عمومیمعرفی کسب و کار

بهترین هولدر موبایل خودرو برای ماشین چه ویژگی دارد؟

اگر توانایی کاهش خطرات زمان رانندگی را داشته باشید این کار را انجام نمی دهید؟ اکثر مردم یکی از موثر ترین راه های کاهش خطرات هنگام رانندگی را می دانند اما توجهی به آن نمی کنند.

استفاده از هولدر موبایل در ماشین، یکی از مواردی است که در ایمن کردن رانندگی شما نقش موثری دارد. اما به دلایلی مانند عادت نداشتن، سهل انگاری و جدی نگرفتن خطرات استفاده از موبایل، از این نجات دهنده استفاده نمی شود.

هر چند که استفاده از پایه نگهدارنده موبایل بسیار رایج شده است اما هنوز هم شاهد تصادفاتی هستیم که دلیل آن استفاده از گوشی است. ممکن است شما هم از آن دسته افرادی باشید که یکبار تجربه خرید نگهدارنده گوشی را داشتید و به نظرتان به درد نخور ترین اختراع بشر را خرید کردید! دلیل چنین طرز فکری، این است که شما یکی از نامرغوب ترین و نامناسب ترین هولدر موبایل را تهیه کردید. در صورتی که اگر یک پایه نگهدارنده داشبورد با کیفیت می خریدید؛ تهیه کردن آن را به همه دوستانتان پیشنهاد می کردید.

در ادامه قصد داریم بهترین هولدر موبایل برای ماشین را معرفی کنیم. البته اگر با انواع پایه نگهدارنده موبایل آشنا نیستید، پیشنهاد می کنیم ابتدا مقاله را مطالعه کنید.

بهترین هولدر موبایل برای 206 کدام است؟ هولدر مغناطیسی یا مکنده ای؟

نصب پایه نگهدارنده موبایل روی داشبور ماشین 206 کمی سخت است و نمی توانید جای مناسبی برای نصب هولدر پیدا کنید. به همین دلیل پیشنهاد می شود از هولدر هایی که امکان نصب آن ها روی شیشه جلو ماشین فراهم است، استفاده کنید. بهترین هولدر موبایل برای 206، پایه نگهدارنده مکنده ای است. این دسته از هولدر ها به سادگی روی شیشه میچسبند و موبایل درون آنها جای می گیرد. ویژگی مثبت استند مکنده ای این است که خیلی خوب می توان محل نصب مناسبی برای آن پیدا کرد. البته اگر ماشین 206 را فاکتور بگیریم! چون پیدا کردن محل نصب هولدر 206 کار سختی است. اما به هر حال بهترین محل نصب هولدر 206 روی شیشه جلو می باشد. تنها ویژگی منفی نصب پایه نگهدارنده گوشی روی شیشه جلو این است که قسمتی از دید راننده مختل می شود. هر چند که با نصب پایه نگهدارنده موبایل در موقعیت مناسب تا حدودی می توان این مشکل را حل کرد.

نکته ای که برای خرید هولدر های مکنده ای باید در نظر داشته باشید این است که چسب آن ها باید بسیار قوی و مقاوم باشد. پایه موبایل هایی که توسط چسب، به داشبورد یا شیشه می چسبند باید دارای اصالت کالا باشند.

در اصل همه لوازم جانبی هایی که درون خودرو استفاده می کنید باید کیفیت بالایی داشته باشند. معمولا پایه نگهدارنده داشبورد و شارژر فندکی از رایج ترین تجهیزات جانبی هستند که استفاده از نمونه های تقلبی آن ها، عوارض سنگینی به همراه دارد. سوختن آی سی گوشی، معمولی ترین اتفاقی است که به دلیل استاندارد نبودن شارژر فندکی پیش می آید. با مراجعه به صفحه خرید می توانید بهترین شارژر ها را مشاهده کنید و با خیال راحت، شارژر های فندکی که دارای اصالت کالا نیز هستند را خریداری نمایید.

تمامی استند های تقلبی بعد از مدتی کیفیت خود را از دست می دهند و به سادگی از جای خود کنده می شوند. کنده شدن ناگهانی هولدر گوشی و همچنین لیز خوردن آن زیر پدال بسیار خطرناک است. به همین دلیل پیشنهاد می شود برای خرید پایه نگهدارنده موبایل مناسب حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید و از اصالت کالا مطمئن شوید. با مراجعه به صفحه خرید هولدر مکنده ای می توانید تعدادی از بهترین استند های این دسته را مشاهده کنید.

بهترین هولدر موبایل برای ال 90 کدام است؟

اگر به دنبال بهترین هولدر گوشی برای ال 90 می گردید، وقت خودتان را هدر نکنید و فقط روی دو گزینه تمرکز داشته باشید. و هولدر مکنده ای!

با توجه به اینکه فضای روی داشبورد ال نود محیط مناسبی برای نصب هولدر چسبی نیست، پیشنهاد می شود برای این ماشین از هولدر مغناطیسی یا مکنده ای استفاده کنید. فاصله بین دو دریچه میانی کولر بهترین مکان برای نصب پایه نگهدارنده موبایل مغناطیسی در ال 90 می باشد. همچنین بهترین مکان برای نصب هولدر مکنده ای، روی شیشه جلوی ماشین می باشد. با توجه به اینکه نصب هولدر مکنده ای روی شیشه جلوی خودرو، قسمتی از دید راننده را مختل می کند، می توانید بالای دریچه سمت چپ راننده را برای نصب هولدر مکنده ای در نظر بگیرید.

نکته ای که در مورد ماشین ال 90 وجود دارد این است که فضای سمت چپ راننده (در حد نصب پایه نگهدارنده موبایل) کمی بازتر از ماشین های دیگر است. به همین دلیل اگر دست چپ هستید یا کار کردن با دست چپ خیلی برایتان سخت نیست، می توانید هولدر مکنده ای یا چسبی را سمت چپ داشبورد قرار دهید.

هزینه بالا، کیفیت بهترین هولدر موبایل برای پژو 405 را تضمین نمی کند!

یکی از مهم ترین مسائلی که باید به آن توجه داشته باشید این است که هزینه بالا همیشه نشان دهنده کیفیت نیست! بلکه چیزی که باید به آن توجه شود این است که چه چیزی مناسب شماست. اگر قصد خرید بهترین هولدر گوشی برای 405 می گردید، نباید پول زیادی خرج کنید. زیرا اکثر پایه نگهدارنده های گوشی برای ماشین 405 مناسب هستند و با کمی بررسی می توانید یکی از با کیفیت ترین پایه موبایل ها را با قیمت مناسب تهیه و نصب کنید. داشبورد ماشین 405 پتانسیل این را دارد که هر مدل پایه نگهدارنده گوشی را روی آن نصب کنید. صاف بودن و هموار بودن مکان نصب نگهدارنده موبایل داشبورد، نکته ی بسیار مهمی است. همچنین نصب پایه های گیره ای فقط روی دریچه های مستطیل شکل و ضخیم ممکن است. 405 از آن دسته ماشین هایی است که هم دریچه های با ضخامت بالا دارد، هم داشبورد آن بسیار گسترده است و به سادگی می توان محل مناسبی برای نصب هولدر گوشی در نظر گرفت. با توجه به حد فاصل نرمال صندلی تا فرمان می توان اینطور در نظر داشت که نصب هولدر چسبی در سمت راست راننده روی داشبورد، بهترین کار است. البته که پایه های گیره ای هم انتخاب خوبی برای ماشین 405 هستند.

هولدر گیره ای، بهترین هولدر موبایل برای سمند است

یکی از مواردی که برای انتخاب پایه نگهدارنده موبایل باید مورد بررسی قرار بگیرد، فضای داخلی کابین ماشین است. قطعا کابین و داشبور پراید و 206 قابل مقایسه نیستند زیرا فرق بسیاری با هم دارند. شاید بهترین هولدر برای پراید، اصلا مناسب 206 نباشد! دقیقا به همین دلیل است که انواع استند بر اساس استفاده در هر ماشین از یکدیگر تفکیک می شوند. سمند از آن دسته ماشین هایی است که برای نصب پایه موبایل داخل آن باید وقت بیشتری بگذارید تا یک جای مناسب در نظر بگیرید. با توجه به انحنای لبه ی داشبورد و فاصله صندلی تا داشبورد، بهترین محل نصب هولدر ماشین، دریچه های کولر است. اگر دنبال بهترین هولدر موبایل برای سمند می گردید به شما پیشنهاد می کنیم اول از همه به فکر کنید. هولدر های گیره ای روی دریچه کولر سوار می شوند. محل قرار گیری دریچه های هولدر کولر در ماشین سمند، دقیقا همان جای مناسب برای نصب پایه موبایل است.

دنبال بهترین هولدر موبایل برای پراید نگردید!

از آنجایی که داشبورد پراید مانند 405 جای بیشتری نسبت به دیگر ماشین ها دارد انتخاب هولدر موبایل برای پراید کار چندان سختی نیست. محل نصب هولدر پراید خیلی ساده پیدا می‌شود! امکان نصب استند موبایل روی فرمون، شیشه، داشبورد و دریچه های کولر پراید فراهم است. به همین دلیل نیازی نیست نیست زمان انتخاب پایه نگهدارنده موبایل برای پراید خیلی سخت گیر باشید. تقریبا می توان گفت انتخاب بهترین هولدر موبایل برای پراید یک کار سلیقه ای است. پایه نگهدارنده های مغناطیسی، مکنده ای، گیره ای، چسبی و دیگر مدل ها همگی مناسب ماشین پراید هستند. می توانید به صفحه خرید مراجعه کرده و با توجه به اینکه کدام استند گوشی تمرکز شما را کمتر به هم می ریزد برای خرید هر کدام اقدام کنید.

نتیجه گیری کلی: داشبورد ها در مدل های متفاوت ماشین، خیلی با یکدیگر فرق دارند. به همین دلیل هر یک از نگهدارنده ها مناسب یک مدل خاص می باشد. اگر ماشین مد نظر شما در این لیست وجود ندارد و نمی دانید کدام هولدر موبایل مناسب خودرو شما است پیشنهاد می کنیم به چند فاکتور اساسی توجه کنید تا بیشترین رضایت را پس از خرید هولدر موبایل داشته باشید.

اولین مورد اینکه به فضاهای خالی ماشین دقت کنید. همه ماشین ها حداقل 2 جای مناسب برای نصب هولدر موبایل دارند. اما برای نصب پایه نگهدارنده گوشی، مکانی را انتخاب کنید که بیشترین دسترسی به آن را دارید و زمان استفاده از گوشی تمرکزتان کمتر به هم می خورد. دومین مسئله اینکه حتما از کیفیت محصول مورد نظر مطمئن شوید. گاهی اوقات شما می دانید کدام محصول مناسب خودروتان است اما کیفیت پایین هولدر گوشی باعث می شود تا عملکرد خوبی نداشته باشد.

محل مناسب برای نصب هولدر موبایل کجاست؟

با توجه به مدل ماشین، می توان بهترین مکان را انتخاب کرد اما هولدر باید جایی نصب شود که دید راننده را مختل نکند. داشبورد و دریچه ی کولر بهترین مکان برای نصب نگهدارنده گوشی است.

چند نوع هولدر موبایل داریم؟

هولدر موبایل یا همان پایه نگهدارنده گوشی در چند مدل مغناطیسی (آهنربایی)، مکنده ای، گیره ای و چسبی تولید و عرضه می شود.

مهم ترین ویژگی های یک هولدر گوشی خوب چیست؟

مهم ترین مسئله ای که زمان خرید هولدر باید به آن توجه کنید، مقاومت آن است. هولدرهای چسبی تقلبی به دلیل ناتوانی در نگهداری گوشی، خطرات بسیاری ایجاد می کنند. علاوه بر مقاومت، باید به موارد دیگر مانند نصب آسان و امکان چرخش هولدر در زوایا مختلف توجه داشته باشید.

چطور بهترین هولدر مناسب ماشین خود را پیدا کنیم؟

پراید، یکی از ماشین هایی است که هر مدل هولدری مناسب آن است اما در مورد ماشین های دیگر مانند پژو 405، 206، ال 90 و ماشین های دیگر اینطور نیست. در این مقاله بهترینحتماً تابه‌حال پشت فرمان بوده‌اید و مجبور بودید برای مسیریابی گوشی را در دست بگیرید، اما خوب می‌دانید که این کار خطر بسیار زیادی دارد و ممکن است باعث تصادف شود. به همین دلیل هولدر موبایل برای ماشین اختراع شده و در چند سال اخیر به یکی از پرفروش‌ترین لوازم جانبی بازار تبدیل شده است؛ اما بسیاری از مردم مخصوصاً رانندگان تاکسی‌های اینترنتی، از هولدر موبایل ماشین استفاده نمی‌کنند، دلیلشان هم بی‌مصرف بودن این هولدرها است که تا حدودی هم حق با آن‌ها است؛ هولدرهای ارزان و بی‌کیفیت بی‌مصرف هستند و استفاده‌ای ندارند، اما با خرید بهترین هولدر موبایل برای ماشین متوجه می‌شوید که یکی از بهترین وسایلی است که می‌توانید استفاده کنید؛ آن‌ها هم باعث کم‌شدن تصادف‌ها می‌شوند و هم کار را برای شما آسان‌تر می‌کنند.

هولدها انواع مختلفی دارند، مثل هولدرهای مگنتی، هولدرهای مکشی و هولدر چسبی که باید با توجه به کارایی آن‌ها و انتظار شما از آن، یکی از این هولدرها را خریداری کنید. در ادامه می‌خواهیم بهترین هولدر برای ماشین‌های مختلف را معرفی کنیم و توضیح دهیم بهترین جای نصب هولدر موبایل در ماشین کجا است؛ همراه ما باشید.

برای خرید هولدر موبایل و انواع پایه نگهدارنده گوشی  مخصوص خودرو به سایت تکنولایف مراجعه کنید:

بهترین هولدر برای ماشین های مختلف

در این بخش به شما هولدر مناسب با هر ماشین را معرفی می‌کنیم.

بهترین هولدر موبایل برای ماشین سمند

هنگام خرید هولدر یکی از مواردی که باید در نظر بگیرید تا یک خرید هولدر موفق داشته باشید، در نظر گرفتن مدل ماشین است؛ هیچ ماشینی جلو داشبورد مثل ماشین دیگر ندارد، مثلا جلو داشبورد 206 اصلاً شبیه سمند یا پراید نیست، به همین دلیل استند ماشین یا همان هولدر ماشین در مدل‌های مختلف برای ماشین‌های مختلف طراحی شده‌اند.

برای مثال سمند به دلیل داشتن داشبورد یک تکه بدون فضا و همچنین جلو داشبورد بسیار شلوغ به دلیل داشتن کامپیوتر، بهترین محل نصب هولدر ماشین سمند دریچه کولرش است. اگر قصد خرید بهترین هولدر موبایل برای سمند را دارید، باید به سراغ هولدرهای گیره ای بروید. این نوع هولدرها یعنی هولدر گیره ای روی دریچه کولر ماشین نصب می‌شود و به کمک گیره‌هایی که دارند، پره‌های دریچه کولر را محکم می‌گیرند. به همین دلیل نه دردسر چسب زدن دارید و نه محل آن ثابت می‌شود که نتوانید آن را تکان دهید.

بهترین هولدر موبایل برای ماشین 206

همان‌طور که می‌دانید داشبورد ماشین 206 هیچ جای خالی ای برای نصب هولدر ندارد، روی داشبورد هم که به دلیل نزدیکی شیشه به داشبورد نمی‌توانید هولدر متصل کنید. اما بهترین مکان برای نصب هولدر در 206 روی شیشه جلو است. به کمک هولدرهای مکشی یا هولدر مکنده می‌توانید بدون نیاز به چسب هولدر را به شیشه بزنید.

اگر هولدر را روی شیشه جلو 206 بد نصب کنید، قطعاً قسمتی از دید شما نسبت به جاده را مختل می‌کند، اما اگر دقت کنید شیشه جلوی 206 بسیار بزرگ است و همین نکته باعث می‌شود بتوانید هولدر را در وسط و قسمت پایین شیشه چسبیده به داشبورد بچسبانید.

بهترین هولدر موبایل برای ماشین تیبا

اگر تیبا دارید و می‌خواهید هولدر ماشین تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ هولدرهای گیره ای یا هولدر دریچه ای بروید، این دقیقاً همان نوع هولدری است که در ماشین سمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. تیبا هم به دلیل داشتن جلو داشبورد کوچک و شلوغ، جای مناسبی برای نصب هولدر روی داشبورد ندارد یا به دلیل کوچک بودن شیشه جلو و زاویه دید کم، نمی‌توانید از هولدر مکنده استفاده کنید. پس در این میان بهترین هولدر برای تیبا هولدر گیره ای و بهترین جای نصب هولدر موبایل در ماشین تیبا روی دریچه‌های کولر است.

بهترین هولدر موبایل برای ال 90

ماشین ال 90 به دلیل داشتن فضای زیاد در اتاق و جلو داشبورد، این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید هر نوع هولدری را نصب کنید. البته نه هر هولدری، این ماشین به دلیل طراحی متفاوت دریچه‌های کولرش این اجازه را نمی‌دهد که بتوانی هولدر گیره ای یا هولدر دریچه ای نصب کنید. اما بهترین هولدر موبایل برای ال 90 هولدر مکنده است که می‌توانید بسته به نیاز و سلیقه‌تان روی داشبورد یا شیشه جلو نصب کنید.

درست است که هولدرهای مکنده خیلی زودتر از هولدرهای مگنتی و چسبی یا گیره‌ای از شیشه و داشبورد جدا می‌شوند، اما سعی کنید هولدر خوب بخرید؛ قیمت بهترین هولدر موبایل برای ماشین نهایتاً 1 میلیون تومان است و کمترین قیمت نمایشگر گوشی 1 میلیون، پس بهتر است هولدر ماشین را جنس خوب تهیه کنید تا مانع افتادن گوشی از روی هولدر و در نهایت شکستن نمایشگر شود.

هولدر موبایل برای اسنپ

یکی از بزرگ‌ترین اقشار جامعه که به هولدر ماشینی موبایل نیاز دارند، رانندگان تاکسی‌های اینترنتی هستند؛ به این دلیل که کارشان با گوشی است و باید مسافر را با گوشی قبول کنند، تأیید کنند و مسیریابی را از روی نقشه انجام دهند. پس داشتن هولدر موبایل ماشینی برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی نیاز است. همان‌طور که گفتیم، هولدرها را باید با توجه به مدل ماشین و فضایی که در اختیارتان قرار می‌دهد انتخاب کنید. برای مثال شما نمی‌توانید هولدر گیره ای برای ال 90 استفاده کنید، پس اگر راننده تاکسی های اینترنتی مانند اسنپ هستید به دنبال بهترین هولدر موبایل برای اسنپ می‌گردید، باید با توجه به ماشینی که با آن کار می‌کنید هولدر تهیه کنید.

اما به دلیل طی کردن مسافت زیاد توسط راننده‌های تاکسی‌های اینترنتی، بهتر است از هولدر های مکنده کمتر استفاده کنید تا کمتر درگیر جدا شدن آن از محل اتصالش باشید؛ هولدرهای چسبی و گیره‌ای انتخاب معقولانه‌تری برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی است. سعی کنید حتی اگر هولدر موبایل برای پراید می‌خواهید، بهترین هولدر موبایل برای پراید را تهیه کنید تا خسارتی به گوشی‌تان وارد نشود و مدام از نقطه اتصالش کنده نشود.

هولدر چی بخریم؟

در ادامه به شما چند هولدر با ارزش خرید بالا معرفی خواهیم کرد. این هولدرها از برند هیسکا هستند و قیمت‌های متنوعی هم دارند. این برند به صورت تخصصی در زمینه لوازم جانبی فعالیت دارد و محصولات خود را نیز با قیمت رقابتی و مناسب به فروش می‌رساند.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل هیسکا مدل HK-2104

این هولدر یکی از کامل‌ترین مدل‌های خوش‌قیمتی است که می‌توانید در بازار خریداری کنید. این محصول به گونه‌ای طراحی شده که هم می‌توانید آن را به دریچه تهیه متصل کنید و هم از طریق چسب آن را به روی داشبور بچسبانید. این هولدر قابلیت چرخش 360 درجه‌ای دارد تا بدون هیچ محدودیتی بتوانید گوشی خود را در هر زاویه و درجه‌ای قرار دهید و با آن کار کنید.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل هیسکا مدل HK-2010

این هولدر برای گوشی هوشمند است ولی برای ماشین کاربرد ندارد و برای استفاده در خانه و به روی میز است. به دلیل مختلف ممکن است شما نیاز داشته باشید که گوشی را به روی هولدر قرار دهید و به آن نگاه کنید یا با آن کار کنید و این پایه به شما کمک می‌کند تا بتوانید گوشی را در هر زاویه‌ای تنظیم کنید و به صورت 360 درجه‌ای بچرخانید.

این هولد دارای پایه قابل تنظیم است و شما می‌توانید ارتفاع آن را تغییر دهید. از طرفی این دستگاه به طور کامل به داخل جمع می‌شود تا به محصولی کوچک تبدیل شود و شما بتوانید به راحتی آن را به همراه خود حمل کنید. خوشبختانه بدنه و کفی این هولدر فلزی است و کیفیت بسیار خوبی هم دارد و به محض لمس دستگاه متوجه این موضوع خواهید شد.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل هیسکا مدل HK-2102

این هولدر برای ماشین طراحی شده و به راحتی به دریچه تهویه متصل می‌شود. اولین موضوعی که در مورد این دستگاه جلب توجه می‌کند طراحی عجیب و جالب آن است. این محصول به گونه‌ای طراحی شده که چهار دسته کوچک دارد و می‌توانید در جهت‌های مختلف گوشی شما را نگه دارید و قابلیت چرخش 360 درجه‌ای نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است.

این هولدر امکان قفل خودکار دارد و با قرار دادن گوشی این موضوع را تشخیص داده و گوشی را در جای خود به صورت محکم نگه می‌دارد. این هولدر با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رسد و با بودجه کمی می‌توانید آن را خریداری کنید.

پایه نگهدارنده گوشی پرووان مدل PHL1125

پرووان یکی از برندهای مطرح ایرانی در زمینه تولید و فروش لوازم جانبی گوشی و کامپیوتر است. محصولات این کمپانی در کنار قیمت مناسب ویژگی‌های کاربردی را ارائه می‌دهند. پایه نگهدارنده گوشی پرووان مدل PHL1125 یکی از محصولات خوش ساخت و با کیفیت این کمپانی است که در مقاله بهترین هولدر موبایل برای ماشین قصد معرفی آن را داریم.

اگر قصد خرید این هولدار را دارید باید به این نکته توجه کنید که مناسب برای گوشی های ۴.۷ انیچ تا ۷ اینچ است و تنها گوشی‌های قرار گرفته در این بازه می‌توانند به راحتی روی آن جای بگیرند. می‌توانید این محصول را روی شیشه ماشین یا روی دریچه کولر نصب کنید و از این نظر محدودیتی نخواهید داشت. جنس بدنه این محصول از پلاستیک و سیلکون در نظر گرفته شده تا مقاومت بالا و طول عمر بیشتری داشته باشد. برای راحت‌تر شدن کار با این هولدر برای آن قابلیت چرخش 360 درجه در نظر گرفته شده است.

