عمومیمعرفی کسب و کار

تجهیزات درب سکشنال صنعتی و تاثیر آن بر عمر مفید و عملکرد درب

درب سریع السیر صنعتی را می‌توان یکی از پر کاربرد ترین نمونه از درب سریع السیر صنعتی در شرکت های بسیار بزرگ دانست. معمولا در کارخانجات صنعتی محصولات تولیدی به کمک لیفتراک و یا سایر وسایل حمل و نقل، جابجا می‌شوند. به درب پر سرعت، درب سریع pvc نیز معروفند.برای اینکه حرکت این وسایل نقلیه در قسمت های مختلف یک شرکت انجام شود، نیاز به درب سریع السیر صنعتی بوده که دارای سرعت بسیار بالایی جهت باز شدن باشند. درب صنعتی سکشنال انتخابی صحیح برای چنین مواقعی می‌باشد.

درب سریع السیر صنعتی دارای سرعت 0.8 الی 1.5 متر بر ثانیه می‌باشد. بدین ترتیب با سرعت فوق العاده ای می‌توان درب سریع السیر صنعتی باز کرد. معمولا درب سریع السیر صنعتی دارای مزایای بسیار زیادی است که این ویژگی ها باعث شده تا در شرکت های مختلفی از این نوع درب سریع السیر صنعتی استفاده شود. معمولا ابعاد و اندازه ثابتی برای درب سریع السیر صنعتی وجود نداشته و با توجه به نیاز، می‌توان این نوع از درب سریع السیر صنعتی را با ابعاد و اندازه های مختلفی تولید و نصب کرد. بدین ترتیب برای مکان های مختلف می‌توان از این نوع درب‌ها تهیه کرد.

درب سریع السیر صنعتی و انواع

  • درب سریع السیر صنعتی را شرکت های سازنده به دو شکل مختلف تولید می‌کنند. البته هیچ تفاوت خاصی در استفاده از این نوع درب‌ها وجود ندارد. با این حال افرادی که قصد سفارش درب سریع السیر صنعتی را دارند، می‌توانند نوع درب را انتخاب کنند.
  • معمولا هر دو نمونه دارای مزیت هایی بوده و استفاده از هر دو مدل نیز رایج می‌باشد. با این وجود ممکن است در برخی از شرکت ها نتوان از هر دو مدل آن استفاده کرده و فقط یک نمونه از این درب‌ها را بتوان مورد استفاده قرار داد.
  • درب سریع صنعتی را شرکت های سازنده به شکل تا شونده یا Fold up و رول شونده یا Roll up تولید می‌کنند. معمولا این نوع از درب ها هیچ گونه فضای اضافی را اشغال نمی‌کنند و این موضوع باعث شده تا در اغلب شرکت های بزرگ در سراسر کشور از این نوع درب‌ها استفاده شود.
  • درب‌های رول شونده یا Roll up دارای استفاده بیشتری در شرکت های صنعتی بزرگ می‌باشند. زیرا با سرعت بسیار بالا جمع شده و راه را برای عبور و مرور در قسمت های مختلف شرکت باز می‌کند.

 

درب سریع السیر صنعتی و کاربرد

معمولا استفاده از درب سریع السیر صنعتی بسیار گسترده می‌باشد و نمی‌توان صنایع خاصی را برای استفاده از این نوع درب ها معرفی کرد. با این حال معمولا در سردخانه ها، شرکت هایی که تردد لیفتراک در آنها زیاد بوده، فرودگاه ها، بیمارستان ها و… استفاده از این نمونه درب ها وسیع تر می‌باشد.

از این نوع درب ها برای آشیانه هلیکوپتر و هواپیما نیز استفاده می‌شود. در چنین مواردی باید اندازه درب به قدری بزرگ باشد تا هواپیما و هلیکوپتر به راحتی از آن عبور کنند. سالن های بزرگی که فضای آنها به چند سالن تقسیم بندی شده است نیز گزینه بسیار مناسبی برای استفاده از درب سریع السیر صنعتی می‌باشند.

درب سریع اتوماتیک

درب سریع اتوماتیک یکی از تجهیزات مهم در بسیاری از ساختمان های تولیدی و صنعتی است. در بسیاری از کسب و کارها، فراهم کردن یک شرایط ایمن و با کیفیت برای کار کردن اهمیت زیادی دارد. این شرایط مناسب در هوای تمیز و با کیفیت معنا می‌شود. خصوصا اگر کسب و کار به آزمایشگاه یا برخی از تولیدات، شرایط حساس است، استفاده از تجهیزاتی مثل درب سریع اتوماتیک معنا پیدا می‌کند. درب سریع اتوماتیک می تواند یک شرایط محیطی ایده آل برای تولید، تنفس و به طور کلی کار کردن فراهم کند.

انواع درب سریع اتوماتیک راهی مطمئن برای کاهش هزینه های انرژی هستند. آن ها اجازه نمی‌دهند که انرژی گرمایشی و سرمایشی تلف شود. مقاومت بالا از دیگر ویژگی های یک درب سریع اتوماتیک است. درب سریع اتوماتیک مورد بحث می‌تواند دو بخش از محل را به خوبی از هم مجزا کند. به این ترتیب آلودگی های بخشی از ساختمان مثل انبار یا محل دفع زباله به بخش تولید نفوذ پیدا نمی‌کند. با توجه به اینکه سرعت عمل درب سریع باز شو بالاست، به هیچ عنوان زمان هدر نمی‌رود و بهره وری در کار تا حد قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند. در ادامه قصد داریم درباره اهمیت استفاده از این درب سریع اتوماتیک، انواع درب های سریع صنعتی و عوامل موثر بر قیمت آن ها صحبت کنیم.

درب سریع pvc

درب سریع pvc به درب های با کارایی بالا هم شهرت دارند. مهم ترین ویژگی عملکردی این نوع درب، بازوبسته شدن سریع آن است.درب سریع pvc با استفاده از برق، کار می‌کند و به صورت کشویی در جهات بالا، پایین یا چپ، راست جا به جا می‌شود. عملکرد خاصی که در درب سریع وجود دارد، آن را برای استفاده در شرکت های فراوری غذا مناسب کرده است. درب سریع pvc در برابر شرایط آب و هوایی سخت مقاومت بالایی دارد و با پایداری امنیت را در ساختمان ایجاد می‌کند. مزایا و دلایل استفاده از درب سریع pvc به این نکته ها خلاصه نمی‌شود. در ادامه درباره این مزایا بیشتر صحبت می‌کنیم.

تامین امنیت ساختمان و ایمنی کارکنان در درب سریع pvc

امنیت در سطح ساختمان و ایمنی کارکنان دو مورد از مهم ترین فاکتور هایی است که با استفاده از تجهیزات مختلف قابل اجراست. با توجه به اینکه درب سریع pvc به سرعت باز و بسته می‌شوند، امنیت داخلی ساختمان را تامین می‌کنند. استفاده از این عملکرد خطر ورود غیر مجاز به افراد غیر مجاز را کاهش می‌دهد. معمولا درب سریع pvc با مواد اولیه محکمی ساخته شده است که مقاومت بالایی دارد.

ایمنی کارکنان اهمیت زیادی در کسب و کار دارد. در صورتی که نتوانید ایمنی ساختمان را تامین کنید، باید هزینه هایی برای درمان نیروی انسانی متحمل شوید. یکی از مهم ترین دلایلی که از درب سریع صنعتی استفاده می‌شود، کار کردن با مواد خورنده یا مضر است. به عنوان مثال در برخی از کسب و کار ها از دستگاه های جوشکاری استفاده می‌شود که جرقه های دستگاه، سبب آسیب به انسان می‌شود. در ابعاد دیگر دمای محیط می‌تواند ضروری باشد. برای اینکه گرما یا سرمای موجود، در فضا محفوظ باقی بماند از درب سریع السیر استفاده می‌شود.

درباره خود ایمنی درب ها هم باید به انعطاف پذیر بودنشان اشاره کنیم. پانل های درب سریع سفت و سخت نیستند و در زمان باز و بسته شدن، آسیبی نمی‌بینند و البته به اطرافیان هم آسیبی نمی‌رسانند. برخی از درب سریع pvc در صورت نزدیک شدن وسایل نقلیه در طرف دیگر هشدار می‌دهند تا به خوبی ایمنی شما را تامین کنند.

جلوگیری از اتلاف گرما و سرما در درب سریع pvc

ویژگی های اصلی درب سریع pvc از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کنند. این ویژگی های اصلی شامل بازوبسته شدن سریع، دوام بالا، مقاومت در برابر باد و عایق بندی محکم می‌شوند. درب سریع pvc پر سرعت از جهات مختلف عایق بندی می‌شوند.

طراحی بدنه و ساختار درب سریع pvc طوری است که دوامی طولانی مدت دارند و به منزله یک سرمایه گذاری مطمئن هستند. اگر ساختنان در شرایط آب و هوایی خاصی قرار دارد، حتما میزان مقاومت در برابر باد را در نظر داشته باشید. به علاوه این امکان وجود دارد که درب سریع صنعتی را با استفاده از پرده های عایق در برابر تجمع یخ ایمن کنید.

جلوگیری از جریان هوا در درب سریع pvc

در بسیاری از اتاق ها مثل اتاق تمیز ازمایشگاه یا شرکت های تولیدی کیفیت هوای موجود در اتاق اهمیت زیادی دارد. این کیفیت هوا نباید با رفت و آمد و ورد آلاینده ها کاهش پیدا کند. این جاست که از درب سریع صنعتی pvc استفاده می‌شود تا از ورود گرد و غبار و آلودگی های موجود در هوا جلوگیری شود.

این آلاینده ها می توانند به سیستم های گرمایشی و سرمایشی هم آسیب وارد کنند. جریان هوا با استفاده از درب صنعتی سریع قابل کنترل است. استاندارد های بهداشتی دلیل مهم دیگری است که باید جریان هوا را کنترل کنید. در تاسیسات تولید مواد غذایی از درب صنعتی سریع برای جدا کردن محل جمع آوری/دفع زباله و خط تولید استفاده می‌شود.

افزایش بهره وری در کسب و کار برای درب صنعتی سریع

همانطور که از نام درب صنعتی سریع باز شو مشخص است، سرعت عملکرد آن است. این سرعت بالا در عملکرد، بهره وری در کار را افزایش می‌دهد. با استفاده از درب صنعتی سریع می‌توانید نیروی کار، تجهیزات و لوازم را به راحتی جا به جا کنید. در مشاغلی که جا به جایی و حمل مواد اولویت دارد، از درب صنعتی سریع به وفور استفاده می‌شود.

صرفه جویی در هزینه های بلند مدت برای درب صنعتی سریع

مهم ترین ویژگی عملکردی درب سریع اتوماتیک، سرعت باز شدن سریع آن است. درب صنعتی سریع با کمترین زمان ممکن بسته می‌شوند این سبب کاهش هزینه ها می‌شود. با این عملکرد، انرژی سیستم گرمایشی و سرمایشی هدر نمی‌رود به مرور از هزینه های آن کاسته می شود. با توجه به اینکه هزینه های انرژی بخش مهمی از مجموعه هزینه های یک کسب و کار است، درب صنعتی سریع یک مزیت بزرگ برای کار شما به حساب می‌آید.

دربهای صنعتی سریع b.m.p

دربهای صنعتی سریع b.m.p یکی از انواع درب های پر سرعت هستند. بسیاری از کسب و کار ها برای تولید و کار با کیفیت به فضای خاصی نیاز دارند. به عنوان مثال برخی از دربهای صنعتی سریع b.m.p باید در یک فضای کنترل شده از نظر دما و رطوبت کار کنند.  سریع برای این کار ساخته شده اند تا فضای مناسب را برای نیروی کار و محافظت از محصولات آماده کنند.

دربهای صنعتی سریع b.m.p برای استفاده در ساختمان های صنعتی یک گزینه مناسب است. دربهای صنعتی سریع b.m.p همانطور که از نامش پیداست با سرعت عمل بالایی بازوبسته می‌شود. این سرعت عمل به صرفه جویی در زمان شما کمک می‌کند. علاوه بر آن استفاده از آن به بهره وری بیشتر از انرژی هم کمک می‌کند. وقتی دربهای صنعتی سریع b.m.p به سرعت بازوبسته می‌شود، هوای مطبوع کمتری از ساختمان خارج می‌شود. به طور کلی دربهای صنعتی سریع b.m.p از نمونه درب های سریع است که مزایای بیشماری دارد.

خرید درب سکشنال زیر سقفی پارکینگ

سفارش خرید درب سکشنال بصورت مترمربع و نوع موتور و تیغه آن است. درب سکشنال یا درب زیر سقف جمع شو با داشتن ظاهر ایده آل و سهولت در استفاده از درب های مدرنی است که در حال حاضر برای پارکینگ ساختمان های مسکونی و همچنین ساختمان های صنعتی و کاربرد دارد. درب سکشنال به دلیل مکانیسم ویژه ‌ای که در نصب آن وجود دارد، برای فضاهایی که از لحاظ ارتفاع محدودیت دارند مناسب است. چرا که عملکرد این درب توسط فنرهای بالانس و همچنین ریل های مخصوص در زیر سقف صورت می گیرد.

در صورتی که قصد سفارش خرید درب سکشنال را دارید، حتماً در انتخاب مراکز عرضه و فروش این درب ها دقت کنید که در کنار طراحی و تولید خدمات نصب درب سکشنال را هم ارائه بدهند. چرا که نصب این درب ها به شکل استاندارد تأثیر زیادی در کارکرد بهتر آنها و دوام و طول عمر درد دارد. در این زمینه با انتخاب مجموعه دیجی صنعت می توانید خیال خود را از کیفیت محصول و دریافت خدمات نصب راحت کنید.

دکمه بازگشت به بالا