عمومیمعرفی کسب و کار

درب ضد سرقت از کجا بخریم؟

در حال حاضر درب ضد سرقت به دلیل اینکه به مکان های مختلفی منتهی می شود نسبت به سایر درب ها در زمینه ساخت و ساز محبوبیت بیشتری دارد. ضد سرقت که به افزایش امنیت ساختمان شما کمک می کند. درب های ضد سرقت در اندازه های مختلف از نظر امنیت مزایای زیادی را به شما ارائه می دهند. قیمت درب ضد سرقت بسته به نوع آن متفاوت است.

اندازه درب ضد سرقت و طراحی آن، آن را از هر گونه خرابکاری، دستکاری و سوء استفاده ایمن می کند و به طور قابل توجهی از سرقت منزل و سرقت منزل جلوگیری می کند.

این روزها بیشتر درب هایی که به جای درب های ضد سرقت به فروش می رسند، درب های ضد سرقت ترکیه و چین هستند که در سال های اخیر بسیاری از آنها وارد کشور شده اند. از این رو در سال های اخیر تولیدکنندگان ایرانی نیز توانسته اند درب های کشویی باکیفیت و همتراز با نمونه های خارجی تولید کنند.

این نوع درب نسبت به درب های معمولی با نرده محافظ و آکاردئونی از امنیت بسیار بالایی در برابر فشار، بریدگی و شکستگی برخوردار است. درب های ضد سرقت عمدتاً با ورق، قفل، سخت افزار مانند دستگیره، دستگیره در، پیچ و مهره و قفل پستچی و ورق ام دی اف و روکش طبیعی یا مصنوعی تولید می شوند.

این درب ها غیر قابل تخریب، عایق حرارت و سرما، رطوبت و صدا هستند. این نوع درب علاوه بر محافظت از منزل شما در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی مانند زلزله، آتش سوزی و … بسیار مقاوم است. در ادامه این مقاله به مزایای درب های ضد سرقت، انواع ضد سرقت و هزینه درب های ضد سرقت می پردازیم. با ما بمان.

مزایای درب های ضد سرقت

نصب بسیار ساده درب ضد سرقت

امنیت و مقاومت در برابر ضربه و فشار بالا از مهمترین مزایای درب های ضد سرقت می باشد

تنوع و زیبایی استثنایی محصول نهایی

پوشش ساخته شده از راش طبیعی

عایق صدا و کاهش حریق

قابلیت نصب دوربین مدرن روی سرقت

ضد آب، مقاوم در برابر سرما، با قفل های ایمنی مختلف

درب ضد سرقت استیل

امکان نصب دزدگیر از دیگر مزایای درب های ضد سرقت می باشد

ماندگاری طولانی و نشکن

تنسا به یک کلید اصلی نیاز دارد

امکان قرار دادن قفل دیجیتالی درب ضد سرقت

انواع آهنگ های ضد سرقت

عاملی که بازدارنده های ضد سرقت را به انواع مختلف تقسیم می کند کشور سازنده است. هر کشوری در بخش تولید درب های ضد سرقت محصولات مختلفی دارد که هر کدام دارای نکات مهمی هستند که باید به آنها توجه کنید. در زیر به چند نوع رایج درب ضد سرقت اشاره می کنیم و ویژگی های فنی هر کدام را بررسی می کنیم.

درب شکسته ناشی از سرقت

برای جلوگیری از سرقت ترکیه، واردات از ترکیه به ایران با کیفیت بالا و در عین حال قیمت بالایی انجام می شود. به همین دلیل است که بسیاری از افراد از این نوع درب های ضد سرقت برای منزل یا محل کار خود استفاده می کنند. از جمله مزایای درب های ضد سرقت ترک می توان به عایق بودن صدا، رطوبت و حرارت اشاره کرد.

این نوع درب ضد سرقت در برابر فشار و بریدگی بسیار مقاوم است و زلزله و آتش سوزی نمی تواند آن را کاملا از بین ببرد. فضای داخلی درب کشویی از فولاد با استحکام بالا ساخته شده است تا سرعت ورود به خانه را کاهش دهد.

برخی از این درب ها به صورت مستقیم وارد ایران می شوند و برخی توسط شرکت های ایرانی مونتاژ می شوند. ترکیب این نوع درب نسبت به درب های ایرانی بسیار بالاست.

هزینه سیستم ضد سرقت ترکیه بسیار بیشتر از ایران و چین است. این نوع درب به دلیل طراحی منحصربفرد خود عمدتاً برای ورودی ساختمان، ورودی اتاق، ورودی پذیرایی و ورودی اتاق مدیر مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار قدرتمند است.

مشخصات فنی

معمولاً به صورت تخته ام دی اف با لایه چوب می باشد اما در انواع پی وی سی و کامپوزیت نیز در بازار موجود است.

ضد سرقت ترکیه دارای 4 حلقه قابل تنظیم می باشد.

سایز درب سارق ترک 110*210 سانتی متر برای تک لنگه و 180*217 سانتی متر برای دو لنگه.

قطر لولاهای درب 7 سانتی متر با قفل های چند لایه 14 حلقه می باشد.

ابعاد درب ضد سرقت ترکیه به عنوان قاب پشتی استاندارد 210*113 سانتی متر بوده و پس از نصب درب پشتی به 212*116 سانتی متر می شود.

نوار ضد سرقت روی قاب یا اطراف آن برای محافظت در برابر صدا و گرد و غبار استفاده می شود.

سیستم ضد سرقت چین از بین می رود

ضد سرقت در چین که هم اکنون در بازار ایران موجود است فلزی و بدون روکش استیل می باشد. البته این نوع درب های ضد سرقت در بازار ایران با ویژگی های متفاوتی وجود دارند و گاهی درب های ضد سرقت چینی قیمت بیشتری نسبت به نمونه های ایرانی خود دارند.