پایه نگهدارنده موبایل تسکو مدل THL 1208

پایه نگهدارنده موبایل تسکو ابعادی برابر با 16.5 در 11 سانتی متر دارد که آن را تبدیله به وسیله‌ای جمع و جور می‌کند؛ همچنین این هولدر را می‌توانید روی شیشه یا داشبورد که دارای سطوح صافی هستند بچسبانید. تقریبا تمامی گوشی‌های هوشمند را می‌توانید روی این هولدر قرار دهید چون مناسب برای گوشی‌های 3 تا 7 اینچ است که امروزه ابعاد اکثر گوشی‌ها در این بازه عددی قرار می‌گیرد.

سر هولدر قابلیت چرخش 360 درجه دارد؛ بنابراین می‌توانید در حالت عمودی و افقی از گوشی روی هولدر استفاده کنید. هولدر تسکو را می‌توان بهترین هولدر موبایل برای پژو پارس نام برد.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل ایس فست مدل D5

ایس فست برندی چینی است که محصولات با کیفیتی را تولید می‌کند. هولدر گوشی موبایل ایس فست ِD5 یکی از محصولات این برند است که کیفیت بالایی دارد. این محصول ابعادی برابر با 110 در 68.5 در 52.5 میلی‌متر همراه با وزن 190 گرم دارد. با توجه به ابعاد و وزن این هولدر ابعاد جمع و جور و وزنی نسبتا سبک دارد که می‌توانید به راحتی آن را به داشبورد، دریچه هوا و شیشه جلو وصل کنید.

هولدرایس فست امکان چرخش 360 درجه ندارد؛ اما می‌توانید آن را به صورت افقی یا عمودی استفاده کنید.

پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی موبایل آکو مدل Drift pro

افرادی می‌کند که به دنبال هولدری با کیفیت هستند. جنس بدنه این محصول از پلاستیک سخت در نظر گرفته شده تا در برابر ضربه مقاومت بالایی داشته باشد؛ همچنین چسب محکم و با کیفیتی دارد که هنگام سرعت بالا یا دست اندازهای بلند نمی‌افتد و باعث آسیب رسیدن به گوشی هوشمندتان نمی‌شود.

از قابلیت‌های برجسته این محصول می‌توان به فناوری شارژ بی‌سیم آن اشاره کرد. گوشی‌هایی که فناوری شارژ بی‌سیم دارند به راحتی می‌توانند با قرار گرفتن روی هولدر شارژ شوند. برای سهولت هنگام کار با این وسیله برای آن قابلیت چرخش 360 درجه در نظر گرفته شده است و به راحتی می‌توانید از گوشی در هر زاویه‌ای استفاده کنید.

پایه نگهدارنده گوشی راوپاور مدل SH003

اگر به دنبال بهترین هولدر مغناطیسی موبایل هستید، پایه نگهدارنده گوشی راپاور مدل SH003 مورد مناسبی برایتان خواهد بود. این هولدر را می‌توانید روی سطوح صاف یا داشبود ماشین بچسبانید و به راحتی از آن استفاده کنید. اکثر گوشی‌های موبایل با این هولدر سازگاری دارند.

این محصول از سه صفحه مغناطیسی تهیه شده که قدرت چسبندگی بالای آن را تضمین می‌کند و باعث می‌شود گوشی ثابت بماند و نیفتد. این محصول همچنین قابلیت چرخش 360 نیز دارد.

جمع بندی

در این مطلب به شما هولدرهای مناسب ماشین‌های ایرانی را معرفی کردیم و در نهایت هم به چند مدل هولدر پرداختیم که می‌توانید در بازه‌های قیمتی مختلف خریداری کنید.

بررسی گوشی هواوی پی 60 پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

هواین پایه از بهترین محصولات موجود در بازار می باشد. با استفاده از این پایه می توانید گوشی موبایل خود را روی آن قرار داده و بدون هیچ گونه مزاحمتی به رانندگی خود ادامه دهید. این پایه از مواد مرغوب تولید شده. به همین دلیل از مقاومت بالایی برخوردار است. همچنین می توانید از این پایه برای داخل ماشین روی داشبور و در محل کار خود روی میز کار استفاده کنید. اگر به دنبال یک محصول با کیفیت برای خود هستید پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست ندهید.

چرا بهترین نگهدارنده گوشی برای ماشین … ؟

استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی به یک امر عادی تبدیل شده است. با وجود اینکه بیشتر تصادفات شهری به علت حواس پرتی راننده و استفاده از تلفن همراه اتفاق می افتد، با این حال همچنان این موضوع رعایت نمی شود. اگر بیش از نیم ساعت در روز را در ماشین سپری می کنید، قطعا به این محصول نیاز دارید. قرار دادن گوشی در بهترین هولدر موبایل برای ماشین بسیار ایمن‌تر از نگه داشتن آن در دست هنگام رانندگی است.

