عمومیمعرفی کسب و کار

تماشای آنلاین فیلم غریب

فیلم ایرانی غریب محصول سال 1401 کشور ایران به کارگردانی محمدحسین لطیفی و نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا، محمد حسین لطیفی و حامد عنقا با از سال قبل نیز با یکدیگر همکاری های متعددی را داشته اند. اینبار پس از همکاری در شبکه نمایش خانگی و ساخت مجموعه های متعدد تلویزیونی به سراغ سینما آمده اند. آنها پیش از این نیز در سال 1390 سریال های مطرحی همچون قلب یخی را نیز با همکاری یکدیگر در شبکه نمایش خانگی تولید نموده اند که همانند فیلم غریب، حامد عنقا نویسندگی و محمد حسین لطیفی کارگردانی آن را نیز بر عهده داشته است. این دو در صدا و سیما ایران نیز سریال های مطرح و متعددی را به تولید رسانده اند که از مهمترین آنها میشود به تنهایی لیلا و و نردبام آسمان نیز اشاره کرد.برای دانلود سریال خارجی کلیک کنید.

از نکات قابل توجه در مورد فیلمنامه های نوشته شده توسط حامد عنقا میشود به همکاری تنها با دو کارگردان اشاره کرد که محمد حسین لطیفی و بهرنگ توفیقی نیز می باشند. عنقا تمامی فیلم های خود را تنها در اختیار این دو کارگردان قرار داست و با این دو همکاری نموده است حال در یک همکاری دیگر لطیفی و عنقا فیلم سینمایی غریب با موضوع دفاع مقدس را به تولید رسانده اند که از سایر ساخته های آنها کمی متفاوت تر می باشد چرا که این دو هرگز در رزومه کاری خود فیلمی با عنوان دفاع مقدس نیز نداشته اند و فیلم ایرانی غریب اولین تجربه آنها در این موضوع می باشد.

داستان فیلم سینمایی غریب

فیلم غریب ساخته محمد حسین لطیفی به حوادث و اتفاقات سال های 1359 و 1358 نیز میپردازد که در آن زمان در کردستان ایران اعتراضاتی از سمت و سوی احزاب سیاسی کرد از جمله کومله و دموکرات نیز آغاز میشود و در این میان فردی به نام محمد بروجردی از سمت روح اله خمینی ماموریت پیدا میکند که به عنوان فرمانده سپاه کردستان در این شهر آرامش را برقرار کرده جلوی اعتراضات احزاب سیاسی کرد از جمله کومله و دموکرات را پیش از هر گونه اتفاق ناهنجاری دیگری بگیرد.برای دانلود سریال ایرانی کلیک کنید.

در واقع فیلم ایرانی غریب بر اساس یک داستان واقعی روایت میشود و تمام اتفاقات و داستان فیلم نیز بر شخصیت اول آن تمرکز دارد که بابک حمیدی نیز نقش شهید محمد بروجردی را در فیلم سینمایی غریب ایفا می نماید.

شهید محمد بروجردی کیست؟

شهید محمد بروجردی از نظامیان حاضر و فعال در ایران بود که در اوایل جنگ ایران و عراق به عنوان یکی از فرماندهان ارشد سپاه نیز شناخته میشد از فعالیت او میشود به حفاظت از سید روح اله خمینی در زمان بازگشت به ایران در سال 1357 نیز نام برد. او یکی از پیروان اصلی سید روح اله خمینی بوده و در زمان خدمت خود به قصد دیدن ایشان از مرز ایران و عراق گریخت و در آن زمان دستگیر و به مدت شش ماه در کشور عراق نیز زندانی گشت.

بعد از انقلاب و با توجه به گسترده شدن اعتراضات توسط احزاب سیاسی با دستور شخص اول انقلاب یعنی سید روح اله خمینی، بروجردی به عنوان فرمانده ارشد سپاه کردستان نیز انتخاب گشت و در مرداد ماه 1358 برای سرکوب این اعتراضات به پاوه رفت و در آنجا سازمانی را تحت عنوان پیشمرگان کرد مسلمان تشکیل داد.برای دانلود فیلم دوبله فارسی کلیک کنید.