درب ضد سرقت چینی در برابر حرارت و رطوبت بسیار مقاوم است و این یکی از مهم ترین ویژگی های درب چینی است. قیمت درب ضد سرقت چینی نیز در بازار بسیار متفاوت است.

مشخصات فنی

در درب ضد سرقت چینی از چهار لولای مخفی استفاده شده که قابلیت تنظیم دارد.

اکثر درب های ضد سرقت چینی از روکش فلزی یا فلزی ساخته شده اند.

یکی از انواع گیت ها به عنوان ارزان ترین گیت ضد سرقت در بازار شناخته می شود.

قفل درب چینی فوق العاده محکم است و دارای 13 بیگانه است که در چهار جهت حرکت می کنند.

این نوع درب دارای سخت افزار استاندارد بوده و می توان از قفل های کامپیوتری برای آن استفاده کرد.

درب ضد سرقت ایران

امروزه درب های ضد سرقت ایران به صورت داخلی با کیفیتی نزدیک به رقبای خارجی خود ساخته می شوند. از نظر شکل و ابعاد درب ضد سرقت این نوع درب شباهت زیادی به درب ترک دارد. البته دروازه ضد سرقت ایران مشابه دروازه چینی وجود دارد.

بسیاری از درب های ضد سرقت نیز توسط شرکت های ترکیه ای مونتاژ می شوند. درب های ضد سرقت ایرانی با کیفیت های مختلف در بازار موجود می باشد، قیمت درب های ضد سرقت ایرانی نسبت به درب های ضد سرقت چینی گرانتر و نسبت به درب های ضد سرقت ترکیه ارزانتر می باشد. ضد سرقت ایرانی، دارای خدمات پس از فروش خوب، انواع مدل ها و بدنه قابل رقابت با نمونه های خارجی هستند.

جزییات فنی

از چوب راش و بلوط برای ساخت بدنه در دستگاه ضد سرقت ایرانی استفاده می شود و به همین دلیل بدنه آن مستحکم است.

این مورد در میان محصولات فلزی دزدیده شده ضد ایرانی بسیار نادر است.

درب های ضد سرقت ایران دارای چهار لولا هستند که به راحتی قابل تنظیم هستند.

دارای دسته فلزی است و می توانید روی آن چشمی نصب کنید.

قفل درب ضد سرقت ایرانی با 8 زبانه استفاده می شود و از دو طرف وارد چارچوب می شود.

برخی از شرکت های ایرانی امکان استفاده از روکش پی وی سی را برای این نوع درب ها ارائه کرده اند.

سایز درب های سکوری ایرانی 210*110 سانتی متر و نمایانگر یک ورق می باشد.

درب ضد سرقت ایتالیایی

گران ترین نوع درب ضد سرقت موجود در بازار ایران و در عین حال با کیفیت ترین درب های ضد سرقت ایتالیایی با طراحی زیبا و خاص می باشد.

این نوع درب دارای یک محور مرکزی، محوری در وسط و دارای لولاهای مخفی است. درب های ضد سرقت ایتالیایی عمدتا از چوب با روکش PVC ساخته می شوند.

قیمت درب ضد سرقت ایتالیایی با توجه به نوسانات نرخ ارز تعیین می شود و به عنوان یک گزینه لوکس در پروژه های تجاری و مسکونی با کیفیت بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات فنی

تعداد لولاهای این درب ها به وزن درب و وضعیت آن بستگی دارد.

ابعاد درب های ضد سرقت ایتالیایی به ابعاد و ابعاد اتاق بستگی دارد.

درب های ضد سرقت ایتالیایی دارای یک یا دو روکش استیل در داخل هستند.

نتیجه

امروزه درب ضد سرقت به دلیل امنیت بیشتر در مکان های مختلف با استقبال خوبی نسبت به درب های دیگر در زمینه تجهیزات ساختمانی مواجه شده است.

امروزه بیشتر درب هایی که در صنعت درب های ضد سرقت به فروش می رسند درب های ضد سرقت ترکی و چینی هستند که در سال های اخیر بسیاری از آنها وارد کشور شده اند.

عاملی که ضد سرقت را به انواع مختلف طبقه بندی می کند کشور سازنده آن است.

جهت جلوگیری از سرقت ترکیه از سوی ترکیه به ایران صادر می شود و در عین حال کیفیت و قیمت بسیار بالایی دارد.

حفاظ ضد سرقت که در حال حاضر در بازار ایران به فروش می رسد از فولاد است. البته این نوع درب های امنیتی با کیفیت های متفاوتی در بازار ایران وجود دارد و گاها قیمت درب های محافظ چینی از نوع ایرانی آنها بیشتر است.

امروزه درب های ضد سرقت ایرانی با کیفیتی نزدیک به رقبای خارجی در داخل کشور تولید می شوند. با توجه به ظاهر و ابعاد درب ضد سرقت، این نوع درب کاملا شبیه درب ترکی است.

قیمت درب ضد سرقت ایتالیایی با توجه به نوسانات نرخ ارز تعیین می شود و به عنوان یک گزینه لوکس در پروژه های تجاری و مسکونی لوکس استفاده می شود.

گران ترین درب ضد سرقت بازار ایران و در عین حال با کیفیت ترین درب ضد سرقت درب ضد سرقت ایتالیایی با طراحی زیبا و خاص می باشد.

برای خرید درب ضد سرقت می توانید به سایت بهاری درب مراجعه کنید یا اینجا کلیک کنید.

دکمه بازگشت به بالا