عمومیمعرفی کسب و کار

تأثیر انیمیشن در تبلیغات و کمپین‌های تبلیغاتی

با پیشرفت تکنولوژی، استفاده از انیمیشن در تبلیغات افزایش پیدا کرده است. تماشای این نوع ویدیو عموماً سرگرم کننده است و نسبت به تبلیغات سنتی باعث جذب بیننده بیشتری می شود.  به شما این امکان را می‌دهد که بسیار خلاق‌تر باشید، زیرا می‌توانید هر چیزی را در آن ارائه دهید. پویانمایی می تواند جوهره برند شما را به تصویر بکشد و دقیقاً آنچه را که می خواهید مخاطبان در مورد محصول یا خدمات شما بدانند بیان کند.

با قدرت تبلیغات انیمیشنی، مخاطبان خود را مجذوب خود کنید - تبلیغاتو - آسان، سریع و ارزان تبلیغ بساز

نقش انیمیشن در تبلیغات

یک تبلیغ متحرک می‌تواند کل کمپین تبلیغاتی شما را در یک تصویر مختصر که شامل صدا می باشد خلاصه کند. یکی از نقش های موشن در تبلیغات این است که به بهبود ارتباط شما با مشتریان احتمالی کمک می کند. اکثر مردم صفحات متنی را نمی خوانند اما یک ویدیوی متحرک جالب را تماشا می کنند.

این نوع ویدیو به شما این امکان را می دهد که همه چیز را ساده و موثر توضیح دهید و درک و اعتماد مشتریان خود را به محصول یا برند بهبود ببخشد. استفاده از انیمیشن به عنوان بخشی از استراتژی تبلیغاتی شما می تواند ظاهر و احساس مدرن شما را تقویت کند. تبلیغات متحرک بسیار مقرون به صرفه تر هستند. انیمیشن همچنین به ، نور و رنگ‌ها اجازه می‌دهد تا برای مخاطب جذاب‌تر شوند، چیزی که به‌طور طبیعی دستیابی به آن‌ها دشوار است.

برخی از روش های استفاده از انیمیشن در تبلیغات

انیمیشن شخصیتی به شما این امکان را می دهد تا یک شخصیت متحرک بسازید و محصول یا برند را نشان دهد که می تواند موثرتر از یک سخنگوی زنده باشد. تبلیغات متحرک برای تلویزیون، پلتفرم‌های رسانه اجتماعی و وب‌سایت‌ها برای بهبود قابلیت اشتراک‌گذاری در تلفن همراه و همچنین رایانه ساخته می شود.

اینفوگرافیک‌های متحرک به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا راه‌هایی برای آموزش کارکنان یا تولید گزارش‌ها و اطلاعات برای ذینفعان به روشی جذاب و آموزنده ایجاد کنند. محتوای پیچیده را می توان به روشی آسان نشان داد و می توان آن را برای مدت طولانی تری حفظ کرد. اینها همچنین می توانند در ایمیل به مشتریان برای به اشتراک گذاری اطلاعات به روشی سرگرم کننده استفاده شوند.

تبلیغات متحرک خوب تولید شده، بازدید از سایت، بهینه سازی موتور جستجوی گوگل و همچنین تبدیل فروش را بهبود می بخشد. تبلیغات متحرک مقرون به صرفه است و نتیجه می دهد. چرا نمی خواهید از انیمیشن در خود استفاده کنید؟

انواع مختلف انیمیشن های تجاری

پس از بررسی‌های زیاد و تحقیقات زمان‌بر در مورد کمپین‌های بازاریابی موفق، به این نتیجه می‌رسید که شما باید قطعا یک انیمیشن تجاری برای خود داشته باشید. داستان‌سرایی در انیمیشن یکی از مهمترین ارکان تبلیغات است.

اما سوالی که باید از خود بپرسید این نیست که آیا یک ویدیوی تبلیغاتی برای خط جدید محصول یا خدمات خود داشته باشید یا خیر، سوال مهمتر این است که چه نوع انیمیشن تجاری برای شما بهتر است.

از موشن گرافیک و وایت برد گرفته تا ای سه بعدی، راه های زیادی وجود دارد که می توانید از قدرت انیمیشن بهره ببرید و آنها را در استراتژی بازاریابی خود بگنجانید. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد انواع مختلف انیمیشن تجاری بدانید و چگونه یکی از آن ها را انتخاب کنید برای شما آورده شده است.

چرا باید در وهله اول ویدیوها را برای تبلیغات خود در نظر بگیرید؟

داده ها نشان می دهد که تعداد شرکت هایی که از ویدیو به عنوان رسانه بازاریابی استفاده می کنند از 63 درصد به 81 درصد افزایش یافته است. دلایلی که باعث می شود برندهای بیشتری در مورد بازاریابی ویدیویی تبلیغاتی می کنند، می تواند یکی یا برخی از موارد زیر باشد:

  • ویدیو جذاب است: روان‌شناسی می‌گوید که انسان‌ها 3 برابر بیشتر از محتوای نوشتاری کسل‌کننده جذب داده‌های بصری می‌شوند.
  • ویدئو داستانی را بیان می کند: چه تجاری باشد و چه نباشد، داستان ها پتانسیل جذب مشتریان را دارند
  • ویدیو تأثیرگذار است: محتوای ویدیویی بیشتر احتمال دارد که ویروسی شود و مورد توجه گسترده قرار گیرد.
  • ویدیو همه کاره است: آیا می خواهید یک تبلیغ ویدیویی ایجاد کنید یا فقط خط جدید محصولات خود را کنید؟ ویدیوها می توانند به شما کمک کنند هر کاری که انجام می دهید انجام دهید.

همه انواع انیمیشن های تجاری برای هر برندی مناسب نیستند

هنگامی که به یک آگهی تجاری فکر می کنید، ممکن است به ویدیویی متشکل از برخی تصاویر، صداگذاری و تصویر محصول یا خدمات فکر کنید. با این حال، تبلیغات ویدیویی متحرک بیشتر از اینها وجود دارد. سبک ها و تکنیک های متفاوتی برای بازنمایی وجود دارد که هر کدام به نتایج متفاوتی منجر می شوند.اگر ندانید کدام یک از این موارد را باید هدف قرار دهید، در کمپین یا استراتژی بازاریابی خود دچار مشکل خواهید شد.

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط ما، 24 درصد از آژانس‌های بازاریابی و برندها در انتخاب نوع تجاری عالی ویدیو و انیمیشن تبلیغاتی مشکل دارند و بنابراین در یک چرخه بی‌پایان شکست گیر می‌کنند. شما نمی خواهید جزو 24 درصد باشید؟ به خواندن ادامه دهید تا بدانید کدام یک از موارد زیر را در نظر بگیرید.

انواع مختلف ویدیوهای تبلیغاتی چیست؟

ما هر نوع انیمیشنی را در زیر مرور کرده‌ایم و دلیلی را ارائه کرده‌ایم که می‌تواند تعیین کند آیا باید از آن استفاده کنید یا نه.

انیمیشن دو بعدی

وقتی به انیمیشن فکر می کنید، اولین چیزی که به ذهنتان خطور می کند احتمالاً انیمیشن دو بعدی سنتی است. مدتی است که دیزنی انیمیشن دو بعدی را در جریان کاری خود متوقف کرده اند. با این حال، انیمیشن دو بعدی معمولاً در دنیای تجارت و رسانه ها استفاده می شود.

چیزی که انیمیشن دو بعدی را برای کسب‌وکارها بسیار خوب می‌کند، زمان تولید پایین آن است که آن را به انتخابی ایده‌آل برای کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها تبدیل می‌کند. به علاوه، اکنون ابزارها و نرم‌افزارهایی برای ارائه الگوهایی وجود دارند که می‌توانند به شما در ساخت یک انیمیشن تبلیغاتی بدون هیچ دانش و تخصص کمک کنند.

انیمیشن سه بعدی

از آنجایی که انیمیشن سه بعدی یا CGI از نظر بصری خیره کننده به نظر می رسد، انتخاب شماره یک برای برندهایی است که به دنبال ویدئویی با کیفیت بالا و برتر هستند. با این حال، امروزه به ندرت از انیمیشن های سه بعدی برای مقاصد تجاری استفاده می شود.

چرا؟ خوب، زیرا تولید انیمیشن های سه بعدی می تواند با قیمت بالای خود، حتی یک بانک را شکست دهد. علاوه بر این، اگر می خواهید تغییراتی را پس از پست آن تولید ایجاد کنید، اجرای آن به زمان بیشتری نیاز دارد. به طور خلاصه، 3D ممکن است بهترین گزینه مناسب برای محدودیت های بودجه و زمانی نباشد.

نقاشی های متحرک یا موشن گرافیک

گاهی اوقات برندها به انیمیشن شخصیتی یا داستان محور نیاز ندارند. در عوض، آنها فقط می خواهند از گرافیک و متن برای لوگوهای متحرک، عناصر توضیح دهنده و عنوان ها استفاده کنند. در این مورد، موشن گرافیک یک انتخاب عالی است. مهارت های مورد نیاز برای ایجاد با مهارت های مورد نیاز برای سایر انواع انیمیشن متفاوت است زیرا موشن گرافیک نیازی به دانش مکانیک بدن یا بازیگری ندارد.

انیمیشن های سیاه و سفید

انیمیشن تخته سفید شامل شبیه سازی گرافیک خط سیاه است که بر روی پس زمینه سفید کشیده می شود و مفاهیم یا ایده های موجود در بازی را به تصویر می کشد. محبوبیت این نوع ویدیوها در اثربخشی آنها نهفته است، زیرا گرافیک های پویا و انیمیشن ها در ارائه پیام های پیچیده و در عین حال درگیر نگه داشتن مخاطب، کار بسیار خوبی را انجام می دهند. استفاده از یک سبک کارآمد که منجر به پایانی ساده و دقیق می شود.

اینفوگرافیک

اگر اطلاعات زیادی در اختیار دارید و زمان کمی دارید، اسلایدهای متحرک یا انیمیشن های اینفوگرافیک راه بسیار خوبی برای انجام هر دو هستند. موضوعات پیچیده و توضیحاتی که نیاز به تصاویر و نمودارها دارند نیز چیزی است که اینفوگرافیک ها می درخشند.

چگونه نوع ایده آل ویدیو تبلیغاتی را برای برند خود انتخاب کنیم؟

اگر مطمئن نیستید که کدام یک از این نوع ویدیوها برای شما مناسب است، نگران نباشید. ما قصد داریم یک فرآیند 5 مرحله‌ای را معرفی کنیم که می‌تواند به شما در درک مزایا و معایب هر کدام کمک کند تا دقیقاً بدانید کدام یک برای شما بهترین انتخاب است.

  1. مخاطب خود را بشناسید
  2. قصد خریدار را در نظر بگیرید
  3. نوع عالی تبلیغات را انتخاب کنید
  4. یک استودیوی انیمیشن مناسب را انتخاب کنید
  5. شروع به تبلیغ ویدیوی خود کنید

 

دکمه بازگشت به بالا