عمومیمعرفی کسب و کار

بهترین سایت عرضه دام زنده

آیا میتوانم به عوامل اجرایی انعام بدهم ؟

بله، در صورت لطف شما، عوامل اجرایی تحویل و ذبح، اجازه دریافت انعام چه به صورت نقدی و چه به صورت اعضایی از گوسفند زنده را دارند.

آیا در زمان تحویل باید هزینه ای بابت ذبح به قصاب پرداخت شود؟

خیر ، عوامل اجرایی ذبح به هیچ عنوان هیچ هزینه اضافی را بابت حمل، ایاب و ذهاب، ذبح، قصابی یا انعام دریافت نمی کنند.

آیا امکان ارسال عکس یا فیلم جدید از گوسفند وجود دارد؟

خیر، تصاویر در تاریخ ها مستمر و متوالی از گوسفندان دامداری دامکالا گرفته شده است و به دلیل زمان بر بودن این فرآیند عکاسی امکان گرفتن تصویر روز و ارسال اختصاصی برای کاربر وجود ندارد.

من خارج از استان تهران و کرج خرید گوسفند زنده آنلاین را انجام داده ام، حال چه اتفاقی می افتد؟

گروه دامکالا با شما تماس خواهند گرفت، اطلاعات شماره کارت شما را خواهند گرفت و ظرف مدت 3 روز کاری مبلغ را به حساب شما مسترد خواهند کرد.

آیا امکان خرید گوسفند زنده و ارسال گوسفند زنده در خارج از استان های تهران و کرج وجود دارد ؟

خیر، متاسفانه با توجه به شرایط خاص گوسفند ، امکان خرید گوسفند زنده و یا ارسال گوسفند زنده خارج از استان های تهران و کرج برای دامکالا وجود ندارد.

دام کالا مرکز پخش، خرید و فروش گوسفنده زنده و یکی از بهترین مجموعه های عرضه دام زنده با مجوز رسمی از سازمان دامپزشکی کشور است که به صورت تخصصی در حوزه خرید و فروش دام زنده و گوسفنده زنده فعالیت دارد. تیم دام کالا با ارائه دام سالم و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به عنوان یکی از بهترین مراکز پخش و فروش دام زنده و گوسفنده زنده معرفی شده است و شما مشتریان گرامی جهت اطلاع از قیمت گوسفنده زنده، سفارش یا خرید دام زنده، در سراسر تهران به صورت حضوری و اینترنتی می توانید اقدام نمایید. تیم ما برای تسهیل در خرید گوسفنده زنده تاسیس شده است و هدف ما ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است. تیم دام کالا با فراهم نمودن بستر خرید آنلاین دام و گوسفنده زنده شرایط را برای راحتی شما فراهم نموده است تا شما بدون مراجعه حضوری بتوانید خرید خود را انجام دهید. تنها کافی است برای اطلاع از قیمت گوسفنده و دام زنده با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا دام مورد نظر شما همراه با قصاب برای ذبح به مقصد مورد نظر شما ارسال شود. خدمات ارسال و ذبح دام به صورت رایگان به شما مشتریان گرامی ارائه می گردد.

مستقیم از خودمان بپرسید! آماده پاسخگویی هستیم

گوسفند زنده را بدون واسطه و ارزان قیمت بخرید

گوسفنده زنده، همراه همیشگی تمام اعیاد ما از جمله عید قربان، عروسی ها، ماه محرم و نذری ها و اکثر مراسم هایی که نیاز پخت غذا برای جمعیت زیادی هستند، است.

با توجه به این که بعضی از دامداری های سودجو، گوسفنده زنده خود را با روش های نادرست و تغذیه نامناسب مثل روزنامه و پلاستیک چاق می کنند، خرید از دامداری ها و مراکز معتبر که دارای مجوز از شهرداری هستن و به تغذیه و بهداشت گوسفندان خود اهمیت فراوانی می دهد، باعث رضایتمندی شما خواهد شد.

با بهترین خدمات و در کمترین زمان سفارش شما رو ثبت میکند ما به شما اطمینان میدهیم که قیمت های ما طبق آخرین نرخ دام زنده در تهران و زیر نظر اتحادیه میباشد تنها هدف ما کسب رضایت کامل شما میباشد.

نرخ روزانه گوسفند زنده دچار نوسانات زیادی میباشد و بطور تقریبی میتوان نرخ انرا از 48 هزار تومان تا 59 هزار تومان در نظر گرفت ولی ممکن است در شرایط مختلف این نرخ دچار نوساناتی بشود.

گوسفند زنده یکی از دام هایی است که چه در کشور ایران یا سایر نقاط دنیا برای مصارف مختلف چون گوشت قرمز طرفدار دارد.بسیاری از افراد عقیده دارند که خرید گوشت از قصابی ها نسبت به خرید مستقیم از بازار دام زنده گران تر است .

به همین خاطر علاقمند هستن تا از گروه لایو شیپ دام خود را تهیه کنند تا علاوه بر ارزان تر بودن از خدمات ارسال و ذبح رایگان نیز برخوردار باشند.

خرید بره زنده 

موضوعی که میخواهیم خدمتتان توضیح بدهیم مربوط به خرید بره زنده یا بالغ میباشد که بعضی از هموطنان بنابر به نیازهای خود اقدام به خرید آن میکنند که تفاوت قیمتی آن بسیار کم هستش ولی قیمت بره نسبت به گوسفند بیشتر است.

دلایل مهم قیمت های متفاوت گوسفند زنده

دلایل مهم قیمت گوسفند زنده بدلیل نژادهای مختلف آن ،وزن دام و محل نگهداری آنها میباشد.

مشتریان گرامی در هنگام خرید باید توجه داشته باشید که هیچ ارزانی ای بی دلیل نیست و به کیفیت بالای دام و همچین وزن آن کاملا توجه داشته باشید . بعضی از هموطنان گمان میکنند که معیار خرید دام زنده فقط قیمت آن است باید خدمت شما عرض کنیم گرچه قیمت نقش مهمی دارد ولی افراد سودجو دام های بیمار را با قیمت پایین تر به شما میفروشند که باید مراقب چنین افرادی باشید.و قبل از خرید به این موارد کاملا توجه کنید.

اول صبح و اواخر روز بهترین زمان برای سفارش و خرید میباشد چون شکم گوسفند خالی است و از لحاظ پرداخت هزینه به نفع شما میباشد.

هر یک از نژادهای گوسفندان در ایران خصوصیات ظاهری منحصر به فردی دارند. از این رو هر ساله شاهد نوسان قیمت گوسفند زنده در ایران هستیم. البته گوسفندانی که برای تولید گوشت کوسفند ارگانیک پرورش داده می‌شوند، گران‌تر به فروش می‌رسند. اما عوامل دیگری مانند وزن، نژاد و ارز در تعیین قیمت گوسفند زنده در ایران تأثیرگذار می‌باشند.

میزان گوشت دهی گوسفند بعد از کشتار

عالی : بین 48 تا 53 درصد

خیلی خوب: بین 47 تا 48 درصد

خوب:45 تا 47 درصد

ضعیف:39 درصد

با توجه به توضیحات بالا میزان گوشت دهی یک گوسفند سالم را میتوانید مشاهده کنید اگر دام شما کمتر این میزان گوشت دهی دارد یعنی مشکلی وجود دارد.با خرید از مجموعه لایو شیپ این اطمینان به شما داده میشود که بهترین گوسفندان با میزان گوشت دهی در اختیار شما قرار گرفته میشود.

بطور مثال گوسفندی که 62 کیلوگرم وزن دارد باید بین 35 تا 37 کیلیوگرم گوشت داشته باشد در غیر اینصورت دام شما از سلامت و وزن مناسب برخوردار نیست .

رسم های سنتی و قدیمی ایرانی ها کدامند

یکی از رسم های سنتی و قدیمی ایرانی ها قربانی کردن در ایام مختلف سال میباشد که بدون خرید دام  امکان پذیر نیست!

حالا سوال ممکنه برای همه ما پیش بیاد که برای خرید دام  زنده با کیفیت که تغذیه مناسبی داشته باشه ، واقعا باید به کدوم مراکز مراجعه کنیم؟ دامداری ها، قصابی ها یا …؟

قبل از هر چیز برای خرید گوسفند سلامت با گوشت تازه و ارگانیک شناخت گوسفند سالم از بیمار نکته بسیار مهم و اساسی میباشد.

وقتی به مراکز فروش گوسفندان زنده می روید، اولین نکته ای که به آن باید توجه داشته باشید، بهداشت آن منطقه است؛ توجه داشته باشید که هر جایی را برای خرید انتخاب نکنید چون محیط آلوده روی سلامت و بهداشت دام ها نیز تاثیر منفی میگذارد.

مرحله دوم بررسی ویژگی های ظاهری دام ها است؛ دقیقا چک کنید که آیا دامی که خریداری میکنید شکل ظاهری مناسبی دارد چون دام بیمار ظاهر مناسبی ندارد و شما میتوانید این مورد را تشخیص بدهید.

خب، کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا ببینید آیا بیماری خاصی در بدن آن به چشم می خورد یا خیر؟

اگر گوسفند زنده حالاتی شبیه حالت های سرماخوردگی  داشته باشد این دام دچاری مریضی شده و بهتر است که از خرید آن اجتناب کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا