عمومیمعرفی کسب و کار

دانلود رایگان نرم افزار pm

با کلیک روی هر کدام از دستور کارها، پرونده آن دستورکار برای من باز می شود و من می توانم اطلاعات بیشتری از آن را در اختیار داشته باشم. بخش دوم BOM تجهیزات بود که اگر ما بخواهیم BOM یک تجهیزات را مشاهده کنیم کافیه به فرم تجهیزات برویم، در اینجا من کلاسم را بالابر انتخاب می کنم، گروه تجهیزم را هم جرثقیل سقفی و دکمه بازخوانی را می زنم، یکی از این دو مورد را که در سیستم ثبت شده را انتخاب می کنم و وارد پرونده آن تجهیز می شوم. مدیریت نگهداری و تعمیرات از یک فرایند قدیمی، خسته کننده و دستی به یک سیستم مدیریت مکانیزه نت (CMMS) تبدیلشده است: نرمافزاری که تمامی اَشکال یک نرم افزار تعمیرات (نت) را در یک سیستم مرکزی، برنامهریزی، ردیابی، اندازهگیری و بهینه میکند. راه حل هایی مانند LIMBLE و CMMS گزارش دهی دقیق و امکان تنظیم گزارشهای سفارشی را ارائه میدهند. به عنوان نمونه برای زیر نظر داشتن و گزارش دهی روند اجرای کارها به کار می آیند. یعنی داشتن مجموعهای از بهترین شیوه ها و برای داشتن این مجموعه از اعضای تیم گرفته تا سطوح بالای سازمان، همگی باید با بهترین شیوهها مدیریت و کنترل شوند.

سپس میتوانید از این اطلاعات برای برسی بهترین شیوهها از سایتهای با عملکرد بالاتر استفاده کنید و آنها در کل سازمان اجرا کنید. راه حل یکسانی برای امور وجود ندارد و به همین دلیل است که بهترین رویکرد اجرای ترکیبی از استراتژیهای مختلف است. شاید به این دلیل است که ما از سوابق مهندسی در برخورد با جنبههای “نرم” عملکرد نگهداری و تعمیرات (نت) احساس راحتی نمیکنیم. شاخص MTBF یکی از پرتقاضاترین شاخصهای فنی در رابطه با قابلیت اطمینان تجهیز است. ادامه تولید پایدار و قابل اطمینان به معنای این است که کسب و کار شما میتواند از مشتریانش سفارشات را پذیرفته و آنها را محقق نماید، در نتیجه خواسته مشتریان را برآورده کند، تجربیات ایشان شکل داده و با اطمینان تصمیماتی را که در وابستگی به تجهیزات هستند اتخاذ نماید. اگر این شیوه برای کلیه تجهیزات مورد استفاده قرار بگیرد، خرابی هر تجهیز مهمی میتواند منجر به بروز توقفهای طولانی در تولید شود. اگر کسب و کاری با تنظیمات بسیار مشابه در مکانهای مختلف دارید میتوانید از آن به نفع خود استفاده کنید. در سامانه مدیریت نگهداری و تعمیرات، برنامهریزی فعالیتهای نگهداری، ابتدا به شیوه عادی صورت می گیرد پس از آن با توجه به زمان های واقعی در دسترس حجم کاری بین تیم عملیاتی متوازن و متعادل میشود.

بسیاری از شهروندان تهرانی برای تعمیر آسانسور آپارتمانی با چالش های زیادی روبرو هستند. دوره های زیادی را گذرانده بود و مهم تر اینکه بسیار مشتاق و یادگیرنده بود. تعمیرات و حفظ تجهیزات و دستگاهها که سرمایه هر سازمان هستند، بسیار مهم و ضروری می باشد. اطلاعات دقیق و به روز، اساس و پایه استراتژی مدیریت دارایی سازمان قوی است و همان قدر انتقال اطلاعات نادرست و تصمیمگیری بر حسب آنها میتواند خطرناک باشد. در حال حاضر با توجه به مشاهدات، ارزشی که دمو نرم افزار نگهداری میتواند برای شغل شما به ارمغان آورد ببینید. در این مواقع نرم افزار به شما میتواند کمک کند. اما راه حلی نیست که بتواند تمامی مشکلات را برطرف کند. نرم افزار “نت بین” چگونه می تواند در این خصوص به ما کمک کند؟ نرم افزار ابزاری فوق العاده برای حل مشکلات است. البته لازم به ذکر است که باید نرم افزاری بیابید که مطابق نیازهای منحصر به فرد سازمان شما باشد و بدون کرک های اضافه خواستههای شما را در اختیارتان قرار دهد. این نرم افزار یک نمای کلی از دارایی های فیزیکی و زیرساخت های سازمان در طول دوره فعالیت ارائه میدهد. شناسایی تمام نقاط روغنکاری و برنامهریزی نگهداشت در طول دگرگونیهای کامل (changeovers) یا خاموشیهای برنامهریزی شده.

استفاده از CMMS یا راه حل مدیریت دارایی سازمانی و ادغام آن با سیستم ERP معمولا بهترین راه برای اطمینان از دسترسی سریع و تبادل اطلاعات مرتبط است. زمانی که نرم افزار EAM را نصب و پیاده سازی میکنید باید بهترین روشها را ایجاد کنید، تا همه چیز به خوبی اجرا شود. انتخاب استراتژی و نگهداری تقریبا همه چیز را تعیین و مشخص میکند. با ورود افراد بیشتری به شرکت، استاندارد و مستند بودن همه چیز حیاتی است. این نرم افزارها جایی که کارکنان میتوانند از یک نقطه به داده های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند و همچنین سیلوهای داده را حذف میکنند، که تنها یک گروه از افراد به داده های خاص دسترسی دارند. تعمیر مودم و روتر یک فعالیت بسیار تخصصی است که باید توسط افراد آموزش دیده و با تجربه در زمینه نصب، نگهداری و تعمیر انواع مودم و روتر انجام شود. وی با اشاره به تولید سامانه حفظ و نگهداری با نام «آراد»، افزود: «آراد» یک نرمافزار جامع ویژه نگهداری و تعمیرات شرکتهای اتوبوسرانی است. تمرکز بر ماموریت سازمانی، مدیریت کارآمد، کارکنان متخصص و ورزیده، قابلیت سازماندهی موثر و استفاده از فناوریهای روزآمد و خلاقیت سرمایههای انسانی در تحقق تعهدات مرکز سورنا تاثیرگذار بوده است.

دکمه بازگشت به بالا