عمومیمعرفی کسب و کار

تعبیر خواب مراسم ختم نی نی سایت

تعبیر خواب عزاداری از دیدگاه معبرین غربی و اسلامی با یکدیگر تفاوت هایی دارد و شما می توانید با توجه به خوابی که دیده اید تعبیر آن را از بین تعابیر مختلفی که برای خواب عزاداری بیان شده است پیدا کنید.

تعبیر خواب عزاداری از دیدگاه معبرین مشهور

دیدن خواب مجالس عزاداری و عروسی از انواع خواب های معمول است که ممکن است هر فردی این خواب ها را ببیند. در مطالب قبلی ،  و را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم در این مطلب قصد داریم تا شما را با تعبیر خواب عزاداری آشنا سازیم.

 سبزینه پک با طراحی یک پذیرایی متفاوت به شما کمک می کند تا شأن و جایگاه میزبانی کردن آبرومندانه، همراه با آرامش خاطر داشته باشید.

دیدن عزاداری در خواب دارای چه تعبیری است ؟

آنلی بیتون 

اگر فردی در خواب ببیند که عزادار کودکی است نشانه این است که نقشه هایی را که برای زندگی خود کشیده است با سرعت به شکست می انجامد.
اگر فردی در خواب ببیند که برای خویشاوند خود عزاداری می کند نشانه این است که در آینده پیشرفت اندکی خواهد داشت و ایده های خواب بیننده به خوبی اندیشیده می شوند و به ثمر خواهند رسید.

جابر مغربی 

اگر فردی در خواب ببیند مرده ای که جان داده است خویشان برای وی زاری می کنند نشانه این است که بر اهل بیت آن مرده اندوه و غم می رسد و اگر ببیند که خویشان مرده آهسته گریه می کنند نشانه این است که خویشان مرده از وی به شادی و خرمی می رسند.

حضرت دانیال 

اگر فردی در خواب ببیند که مرده است و همه برای او عزداری می کنند و وی را می شویند و با کفن در گور می کنند نشانه فساد در دین است.

معبرین غربی 

اگر فردی در خواب ببیند که به مراسم ختم و عزاداری مرده ای می رود نشانه این است که حادثه شومی در آن محل رخ می دهد یا بین دوستان و اقوام جدایی پیش می آید.
اگر فردی در خواب ببیند که برای شخص مرده ای عزاداری می کند نشانه این است که ضرری از جانب اقوام مرده به او می رسد.
دیدن خواب عزاداری برای فردی که مرده نشانه سختی است که به وسیله شخص عزادار بوجود می آید.

خالد اصفهانی 

اگر فردی در خواب ببیند که برای مرده ای نوحه سرایی و عزاداری می کند نشانه این است که مردم آنجا متفرق و پراکنده می شوند.
اگر فردی در خواب ببیند که در مجلس عزاداری نوحه سرایی می کند و فریاد می کشد نشانه این است که ضرر و زیانی به او  می رسد.
اگر فردی در خواب ببیند که حاکم یا فرمانروای شهر از دنیا رفته است و برای او عزاداری و نوحه سرایی می کنند نشانه این است که آن حاکم دچار ضرر و زیان خواهد شد.

برگزاری مراسم ختم آبرومندانه و بی نقص در زمان فوت یک فرد از جمله بزرگترین دغدغه های خانواده داغدار او است. تهیه پک پذیرایی ترحیم می تواند بهترین انتخاب برای پذیرایی از مهمانانی که به نیت ابراز همدردی با خانواده متوفی در مراسم ترحیم حضور پیدا می کنند، باشد.

در این مطلب با تعبیر خواب عزاداری آشنا شدید که امیدواریم با کمک این مطلب بتوانید خوابنوشته شده توسط · در۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۹.

خواب دیدم برای پدرم که سومش بود مراسم ختمی در مسجد برگزار کرده بودیم ولی وقتی که جمعیت شلوغ شده بود دعوا بین خویشان ما به راه افتاد و خیلیا محل را ترک کردند تعبیرش چی میشه؟ جابر مغربی می گویند برگزار مجالس ختم برای مردگان در مساجد بیانگر آرامش روح ، حال خوب و رضایت شخصی است که به تازگی فوت شده که این یک معنای نیکوست ، اگر دیدی در مسجد هیچکس نبود و تنها بودی به این دلیل باشد حمایت کننده های زیادی در اطراف شما حضور خواهند یافت و چنان در زندگی خود پیشرفت میکنید که باورش برای خودتان سخت باشد ، به جایگاه خوب و قابل انتظاری در همین دنیا دست پیدا کنی و اعمال نیک زیاد از شما سر می زند ،اگر ببینی در این مجلس بسیار گریه کردی و غصه ی زیادی به همراه داشتی نشان دهنده ی روشن شدن نور امید در دل خانواده ی شماست ، یک آرامش از جنس خدا ، یک حال خوب و دوست داشتنی ، همچنین علامه طباطبایی گفته اند گرفتن مجلس ختم برای زن مرده در مسجد به نشانه ی زیاد شدن طول عمر مادر صاحب رویاست و برای مرد بیانگر ازدیاد طول عمر پدر در خانواده ست

تعبیر خواب مجلس ختم در خانه : اگر دیدی در منزل خودت برای خویشان مرده ی خودت مجلس ختم برگزار میکنی امیدواری ، تغییرات جدید ، زندگی بهتر ، برای شما پیش روست ، اگر از بیگانگان بود دلالت بر عزت کمال برتری و سعادتمندی ست ، شخصی به نزد حضرت امام جعفر صادق (ع) رسید به ایشان گفتند خواب دیدم همسرم مرده اند و برای سوم او مجلسی بزرگ در خانه ام برگزار کرده ام که خیلی شلوغ شده بود تعبیرش چیست؟ حضرت به این مرد پاسخ دادند تمام خستگی های روح و جسمت در مدت زمان کوتاهی پایان می پذیر عمر همسرت زیاد می شود و فرزندانت آینده ای درخشان خواهند داشت

سوال مطرح شده : بنده خواب دیدم که برای نذری که همه ساله بخاطر سلامتی پدربزرگم داشتیم در یکی از مسجد های محله ی خودمان داشتیم که پدر مادر خواهر برادر و تمامی اقوام دور و نزدیکم حضور داشتند و تعداد زیادی از مردم و حتی همسایگان نیز در این مجلس شرکت کرده بودند و من خیلی راضی بودم که تونستیم این مراسم را آبرومند برگزار کنیم ،بعد کسی به من خبر داد که برای یکی از فامیل های نزدیکش در همین مسجد مجلس ختمی برگزار کنیم که ما هم قبول کردیم تعبیرش چی میشه؟

پاسخ توسط کارشناس: قسمت ابتدایی رویای شما بیانگر سلامتی و رزق و روزی برای خانواده ی شما و همچنین سلامتی برای پدربزرگتان و بخش انتهایی آن نیز بیانگر سعادت کمال و آمرزش یا ریزش گناهان برای خود شماست

همانطور که در بالا خواندید مکان ها ، و حتی اتفاقات کوچک و مختصری که در صورت رویای شما وجود داشته باشد میتواند تعبیر را تغییر دهد بطور مثال اگر دیدی کسی مجلس ختم دیگری را در کوچه خیابان گرفته بود به این دلیل است که تنگدست و فقیر شود ولی همین رویا چنان چه در کلاس مدرسه یا دانشگاه باشد بیانگر تعالی و رشد و پیشرفت در زمینه ی تحصیلی و دانش است و در مکان هایی همچون خانه و مسجد را که در بالا خواندید

تهیه کننده : توپ تاپ

ی را که دیده اید به راحتی تفسیر کنید. در صورت تمایل می توانید برای مطالعه انواع مطالب تعابیر خواب به بخش مجله آرگا مراجعه کنید.

گورستان متفقین در شهر تهران که با عناوین دیگری از قبیل گورستان جنگی تهران یا گورستان دولت نیز شناخته می شود، یکی از زیباترین آرامگاه‌ های تاریخی در شهر تهران است. این آرامگاه زیبا و باشکوه، محل دفن تعداد زیادی از سربازان و نیروهای متفقین در جنگ های جهانی ( اول و دوم ) است.

منبع : آرگا

 

دکمه بازگشت به بالا