عمومیمعرفی کسب و کار

در ستارخان از کجا مبل بخریم ؟ 10 تولید کننده برتر

در جدول پیش رو  از وبسایت طرح و دکور، لیستی از بهترین گالری های مبل پاچو  تولید کننده و پخش کننده ی انواع مبلمان اداری و رستورانی در غرب تهران فروشی در ستارخان تهران به همراه آدرس و شماره تماس برای شما ارائه دادیم. برای مشاهده در ادامه با ما همراه باشید.

 قیمت مبل در ستارخان تهران

فاکتور های بسیار زیادی هستند که در قیمت نهایی مبلمان تاثیر گذارند. در ادامه این بخش تعدادی از مهم ترین این فاکتور ها نام برده شده اند:

  • ابعاد مبلمان (تعداد)
  • کیفیت ساخت
  • نوع مبلمان
  • متریال سازنده
  • تورم
  • برند سازنده
  • و…

برای اطلاع دقیق از قیمت بروز انواع مبلمان با گالری مبل فروشی در ستارخان تهران، معرفی شده در جدول بالا در ارتباط باشید.

برای خرید انواع پرده متناسب با مبلمان و طراحی داخلی فضای مورد نظرتان روی لیست گالری های کلیک کنید.

همچنین برای انجام تعمیرات انواع مبلمان می توانید بر روی لیتولیدی مبل و شرکت‌های تولید کننده مبلمان منزل و ادارات مختلف در داخل کشور پس از تصویب قانون محدودیت گذاری در واردات مبلمان توانستند، محصولاتی با کیفیت و شایسته دکوراسیون داخلی ایرانی تولید کنند. با توجه به نقش بسیار مهم مبل در خانه و استفاده از آن به عنوان نقطه کانونی، تولید مبلمان به دنبال تقاضای زیاد بازار، رونق بسیار زیادی گرفته است.

در این بین برخی شرکت‌های تولیدی مبلمان در تهران توانسته‌اند نسبت به سایر رقبای داخلی موفقیت بسیار بیشتری کسب کنند و کیفیت، تنوع و زیبایی محصولات خود را به نمونه‌های خارجی نزدیک‌تر کنند. در ادامه با بهترین نمونه‌های تولیدی مبلمان تهران و معیارهای انتخاب آنها آشنا خواهید شد.

تولیدی مبل با کیفیت تضمین کننده ماندگاری محصولات

ویژگی‌ها و معیارهای انتخاب بهترین شرکت‌های تولیدی مبل تهران

قبل از اینکه ۱۰ شرکت برتر تولید کننده مبل ارزان تا  را معرفی کنیم، بد نیست بدانید که معیار انتخاب ما چه مواردی بوده‌اند و چه ویژگی‌هایی را اساس گزینش خود قرار داده‌ایم.

  • اهداف بلند مدتتمامی شرکت‌های لیست شده تولید مبل در تهران، اهداف بلند مدت دارند و در هر مرحله با توجه به بازخورد مشتریان و تقاضای آنها، تغییر در جزئیات این چشم انداز ایجاد می‌کنند. همین اهداف باعث شده تا این شرکت‌ها همیشه در جهت نزدیک سازی کیفیت و تنوع محصولات خود به بهترین برندهای خارجی تلاش کنند.
  • برند ساختنتمامی این شرکت‌ها در راستای تبدیل شدن به یک برند سالیان طولانی تلاش کرده‌اند، خدمات رسانی بی وقفه داشته‌اند و توانسته‌اند همیشه در مسیر پیشرفت و صعود باشند. نتیجه این نوع تلاش‌ها و فعالیت‌های حرفه‌ای باعث شده تا فقط مرکز تولیدی مبل در تهران نباشند، بلکه یک برند معتبر باشند.
  • مسیر حرفه‌ای از طراحی تا تولیداین شرکت‌های تولیدی مبل همیشه نسبت به جدیدترین مدل‌های طراحی و ترندهای روز دنیا و سلایق مشتریان خود آگاهی کامل دارند. به همین دلیل تلاش همگانی روی طراحی جدید و افزایش کیفیت تولید در هر نوبت است.
  • مسئولیت پذیریدر صورت بروز هر گونه مشکل، دپارتمان‌های مشخص و مجزایی تعریف شده که به خوبی قادر هستند مشکل شما را در اسرع وقت پیگیری و رفع نمایند. با این حال چنین مشکلاتی به ندرت رخ می‌دهند.
  • گارانتی و خدمات پس از فروشدر خرید هر محصولی از جمله مبلمان، گارانتی و خدمات پس از فروش، اعتمادسازی و باور یک برند به کیفیت محصول تولیدی‌اش را زمینه سازی کرده و به اثبات می‌رساند. ضمانتنامه معتبر و غیر فرمالیته‌ای که توسط این شرکت‌ها به مشتریان داده می‌شود، کاملا قابل اطمینان است.
  • وجود شعب مختلفبرای خرید مبل از تولیدی و شرکت‌های ذکر شده در این مقاله نیاز به مراجعه حضوری به درب کارخانه ندارید. این شرکت نمایندگی معتبر در تهران و حتی شهرستان‌ها و سایر استان‌های کشور دارند که همان مزایا و خدمات رسانی را ارائه می‌کنند.
  • نیروی متخصص و کارآزمودهیکی از مهم‌ترین فاکتورها در تضمین کیفیت ساخت، زیبایی و ماندگاری مبلمان، همکاری و استخدام افراد متخصص و کارآزموده است. شرکت‌های تولید مبل در این مقاله با بهترین متخصصین همکاری دارند و هر قسمت از کار کاملا برنامه ریزی شده است.
  • بسته بندی و ارسال پیشرفتهشرکت‌های تولیدی مبل این مقاله تمامی سفارشات مشتریان را در یک بسته بندی کاملا ایمن و تضمینی به همراه ثبت لوگوی شرکت ارسال می‌کنند.

