استانیمعرفی کسب و کار

بهترین کلوپ تفریحات دریایی کیش

تجربه غواصی و شنا در آب های نیلگون خلیج فارس که موجودات دریایی اش تصویری رویایی به آن بخشیده است یکی از تفریحات آبی کیش بوده و  حس بسیار زیبایی را تداعی می کند. در کنار سواحل مرجانی بی نظیر این جزیره، دنیایی متفاوت همراه با تفریحات دریایی و غواصی وجود دارد. در جزیره زیبای کیش غواصی در تمامی فصول سال امکانپذیر است و در فصل بهار بسیار دل انگیزتر می باشد. کیش حتی غواصی را برای اشخاصی که از قبل تجربه ای در این خصوص ندارند، امکانپذیر نموده است.

در این مطلب با ذکر لیست بهترین کلوپ های غواصی و دریایی کیش به بهترین کلوپ های دریایی کیش نیز اشاره نموده ایم و زمینه را جهت این تفریحات فرح بخش برای علاقه مندان فراهم کرده ایم؛ لذا دوستداران این تفریحات زیبا جهت بهره مندی می توانند با رزرو آنلاین و غواصی و تفریحات لذت بخش دریایی را در آب های خلیج فارس در خاطرات زندگی خود به ثبت رسانده است.

لیست کلوپ های غواصی و دریایی کیش

در کلوپ ها و مراکز تفریحی دریایی کیش خدماتی نظیر غواصی، آموزش غواصی، اسکی روی آب، جت اسکی، گشت با قایق تند رو و گشت تفریحی در اطراف جزیره، آکواریوم شناور، ماهیگیری تفریحی، فلای بورد، فلای جت، شاتل و بنانا و … به گردشگران ارائه می شود. این مراکز معمولا از ساعت 9 صبح کار خود را آغاز می نمایند و اکثر ان ها دارای امکانات مشابه ای هستند. تفریحات مذکور در کلوپ های مختلف با قیمت های متفاوت ارائه می شوند. در اینجا به ذکر بهترین مراکز غواصی و دریایی کیش همراه با نوع خدماتشان می پردازیم:

کلوپ سی من کیش: تفریحات دریایی این کلوپ شامل غواصی، شاتل، بنانا، قایق تندرو و پدل بورد است.

کلوپ سیشل کیش: خدماتی نظیر غواصی، پدل بورد، شاتل و بنانا در این کلوپ عرضه میشود.

کلوپ ناتلیوس کیش: خدمات تفریحات دریایی این کلوپ مواردی نظیر قایق تندرو، پاراسل، شاتل و بنانا را شامل می شود.

کلوپ مارین دریا کیش: این کلوپ خدماتی نظیر پاراسل، پدل بورد، شاتل و بنانا، پارک ویبیت، فلای جت و قایق های بادبانی را ارائه می دهد.

مرکز غواصی کیش: در مرکز غواصی کیش خدمات دریایی نظیر غواصی، پاراسل، بنانا و شاتل و اسکی روی آب عرضه می شود.

کلوپ نگین کیش: تفریحات این کلوپ غواصی، شاتل و بنانا، چتر پاراسل، قایق تندرو و جت اسکی می باشد.

کشتی یونانی: غواصی، شاتل و بنانا، جت اسکی و قایق تند تفریحات دریایی کشتی یونانی را شامل می شوند.

مجتمع دنیای زیر آب: در این مرکز گردشگران تفریحاتِ جت اسکی، غواصی، شاتل و بنانا و قایق تند رو تجربه می نمایند.

آکواریوس: غواصی، جت اسکی، شاتل و بنانا و قایق تند رو، تفریحات هیجان انگیز آکواریوس را تشکیل می دهند.

مرکز غواصی بانوان: فقط تفریح غواصی را برای بانوان ارائه می کند.

مرکز مرجان: تفریحات دریایی مرکز مرجان غواصی، جت اسکی، شاتل و بنانا و قایق تند رو می باشند.

مرکز داریوش: تفریحات دریایی مرکز داریوش نیز غواصی، قایق تند رو، جت اسکی، شاتل و بنانا هستند.

کلوپ اسکوبا: در کلوپ خدماتی نظیر غواصی، شاتل و بنانا، چترپاراسل، قایق تندروو جت اسکی عرضه می گردد.

مرکز اسکوتر غواصی: در مرکز اسکوتر غواصی در کیش فقط تفریح اسکوتر غواصی ارائه داده می شود.

بهترین کلوپ تفریحات دریایی کیش

بهترین کلوپ های دریایی کیش

مرکز غواصی کیش

این مرکز در میدان ساحل و پشت هتل شایان کیش واقع شده است. مرکز غواصی کیش از بهترین کلوپ های غواصی به شمار می آید و در سال 1370 افتتاح گردیده است. تفریحات دریایی در این کلوپ غواصی، آموزش غواصی، اسکی روی آب، جت اسکی، رینگ عکاسی، فیلمبرداری زیر آب و غیره است. این مرکز دارای تجهیزات مدرن و مناسب در خصوص غواصی بوده و سرویس های تور غواصی و دوره های بین المللی غواصی نیز در آن ارائه می گردد. مقدار هزینه ها جهت انتخاب تور غواصی و تور تفریحی در کلوپ یاد شده یکسان نیست. مرکز غواصی کیش دارای پارکینگ است و دسترسی راحتی به وسایل نقلیه دارد.

آکواریوس

این کلوپ در شمال جزیره کیش در کنار ساحل دامون، انتهای بلوار هرمز و روبه‌روی برج های پرشین در مجتمع کلوپ آکواریوس واقع شده است. ورودی این کلوپ برای ایرانیان و غیر ایرانیان رایگان است. هتل مارینا کیش، هتل ایران، هتل ترنج، هتل داریوش، هتل شایگان و چند هتل دیگر از نزدیک ترین هتل ها به این مرکز تفریحی دریایی به حساب می آیند. پیست دوچرخه سواری کیش نیز از کنار این کلوپ عبور می نماید. تفریحات دریایی کلوپ آکواریوس نظیر جت اسکی، شاتل، بانانا، چتر پاراسل، غواصی و نیز قایق تفریحی می باشند.

با توجه به این که کلوپ مذکور دارای امکانات روز دنیا می باشد، از این جهت بسیار مورد استقبال گردشگران واقع شده است؛ اما نسبت به سایر کلوپ ها خلوت تر می باشد و این از مزایای آن به شمار می آید؛ لذا گردشگران راحت تر می توانند از خدمات تفریحی آن بهره مند شوند. آکواریوس در روز عاشورا و بیست و یکم ماه مبارک رمضان تعطیل است و همه روزه از ساعت 9 صبح تا نیم ساعت قبل از غروب آفتاب فعالیت خود را آغاز می نماید و استفاده از خدمات آن برای تمامی سنین امکان پذیر است. برخی از که در اطراف کلوپ آکواریوس قرار دارند عبارتنداز روستای بوغو، بوستان آهوان، مرکز خرید پدیده، پارک ساحلی مرجان، گذر هنرمندان، نخلستان های باغ بهشت وغیره.

کلوپ ناتیلوس کیش

این کلوپ در جنب مجموعه ماترینا پارک کیش قرار دارد. خدمت رسانی این کلوپ به گردشگران همه روزه از ساعت 9 صبح الی نیم ساعت قبل از غروب آفتاب می باشد و در ایام عاشورا و بیست و یکم ماه مبارک رمضان تعطیل می باشد. هزینه تفریح غواصی در ایام مختلف ممکن است متفاوت باشد و سایر تفریحات آن شامل غواصی، جت اسکی، قایق تندرو، چترپاراسل، شاتل و بانانا می باشند، که از نظر هزینه مطابق با سایر کلوپ های دیگر هستند.

کلوپ مارینا دریا کیش

کلوپ مارین دریا کیش در نوار ساحلی مرجان و ما بین حافظیه و هتل دیدنی ها واقع شده است. خدمات رسانی این کلوپ به گردشگران همه روزه از ساعت 9 صبح الی نیم ساعت قبل از غروب آفتاب می باشد و در ایام عاشورا و بیست و یکم ماه مبارک رمضان تعطیل است. تفریحات دریایی کلوپ مارین دریا شامل پاراسل، پدل بورد، شاتل و بنانا، پارک ویبیت، فلای جت و قایق های بادبانی است. کلوپ مارینا دریا عضو جامعه کلوپ داران دریایی کیش است و تفریحات دریایی آن مطابق با استانداردهای جهانی می باشد؛ لازم به ذکر است این کلوپ یکی از مجهزترین مراکز تفریحی آبی به شمار می آید.

کلوپ سی من کیش

این کلوپ در دامون ساحلی کیش واقع شده است. غواصی و آموزش غواصی، شاتل و بنانا، قایق تندرو و پدل بورد از خدمات دریایی کلوپ سی من به شمار می آیند. خدمات رسانی کلوپ یاد شده به گردشگران همه روزه از ساعت 9 صبح آغاز شده و تا نیم ساعت قبل از غروب آفتاب ادامه دارد، همچنین ایام تعطیلی آن ایام عاشورا و بیست و یکم ماه مبارک رمضان می باشد. این کلوپ دارنده گواهینامه ایزو در جزیره کیش بوده و تجهیزات آن مدرن و به روز هستند. لیست قیمت ها در این کلوپ مانند سایر کلوپ های ذکر شده می باشد.

کلوپ سیشل

این کلوپ در پارک ساحلی سیمرغ کیش و پشت هتل کوثر واقع شده و در اول فروردین 1395 فعالیت خود را آغاز نموده است. دارا بودن مدرن ترین قایق های مخصوص جهت غواصی و تجهیزات دریایی همراه با استانداردهای روز بین المللی از جمله ویژگی های بارز این کلوپ به شمار می آیند که نظر گردشگران را به خود جلب نموده است. تفریحات دریایی این کلوپ یاد شده همه روزه از ساعت 9 صبح آغاز شده و تا غروب آفتاب ادامه می یابد. سیشل در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان تعطیل می باشد. ازجمله امکانات و خدمات کلوپ سیشل می توان به غواصی، پدل بورد، شاتل و بنانا اشاره نمود.

کلوپ دریایی اسکوبا

اسکوبا در ساحل مرجان، پشت هتل یاقوت کیش قرار گرفته و دارای مجوز از مراکز ذی صلاح است. دسترسی به وسایل نقلیه از این مرکز به راحتی امکان پذیر است و ازجمله مزایای آن می توان دارا بودن پارکینگ را نام برد. تفریحات دریایی در کلوپ دریایی اسکوبا همه روزه از ساعت 9 صبح شروع شده و تا غروب آفتاب ادامه می یابد. اسکوبا در ایام عاشورا حسینی و بیست و یکم ماه مبارک رمضان تعطیل می باشد. غواصی، شاتل و بنانا، چترپاراسل، قایق تندروو جت اسکی تفریحات دریایی این کلوپ را تشکیل می دهند. این کلوپ دریایی حدود 60 متر با پارک ساحلی مرجان کیش فاصله دارد.

کلوپ دنیای زیر آب کیش

مجتمع دنیای زیر آب در پارک ساحلی سیمرغ، پشت هتل کوثر کیش واقع شده است. در این مجتمع خدماتی نظیر جت اسکی، غواصی، قایق تند رو، شاتل و بانانا ارائه می شود. کلوپ دریایی دنیای زیر آب کیش عضو کلوپ داران تفریحات دریایی کیش می باشد. تفریحات دریایی کلوپ دنیای زیر آب کیش همه روزه از ساعت 9 صبح آغاز شده و تا غروب آفتاب ادامه می یابد. کلوپ مذکور در ایام عاشورا حسینی و بیست و یکم ماه مبارک رمضان تعطیل می باشد.

کلوپ دریایی نگین کیش

کلوپ دریایی نگین خلیج فارس کیش در بلوار اندیشه و پشت مسجد امیر در مرکز تفریحات دریایی واقع شده است. این کلوپ تفریحات و ورزش هایی نظیر قایق تند رو، جت اسکی، چتر پاراسل، شاتل و بانانا را عرضه می دارد. خدمات رسانی کلوپ یاد شده همه روزه از ساعت 9 صبح آغاز شده و تا نیم ساعت قبل از غروب آفتاب ادامه می یابد. کلوپ دریایی کیش در ایام عاشورا حسینی و بیست و یکم ماه مبارک رمضان تعطیل می باشد و حدود قیمت های آن با سایر کلوپ ها یکسان می باشد.

 

دکمه بازگشت به بالا