اقتصادیمعرفی کسب و کار

خطای e2 در پکیج ایساتیس

کدهای خطا پکیج ایساتیس دارای تعداد زیادی بوده که در این مقاله قصد داریم شما را با آن ها آشنا نماییم. در صورتی که شما این کدهای خطا پکیج ایساتیس را شناسایی کرده و با آن ها آشنایی داشته باشید می توانید به راحتی و در سریع ترین زمان متوجه ایراد پیش آمده برای پکیج خود شوید. در اصل می توان گفت که کدهای خطا نشانه ای از سوی دستگاه بوده تا اطرافیان را از بروز ایراد در پکیج آگاه کند. برای آگاهی از لوله کشی گاز گلیک کنید.

عیب یابی پکیج ایساتیس

جهت عیب یابی پکیج ایساتیس لازم است که شما نسبت به تمامی ارور کدهای پکیج ایساتیس آشناییت داشته باشید. قطعا دانستن دلیل هر ارور در جهت بر طرف کردن عیب بوجود آمده کمک شایانی به شما می کند. جهت اطلاعات بیشتر از لوله کشی ساختمان و قیمت لوله کشی گاز روی لینک کلیک کنید.

بررسی کدهای خطا پکیج ایساتیس

کد خطا E1

ارور E1 هنگامی بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود که آب درون پکیج کاهش پیدا کرده باشد. برای رفع این ارور باید مبدل ها را بررسی کرده تا رسوب نگرفته باشد. رادیاتورها و لوله ها را چک کنید تا از عم وجود نشتی در پکیج مطمیٔن شوید. در صورتی که هیچ یک از موارد بالا مشکل نداشت، احتمالا ایراد از پرشر سویٔیج بوده و باید تعویض گردد.

کد خطا E2 پکیج ایساتیس

با نشان دادن این ارور در پکیج می توان پی به عدم تشخیص شعله برد. در این مواقع باید ابتدا گاز ساختمان را چک کرده تا افت پیدا نکرده باشد. در مرحله بعدی جرقه زن را مورد بررسی قرار داده و در صورت مشکل آن را تعویض نمایید. همچنین یون تشخیص شعله سیستم را چک کنید تا مشکلی نداشته باشد. در غیر این صورت احتمالا الکترود جرقه زن برد خراب شده و باید تعویض گردد.

کد خطا E3

این ارور نشان دهنده بروز مشکل در ان تی سی حرارتی می باشد. برای از بین بردن این مشکل می بایست این قطعه تعویض گردد.

کد خطا E4

ارور E4 نشان دهنده بروز مشکل در ان تی سی آب گرم مصرفی بوده و با تعویض این قطعه این خطا از بین می رود.

کد خطا E6 پکیج ایساتیس

در هنگام بروز مشکل در سنسور دود این ارور در پکیج به وجود می آید. در این مواقع پکیج خود به خود خاموش شده و یا فن از کار می افتد. برای رفع این مشکل ابتدا مسیر دودکش را بررسی کرده تا مسدود نباشد. در صورتی که مسیر دودکش ها را بررسی کرده و مشکلی مشاهده نکردید احتمالا فن و یا ملحقات و اتصالات آن دچار ایراد شده و باید تعویض گردد.

کد خطا E7

این ارور هنگامی بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود که دمای آب مصرفی بیش از حد افزایش یافته باشد. یکی از دلایل بروز این مشکل گیرپاژ کردن پمپ و یا نیم سوز شدن آن می باشد و باید پیش از سوختن تعمیر شود. از دیگر دلایل این ایراد خرابی ترموستات حد بوده که باید تعویض گردد.

کد خطا E8

ارور E8 هنگامی بر روی صفحه نمایش نمایش داده می شود که ارتباطات درون برد دچار ایراد شده باشد. با توجه به حساس بودن و تخصصی بودن این مشکل باید از یک متخصص کمک بگیرید.

کد خطا E01 پکیج ایساتیس

در صورت گرمای بیش از اندازه دستگاه ارور E01 بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. در صورت مواجه شدن با این مشکل باید ترموستات حد، تخلیه هوای مسیر، عملکرد پمپ و یا رله پمپ را هر کدام به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داده و ایراد را برطرف نمایید.

مرکز تخصصی عیب یابی و رفع مشکلات پکیج دیواری ایساتیس در تهران

دیجی امداد رسان

هزینه رفع کدهای خطا پکیج ایساتیس

هزینه رفع ارورهای پکیج ایساتیس به راحتی قابل تشخیص نبوده و ابتدا باید متخصص خطا را مورد بررسی قرار داده و سپس قیمت نهایی را اعلام کند. جهت اطلاع از قیمت های رفع کدهای خطا پکیج ایساتیس خود تنها کافیست با ما تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

برای خواندن مقاله اینجا را کلیک نمایید.