و غیره.

با بهترین نمونه های تولیدی مبل در تهران نگرانی بابت زیبایی و کیفیت نخواهید داشت

لیست ۱۰ شرکت برتر تولیدی مبل ایران

اولین مرحله برای ، شناسایی بهترین تولیدی‌ها و کارخانجات سازنده مبلمان در کشور می‌باشد. با اینکه لیست شرکت‌های برتر سازنده مبلمان در کشور یقینا بیشتر از این تعداد هستند، سعی کرده‌ایم به بهترین نمونه‌ها اشاره کنیم.

  • شرکت تولیدی مبلمان زیتون (Zeytoon):

شرکت تولیدی مبل زیتون یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تولید کننده انواع مبلمان در کشور در سبک‌های مختلف می‌باشد. در تمامی مراحل کار، اساتید و افراد بسیار حرفه‌ای حضور دارند. بخش نجاری، منبت کاری و معرق کاری برای برش و تزیین چوب و کارشناسان مشاور متخصص به شما تضمین می‌کنند که کل فرایند از تولید تا خدمات پس از فروش کاملا مورد رضایت شما خواهد بود. شما می‌توانید برای خرید انواع  و مدرن با کیفیت، مناسب برای تمامی قسمت‌های خانه از محصولات این شرکت دیدن فرمایید.

زیباترین نمونه های مبلمان کلاسیک با تولید مبل زیتون

  • این شرکت با نزدیک به ۴ دهه تجربه و استفاده از روش های علمی روز دنیا به کمک مهندسین و سازندگان حرفه‌ای و مجرب توانسته همیشه جزو شرکت‌های ارائه دهنده مبلمان با کیفیت عالی باشد. این شرکت توانسته مدارک معتبر از مؤسسات داخلی و خارجی کسب کند. در تولید محصولات این شرکت از پروفیل‌های سبک صنعتی استفاده شده و امکان خرید انواع مبلمان تخت خواب شو وجود دارد.
  • این شرکت هم سابقه طولانی در زمینه طراحی و تولید مبل تهران برای انواع مختلف سبک‌های دکوراسیون داخلی داشته و توانسته اعتماد خریداران سراسر کشور را به سمت خود جلب کند. تولیدی مبل نقشینه برای ساخت محصولات خود از بهترین چوب‌ها، یراق آلات و اتصالات استفاده می‌کند. اگر به دنبال خرید مبل ارزان از تولیدی با طراحی ساده و شیک و مناسب با سبک‌های مختلف هستید، محصولات این شرکت توجه شما را جلب خواهند کرد.
  • این شرکت با نزدیک به ۲۵ سال سابقه و ارائه محصولات با کیفیت و بالاترین حد ضمانت در کشور (۳ سال گارانتی و ۱۲ سال خدمات پس از فروش + ۱ سال ضمانت تعویض برای مشتریان تهرانی) توانسته در بیش از ۳۰ شهر کشور، نمایندگی فعال و موفق داشته باشد. تولیدات این شرکت ترکیبی از کار دست و تکنولوژی‌های روز دنیا با ماشین آلات پیشرفته می‌باشند. تولیدی مبل ارزان تا لوکس صبا، تلاشی موفق در کسب رضایت مشتریان داشته است.
  • تولیدی مبل رست (Rost):