بازیگران فیلم غریب

در فیلم ایرانی غریب هنرپیشگانی چون بابک حمیدیان، مهران احمدی، پردیس پورعابدینی، رحیم نوروزی، فرهاد قائمیان، جعفر دهقان، هژیرسام احمدی، حسام محمودی، سامیه لک. به ایفای نقش نیز پرداخته اند.

تاریخ اکران و پخش

فیلم سینمایی غریب که از سری تولیدات سازمان هنری رسانه‌ای اوج که وابسته به سپاه پاسدارن نیز می باشد از تاریخ 24 اسفند ماه 1401 پخش خود را نیز در سینماهای سراسر کشور نیز آغاز نموده است و انتظار میرود این فیلم اکران بیش از 90 روز را در سینماهای سراسر کشور داشته باشد.

هم اکنون میتوانید تیزر فیلم جدید محمدحسین لطیفی به نام غریب را از وبسایت هکس دانلود مشاهده و دریافت نمایید.

سایر اطلاعات فیلم :

  • رده سنی : PG-13 | تماشای این فیلم برای افراد زیر 13 سال مناسب نیست!
  • تهیه کنندگان : حامد عنقا

نویسندگافیلم غریب به کارگردانی محمدحسین لطیفی در سال 1401 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم بابک حمیدیان، پردیس پورعابدینی، رحیم نوروزی، حسام محمودی، مهران احمدی، فرهاد قائمیان و هژیرسام احمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

***************************

برای دانلود فیلم غریب به لینک زیر مراجعه کنید

***************************

بازیگران فیلم غریب:

لیندا کیانی، حسین پاکدل، مهدی زمین پرداز، امیر آقایی، هژیر سام احمدی، پردیس پور عابدینی، محمد رسول صفری، بابک حمیدیان، مهران احمدی، رحیم نوروزی، سام کبودوند، مجید اسماعیلی و فرهاد قائمیان

داستان فیلم غریب:

«غریب» به روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در کردستان و شیوه فرماندهی منحصر به فرد او در اتحاد مردم و رفع شرایط بحران پرداخته‌ است. در سال ۱۳۵۸ با آغاز ناآرامی‌ها در کردستان به دست احزاب کومله و دموکرات، محمد بروجردی از طرف امام (ره) مأموریت می‌یابد تا به‌عنوان فرمانده سپاه کردستان وضعیت را به حالت عادی بازگرداند. این فیلم در چهل و یکمین دوره از جشنواره فیلم فجر در بخش‌های مختلف: طراحی صحنه، چهره‌پردازی، جلوه‌های ویژه میدانی موفق به دریافت سیمرغ شد. همچنین سیمرغ بهترین نقش اول زن جشنواره نیز به بازیگر این فیلم اختصاص یافت. جایزه ویژه هیئت داوران در بخش مقاومت بین‌الملل و بهترین فیلم از نگاه ملی نیز به غریب تعلق گرفت. غریب در هفدهمین جشنواره فیلم مقاومت نیز به عنوان بهترین فیلم، انتخاب شد.

سریال قهوه ترک از تازه‌ترین محصولات اختصاصی پلتفرم فیلم‌نت به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته میباشد. فیلمنامه این اثر توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش در آمده است. و از جمله بازیگران این سریال میتوان به حامد بهداد، امیر جعفری و مجتبی پیرزاده اشاره کرد

************************

برای دانلود سریال قهوه ترک قسمت 9 به لینک زیر مراجعه کنید

************************

بایگران سریال قهوه ترک

حامد بهداد، امیر جعفری و مجتبی پیرزاده از بازیگران اصلی «قهوه ترک» هستند.

تازه‌ترین محصولات اختصاصی پلتفرم فیلم‌نت به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته به‌زودی منتشر خواهد شد. فیلمنامه این اثر توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش در آمده است.

در رئالیتی شوی ناتو چند بازیکن حضور دارند. در طول مسابقه 10 پرسش سخت و گاهی اوقات خنده‌دار از آنها پرسیده می‌شود و بازیکنان باید با هم به پاسخ درست برسند. از میان این بازیکنان، یک نفر نقش «ناتو» را برعهده دارد. ناتو کسی است که جواب تمام سوالات را از قبل می‌داند. به غیر از بازیکنی که نقش ناتو را ایفا می‌کند هیچ‌کس حتی مجری برنامه، از هویت این بازیکن اطلاعی ندارد.

