدون تمرین هرگز نمیتوانی در تعمیر موبایل به موفقیت برسی. اگر برای یادگیری تعمیر موبایل به کلاس نمیری، حداقل وسایل تعمیر موبایل را خریداری کن و در منزل تمرین کن و بعد از کسب مهارت لازم وارد بازار کار شو. کسانی هستند که تنها با 1 سال سابقه در بازار موبایل، میتوانند بسیار بهتر از یک تعمیرکار 5 ساله یا بیشتر، گوشی ها را تعمیر کنند چرا که تمرین بسیار زیادی دارند و البته قدری هم ریسک پذیر تر هستند.

8- تا خراب نکنی یاد نمیگیری

یادگیری تعمیر موبایل با قدری ریسک همراه هست و برای کاهش ریسک باید از گوشی های قدیمی و غیرقابل استفاده یا گوشی های ارزان قیمت شروع کنید. در ابتدای کار احتمالا به گوشی ها آسیب میزنید اما این اتفاق کاملا طبیعی است چرا که شما تازه اول راه هستید و در این مرحله خرابکاری کاملا عادی است.

در ادامه حتما به لینک های زیر این پست توجه فرمایید

9- از شبکه های اجتماعی غافل نشوید

شبکه های اجتماعی بنا به دودلیل اهمیت بسیاری دارند اولین دلیل برقراری ارتباط با سایر تعمیرکاران موبایل است و دومین دلیل نشان دادن عملکردتان است. برای مثال باید از مراحل تعمیر یک گوشی، یک ویدیو درست کنید و برای تبلیغ کارتان در شبکه های اجتماعی به نمایش بگذارید تا به کمک آن بتوانید کارتان را گسترش دهید.

ما در این سایت بسیاری از مراحل یادگیری تعمیر موبایل را به صورت رایگان آموزش داده ایم و میتوانید به لینک های زیر مراجعه کنید.

رداشتن رمز گوشی ها، S-off و Unlock و بسیاری مباحث دیگر آموزش داده می شود.

در دوره تعمیر سخت افزاری موبایل نیز طریقه عیب یابی، تعمیر و تعویض انواع قطعات موبایل از جمله هارد، بلندگو، تاچ، پردازنده، باتری، دوربین، بلوتوث، مشکلات آنتن دهی، کار با منبع تغذیه، برداشتن IC و غیره آموزش داده می شود.

آموزش تعمیرات موبایل علاوه بر دوره موبایل دوره های متعددی دیگری را برگزار می نماید. ، آموزش هوشمند سازی ساختمان،آموزش نصب دوربین های مدار بسته مدار بسته، اعلام حریق، و کولر گازی، ، آموزش plc و برق صنعتی برخی از دوره های پرطرفدار این آموزشگاه است.

 

دکمه بازگشت به بالا