حتی اگر سرعت هم نداشته باشید، وقتی چشمتان را از جاده بر می دارید، ماشین در آن چند ثانیه ده ها متر را طی می کند. و از آنجایی که بیشتر گوشی‌های هوشمند هزینه زیادی دارند، واقعاً نمی‌خواهید هر زمان که ترمز می‌کنید، گوشی شما روی زمین بیفتد. صرف نظر از اینکه چه چیزی را انتخاب می کنید، پس از چند روز، قرار دادن گوشی در نگهدارنده به یک عادت تبدیل می شود.

گروهی دیگر از پایه های نگهدارنده به گونه ای هستند که برای عکاسی،‌ مخصوصا عکس های سلفی مورد استفاده قرار می گیرند. در این مقاله به بررسی پایه های نگهدارنده گروه اول می پردازیم. حال به نظر شما بهترین هولدر موبایل برای ماشین چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

روش و محل اتصال نگهدارنده گوشی داخل ماشین

این یکی از مهمترین معیارها برای انتخاب پایه تلفن خودرو، هم از نظر ایمنی و هم از نظر عملکرد روش و محل نصب آن است. مکانی که نگهدارنده را در خودرو وصل می کنید برای ایمنی بسیار مهم است. شما نمی خواهید تلفن جلوی دید را بگیرد و همچنین نمی خواهید چشمان خود را از جاده دور کنید.

همچنین زمانی که گوشی را در هولدر وصل می کنید و چه بعد از آن باید به راحتی این کار صورت گیرد. نحوه و محل اتصال پایه نگهدارنده بر پایداری صفحه نمایش به خصوص در جاده های ناهموار تاثیر می گذارد. برای نصب پایه در ماشین بهتر است این موارد را مدنظر داشته باشید:

  • نگهدارنده باید در مکان مرکزی در ماشین وصل شود
  • باید در دسترس راننده باشد
  • باید در بسیاری از نقاط خودرو به راحتی وصل شود، و با مدل تلفنی که استفاده می کنید مطابقت داشته باشد

1- نگهدارنده های قابل نصب روی شیشه جلو

علاوه بر این، در بسیاری از خودروها شیشه جلو نسبتاً دور از دسترس راننده قرار دارد، به این معنی که راننده باید هر بار که گوشی را در نگهدارنده قرار می دهد به جلو خم شود و به بالای داشبورد برسد. همچنین چسب و لاستیک پایه آن به مرور زمان تحت تاثیر نور خورشید قرار گرفته و خراب می شود.

2- نگهدانده قابل نصب روی دریچه کولر

معمولاً نگهدارنده های نصب شده روی دریچه های کولر در خودرو بهترین گزینه هستند. زیرا دسترسی به آن آسان بوده و دید راننده را محدود نمی کنند. با این حال نقطه ضعف آن ممکن است اندازه و چیدمان متفاوت دریچه های هواکش در مدل های مختلف خودرو باشد. علاوه بر این، مدل‌های ارزان‌تر این نوع پایه‌ها نیاز به استفاده از هر دو دست دارند، همچنین ممکن است باعث شکستن منافذ هوا شوند. با این حال این مدل محبوبیت بالایی دارد.

3- هولدرهای قابل نصب روی داشبورد

این مدل دارای مزایا و معایب مشابهی است که وقتی نگهدارنده به شیشه جلو چسبیده است، می تواند به داشبورد آسیب برساند. از آنجایی که هیچ استاندارد واحدی برای مواد مورد استفاده برای پوشش داشبورد وجود ندارد و همچنین نگهدارنده‌ها روی تخته متصل به آن قرار گرفته و مجهز به مواد چسبنده اضافی هستند، می‌تواند به راحتی بالای داشبورد را لکه‌دار کند. مخصوصاً وقتی قرار است ماشین چند روز زیر نور آفتاب بماند. علاوه بر این، پایه چسبی هولدر را می توان یک بار استفاده کرد.

مزایای بهترین هولدر موبایل برای ماشین

1- جنس بدنه پایه

در خرید هر نوع وسیله ای، اولین موردی که باید بررسی شود، جنس آن محصول است. برای استند آیفون داخل ماشین نیز همین طور است. استندی که انتخاب می کنید باید در برابر اشعه آفتاب مقاوم باشد. از طرفی نباید به گوشی شما فشار وارد کند و باعث خرابی آن شود.

