عمومیمعرفی کسب و کار

بهترین مرکز پخش عمده لوازم جانبی کامپیوتر

قیمت اسپیکر گیمینگ ریزر مدل Nommo Pro بالا است اما مدل Razer Nommo Chroma برای اغلب گیمرها مناسبتر است. این اسپیکر طراحی چندان زیبایی ندارد، اما کیفیت صدایش این نقطه ضعفش را کمرنگ میکند. این اسپیکر با ظاهری شبیه به استوانه و ابعاد نسبتا کوچک، برای حملونقل بسیار راحت است. هر چه کابل دستگاه از مواد اولیه بهتری ساخته شده باشد و همچنین جنس روکش آن نیز مناسب باشد، کیفیت صدای تولید شده بسیار بهتر میشود. امروزه خوشبختانه سیستم های صوتی بسیار قوی و مناسبی در بازار موجود شده و ما می توانیم بسته به سلیقه و میزان بودجه خود اقدام به خرید یک کدام از آن ها نماییم اما مشکل اصلی آنجایی است که دیگر هیچگونه دسترسی به این سیستم های قدرتمند صوتی نداریم می خواهیم یک بلندگوی قابل حمل برای خود تهیه کنیم که البته خیلی هم کار آسانی به نظر نمی رسد! اکثر مدلهای اسپیکر کامپیوتر همراه سیم بوده و با برق کار میکنند اما مدلهای بلوتوثی آن نیز قابل خریداری است. در واقع عمل نگهداری اطلاعات به صورت موقت در کامپیوتر بر عهده رم می باشد مثلاً زمانی که شما یک مطلب یا فایلی را در کامپیوتر کپی می کنید و هنوز در جایی پیست نکرده اید در واقع درون رم قرار دارد.

نخستین گام برای درست کردن صدای کامپیوتر در ویندوز آن است که مطمئن شویم صدای رایانه را بیش از حد کاهش نداده و یا قطع نکردهایم. شارژ کردن این باتری ۲ ساعت زمان میبرد و با باتری کاملا شارژ شده، در صورتی که با صدای متوسط از آن استفاده کنید، تا ۸ ساعت دوام میآورد. این اسپیکر بلوتوثی میکروفن داخلی هم دارد و بدون دست گرفتن گوشی میتوانید از آن برای پاسخ دادن به تماسهای خود استفاده کنید. مثلا امروزه دیگر شما امکان این را دارید به جای استفاده از گوشی به عنوان اسپیکر از اسپیکر بلوتوثی استفاده کنید. شما میتوانید توسط این دکمهها دستگاه را خاموش و روشن کنید و همچنین، صدای موسیقی و نورپردازی آن را کنترل کنید. علاوهبر بلوتوث با کابل AUX هم میتوانید آن را به دیوایسهای مختلف متصل کنید و رابط USB هم دارد. به خاصر همین ویژگی میتوانید تقریبا همهجا آن را با خودتان ببرید.

شما میتوانید از این اسپیکر ایستاده و قدرتمند برای برگذاری میهمانی ها و حتی کمپهای خارج از منزل و هر جایی که به برق مستقیم دسترسی داشته باشید، استفاده کنید. این مدل علاوهبر بلوتوث از طریق جک ۳/۵ میلیمتری هم قابل اتصال به دستگاههای مختلف است. اسپیکر بلوتوثی 1More s1001 Bt دارای بلوتوث نسخه ۴.۲ است و البته امکان اتصال با جک ۳/۵ میلیمتری صدا هم دارد. با این مقدار شارژ و با صدای متوسط میتوانید تا ۶ ساعت از اسپیکر استفاده کنید. وزن کم این اسپیکر که حدود ۳۲۰ گرم است باعث شده که برای حملونقل و استفاده موقع ورزش، در باشگاه، محل کار و… وزن این مدل ۲۲۰۰ گرم، ابعاد آن ۳۰ در ۱۴ در ۱۸ سانتیمتر و توان خروجی کلی آن ۲۵۰۰ وات است. این نوع اسپیکر را میتوانید داخل قفسههای تزئنینی یا کتابخانه، روی میز تلویزیون و جاهای دیگری از این قبیل قرار بدهید. در غیر این صورت هر نوع بهینهسازی که به صورت منفرد وجود دارد را غیر فعال کرده و صدا را ریست کنید. توجه داشته باشید که اولین نکته اصلی بودن کابل و شارژر است و اگر شما به دلیل صرف هزینه ی کمتر نوع فیک آن را خریداری کنید در مدت زمان کوتاهی به باتری دستگاه آن آسیب رسانده و حتی مجبور می شوید که آن را به طور کامل تعویض کنید که هزینه ی زیادی را به دنبال دارد.

ما در بازارجانبی به طور کاملاً ویژه به بررسی فواید و مضرات بلوتوث پرداختیم تا بتوانیم اطلاعات خوبی را در اختیار شما بگذاریم. برای تجربه بهتر یک یا دو اسپیکر هم پشت سر شما قرار میگیرد و به طور کلی چیدمان خاصی رعایت میشود. سیستمهای تککانال یا تکصدایی نیز به مونو (Mono) معروف هستند.تکنیک چیدمان اسپیکرها بر اساس الگوهای مهندسی صدا طراحیشده است. به همین علت پیشنهاد میکنیم پیش از خرید، ابتدا نیاز خود را مشخص کنید و سپس بر مبنای آن مناسبترین گزینه را انتخاب کنید. این اسپیکر را علاوهبر بلوتوث با کابل AUX و microUSB هم میتوانید به دیوایس مورد نظر خود متصل کنید. این اسپیکر بلوتوثی با ظاهر جذاب و رینگ الایدی خیرهکنندهای که رنگهای آن از طریق اپلیکیشن قابل تنظیم است، یکی از بهترین اسپیکرهایی است که میتوانید تهیه کنید. با شارژ این اسپیکر تا ۱۲ ساعت با صدای متوسط میتوانید به موسیقی گوش بدهید. باتری این مدل ۲۶۰۰ میلیآمپرساعت است که در ۴ ساعت شارژ میشود و با شارژ کامل با ولوم صدای ۵۰ درصد، میتوانید تا ۱۳ ساعت از آن استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر: پخش عمده لوازم جانبی کامپیوتر

دکمه بازگشت به بالا