تولیدی مبلمان رُست گروهی از طراحان و کارشناسان حرفه‌ای و زبده هستند که سالیان طولانی در زمینه طراحی و ساخت انواع مبلمان مخصوصا سبک مدرن فعالیت داشته اند. مشخصه مبلمان این شرکت استفاده از رنگ‌های خنثی و متریال چوب با طراحی یونیک می‌باشد. تنوع رنگ و پارچه به همراه چوب‌های بسیار مستحکم باعث فروش بالای محصولات این شرکت شده است.

  • سبک مبلمان تولیدی این شرکت بسیار گسترده است و تمامی مدل‌های سبک راحتی، مدرن و کلاسیک را شامل می‌شود که اکثریت شهرت و فروش این شرکت، مربوطه به مدل‌های مدل راحتی است. یکی از بهترین شرکت‌های تولیدی مبل راحتی در کشور می‌باشد که تمامی طرح‌های آن یونیک و رنگ بندی‌های خاص، توسط ذهن خلاق طراحان این مجموعه ایجاد شده است.
  • تولیدی مبل فیلون (Filon):

مهم‌ترین و شاخص‌ترین ویژگی این نوع گروه تولیدی این است که خریداران می‌توانند از محل خود عکس گرفته و برای این شرکت ارسال نمایند تا به شکل رایگان طراحی انجام شود. به همین دلیل می‌توانید مبل ال ارزان تولیدی تا گران قیمت را با طراحی انتخابی و آنلاین خریداری کنید. استفاده از بهترین متریال چوب و ماشین آلات و همچنین طراحان زبده و حرفه‌ای باعث شده تا در لیست ۱۰ تایی ما قرار بگیرد.

  • در تولیدی مبل نشیمن تمامی محصولات دارای اعتبارنامه و استاندارد بین المللی کیفیت ساخت هستند. یکی از جالب توجه‌ترین ویژگی‌های این شرکت، استفاده از مواد قابل بازیافت تا حد ممکن در ساخت مبلمان می‌باشد. تولید انواع مبلمان برای سبک‌ها مختلف باعث رضایت خاطر مشتریان این شرکت در سراسر کشور شده است.

انتخاب بهترین تولیدی مبل تهران مهمترین گام در خرید مبلمان شیک و زیبا

  • یکی دیگر از بهترین شرکت‌های تولیدی مبل در کشور، برند چوب و هنر می‌باشد. این شرکت با هدف گذاری بلند مدت خود همیشه تلاش کرده تا رقیب جدی برای تولیدی‌های مبل خارج از کشور باشد. این برند در حال حاضر فعالیت عمده این شرکت، تولید مبلمان در سبک‌های ساده، مدرن و مینیمال می‌باشد. تمامی این محصولات طبق استانداردهای بین المللی و ارگونومی، فوم‌ها و چوب‌های مرغوب با دوخت تمیز و عالی، همراه با تنوع بسیار در سایز و رنگبندی تولید می‌گردند.
  • این شرکت هم با سابقه‌ای نزدیک به ۳ دهه در زمینه تولید انواع مبلمان ساده با طرح‌های شیک و بدون الگوبرداری از نمونه‌های خارجی شهرت زیادی کسب کرده و هر ساله در نمایشگاه‌ها حضور درخشانی دارد.

بهترین برند های مبلمان

در میان تولید کنندگان مبل شرکت های زیادی هستن که به لحاظ تنوع و کیفیت، از رقبای خود در بازار برتری دارند. از همین‌ رو در این نوشته بهترین برندهای مبلمان برتر بازار با توجه به قدمت، کیفیت تولید، نوع متریال سازنده: (پارچه، چوب، فلز) و دیگر مواردی که در ساخت مبلمان اهمیت دارند را آورده‌ایم.

    • برند اینتکس
    • مبلمان باتیک
    • مبلمان هلکو
    • راد سیستم
    • نیلپر
    • ایکیا
    • گروه مبلمان اداری آرکانو
    • و…

برای خرید مبلمان اداری با کیفیت با تنوع در طرح و رنگ دلخواه به لیست بهترین گالری هایمراجعه کنید.

هرگونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

 

دکمه بازگشت به بالا