دیجی امداد رسان

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان دارای نیروهای ساکن در غرب و شرق و شمال و جنوب تهران بودهدر زمینه و سایر پکیج ها فعالیت دارد و در صورت بروز مشکل آماده خدمت رسانی به تمامی نقاط تهران می باشد. در صورتی که بر روی صفحه نمایش پکیج خود خطا مشاهده کردید، در هر ساعت از شبانه روز تنها کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

عیب یابی تخصصی پکیج دیواری ایساتیس به همراه خدمات سرویس و تعمیر

مرکز تعمیرات دیجی امداد امروزه ، در ساخت پکیج‌ها از سیستم هوشمند استفاده می‌شود. سیستم هوشمند در پکیج و یا هر وسیله برقی در آشپزخانه ، سبب شده است که مشکلات دستگاه به صورت کد خطا نمایان شود. بیشتر مشکلاتی که در پکیج ایجاد می‌شود ، توسط کد خطا به کاربر نمایش داده می‌شود تا کاربر بتواند به راحتی آن را رفع نماید. اما لازمه تشخیص کد خطا و رفع آن ، دانستن معنی آن است. بنابراین در این بخش قصد داریم به بررسی معنی کدهای خطای پکیج ایساتیس بپردازیم. لیست خطاهای پکیج ایساتیس ، شامل فهرستی کامل از کدهای خطای پکیج است. بنابراین شما به راحتی می‌توانید به کمک مطالب زیر ، به معنی هر کد پی برده و آن را رفع نمائید. معمولا در صورت نمایش این کد‌ها اگر شما را معنی را بدانید ، به راحتی می‌توانید به مشکل پی ببرید. در اینصورت یا شما مشکل را رفع می‌کنید یا تعمیرکار باید مسئله را بررسی نموده و آن را رفع نماید.

ارورهای پکیج ایساتیس و عیب یابی آن

کد خطای E1 در پکیج ایساتیس

این کد خطا زمانی روی پکیج نمایش داده می‌شود که آب درون پکیج کاهش پیدا کرده باشد. به منظور رفع خطای E1 در پکیج ایساتیس ، لازم است مبدل پکیج را بررسی نمائید. ممکن است مبدل رسوب گرفته باشد. در اینصورت باید اقدامات لازم به منظور رسوب زدایی پکیج انجام شود. همچنین لازم است لوله‌ها و رادیاتورها را در پکیج ایساتیس بررسی نمائید. برخی مواقع علت بروز این کد خطا ، نشتی در این بخش‌ها است. بنابراین لازم است در صورت نشتی با یک تعمیرکار تماس بگیرید تا مشکل را بررسی نماید. در صورتی که مشکل از هیچ یک از موارد فوق نباشد ، پرشر سوئیچ باید تعویض شود.

ارور E2 پکیج ایساتیس

این کد خطا زمانی در پکیج ایساتیس نمایان می‌شود که تشکیل شعله توسط پکیج تشخیص داده نشود. به منظور رفع این کد خطا می‌بایست ابتدا گاز اصلی را بررسی نماید. ممکن است افت فشار گاز در ساختمان سبب شده باشد تا پکیج شما با افت فشار رو به رو شده باشد. در صورتی که مشکل از این بخش نباشد ، باید به سراغ جرفه زن بروید. در صورتی که در این بخش مشکلی رخ داده باشد ، سبب می‌شود تا شعله تشکیل نشود. از این رو آن را تعویض نمائید. در مرحله بعد می‌بایست یون تشخیص شعله را بررسی کنید. ممکن است مشکل از این بخش باشد. در صورتی که تمامی موارد فوق را بررسی کردید اما همچنان مشکل وجود داشت ، باید به سراغ الکترود جفه زدن بروید و در صورت نیاز آن را تعویض نمائید.

کد خطای E3 در پکیج ایساتیس

در صورتی که با این کد خطا رو به رو شدید ، می‌بایست به سراغ ان تی سی حرارتی بروید. این مشکل معمولا زمانی رخ می‌دهد که این قطعه خراب شده باشد. بنابراین آن را تعویض نمائید.

کد خطای E4  در پکیج ایساتیس

کد خطای E4 زمانی در پکیج نمایش داده می‌شود که ان تی سی آب گرم مصرفی دچار مشکل شده باشد. بنابراین به منظور رفع مشکل ، می‌بایست این قطعه را تعویض نمائید.

کد خطای E6 در پکیج ایساتیس

این کد خطا زمانی نمایش داده می‌شود که سنسور دود خراب شده باشد. معمولا در صورت بروز این مشکل پکیج شما خود به خود خاموش می‌شود و یا فن از کار می‌افتد. به منظور رفع خطای E6 در پکیج ایساتیس ابتدا باید دودکش بررسی شود. مسیر دودکش را بررسی نمائید تا انسدادی در آن رخ نداده باشد. فن و اتصالات مربوطه را بررسی نمائید و در صورت نیاز با تعمیرکار تماس بگیرید.

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا