اقتصادیعمومیمعرفی کسب و کار

بهترین سایت های خرید بازی ps4

1: نخل مارکت

مرجع نقد و بررسی سایت ها: فروشگاه نخل مارکت فعالیت خود را از سال 93 در زمینه ی کنسول های بازی و ویدیو گیم آغاز کرد. استقبال فوق‌العاده و پیشرفت سریع در این صنعت از این مجموعه باعث شد تا با گذشت کمتر از 2 سال شعبه اینترنتی فروشگاه خود را در کشور امارات ایجاد کند.

هدف این فروشگاه بهینه کردن خرید و بالا بردن اطلاعات کاربران و تمام کسانی است که به هر طریقی با ویدیو گیم سرو کار دارند. انواع کنسول های بازی با مدل ها و برندهای متنوع در این فروشگاه عرضه شده است.

 2: پی اس پرو

بهترین سایت خدمات منزل: وبسایت فروشگاه پی اس پرو از سال 95 فعالیت خود را آغاز کرد. اعضای این مجموعه با تجربه‌ای که در این سال ها بدست آورده اند، کمک فراوانی به گیمرها و افرادی که علاقه به انواع کنسول ها و سیستم های کامپیوتری دارند، می کنند.

در این فروشگاه می ‌توانید انواع کنسول PS5,  PS4، خرید بازی های متنوع پلی استیشن، ، نینتندو سوئیچ، انواع محصولات گیمینگ مانند لوازم جانبی PS5 و  PS4، لوازم جانبی Xbox  وNintendo Switch ‌ و … اقدام کنید.

تضمین خدمات و گارانتی کنسول های بازی و خریدی آسان و تحویل فوری درب منزل از ویژگی های خدماتی این مجموعه می باشد.

همچنین این فروشگاه در راستای حمایت از تولید محتوای گیمینگ، همواره با رسانه‌های معروفی همکاری نزدیکی دارد که بر این اساس انواع محصولات از قبیل کنسول های جدید و بازی‌های کنسولی را جهت نقد و بررسی در اختیار رسانه‌ها قرار می‌ دهد.

 3: مت استور

مت استور یکی از  بزرگترین عرضه کننده کنسول های بازی پلی استیشن، ایکس باکس وان، نینتندو در کشور است که به مدت سه سال خدمات رسانی و فروش گسترده محصولات گیم و بازی به صورت آنلاین و اینترنتی همواره سعی در جلب رضایت مشتریان خود داشته است.

در این فروشگاه انواع کنسول های بازی با طرح ها و بازی های متنوع در این فروشگاه، در دسته بندی های مجزا برای راحتی در پیدا کردن کالای مورد نظر قرار گرفته شده است که می توانید با مراجعه به وب سایت این فروشگاه تمامی کنسول های بازی را مشاهده کنید.

آدرس این فروشگاه جهت خرید ضوری در تهران، تجریش، خیابان دزاشیب، مجتمع تجاری شمرون، طبقه همکف، واحد ۲۰۳۶ قرار دارد.

 4: اگزو گیم

فروشگاه آنلاین اگزو گیم، به عنوان فروشگاه تخصصی در زمینه بازی‌های رایانه‌ای از سال 95 کار خود را با هدف ارائه خدمات شامل فروش و مشاوره تخصصی کالاهای گیم آغاز کرد.

شما می‌توانید در این فروشگاه بهترین کالاهای گیمینگ از برندهای معتبر را با بهترین کیفیت دریافت کنید و یا از طریق تماس با کارشناسان این فروشگاه سوالات و مشکلات خود در میان بگذارید.

فروشگاه اگزو گیم به عنوان نماینده فروش بسیاری از برندهای معتبر گیمینگ از قبیل ریزر، پرو، ام‌اس‌آی، ایسوس، لاجیتک و … این تضمین را به شما می دهد که کالای اصیل مد نظر شما در کوتاه ترین زمان و با بهترین بسته بندی در اختیار شما قرار می گیرد، انواع کنسول های بازی از برندهای مختلف را می توانید از این فروشگاه تهیه کنید. در حال حاضر فروش محصولات در فروشگاه اگزو هم به شکل اینترنتی و هم به شکل حضوری ممکن است.

 5: تک سیرو

مجموعه تک سیرو فعالیت خود را از سال 86 در زمینه واردات کنسول بازی، لوازم جانبی و بازی به صورت عمده شروع کرد. اولویت اصلی تک سیرو رضایت مشتری می باشد و تمام تلاش خود را می کند تا رضایت کامل مشتریان خود را بدست آورد.

گارانتی بازگشت کالا،  پشتیبانی 24 ساعته برای رفع مشکلات فنی و ارسال به سراسر کشور از خدمات این فروشگاه می باشد. انواع کنسول های بازی از برندهای گوناگون بر اساس فیلترهای جستجو جدیدترین مدل ها تا پرفروش ترین مدل ها در این فروگاه عرضه شده است.

 5: بروز کالا

مجموعه بروز کالا از سال 80 با هدف بهبود در ارائه  هر چه بهتر کالای دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد و طی این سال ها توانسته با بهره‌گیری از پشتوانه ای قوی و کادری با تجربه سرویس خدماتی با کیفیتی را ارائه نماید.

انواع مختلفی از لوازم الکترونیکی در این فروشگاه از برندهای گوناگون عرضه شده است که در قسمت جستجو به راحتی می توانید وسیله مورد نظر خود را پیدا کنید. دبرای اطلاع از قیمت ها و دیگر خدمات این مجموعه به وب سایت آن مراجعه نمایید.

 6: لیون کامپیوتر

از دیگر فروشگاه های اینترنتی برتر کشور، فروشگاه اینترنتی لیون می باشد که فعالیت خود را از سال 83 در زمینه فروش قطعات کامپیوتر آغاز کرده است و  خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

از مزیت های این فروشگاه نسبت به دیگر فروشگاه های دیگر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سه ماه مهلت تست سیستم کامل: سه ماه ضمانت و مهلت تست قطعات آن برای شما منظور می‌ گردد.
  • تضمین قیمت: در اثر نوسان نرخ ارز، قیمت کالای خریداری شده، کاهش بیاید، لیون کامپیوتر ما به التفاوت مبلغ خریداری شده و مبلغ جدید را در حساب کاربری فروشگاه برای شما شارژ می‌کند.
  • مشاوره در تالار گفتگو: تالار گفتگوی لیون کامپیوتر با 40 هزار کاربر عضو و فعالیت روزانه هزاران کاربر
  • خرید کالای دست دوم: کالاهای خرید شده از کاربران در تالار گفتگو با قیمتی بسیار مناسب به کاربران دیگر عرضه می شوند.
  • تعویض کالای شما با کالای دیگر
  • سه ماه مهلت تست سیستم کامل : در صورتی که سیستم خود را به صورت کامل از لیون کامپیوتر بخرید ، سه ماه ضمانت و مهلت تست قطعات آن برای شما منظور می شود.

همچنین می توانید از ای فروشگاه به صورت حضوری خرید کنید. فروشگاه فیزیکی لیون کامپیوتر واقع در میدان ولیعصر آماده خدمت‌رسانی می باشد.

 7: کالا تیک

فروشگاه کالا تیک فعالیت خود را از سال 96 آغاز کرد و در حوزه های متفاوت عرضه محصولات دیجیتال فعالیت می کند.وب سایت خرید اینترنتی فروشگاه کالاتیک با هدف معرفی، بررسی و فروش محصولات الکترونیک شامل انواع ، ، گجت، ، کامپیوتر و … برای راحتی در دسترسی کاربران راه‌اندازی شده است.

در این فروشگاه به راحتی می توانید با انتخاب، مقایسه و بررسی محصولات بهترین خرید را با کم‌ترین قیمت داشته باشید.همچنین تمامی کالاها و خدمات ارائه شده در کالاتیک دارای مجوز های لازم از مراجع مربوط هستند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات می باشد.برای اطلاع از قیمت ها و دیگر خدمات این مجموعه به وب سایت آن مراجعه نمایید.

 8: پی اس استار

پی اس استار اولین  فروشگاه اینترنتی همواره تخفیف و تخصصی کنسول بازی و گوشی موبایل است که از سال  1400 با چندین سال تجربه فروش محصولات دیجیتال و سابقه واردات چندین سال لوازم الکترونیکی، در راستای حمایت حقوق مصرف کننده نهایی، کار خود را آغاز کرد.

در این فروشگاه می‌توانید نسبت به خرید PS4، ps5،مقایسه قیمت PS4 و  ps5،  خرید Xbox One و نینتندو سوئیچ و لوازم جانبی PS5 و ps4، لوازم جانبی Xbox One و همچنین انواع برندهای معتبر گوشی موبایل و لوازم جانبی موبایل اقدام کنید. ارسال سریع به سراسر کشور، تضمین اصالت کالا، پشتیبانی حرفه ای و گارانتی بازگشت وجه از خدمات دیگر این فروشگاه می باشد.

 9: مرکز خرید

وب سایت مرکز خرید در زمینه ی عرضه ی کالاهای گیمینگ از سال 96 خدمات خود را ارائه می دهد که با دارا بودن  نماد معتبر اعتماد الکترونیکی سه ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت و نماد رسانه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توانسته است بستری مطمئن برای جلب اعتماد مشتریان خود فراهم کند.

امکان بررسی و مقایسه سریع و دقیق کالا، صرفه جویی در زمان، تنوع محصولات بدون محدودیت، سهولت در ارسال کالا و دسترسی سریع و همه روزه به  فروشگاه آنلاین از ویژگی های خدماتی این مجموعه می باشد. برای اطلاع از قیمت ها و دیگر خدمات این مجموعه به وب سایت آن مراجعه نمایید.

 10: موبایل 140

فروشگاه موبایل 140 با بیش از دو دهه سابقه درخشان در عرضه تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی ، یکی از قدیمی ترین و خوشنام ترین فروشگاه ها در این حوزه می باشد. هدف از ایجاد این فروشگاه عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات با کیفیت و اورجینال با گارانتی معتبر و با بهترین قیمت به مشتریان است.

این فروشگاه را می توان یکی از بروزترین فروشگاه های تلفن همراه در کشور دانست که هدف آن حمایت از همه اقشار جامعه می باشد.

دکمه بازگشت به بالا