************************

برای دانلود سریال ناتو قسمت 12 به لینک زیر مراجعه کنید

************************

درباره سریال ناتو

در رئالیتی‌شوی «ناتو» چند بازیکن حضور دارند. در طول مسابقه ۱۰ پرسش سخت و گاهی اوقات خنده‌دار از آنها پرسیده می‌شود و بازیکنان باید با هم به پاسخ درست برسند. در صورتی که بازیکنان به هر سوال، جواب درست بدهند مبلغی را به عنوان جایزه دریافت می‌کنند و به ازای هر جواب غلط، همان مبلغ از جایزه آنها کم خواهد شد. از میان این بازیکنان، یک نفر نقش «ناتو» را برعهده دارد.

ناتو کسی است که جواب تمام سوالات را از قبل می‌داند. به غیر از بازیکنی که نقش ناتو را ایفا می‌کند هیچ‌کس حتی مجری برنامه، از هویت این بازیکن اطلاعی ندارد. «ناتو» در ۲۱ قسمت آماده پخش شده است . هر قسمت از این برنامه زمانی بین ۵۱ دقیقه تا یک ساعت و ۲۰ دقیقه دارد. مهدی صفی‌یاری تهیه‌کننده و کارگردان «ناتو» است. محمدرضا علیمردانی نیز اجرای این برنامه را برعهده دارد.

سریال آمستردام محصول کشور ایران به کارگردانی مسعود قراگوزلو میباشد این سریال در ژانر خانوادگی و اجتماعی و عاشقانه میباشد. در این سریال هنرمندانی چون روشنک گرامی , رویا جاویدنیا , شهرام حقیقت دوست , مهدی پاکدل , مهدی سلطانی , مینا ساداتی , نسیم ادبی , هنگامه قاضیانی و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند.

************************

برای دانلود سریال آمستردام قسمت 11 به لینک زیر مراجعه کنید

************************

بازیگران سریال آمستردام

روشنک گرامی , رویا جاویدنیا , شهرام حقیقت دوست , مهدی پاکدل , مهدی سلطانی , مینا ساداتی , نسیم ادبی , هنگامه قاضیانی , مجتبی پیرزاده , ارمیا قاسمی , هدیه آزیدهاک , بابک قادری , آوا دارویت , سید فهام سعادتمندی , رامین سیار دشتی , گلنوش قهرمانی , محمد صدیقی مهر , علیرضا آقاخانی , امیرحسین غمخوار , عباس غفار

داستان سریال آمستردام

ما یه خانواده ایم ، یه خانواده عادی با یه کسب و کار آبرومند …حتما واسه تون سوال میشه چه جوری میشه با این‌کسب و کار اینجوری زندگی کرد؟ مهم اینه که هنوز زنده ایم …هنوز خونواده ایم …تا جایی که دیگه نتونیم

کارگردان: مسعود قراگوزلو

«صداتو»، یک مسابقه موسیقایی پرمعما و جذاب است که محسن کیایی با چهره ای متفاوت اجرای آن را به عهده دارد. چهره های آشنایی مانند شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان، و امیرمهدی ژوله قرار است شرکت کنندگان را در این مسابقه سرگرمی راهنمایی کنند. فضای معمایی و موزیکال برنامه، اتفاقات هیجان انگیز و بی سابقه ای را برای تماشاگران و افراد حاضر در مسابقه رقم می زند و تنوع موسیقایی ایرانی و شرقی «صداتو»، مخاطبان را با طرح خاص و رنگ و لهجه‌ای تازه‌ مواجه می کند.

درباره سریال صداتو:

سریال صداتو به کارگردانی حامد جوادزاده در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر ریلیتی شو و گیم شو می‌باشد. در این سریال محسن کیایی، شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله به هنرمندی پرداخته‌اند.

دبرای دانلود قسمت هفتم صداتو به لینک زیر مراجعه کنید

داوران این مسابقه : شبنم مقدمی, محمد بحرانی, محسن شریفیان, امیرمهدی ژوله

مجری: محسن کیایی

کارگردان حامد جوادزاده | تهیه‌کننده حامد جوادزاده

  • ن : حامد عنقا
  • موسیقی : حامد عابدی

 

دکمه بازگشت به بالا