سلامت و تندرستی

تزریق واکسن کرونا در مجموعه تاریخی نیاوران

تزریق واکسن کرونا در مجموعه تاریخی نیاوران

به گزارش شفاف ، روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران را اعلام کرد: شبکه بهداشت و درمان شمیرانات با همکاری مجموعه تاریخی و فرهنگی نیاوران مجتمع واکسیناسیون Covid 19 را در ورودی این مجموعه ایجاد کرد.

با توجه به تعطیلی موزه در وضعیت فعلی ، مجتمع نیاوران تصمیم گرفت با تأمین بخشی از فضای این مجموعه در اختیار مرکز بهداشت شمیرانات برای ایجاد واکسیناسیون جامع Covid-19 گامی موثر در جهت نقش اجتماعی خود به عنوان موزه بردارد. پایه. .

این کار با پیگیری معاونت فرهنگی نیاوران با هدف همکاری برای جلوگیری از شیوع این بیماری و تحقق عملکرد اجتماعی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به عنوان موزه انجام شد.

این پایگاه در ورودی مجتمع نیاوران برای خدمات رسانی به شهروندان واقع شده است و تزریق دوزهای اول و دوم واکسن با توجه به اولویت و برنامه واکسیناسیون در کشور با رعایت شرایط و ترتیبات لازم انجام می شود. .

رضا دبیری نژاد ، کیوریتور و مدیر موزه ملک ، اندکی قبل از استقرار پایگاه واکسیناسیون در فضای باز موزه دفاع مقدس ، در صفحه اینستاگرام خود پست گذاشت و نوشت: در زمان بحران ، همه نهادها باید از معاملات بالقوه خود استفاده کنند با بحران آنها مانند سایر م institutionsسسات ، گاهی از پتانسیل موضوعی و فرهنگی خود برای بهبود اوضاع فرهنگی جامعه استفاده می کنند و گاه پتانسیل مکانی خود ، که می تواند پایه ای برای درمان باشد. این چیز زیبایی است که کاخ نیاوران و موزه دفاع مقدس بخشی از فضای خود را با همکاری وزارت بهداشت به یک پایگاه واکسیناسیون منطقه ای تبدیل کرده اند. اکنون افراد مستقر در منطقه این دو موزه با امید جدیدی به این موزه ها می روند و بنابراین نقش اجتماعی و محله های موزه ها به شکلی دیگر دیده می شود.

موزه ها از 6 آوریل 1400 با قرمز شدن بیشتر شهرها کاملاً بسته شده اند.

دکمه بازگشت به بالا