2- نصب آسان

پایه های نگهدارنده آيفون باید به راحتی داخل خودروی شما نصب شوند. بسیاری از افراد این پایه ها را روی داشبور یا به شیشه خودرو وصل می کنند. بنابراین قدرت چسبندگی استند نیز باید به قدری بالا باشد که به راحتی از محل نصب شده جدا نشود. البته برخی از افراد هستند که استند استند آیفون را روی پنجره کولر نصب می کنند. بنابراین پایه نگهدارنده گوشی برای ماشین باید این قابلیت را داشته باشد که علاوه بر نصب آسان و بدون دردسر، در قسمت دلخواه کاربران نیز،‌ نصب شود.

3- قابلیت چرخاندن استند

در برخی از شرایط ممکن است نیاز داشته باشید تا پایه نگهدارنده را در جهت دلخواه بچرخانید. یا شاید نیاز باشد تا صفحه نمایش گوشی خود را به سمتی دیگر قرار دهید. وجود قابلیت چرخش 360 درجه از جمله مواردی مهمی است که باید استند آیفون داخل ماشین داشته باشد. در هنگام خرید پایه نگهدارنده توجه کنید که از این قابلیت برخوردار باشد.

4- قرار گرفتن و برداشتن راحت، سریع و بی دردسر گوشی

از مهمترین قابلیت هایی که بهترین هولدر موبایل برای ماشین باید داشته باشد، قرار گرفتن راحت و سریع موبایل روی آن و برداشتن بی‌دردسر موبایل از روی نگهدارنده می باشد. دهانه پایه نگهدارنده و همچنین جنس آن در داشتن این قابلیت تاثیر گذار است.

بنابراین بهتر است با توجه به ابعاد و اندازه گوشی آيفون خود اقدام به خرید استند آیفون داخل ماشین کنید. اگر قرار باشد برای هر بار قرار دادن و برداشتن آيفون از پایه نگهدارنده گوشی برای ماشین به دردسر بیفتید، ممکن است حواس شما از رانندگی پرت شود. در حالی که هدف استفاده از پایه خلاف این مسئله بود. از همین رو دقت داشته باشید که هولدر موبایل برای ماشین از این ویژگی برخوردار باشد.

5- قابلیت شارژ کردن گوشی

برخی از پایه های نگهدارنده این قابلیت را دارند که گوشی آیفون را به صورت بی سیم یا با استفاده از شارژر، شارژ کنند. در مواقعی امکان دارد شارژ گوشی شما به اتمام برسد. اگر پایه دارای قابلیت شارژ کردن گوشی باشد می توانید بدون آنکه گوشی را از پایه خارج کنید، آن را شارژ کنید. اگر پایه نگهدارنده ای از این ویژگی برخوردار بود می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

6- سازگاری با قاب گوشی

بسیاری از استند آیفون داخل ماشین هستند که هنگام استفاده باید قاب گوشی را در بیارید. چنین استند هایی نمی توانند گزینه مناسبی برای شما باشند. برای خرید بهترین هولدر موبایل برای ماشین تلاش کنید محصولی را بخرید که با قاب گوشی نیز سازگاری داشته باشند. با داشتن این ویژگی ها شما می توانید یک هولدر موبایل برای ماشین مناسب تهیه کنید.

بهترین هولدر موبایل برای ماشین از نگاه کاربران

بهترین انتخاب

مزایا

  • امکان تنظیم زاویه پایه
  • مناسب داشبورد ماشین یا میز کار
  • نصب و استفاده راحت

استفاده از بهترین هولدر موبایل برای ماشین که کیفیت بالایی هم داشته باشد، می تواند از بروز بسیاری از اتفاقات خطرناک جلوگیری کند. اگر به دنبال همچین محصولی هستید، پیشنهاد ما به شما، پایه نگهدارنده گوشی موبایل لیتو مدل LR-41 است. به دلیل داشتن آهنربای باکیفیت، چسبندگی قوی داشته و می تواند به خوبی از گوشی شما محافظت کند. علاوه بر این پوشش مناسب برای جلوگیری از خط افتادن قاب گوشی را نیز دارد. و در نهایت اگر طراحی محصول برای شما اهمیت دارد، این هولدر ظاهر زیبایی نیز دارد.

جمع بندی

استفاده از بهترین هولدر موبایل برای ماشین می تواند از بروز بسیاری از تصادفات جلوگیری کند. علاوه بر این می تواند استفاده از تلفن همراه را در حین رانندگی آسان کند. این پایه ها با قابلیت اتصال به داشبورد، فرمان،‌ شیشه و پنجره کولر نه تنها مزاحم دید راننده نمی شوند،‌ بلکه برای استفاده از مسیریاب می تواند بسیار کاربردی باشند. برای تهیه استند آیفون داخل ماشین به موارد گفته شده در این مقاله توجه بفرمایید. با مطالعه این نکات میتوانید بهترین پایه نگهدارنده را برای خود تهیه کنید. امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

لدر برای ماشین های مختلف را بررسی کرده ایم.

 

دکمه بازگشت به بالا